Oke, dankjewel.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:20 schreef kanya het volgende:
[..]
Iets van ¤3.65 per uur ofzo.. weet het eigenlijk niet meer. Misschien was het ook wel ¤2.65.. haha. Maarja, dat was toen gewoon minimum met 16 jaar. Denk dat jij met 17 tussen 3 en 4 euro zit.
Ja godver, zijn er meerdere steden die er 2 hebben en Den Bosch heeft nogsteeds niks.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:17 schreef lynda het volgende:
Alkmaar krijgt er een tweede filiaal bij
Geldt ook voor Nijmegenquote:Op woensdag 4 november 2009 13:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja godver, zijn er meerdere steden die er 2 hebben en Den Bosch heeft nogsteeds niks.![]()
Hoe groot zijn ze ongeveer? Ik heb echt dunne kindervingertjesquote:Op woensdag 4 november 2009 18:41 schreef moussy het volgende:
Die ringhorloge's die bij de 100 nieuwste dingen staan zijn heel erg scherp aan de binnenkant en aan de randen van het bandje
Bij mijn dochter van 10, kleine dunne kindervingertjes, zat hij goed, maar voelde ook toch wel de scherpe randjes. Bij mij zat het bandje iets uitgerekt, dat was helemaal niks, ook scherp, maar ook mn velletje tussen de schakeltjes als ik mn vinger bewoogquote:Op woensdag 4 november 2009 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe groot zijn ze ongeveer? Ik heb echt dunne kindervingertjes.
Hoe zien ze eruit? Ik kan er bij die "100 nieuwste artikelen" niks van zien nl. kleine rot plaatjes...quote:Op woensdag 4 november 2009 19:05 schreef moussy het volgende:
[..]
Bij mijn dochter van 10, kleine dunne kindervingertjes, zat hij goed, maar voelde ook toch wel de scherpe randjes. Bij mij zat het bandje iets uitgerekt, dat was helemaal niks, ook scherp, maar ook mn velletje tussen de schakeltjes als ik mn vinger bewoog![]()
Ferrari, heel goed
Ik zal even een foto maken van de mijne...quote:Op woensdag 4 november 2009 19:55 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Hoe zien ze eruit? Ik kan er bij die "100 nieuwste artikelen" niks van zien nl. kleine rot plaatjes...
Mooi!quote:Op donderdag 5 november 2009 09:47 schreef charlottu het volgende:
[..]
Ik zal even een foto maken van de mijne...![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ze zien liggen, weet niet hoe duur ze zijn, maar ik vond ze vooral een beetje klein lijken, vooral in vergelijking met die philips-dingen..quote:Op woensdag 4 november 2009 13:02 schreef TedjeKroketje het volgende:
Ik hoorde dat ze bij de Action neppe wake-up lights hebben. Weet iemand hoe duur ze zijn en of het wat is?
Oehquote:Op donderdag 5 november 2009 09:47 schreef charlottu het volgende:
[..]
Ik zal even een foto maken van de mijne...![]()
[ afbeelding ]
Oh als iemand weet hoe duur ze zijn....quote:Op donderdag 5 november 2009 12:43 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb ze zien liggen, weet niet hoe duur ze zijn, maar ik vond ze vooral een beetje klein lijken, vooral in vergelijking met die philips-dingen..
ze zijn 29,95quote:Op donderdag 5 november 2009 13:10 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Oh als iemand weet hoe duur ze zijn....
Ik ookquote:Op donderdag 5 november 2009 13:49 schreef charlottu het volgende:
ow sorry, dacht dat jullie het over die ringhorloge hadden...
De reactie van mijn man die ik gevraagd had een paar mee te nemen:quote:
quote:Ze waren er alleen nog in maat 40 en maat 37. Ik weet sowieso niet of ik een paar had durven kopen, ze zijn echt te lelijk voor woorden. Stel je voor dat iemand me zou zien terwijl ik die wanstaltige, monsterachtige dingen afreken!
Ze zijn ook lelijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:38 schreef PartyHardy het volgende:
Ja ik merk ook dat mannen ze over het algemeen niet zo mooi vinden, ze heten ook niet voor niks Uggs
Zelf vind ik er ook niet zoveel aan, alleen leuk en lekker warm als sloffen
Ik heb laatst voor de lol Uggs gepast en ze zitten echt heerlijk. Maar ik wil er nog niet dood in gevonden wordenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:38 schreef PartyHardy het volgende:
Ja ik merk ook dat mannen ze over het algemeen niet zo mooi vinden, ze heten ook niet voor niks Uggs
Zelf vind ik er ook niet zoveel aan, alleen leuk en lekker warm als sloffen
Het ging over het wake-up light, niet het horloge.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
We hebben het over de Action hoor
Brrr vind je die echt lekker?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:44 schreef Sprouts het volgende:
Deze goddelijke sjippies hebben ze in de plaatselijke Action. ¤0,49 kosten ze. Hèèrlijk!
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ze dat zijnquote:Op donderdag 5 november 2009 16:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ze zijn ook lelijk.
Maar ik vind het niet erg om in de sneeuw lelijke schoenen te dragen, als ze maar warm en waterdicht zijn.
Ja! Ik had ze nog niet eerder gehad en ik vond het 't proberen waard. En ik vind die groene in elk geval heurlijk!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Brrr vind je die echt lekker?
Ja, ik heb het nu door. Het kwartje viel wat laat voor mequote:Op donderdag 5 november 2009 20:54 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Het ging over het wake-up light, niet het horloge.
Ja!quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:02 schreef Mirjam het volgende:
is de nieuwsbrief-mail bij jullie ook stuk?
Yep.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:02 schreef Mirjam het volgende:
is de nieuwsbrief-mail bij jullie ook stuk?
quote:Your mail is dropped for exceeding max concurrent msg.
Jij maakt mijn dag goedquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:37 schreef maok het volgende:
Gisteren even inkopen gedaan voor de schoenendoosactie (kerstpaket maken voor kinderen in arme landen in weeshuizen, vluchtelingenkampen en sloppenwijken). De Action is daar perfect voor (speelgoed, toiletartikelen en schoolspullen):
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:37 schreef maok het volgende:
Gisteren even inkopen gedaan voor de schoenendoosactie (kerstpaket maken voor kinderen in arme landen in weeshuizen, vluchtelingenkampen en sloppenwijken). De Action is daar perfect voor (speelgoed, toiletartikelen en schoolspullen):
Dit was de buit:
Respect!quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:37 schreef maok het volgende:
Dat vind ik wel echt heel lief van je! Zo een leuk pakket gemaakt zeg! action is ook zo geweldigquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:37 schreef maok het volgende:
Dit was de buit:
[ afbeelding ]
En na wat geprop, verwijdering van verpakkingsmateriaal, paste het precies in de schoenendoos:
[ afbeelding ]
Wat zit er allemaal in:
Pull back auto's (12stk)
Maak je verhaal stickers
Ballonnen (15 stk)
Schrijfset disney (12 delig)
Kladblok 200vel
Speelkaarten (2 pakjes)
Kinder knutselschaartje
Rolstempel/stiften (4 stk)
Aap met geluid pluche
Blokfluit
Kartonfiguren stickerboek
Speelballen (3 stk)
Knikkers (1 kg)
Neutral zeep (2x 100gr)
Zeep met dino (2x 100gr)
Schriften A5 (5stk)
Potloden met schildpaddenprint (3stk)
Etui
Kinderpleisters
Bellenblaas
Tandpasta
Spiderman tandenborstel
Tandenborstels (3stk)
Vouwblaadjes (12x12cm)
Lijmstift
Totale prijs ¤21,49,
Bijna alles was onder de ¤1,-, maar 6 artikelen waren tussen de ¤1,- en ¤2,-, goedkoopst was de lijm voor ¤0,22 en het duurst de 12 autotjes voor ¤1,89
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |