Mag ik er eentje dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:28 schreef Charlie_Brown het volgende:
[..]
Leeuwarden heeft er lekker 3 !
Hier stonden ze dichtbij het speelgoed, en ook dichtbij de fotolijstjes.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:28 schreef Mirjam het volgende:
hebben ze die wensballonnen nog bij de action?
en waar zijn ze dan te vinden?
Niet alleen hebben ze daar wagentjes, maar ook mensen die die wagentjes ook daadwerkelijk helemaal vol krijgen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:01 schreef remlof het volgende:
Vorige week eens in de "andere" action in Arnhem geweest, die aan de Lelyweg. Is niet veel groter dan die aan de Steenstraat, wel iets netter
Ik las Slotjes.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:01 schreef remlof het volgende:
Vorige week eens in de "andere" action in Arnhem geweest, die aan de Lelyweg. Is niet veel groter dan die aan de Steenstraat, wel iets netter
quote:Op zaterdag 7 november 2009 04:03 schreef Judeljuud het volgende:
Hebben ze nog zo'n verlicht kerstdorpje dit jaar? Die wil ik zo graag!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mijn man heeft een veto uitgesproken over verlichte kerstdorpjes.
Hier waren ze er nogquote:Op zaterdag 7 november 2009 04:03 schreef Judeljuud het volgende:
De 2 euro-munt ligt al weer klaar. Voor 't karretje.
En terecht!quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mijn man heeft een veto uitgesproken over verlichte kerstdorpjes.
quote:
Hoe duur zijn die? Ben er wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:01 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb zo'n wake-up light gekochtDe natuurgeluiden zijn echt heel blikkerig, supergrappig! Alleen ben ik er nog niet achter hoe je het licht uit zet..
Hier bij de verjaardags-/ feestspullenquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:28 schreef Mirjam het volgende:
hebben ze die wensballonnen nog bij de action?
en waar zijn ze dan te vinden?
Ja ik doe al jaren mee, alleen het maken van zo'n paket is al leuk en dan voorstellen hoe zo'n kind er op reageert als hij een paket krijgt. Ik stop er ook altijd dingen in die ik vroeger altijd wilde hebben.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:10 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel echt heel lief van je! Zo een leuk pakket gemaakt zeg! action is ook zo geweldig![]()
heb je al vaker aan die actie meegedaan?
http://www.mobypicture.com/user/NiektenHoopen/view/462473quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die? Ben er wel benieuwd naar.
Kun je er iets meer over vertellen?
Wat een ontzettend leuke actie zeg!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:13 schreef maok het volgende:
Ja ik doe al jaren mee, alleen het maken van zo'n paket is al leuk en dan voorstellen hoe zo'n kind er op reageert als hij een paket krijgt. Ik stop er ook altijd dingen in die ik vroeger altijd wilde hebben.
Ik ging meteen op de site kijken omdat ik wel mee wilde doen, zit er meteen een evangelie-drang aan vast.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:13 schreef maok het volgende:
[..]
Hier bij de verjaardags-/ feestspullen
[..]
Ja ik doe al jaren mee, alleen het maken van zo'n paket is al leuk en dan voorstellen hoe zo'n kind er op reageert als hij een paket krijgt. Ik stop er ook altijd dingen in die ik vroeger altijd wilde hebben.
Ik heb er een tijdje gewerkt en dat was niet zo'n leuke ervaring, vandaar.quote:
Scapino heeft i.s.m. Edukans ook zo'n actie! En die is veel toegankelijker voor particulieren.quote:Op zondag 8 november 2009 13:16 schreef shmoopy het volgende:
Ik ging meteen op de site kijken omdat ik wel mee wilde doen, zit er meteen een evangelie-drang aan vast.
Erg jammer.
Je pakket ziet er prachtig uit, trouwens.
Op die manier. snap ik hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb er een tijdje gewerkt en dat was niet zo'n leuke ervaring, vandaar.En veel producten zijn ook met een reden zo goedkoop, slechte kwaliteit enzo (haarverf bijv.). Maar die mening heb ik nu dus bijgesteld.
echt een geweldige actie. lijkt mij ook wel leuk om mee te doen, misschien doe ik het eens.quote:Ja ik doe al jaren mee, alleen het maken van zo'n paket is al leuk en dan voorstellen hoe zo'n kind er op reageert als hij een paket krijgt. Ik stop er ook altijd dingen in die ik vroeger altijd wilde hebben.
Die heb ik vorig jaar gekocht. Daar zaten allemaal van die kleine poppetjes bij. Maar die bleven niet overeind staan. Het is een beetje een gammel dingetje. Ik heb hem na de kerst maar weggegooid.quote:Op zaterdag 7 november 2009 04:03 schreef Judeljuud het volgende:
De 2 euro-munt ligt al weer klaar. Voor 't karretje.
quote:Op zondag 8 november 2009 21:01 schreef Empathologica het volgende:
Ik wil nog steeds die megafoute sloffen maar bij onze Action waren ze foetsie.
Vriendin van me werkt bij een andere Action, als ze daar binnen komen dan neemt ze ze mee gelukkig
Laatst ook die Danish cakes gehaald maar nog niet open gemaakt, zijn die te pruimen?
Kan je eens wat meer vertellen over die handwarmdingen? Ik ken nog iemand met dat probleem.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:56 schreef mazaru het volgende:
Ik heb gezellige hand- en theedoeken gekocht, een badlaken, nog maar een keer een fleecedeken, want de kat heeft de eerste ingepikt.![]()
Van die handwarmdingen voor mijn moeder, die zit altijd in de auto te klagen dat ze van die koude handen heeft![]()
en schattige roze pantoffeltjes met kousjes waar sneeuwwitje op staat, voor mijn net zo schattige nichtje.
Ik heb ze inmiddels al ruim een jaar en ze zijn ideaal!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:03 schreef morgane het volgende:
[..]
Kan je eens wat meer vertellen over die handwarmdingen? Ik ken nog iemand met dat probleem.
Ik wist ook niet dat ze bestonden hoor. Dat heb ik in dit topic geleerd. En voor de prijs hoef je het niet te laten.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:03 schreef morgane het volgende:
[..]
Kan je eens wat meer vertellen over die handwarmdingen? Ik ken nog iemand met dat probleem.
die heb ik gisteren voor 2 e bij de kruidvat gekochtquote:Op woensdag 11 november 2009 20:00 schreef TrailerTrash het volgende:
Deze volgende week in de aanbieding:
[ afbeelding ]
amaryllis kweek set
bloemmaat 24-26 cm
rood
prijs per stuk 1,49
op http://www.action.be kun je de aanbiedingen voor volgende week al zien.
Ok, ik snap nu hoe het werkt. Maar...wat is het? Iets waar je je handen in moet steken, of meer een soort steentjes die je vast moet houden ofzo? En dat doe je dan voordat je gaat autorijden?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ze inmiddels al ruim een jaar en ze zijn ideaal!
Het zijn zoutkristallen die een reactie krijgen als je met het metalen dingetje wat erin zit klikt. En dan wordt ie warmAls je ze dan kookt in water dan kun je em opnieuw gebruiken
Zoietsquote:Op woensdag 11 november 2009 22:14 schreef morgane het volgende:
[..]
Ok, ik snap nu hoe het werkt. Maar...wat is het? Iets waar je je handen in moet steken, of meer een soort steentjes die je vast moet houden ofzo? En dat doe je dan voordat je gaat autorijden?
Precies hetzelfde zelfsquote:Op woensdag 11 november 2009 23:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zoiets
http://www.thinkgeek.com/geektoys/science/9e29/
Onder de vitaminepillen, in mijn action althansquote:Op woensdag 11 november 2009 23:25 schreef maok het volgende:
Waar liggen die ergens?
In de rij van de shampoo's enzo, en dan bij de elastiekjes/toilettassen etc in de buurt. Tenminste, daar liggen ze zowel in Leiden als in Zwollequote:Op woensdag 11 november 2009 23:25 schreef maok het volgende:
Waar liggen die ergens?
wellicht de medewerkers in de winkel wel?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik kon de handenwarmhouddingesen niet vinden vandaag.![]()
Weet iemand waar ze in de Steenstraat (Arnhem) liggen?
Zijn dat die haarschuifjes?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:58 schreef Syrena het volgende:
- Twee van die klemmen die steeds op Tellsell zijn![]()
1.79quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn dat die haarschuifjes?Wat was je er voor kwijt?
*tip*quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:40 schreef Mylene het volgende:
Die Palmolive cashmere zeep van 2 voor 69 centen ruikt zo lekker.
Tip, als je ze tussen je handdoeken in de kast legt ruiken je handdoeken er naar.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
1.79(heb ff de bon nagekeken voor je)
Ook nog gekocht:
- vingerhorloge
- multivitamine voor kinderen, kauwtabletten
quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik kon de handenwarmhouddingesen niet vinden vandaag.![]()
Weet iemand waar ze in de Steenstraat (Arnhem) liggen?
In onze Action werkt een meisje, dat is echt zo dik dat ze niet eens meer kan staan achter de kassa.quote:Op zondag 15 november 2009 20:19 schreef zlakto het volgende:
Gister maar eens bij de action in Rijswijk geweest (ik woon daar). Van die foto's op Canvas gekocht om in mijn kamer op te hangen. In totaal nog geen 15 euro kwijt voor 1 grote plaat, 2 middelgrote, en 2 kleine platen. Staan erg mooi, echt een aanrader, snap niet dat alles in die winkel zo goedkoop kan zijn. Zullen ze het personeel uithongeren ofzo?
Wat voor dingen zijn dat dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:57 schreef Syrena het volgende:
Ik denk alleen dat die van TellSell ietsje steviger zijn, ik zie me nog geen butterfly-twist maken met die van de Action. Die krijg je nooit meer uit elkaar
Daar had ik heel goed gekeken, dus dan zijn ze zeker op.quote:Op zondag 15 november 2009 20:25 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
In het gangpad met de shampoo's helemaal aan het einde, onderin bij het middenpad zeg maar.
Ik geloof dat het ongeveer bij het maandverband enzo is.
Ik heb ze wel zien liggen daar iig
De EZ combs.quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 21:35 schreef shmoopy het volgende:
Helemaal vergeten te melden dat ik 2 weken geleden de laatste (!) doos met kaarten had.
Ik stond in een lange rij te wachten, keek rechts naast me en daar stond ie, tussen de ballen, alsof ie stiekem speciaal op mij had gewacht.
Ben nog steeds helemaal blij.
quote:Op zondag 15 november 2009 21:23 schreef P.F het volgende:
In welke kleuren waren die Noorse sloffen ook alweer?
Tof dat je zoiets dan nog op die manier gescoord hebtquote:Op zondag 15 november 2009 21:35 schreef shmoopy het volgende:
Helemaal vergeten te melden dat ik 2 weken geleden de laatste (!) doos met kaarten had.
Ik stond in een lange rij te wachten, keek rechts naast me en daar stond ie, tussen de ballen, alsof ie stiekem speciaal op mij had gewacht.
Ben nog steeds helemaal blij.
Ja dat had ik zelf al bedacht voor die prijsquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:57 schreef Syrena het volgende:
Ik denk alleen dat die van TellSell ietsje steviger zijn, ik zie me nog geen butterfly-twist maken met die van de Action. Die krijg je nooit meer uit elkaar
Nee, was in de warquote:Op zondag 15 november 2009 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwart en beige.(Ik twijfel of er nog grijs was, MarijkeZwolle weet dat vast wel
)
Ja, die kaarten hequote:Op zondag 15 november 2009 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tof dat je zoiets dan nog op die manier gescoord hebtIk ben ook nog helemaal in m'n sas met die mooie doosjes en ook de leuke kaarten
Ik dacht laatst 'oh even weer een kaartje halen' en daarna pas bedacht ik me dat ik nog zat in huis hebquote:Op zondag 15 november 2009 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die kaarten heIk vind het zo handig dat ik altijd wel iets in huis heb
quote:Op zondag 15 november 2009 21:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Daar had ik heel goed gekeken, dus dan zijn ze zeker op.![]()
Senx though.
Kan goed zijn dat ik met mijn ogen dichtgekeken heb, zou niet de eerste keer zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:07 schreef GimmeGore het volgende:
Sure?
Want gister hadden ze er nog/weer een aantal.
ze hebben er 6 kleine flesjes nagellak voor 1,39, echt heel leuk mghihihiquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:25 schreef shmoopy het volgende:
Morgen vrij, is er nog iets de moeite waard om voor langs te gaan? (wat niet op de site staat natuuk)
Oi, ik ken jouw nagellakverslaving (*lurkt in LIF*) dus deze praat je me niet aan, hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ze hebben er 6 kleine flesjes nagellak voor 1,39, echt heel leuk mghihihi
echt héél leuk hoor, in allemaal skittles kleuren, dus je krijgt er héél vrolijke nagels vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:01 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oi, ik ken jouw nagellakverslaving (*lurkt in LIF*) dus deze praat je me niet aan, hoor.
Ben vanmiddag geweest (voor een doodgewone pan om aardappels en pasta in te kokenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:25 schreef shmoopy het volgende:
Morgen vrij, is er nog iets de moeite waard om voor langs te gaan? (wat niet op de site staat natuuk)
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:01 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oi, ik ken jouw nagellakverslaving (*lurkt in LIF*) dus deze praat je me niet aan, hoor.
1. Het is niet zo heel zinvol om je vraag te herhalen binnen 10 berichten...quote:
dat zijn Noorse sloffen. Kijk maar in de OP van het vorige topic, daar staat een fotootjequote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
1. Het is niet zo heel zinvol om je vraag te herhalen binnen 10 berichten...
2. Lees terug. Of wil je dat iemand voor jou de topics terug zoekt om een plaatje te vinden?
Hier posten = reactie kunnen verwachten. Dat die je niet zint, is dan jammer maar helaas.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:56 schreef heaven7 het volgende:
[..]Je mag ook niet reageren! Liever niet zelfs als het zo moet.
Goh, voel je je nu meer man? Prima joh als jij dat nodig hebtquote:Op woensdag 18 november 2009 22:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hier posten = reactie kunnen verwachten. Dat die je niet zint, is dan jammer maar helaas.
Volgens mij niet, maar tuincentrums verkopen ze al voor een euro of 8.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Verkopen ze bij de Action ook van die lichtgevende rendieren voor in de tuin?
Die hele lelijke zeg maar?
Ok! 8 euro is een mooi bedrag voor een geintje.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar tuincentrums verkopen ze al voor een euro of 8.
Nou, ze zijn maar 4 euro nogwat, ze zitten heerlijk en ze zijn goddelijk warm!quote:Op woensdag 18 november 2009 14:56 schreef heaven7 het volgende:
[..]Je mag ook niet reageren! Liever niet zelfs als het zo moet.
@Marijke, thnx
Ik bedoelde eigenlijk meer, wat is er zo geweldig aan?
Blokker of marskramer inderdaad!quote:Op donderdag 19 november 2009 09:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ok! 8 euro is een mooi bedrag voor een geintje.
Kan natuurlijk ook bij de blokker gaan kijken voor zo'n ding. Blokker is ook typisch zo'n winkel die dergelijke wanstaltige dingen verkoopt.
Ik heb er anders 10 antraciet gekleurde kerstballen gekocht! Meer niet want het was verder niet spannendquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Ben vanmiddag geweest (voor een doodgewone pan om aardappels en pasta in te koken)
Héééél veel kerstgedoe, verder niet echt iets bijzonders gezien.
Misschien kom ik je dan ook wel tegen want ga morgen ook naar de action in Arnhemquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:14 schreef remlof het volgende:
Misschien morgen nog maar een zooi halen, hang ik ze overal in m'n huis met kerst
Wel die rommelige op de Steenstraat hè?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien kom ik je dan ook wel tegen want ga morgen ook naar de action in Arnhem
Haha ja, je kijkt je ogen uit met wat voor een mensen daar allemaal komenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel die rommelige op de Steenstraat hè?
Yep, er zijn er twee:quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ja, je kijkt je ogen uit met wat voor een mensen daar allemaal komenMaar is er nog een action in Arnhem dan?
In die andere al wel eens geweest?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, er zijn er twee:
Action Arnhem
Spijkerlaan 43 6828EB Arnhem NL
T: 088 2284 057
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur
Zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur
Koopavond donderdag tot 21:00 uur
Action Arnhem
Dr. C. Lelyweg 8c 6827BH Arnhem NL
T: 088 2284 186
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur
Zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur
Koopavond donderdag tot 21:00 uur
Yep, die is niet zoveel groter, maar wel veel netter. En is pas een paar maanden open. Je moet er alleen wel met de auto heen, zit op IJsseloord, naast de Piet Kerkhofquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In die andere al wel eens geweest?
Dat word hem dus niet, heb geen autoquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, die is niet zoveel groter, maar wel veel netter. En is pas een paar maanden open. Je moet er alleen wel met de auto heen, zit op IJsseloord, naast de Piet Kerkhof
Oud vuilquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:39 schreef Syrena het volgende:
Skaai ik heb die miniwokpan ook. Hij wordt HEEL snel HEEL heet.
Bij mij is de bodem inmiddels vernaggeld, dus ik moet eigenlijk een nieuwe. Ik weet alleen niet wat ik met de ouwe aan moet
Wat ben jij dan godsonmogelijk luiquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, die is niet zoveel groter, maar wel veel netter. En is pas een paar maanden open. Je moet er alleen wel met de auto heen, zit op IJsseloord, naast de Piet Kerkhof
Hey, ik heb niet voor niks een auto voor de deur staanquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:47 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wat ben jij dan godsonmogelijk lui
Het is misschien 10 minuten fietsen van de ene Action naar de andere.
Hier ook, ik ben meteen weer naar buiten gelopen, had er even geen zin inquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:49 schreef mazaru het volgende:
Vanmiddag nog even Sinterklaaspapier en de zak van zwarte Piet wezen halen. Er stond een rij tot achter in de winkel en de hoek om.
Ik moet bekennen dat ik niet eens naar de prijs heb gekeken. Ik heb die zak onder mijn arm gedaan en daarna heb ik ongeveer een klein half uur in de rij naar de kassa gestaan.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:04 schreef maok het volgende:
Hoeveel kosten die zakken? Ik zag ze laatst liggen toen ik al bij de kassa stond en toen had ik geen zin meer om uit de rij te gaan.
Yayquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:28 schreef morgane het volgende:
Jaaaa er komt eindelijk een Action in Nijmegenin winkelcentrum Dukenburg
Geen idee, Ikea heeft wel hele mooie simpele en niet zo duurquote:Op maandag 23 november 2009 11:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Weet iemand hier of de action van de warmhoudplaten voor buffetten heeft??
Rechauds? of van die warmhouddingen met waxinelichtjes?
Jup, genoeg knutsel zooi daarquote:Op maandag 23 november 2009 19:58 schreef liiszle het volgende:
zeg, weet iemand hier of ze bij de action ook glitters hebben? gewoon voor knutselen enzo?
voor nagellakken?quote:Op maandag 23 november 2009 19:58 schreef liiszle het volgende:
zeg, weet iemand hier of ze bij de action ook glitters hebben? gewoon voor knutselen enzo?
hahaha, ja voor nagellakquote:Op maandag 23 november 2009 20:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
voor nagellakken?
*gaat morgen naar action*
Ik weet het niet zeker meer maar volgens mij, maar roze en paars, wit en zwart en iets met bruin.quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:32 schreef GimmeGore het volgende:
Weet iemand in welke kleuren ze die mini kerstballetjes hebben?
(die van 99 cent, de weekaanbieding)
en vraag 2:
wat is er Fries aan de Friese pepernoten?
Ja, en een mosgroenige kleur. Vond ze erg leuk, maar heb toch geen kerstboomquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker meer maar volgens mij, maar roze en paars, wit en zwart en iets met bruin.
Als je ze zo leuk vond dan koop je een schaal en een krans en die ga je helemaal aankleden en dan doe je die kerstballetjes erop, heb je geen kerstboom maar toch een beetje versiering in je huisquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en een mosgroenige kleur. Vond ze erg leuk, maar heb toch geen kerstboom
Da's wel een leuk idee! Ware het niet dat mijn kat ze waarschijnlijk binnen no time slooptquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je ze zo leuk vond dan koop je een schaal en een krans en die ga je helemaal aankleden en dan doe je die kerstballetjes erop, heb je geen kerstboom maar toch een beetje versiering in je huis
Ik zou ze ook niet in de boom hangen. Daar zie je ze toch nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en een mosgroenige kleur. Vond ze erg leuk, maar heb toch geen kerstboom
Nee, die hebben ze bij de Xenosquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:40 schreef maok het volgende:
Weet iemand of ze ook van die silicone ijsblokjevormen waar een stokje in moet hebben? Zoals deze:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hier ook niet..quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:02 schreef Mirjam het volgende:
de action (hier) verkoopt helaas geen losse glitters
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef Barbie het volgende:
Action de Oral B Kolibrie
Een paar maanden terug had ik hem gezocht, maar ik zag hem niet meer liggen. Dus ik vrees ervoor..quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef Barbie het volgende:
Jaaaaren geleden heb ik bij Action de Oral B Kolibrie gekocht. Iemand die weet of ze daar nog verkocht worden? Kan ze bij Kruidvat en Etos e.d. niet meer krijgen, grmbl.
Het is dit ding:[ afbeelding ]
Sowieso als het jaaaaaren geleden is, is die kans natuurlijk erg klein.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef Barbie het volgende:
Jaaaaren geleden heb ik bij Action de Oral B Kolibrie gekocht. Iemand die weet of ze daar nog verkocht worden? Kan ze bij Kruidvat en Etos e.d. niet meer krijgen, grmbl.
http://www.drogisterij.net/Oral_b_kolibri_starterkit/P/3200162quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef Barbie het volgende:
Hahaha, klantenergernissen zijn altijd geweldigquote:Op woensdag 25 november 2009 16:09 schreef Jokielanda het volgende:
die jutezakken van Sint zijn ¤0,89 en stinken verschrikkelijk
De koffertjes waar paar berichtjes terug over gezegd is: snel zijn, ze zijn niet bestelbaar meer.
De minikerstballetjes zijn in die genoemde kleuren en ok rood, rose zilver.
verder mijn ergenis qua klanten: Zorg eens voor klein geld en kiep de portomonnee's eens om inplaats van roepen ik heb niks erbij, (terwijl vaak de portomonnee uitpuilt)
Ohja en neem gewoon eens een eigen boodschappentas mee, ipv zeiken dat de tasjes te klein zijn, als je weet dat je dingen meeneemt, kun je ook meteen een grote tas zelf meenemen.![]()
Zo ben effe me ei kwijt
Dan kopen ze toch een groter tasje?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:09 schreef Jokielanda het volgende:
Ohja en neem gewoon eens een eigen boodschappentas mee, ipv zeiken dat de tasjes te klein zijn, als je weet dat je dingen meeneemt, kun je ook meteen een grote tas zelf meenemen.![]()
zelfs die dikke plastic big shopper dingen kosten geen drol 50 cent ofzoquote:Op woensdag 25 november 2009 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan kopen ze toch een groter tasje?
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zelfs die dikke plastic big shopper dingen kosten geen drol 50 cent ofzo
Ja!! Ik was voor je aan het kijken, bij de action in Almere bij de knutselspullen/speelgoed liggen ze, 4 kleuren voor 50 cent.quote:Op maandag 23 november 2009 19:58 schreef liiszle het volgende:
hier hadden ze niksquote:Op woensdag 25 november 2009 19:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja!! Ik was voor je aan het kijken, bij de action in Almere bij de knutselspullen/speelgoed liggen ze, 4 kleuren voor 50 cent.
bijv. rood/groen/zilver/goud
of donkerblauw/zilver/rood/groen
etc.
sowieso glittersquote:Op woensdag 25 november 2009 19:49 schreef P.F het volgende:
Ik wou wel iets meenemen, maar ik wist niet naar welke kleuren jullie zochten..
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja!! Ik was voor je aan het kijken, bij de action in Almere bij de knutselspullen/speelgoed liggen ze, 4 kleuren voor 50 cent.
bijv. rood/groen/zilver/goud
of donkerblauw/zilver/rood/groen
etc.
ik heb ze écht niet gezien.. jammerquote:Op woensdag 25 november 2009 19:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hier hadden ze niks
ik ga nog wel eens kijken, de dame zei dat ze niks hadden, en ik had enkel bij de knutselspullies gekeken
Ik mag toch zelf bepalen of ik mijn kleingeld bij jullie uit geef?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:09 schreef Jokielanda het volgende:
verder mijn ergenis qua klanten: Zorg eens voor klein geld en kiep de portomonnee's eens om inplaats van roepen ik heb niks erbij, (terwijl vaak de portomonnee uitpuilt)
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:44 schreef P.F het volgende:
Deze hebben ze ook! Maar dan iets simpeler!
[ afbeelding ]
voor 1 euro zoveel
http://www.dolletjez.nl/e(...)1804002/Products/103
Chinese Lotus feestfontein met muziek
Gebruiksaanwijzing:
* Steek de Lotus feestfontuin in een taart, ijs, etc.
* Steek het kleine sterretje in het midden aan met een lucifer.
* De Lotus Feest Fontein begint te branden en steekt de acht kaarsjes aan waarna de lotus zich opend en happy birthday begint te spelen.
bij de feestspullenquote:Op donderdag 26 november 2009 00:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Waar is dat te vinden? Bij de slingers of bij de kaarsen?
Die moet ik hebben
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:24 schreef GieJay het volgende:
Wel opvallend dat 95 procent van de gebruikers in dit topic vrouwelijk is. Zijn er geen "mannelijke" dingen daar ofzo?
Ooooo jawel! bij ons is het meestal mijn vriend die graag naar de action wilquote:Op donderdag 26 november 2009 00:24 schreef GieJay het volgende:
Wel opvallend dat 95 procent van de gebruikers in dit topic vrouwelijk is. Zijn er geen "mannelijke" dingen daar ofzo?
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in de winkel ja, online meer dan vrouwen
Bij de slingers etc, bij het cadeauspul..quote:Op donderdag 26 november 2009 00:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Waar is dat te vinden? Bij de slingers of bij de kaarsen?
Die moet ik hebben
draadjes lostrekken welquote:Op donderdag 26 november 2009 11:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Bij de slingers etc, bij het cadeauspul..
En wat een &%*(889*^^55%$ ding!
Om 0.00 aangestoken.. Om 7 uur 's ochtends hoorde ik hem nog. Verdrinken helpt niet!
ooh, bestaan die nog? lekker.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Gister weer een voorraadje Fruittella's ingeslagen, één euro per verpakking van vier![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Om 0.00 aangestoken.. Om 7 uur 's ochtends hoorde ik hem nog. Verdrinken helpt niet!
bwhahaquote:Op donderdag 26 november 2009 11:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Daarom ook altijd eerst uit de verpakking halen bij de Action. Okee, niet leuk voor het personeel, maar dan moeten ze maar goeie maten hanterenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:46 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
![]()
ik ben toch niet echt te spreken over de kleren van de action
ik had voor onder synthetische kleren een 100% katoenen shirtje van de Action gekocht, maar die maten zijn echt raar.
Ik heb een hemdje maat S, die is te groot, dit shirt is maat M en veel te klein
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:03 schreef Janetje het volgende:
Ik kwam dit topic tegen gister en ik dacht dat het wel leuk zou zijn om even te kijken of er hier ook een Action in de buurt zit.. Blijkt er vorige week ofzo op 2 minuten loopafstand eentje geopend te zijn.
Ik snap niet dat er bij de ingang geen waarschuwing staat voor (vrouwelijke) klanten die daar nooit zijn geweest om een karretje ipv een mandje mee te nemen. Halverwege de winkel had ik al spijt van m'n mandje.
En ja, ik heb die 6 nagellakjes meegenomenquote:
another one downquote:Op donderdag 26 november 2009 15:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
En ja, ik heb die 6 nagellakjes meegenomen
Wij hebben zelf een winkel en zorgen er gewoon zelf voor dat we voldoende kleingeld en wisselgeld hebben.Je zou bij de baas moeten gaan klagen,vind het zo triest als je als verkoop(st)er bij klanten zo ongeveer moet gaan smeken om klein geld.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:09 schreef Jokielanda het volgende:
Deze is leuk zeg! Morgen maar eens kieken of ze hem hier ook hebben.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:44 schreef P.F het volgende:
Deze hebben ze ook! Maar dan iets simpeler!
[ afbeelding ]
voor 1 euro zoveel
http://www.dolletjez.nl/e(...)1804002/Products/103
Chinese Lotus feestfontein met muziek
Gebruiksaanwijzing:
* Steek de Lotus feestfontuin in een taart, ijs, etc.
* Steek het kleine sterretje in het midden aan met een lucifer.
* De Lotus Feest Fontein begint te branden en steekt de acht kaarsjes aan waarna de lotus zich opend en happy birthday begint te spelen.
Ik was vandaag bij de action en ik wilde een vlooienbandje meenemen.Er stonden nog iets van 8 doosjes en die waren echt allemaal open gemaakt.Waarom doen mensen dat vraag ik me dan afquote:Op donderdag 26 november 2009 18:14 schreef heaven7 het volgende:
Volgens mij zijn alle nieuw geopende Actions mooi opgeruimd en netjes. Pas een tijdje later is het te uitgewoond om nog netjes te kunnen houden met al die graaiende vrouwen elke dag
Ja dat is bij ons ook altijd zo ergerlijk. Als je het wil zien kijk dan in die ene die al open isquote:Op donderdag 26 november 2009 19:07 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij de action en ik wilde een vlooienbandje meenemen.Er stonden nog iets van 8 doosjes en die waren echt allemaal open gemaakt.Waarom doen mensen dat vraag ik me dan af
Man, dat ding lijkt wel een vlammenwerperquote:Op woensdag 25 november 2009 21:49 schreef P.F het volgende:
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=xAfYLyBH6p8!
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:07 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij de action en ik wilde een vlooienbandje meenemen.Er stonden nog iets van 8 doosjes en die waren echt allemaal open gemaakt.Waarom doen mensen dat vraag ik me dan af
Maar het is een heel irritant gegeven. Bij ons in de winkel ook zo vaak open verpakkingen. Alsof klanten even moeten kijken of alles in de verpakking zit. Om vervolgens een andere verpakking mee te nemen...quote:Op donderdag 26 november 2009 13:57 schreef MaLo het volgende:
[..]
Daarom ook altijd eerst uit de verpakking halen bij de Action. Okee, niet leuk voor het personeel, maar dan moeten ze maar goeie maten hanteren.
Ik heb geen idee maar is idd voor mij een reden om zulke winkels te mijden als het kan.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:07 schreef Guess. het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten doen, dan hoef ik geen 20 minuten in de rij te staan met een paar rollen Sinterklaaspapier.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:37 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar is idd voor mij een reden om zulke winkels te mijden als het kan.
Klopt. ik neem wel altijd de verpakking mee die ik geopend heb, dan weet ik tenminste zeker dat ik de goede maat hebquote:Op donderdag 26 november 2009 22:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[..]
Maar het is een heel irritant gegeven. Bij ons in de winkel ook zo vaak open verpakkingen. Alsof klanten even moeten kijken of alles in de verpakking zit. Om vervolgens een andere verpakking mee te nemen...
In Tilburg lagen er gisteren in ieder geval nog een zooi.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:46 schreef Tammymara het volgende:
Ik wil graag die ring / horloge hebben.
Hoe lang is het geleden dat die te koop waren en zou die nu nog te krijgen zijn? Iemand die dat weet?
Maandag 40 Snickers gehaald, gisteren waren ze opquote:Op donderdag 26 november 2009 00:24 schreef GieJay het volgende:
De kleuren zijn op de nagel érg mooi! vooral de paarsequote:Op donderdag 26 november 2009 19:41 schreef TrailerTrash het volgende:
[..]
Ja dat is bij ons ook altijd zo ergerlijk. Als je het wil zien kijk dan in die ene die al open is![]()
Hier is het ook altijd een chaos.
Ben vandaag weer geweest. Zag de nagellakjes, maar heb ze niet gekocht, die kleuren deden pijn aan me ogen
blokker heeft het sowiesoquote:Op zondag 29 november 2009 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand of de Action ook rollen verkoopt van dat anti-slip materiaal?
Meestal rubber en dan een soort profiel van figuurtjes of bloemetjes (heb ik nu iig). Daar kun je dan zelf een stuk op maat van knippen.
[ afbeelding ]
Zoiets dus
Voor in laden bedoel je?quote:Op zondag 29 november 2009 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
Meestal rubber en dan een soort profiel van figuurtjes of bloemetjes (heb ik nu iig). Daar kun je dan zelf een stuk op maat van knippen.
[ afbeelding ]
Zoiets dus
Hebben ze. Alleen toen ik er was hadden ze alleen nog oranjequote:Op zondag 29 november 2009 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets dus
Heb je bij de IKEA ookquote:Op zondag 29 november 2009 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets dus
quote:Op zondag 29 november 2009 14:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hebben ze. Alleen toen ik er was hadden ze alleen nog oranjeMijn bank staat dus nu op van die oranje stukjes
Ik heb ze in Vlaardingen ook zien liggenquote:Op zondag 29 november 2009 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ThanksKleur maakt eigenlijk niet uit, ik ga het gebruiken voor (speel)kleden op de vloer, zodat je minder snel glijdt.
quote:Op zondag 29 november 2009 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets dus
Ik heb ook oranje, maar ik heb het onder de oranje kussens van mijn bank zitten (niet dat je het ziet)quote:Op zondag 29 november 2009 14:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hebben ze. Alleen toen ik er was hadden ze alleen nog oranjeMijn bank staat dus nu op van die oranje stukjes
Ik had ze eindelijk gevonden! Bij de tampons vreemd genoeg.quote:
Dat zei ik toch!quote:Op maandag 30 november 2009 14:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik had ze eindelijk gevonden! Bij de tampons vreemd genoeg.
Helaas waren ze allemaal al een keer geknakt en dus al hard. Moet ik ze eerst koken voordat ik ze kan gebruiken.![]()
De verjaardagslotus (post van een kleine week terug van PF) is zo vals als een kraai.![]()
![]()
In Arnhem (Steenstraat) liggen ze achter de kassa naast het vuurwerk.
quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 20:25 schreef GimmeGore het volgende:
In het gangpad met de shampoo's helemaal aan het einde, onderin bij het middenpad zeg maar.
Ik geloof dat het ongeveer bij het maandverband enzo is.
Ik heb ze wel zien liggen daar iig
2,79quote:Op maandag 30 november 2009 17:08 schreef CherryLips het volgende:
hoe duur waren die dvd's dan wel niet?
Ja ik heb vorige week dus Alles is Liefde gekochtquote:Op maandag 30 november 2009 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie het op de website ja. En Batman heb ik gister gekregen voor Sinterklaas. Waren ze maar een week eerder geweest
Mmm, dan denk ik dat je idd niet lang genoeg gekookt hebt, bij mij werkt het al meerdere keren perfect. Het moet echt weer helemaal vloeibaar zijn na het koken, dus geen harde stukjes er meer in. Dan is het goed. Ik heb een groene en blauwe sneeuwmanquote:Op maandag 30 november 2009 15:07 schreef maok het volgende:
Ik krijg mijne niet meer vloeibaar. Ik had er eentje gekookt en toen was de inhoud weer vloeibaar geworden maar toen hij afkoelde stolde hij gelijk weer. Moet ik hem langer koken is ie kapot of ligt het aan mij?
2 euro nog wat kei goedkoop dusquote:Op maandag 30 november 2009 17:08 schreef CherryLips het volgende:
hoe duur waren die dvd's dan wel niet?
Kak, heb vorige week net Alles is Liefde gekocht
30-11 tot 5-12quote:Op maandag 30 november 2009 19:05 schreef heaven7 het volgende:Damn ben er vanavond geweest! Zwartboek wil ik ookwel! Vanaf wanneer is die aanbieding dan geldig?
Die van mij was niet valsquote:Op maandag 30 november 2009 14:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik had ze eindelijk gevonden! Bij de tampons vreemd genoeg.
Helaas waren ze allemaal al een keer geknakt en dus al hard. Moet ik ze eerst koken voordat ik ze kan gebruiken.![]()
De verjaardagslotus (post van een kleine week terug van PF) is zo vals als een kraai.![]()
![]()
In Arnhem (Steenstraat) liggen ze achter de kassa naast het vuurwerk.
quote:Op maandag 30 november 2009 19:38 schreef Mirjam het volgende:
ik ben toevallig op zoek naar alles is liefde!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:20 schreef Mirjam het volgende:
mnoh, alles is lifde hadden ze niet
wel voor 50 euro andere zooi meegenomen
Geen nagellakquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:24 schreef Mirjam het volgende:
euhm, plastic kaarten voor m'n vriend, die pokert graag, 2 dvd's, veel kaarsen, plastic borden/bekers/bestek (voor de ekrst) handzeep, laptopsleeve, en nog wat rotzooi
Die indelingquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:03 schreef Breathtaking het volgende:
Waar ik voor kwam:
-
Waar ik niet voor kwam:
-
Nou dat valt ook wel mee, vanaf het station is het maar een paar minuten fietsenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:03 schreef Breathtaking het volgende:
Pfoeoneindig gefietst naar de Action in Groningen, man die winkel zit bijna buiten de stad
maar kwam terug met:
-knip-
Ja maar woon ik dichtbij het station, nee. Ik woon vlakbij station Noordquote:Op woensdag 2 december 2009 10:49 schreef maok het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel mee, vanaf het station is het maar een paar minuten fietsen
Overigens heb ik mij gisteren netjes in gehouden, alleen 1 sinterklaascadeautje. Ik had ook nog gekeken naar de dvd's, maar de leuken waren allemaal al weg.
Bedoelde meer dat het tov het centrum best meevalt die afstand. Ik woon in Beijum, dan is het ook best een stuk, maar als ik eenmaal in het centrum ben dan ben ik ook zo bij de action.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar woon ik dichtbij het station, nee. Ik woon vlakbij station Noorden dan is het een aardig eindje.
Ik vind het nog steeds een eind. Bovendien moet je dat viaduct over, net alsof je Groningen gewoon uitfietst, dat moet je toch toegevenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:46 schreef maok het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat het tov het centrum best meevalt die afstand. Ik woon in Beijum, dan is het ook best een stuk, maar als ik eenmaal in het centrum ben dan ben ik ook zo bij de action.
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef GimmeGore het volgende:
ik had maandag hier in Arnhem al de laatste saladedressing
mooi ff meegenomgen voor 18 cent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |