Mag ik er eentje dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:28 schreef Charlie_Brown het volgende:
[..]
Leeuwarden heeft er lekker 3 !
Hier stonden ze dichtbij het speelgoed, en ook dichtbij de fotolijstjes.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:28 schreef Mirjam het volgende:
hebben ze die wensballonnen nog bij de action?
en waar zijn ze dan te vinden?
Niet alleen hebben ze daar wagentjes, maar ook mensen die die wagentjes ook daadwerkelijk helemaal vol krijgen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:01 schreef remlof het volgende:
Vorige week eens in de "andere" action in Arnhem geweest, die aan de Lelyweg. Is niet veel groter dan die aan de Steenstraat, wel iets netter
Ik las Slotjes.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:01 schreef remlof het volgende:
Vorige week eens in de "andere" action in Arnhem geweest, die aan de Lelyweg. Is niet veel groter dan die aan de Steenstraat, wel iets netter
quote:Op zaterdag 7 november 2009 04:03 schreef Judeljuud het volgende:
Hebben ze nog zo'n verlicht kerstdorpje dit jaar? Die wil ik zo graag!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mijn man heeft een veto uitgesproken over verlichte kerstdorpjes.
Hier waren ze er nogquote:Op zaterdag 7 november 2009 04:03 schreef Judeljuud het volgende:
De 2 euro-munt ligt al weer klaar. Voor 't karretje.
En terecht!quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mijn man heeft een veto uitgesproken over verlichte kerstdorpjes.
quote:
Hoe duur zijn die? Ben er wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:01 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb zo'n wake-up light gekochtDe natuurgeluiden zijn echt heel blikkerig, supergrappig! Alleen ben ik er nog niet achter hoe je het licht uit zet..
Hier bij de verjaardags-/ feestspullenquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:28 schreef Mirjam het volgende:
hebben ze die wensballonnen nog bij de action?
en waar zijn ze dan te vinden?
Ja ik doe al jaren mee, alleen het maken van zo'n paket is al leuk en dan voorstellen hoe zo'n kind er op reageert als hij een paket krijgt. Ik stop er ook altijd dingen in die ik vroeger altijd wilde hebben.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:10 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel echt heel lief van je! Zo een leuk pakket gemaakt zeg! action is ook zo geweldig![]()
heb je al vaker aan die actie meegedaan?
http://www.mobypicture.com/user/NiektenHoopen/view/462473quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die? Ben er wel benieuwd naar.
Kun je er iets meer over vertellen?
Wat een ontzettend leuke actie zeg!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:13 schreef maok het volgende:
Ja ik doe al jaren mee, alleen het maken van zo'n paket is al leuk en dan voorstellen hoe zo'n kind er op reageert als hij een paket krijgt. Ik stop er ook altijd dingen in die ik vroeger altijd wilde hebben.
Ik ging meteen op de site kijken omdat ik wel mee wilde doen, zit er meteen een evangelie-drang aan vast.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:13 schreef maok het volgende:
[..]
Hier bij de verjaardags-/ feestspullen
[..]
Ja ik doe al jaren mee, alleen het maken van zo'n paket is al leuk en dan voorstellen hoe zo'n kind er op reageert als hij een paket krijgt. Ik stop er ook altijd dingen in die ik vroeger altijd wilde hebben.
Ik heb er een tijdje gewerkt en dat was niet zo'n leuke ervaring, vandaar.quote:
Scapino heeft i.s.m. Edukans ook zo'n actie! En die is veel toegankelijker voor particulieren.quote:Op zondag 8 november 2009 13:16 schreef shmoopy het volgende:
Ik ging meteen op de site kijken omdat ik wel mee wilde doen, zit er meteen een evangelie-drang aan vast.
Erg jammer.
Je pakket ziet er prachtig uit, trouwens.
Op die manier. snap ik hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb er een tijdje gewerkt en dat was niet zo'n leuke ervaring, vandaar.En veel producten zijn ook met een reden zo goedkoop, slechte kwaliteit enzo (haarverf bijv.). Maar die mening heb ik nu dus bijgesteld.
echt een geweldige actie. lijkt mij ook wel leuk om mee te doen, misschien doe ik het eens.quote:Ja ik doe al jaren mee, alleen het maken van zo'n paket is al leuk en dan voorstellen hoe zo'n kind er op reageert als hij een paket krijgt. Ik stop er ook altijd dingen in die ik vroeger altijd wilde hebben.
Die heb ik vorig jaar gekocht. Daar zaten allemaal van die kleine poppetjes bij. Maar die bleven niet overeind staan. Het is een beetje een gammel dingetje. Ik heb hem na de kerst maar weggegooid.quote:Op zaterdag 7 november 2009 04:03 schreef Judeljuud het volgende:
De 2 euro-munt ligt al weer klaar. Voor 't karretje.
quote:Op zondag 8 november 2009 21:01 schreef Empathologica het volgende:
Ik wil nog steeds die megafoute sloffen maar bij onze Action waren ze foetsie.
Vriendin van me werkt bij een andere Action, als ze daar binnen komen dan neemt ze ze mee gelukkig
Laatst ook die Danish cakes gehaald maar nog niet open gemaakt, zijn die te pruimen?
Kan je eens wat meer vertellen over die handwarmdingen? Ik ken nog iemand met dat probleem.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:56 schreef mazaru het volgende:
Ik heb gezellige hand- en theedoeken gekocht, een badlaken, nog maar een keer een fleecedeken, want de kat heeft de eerste ingepikt.![]()
Van die handwarmdingen voor mijn moeder, die zit altijd in de auto te klagen dat ze van die koude handen heeft![]()
en schattige roze pantoffeltjes met kousjes waar sneeuwwitje op staat, voor mijn net zo schattige nichtje.
Ik heb ze inmiddels al ruim een jaar en ze zijn ideaal!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:03 schreef morgane het volgende:
[..]
Kan je eens wat meer vertellen over die handwarmdingen? Ik ken nog iemand met dat probleem.
Ik wist ook niet dat ze bestonden hoor. Dat heb ik in dit topic geleerd. En voor de prijs hoef je het niet te laten.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:03 schreef morgane het volgende:
[..]
Kan je eens wat meer vertellen over die handwarmdingen? Ik ken nog iemand met dat probleem.
die heb ik gisteren voor 2 e bij de kruidvat gekochtquote:Op woensdag 11 november 2009 20:00 schreef TrailerTrash het volgende:
Deze volgende week in de aanbieding:
[ afbeelding ]
amaryllis kweek set
bloemmaat 24-26 cm
rood
prijs per stuk 1,49
op http://www.action.be kun je de aanbiedingen voor volgende week al zien.
Ok, ik snap nu hoe het werkt. Maar...wat is het? Iets waar je je handen in moet steken, of meer een soort steentjes die je vast moet houden ofzo? En dat doe je dan voordat je gaat autorijden?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ze inmiddels al ruim een jaar en ze zijn ideaal!
Het zijn zoutkristallen die een reactie krijgen als je met het metalen dingetje wat erin zit klikt. En dan wordt ie warmAls je ze dan kookt in water dan kun je em opnieuw gebruiken
Zoietsquote:Op woensdag 11 november 2009 22:14 schreef morgane het volgende:
[..]
Ok, ik snap nu hoe het werkt. Maar...wat is het? Iets waar je je handen in moet steken, of meer een soort steentjes die je vast moet houden ofzo? En dat doe je dan voordat je gaat autorijden?
Precies hetzelfde zelfsquote:Op woensdag 11 november 2009 23:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zoiets
http://www.thinkgeek.com/geektoys/science/9e29/
Onder de vitaminepillen, in mijn action althansquote:Op woensdag 11 november 2009 23:25 schreef maok het volgende:
Waar liggen die ergens?
In de rij van de shampoo's enzo, en dan bij de elastiekjes/toilettassen etc in de buurt. Tenminste, daar liggen ze zowel in Leiden als in Zwollequote:Op woensdag 11 november 2009 23:25 schreef maok het volgende:
Waar liggen die ergens?
wellicht de medewerkers in de winkel wel?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik kon de handenwarmhouddingesen niet vinden vandaag.![]()
Weet iemand waar ze in de Steenstraat (Arnhem) liggen?
Zijn dat die haarschuifjes?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:58 schreef Syrena het volgende:
- Twee van die klemmen die steeds op Tellsell zijn![]()
1.79quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn dat die haarschuifjes?Wat was je er voor kwijt?
*tip*quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:40 schreef Mylene het volgende:
Die Palmolive cashmere zeep van 2 voor 69 centen ruikt zo lekker.
Tip, als je ze tussen je handdoeken in de kast legt ruiken je handdoeken er naar.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
1.79(heb ff de bon nagekeken voor je)
Ook nog gekocht:
- vingerhorloge
- multivitamine voor kinderen, kauwtabletten
quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik kon de handenwarmhouddingesen niet vinden vandaag.![]()
Weet iemand waar ze in de Steenstraat (Arnhem) liggen?
In onze Action werkt een meisje, dat is echt zo dik dat ze niet eens meer kan staan achter de kassa.quote:Op zondag 15 november 2009 20:19 schreef zlakto het volgende:
Gister maar eens bij de action in Rijswijk geweest (ik woon daar). Van die foto's op Canvas gekocht om in mijn kamer op te hangen. In totaal nog geen 15 euro kwijt voor 1 grote plaat, 2 middelgrote, en 2 kleine platen. Staan erg mooi, echt een aanrader, snap niet dat alles in die winkel zo goedkoop kan zijn. Zullen ze het personeel uithongeren ofzo?
Wat voor dingen zijn dat dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:57 schreef Syrena het volgende:
Ik denk alleen dat die van TellSell ietsje steviger zijn, ik zie me nog geen butterfly-twist maken met die van de Action. Die krijg je nooit meer uit elkaar
Daar had ik heel goed gekeken, dus dan zijn ze zeker op.quote:Op zondag 15 november 2009 20:25 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
In het gangpad met de shampoo's helemaal aan het einde, onderin bij het middenpad zeg maar.
Ik geloof dat het ongeveer bij het maandverband enzo is.
Ik heb ze wel zien liggen daar iig
De EZ combs.quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 21:35 schreef shmoopy het volgende:
Helemaal vergeten te melden dat ik 2 weken geleden de laatste (!) doos met kaarten had.
Ik stond in een lange rij te wachten, keek rechts naast me en daar stond ie, tussen de ballen, alsof ie stiekem speciaal op mij had gewacht.
Ben nog steeds helemaal blij.
quote:Op zondag 15 november 2009 21:23 schreef P.F het volgende:
In welke kleuren waren die Noorse sloffen ook alweer?
Tof dat je zoiets dan nog op die manier gescoord hebtquote:Op zondag 15 november 2009 21:35 schreef shmoopy het volgende:
Helemaal vergeten te melden dat ik 2 weken geleden de laatste (!) doos met kaarten had.
Ik stond in een lange rij te wachten, keek rechts naast me en daar stond ie, tussen de ballen, alsof ie stiekem speciaal op mij had gewacht.
Ben nog steeds helemaal blij.
Ja dat had ik zelf al bedacht voor die prijsquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:57 schreef Syrena het volgende:
Ik denk alleen dat die van TellSell ietsje steviger zijn, ik zie me nog geen butterfly-twist maken met die van de Action. Die krijg je nooit meer uit elkaar
Nee, was in de warquote:Op zondag 15 november 2009 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwart en beige.(Ik twijfel of er nog grijs was, MarijkeZwolle weet dat vast wel
)
Ja, die kaarten hequote:Op zondag 15 november 2009 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tof dat je zoiets dan nog op die manier gescoord hebtIk ben ook nog helemaal in m'n sas met die mooie doosjes en ook de leuke kaarten
Ik dacht laatst 'oh even weer een kaartje halen' en daarna pas bedacht ik me dat ik nog zat in huis hebquote:Op zondag 15 november 2009 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die kaarten heIk vind het zo handig dat ik altijd wel iets in huis heb
quote:Op zondag 15 november 2009 21:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Daar had ik heel goed gekeken, dus dan zijn ze zeker op.![]()
Senx though.
Kan goed zijn dat ik met mijn ogen dichtgekeken heb, zou niet de eerste keer zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:07 schreef GimmeGore het volgende:
Sure?
Want gister hadden ze er nog/weer een aantal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |