In Tilburg lagen er gisteren in ieder geval nog een zooi.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:46 schreef Tammymara het volgende:
Ik wil graag die ring / horloge hebben.
Hoe lang is het geleden dat die te koop waren en zou die nu nog te krijgen zijn? Iemand die dat weet?

Maandag 40 Snickers gehaald, gisteren waren ze opquote:Op donderdag 26 november 2009 00:24 schreef GieJay het volgende:
Wel opvallend dat 95 procent van de gebruikers in dit topic vrouwelijk is. Zijn er geen "mannelijke" dingen daar ofzo?
 Dat is toch best mannelijk
 Dat is toch best mannelijk   
  Best raar want ze zijn van hetzelfe merk
 Best raar want ze zijn van hetzelfe merk   

De kleuren zijn op de nagel érg mooi! vooral de paarsequote:Op donderdag 26 november 2009 19:41 schreef TrailerTrash het volgende:
[..]
Ja dat is bij ons ook altijd zo ergerlijk. Als je het wil zien kijk dan in die ene die al open is
Hier is het ook altijd een chaos.
Ben vandaag weer geweest. Zag de nagellakjes, maar heb ze niet gekocht, die kleuren deden pijn aan me ogen

blokker heeft het sowiesoquote:Op zondag 29 november 2009 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand of de Action ook rollen verkoopt van dat anti-slip materiaal?
Meestal rubber en dan een soort profiel van figuurtjes of bloemetjes (heb ik nu iig). Daar kun je dan zelf een stuk op maat van knippen.
[ afbeelding ]
Zoiets dus

Voor in laden bedoel je?quote:Op zondag 29 november 2009 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
Meestal rubber en dan een soort profiel van figuurtjes of bloemetjes (heb ik nu iig). Daar kun je dan zelf een stuk op maat van knippen.
[ afbeelding ]
Zoiets dus

Hebben ze. Alleen toen ik er was hadden ze alleen nog oranjequote:Op zondag 29 november 2009 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets dus
 Mijn bank staat dus nu op van die oranje stukjes
 Mijn bank staat dus nu op van die oranje stukjes  

Heb je bij de IKEA ookquote:Op zondag 29 november 2009 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets dus

dus dat wordt hem niet
 dus dat wordt hem niet   

quote:Op zondag 29 november 2009 14:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hebben ze. Alleen toen ik er was hadden ze alleen nog oranjeMijn bank staat dus nu op van die oranje stukjes
 Kleur maakt eigenlijk niet uit, ik ga het gebruiken voor (speel)kleden op de vloer, zodat je minder snel glijdt.
 Kleur maakt eigenlijk niet uit, ik ga het gebruiken voor (speel)kleden op de vloer, zodat je minder snel glijdt. 

Ik heb ze in Vlaardingen ook zien liggenquote:Op zondag 29 november 2009 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ThanksKleur maakt eigenlijk niet uit, ik ga het gebruiken voor (speel)kleden op de vloer, zodat je minder snel glijdt.

quote:Op zondag 29 november 2009 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets dus
Ik heb ook oranje, maar ik heb het onder de oranje kussens van mijn bank zitten (niet dat je het ziet)quote:Op zondag 29 november 2009 14:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hebben ze. Alleen toen ik er was hadden ze alleen nog oranjeMijn bank staat dus nu op van die oranje stukjes

Ik had ze eindelijk gevonden! Bij de tampons vreemd genoeg.quote:

Dat zei ik toch!quote:Op maandag 30 november 2009 14:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik had ze eindelijk gevonden! Bij de tampons vreemd genoeg.
Helaas waren ze allemaal al een keer geknakt en dus al hard. Moet ik ze eerst koken voordat ik ze kan gebruiken.
De verjaardagslotus (post van een kleine week terug van PF) is zo vals als een kraai.

In Arnhem (Steenstraat) liggen ze achter de kassa naast het vuurwerk.

quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 20:25 schreef GimmeGore het volgende:
In het gangpad met de shampoo's helemaal aan het einde, onderin bij het middenpad zeg maar.
Ik geloof dat het ongeveer bij het maandverband enzo is.
Ik heb ze wel zien liggen daar iig
 En waarom heb ik dan bij de pillen lopen zoeken?
 En waarom heb ik dan bij de pillen lopen zoeken?  

2,79quote:Op maandag 30 november 2009 17:08 schreef CherryLips het volgende:
hoe duur waren die dvd's dan wel niet?

. Waren ze maar een week eerder geweest
 . Waren ze maar een week eerder geweest   

Ja ik heb vorige week dus Alles is Liefde gekochtquote:Op maandag 30 november 2009 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie het op de website ja. En Batman heb ik gister gekregen voor Sinterklaas. Waren ze maar een week eerder geweest

Mmm, dan denk ik dat je idd niet lang genoeg gekookt hebt, bij mij werkt het al meerdere keren perfect. Het moet echt weer helemaal vloeibaar zijn na het koken, dus geen harde stukjes er meer in. Dan is het goed. Ik heb een groene en blauwe sneeuwmanquote:Op maandag 30 november 2009 15:07 schreef maok het volgende:
Ik krijg mijne niet meer vloeibaar. Ik had er eentje gekookt en toen was de inhoud weer vloeibaar geworden maar toen hij afkoelde stolde hij gelijk weer. Moet ik hem langer koken is ie kapot of ligt het aan mij?

2 euro nog wat kei goedkoop dusquote:Op maandag 30 november 2009 17:08 schreef CherryLips het volgende:
hoe duur waren die dvd's dan wel niet?
Kak, heb vorige week net Alles is Liefde gekocht

30-11 tot 5-12quote:Op maandag 30 november 2009 19:05 schreef heaven7 het volgende:Damn ben er vanavond geweest! Zwartboek wil ik ookwel! Vanaf wanneer is die aanbieding dan geldig?

? Behalve Alles is liefde dus
 ? Behalve Alles is liefde dus  

Die van mij was niet valsquote:Op maandag 30 november 2009 14:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik had ze eindelijk gevonden! Bij de tampons vreemd genoeg.
Helaas waren ze allemaal al een keer geknakt en dus al hard. Moet ik ze eerst koken voordat ik ze kan gebruiken.
De verjaardagslotus (post van een kleine week terug van PF) is zo vals als een kraai.

In Arnhem (Steenstraat) liggen ze achter de kassa naast het vuurwerk.
 !
!

quote:Op maandag 30 november 2009 19:38 schreef Mirjam het volgende:
ik ben toevallig op zoek naar alles is liefde!

binnenkort weer naar de Action om nieuw ondergoed te scoren, die boxers zitten zo fijn!
 binnenkort weer naar de Action om nieuw ondergoed te scoren, die boxers zitten zo fijn!

En morgen naar action speciaal naar Arnhem is ook zoiets he
 En morgen naar action speciaal naar Arnhem is ook zoiets he  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |