Mag ik er eentje dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:28 schreef Charlie_Brown het volgende:
[..]
Leeuwarden heeft er lekker 3 !
Hier stonden ze dichtbij het speelgoed, en ook dichtbij de fotolijstjes.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:28 schreef Mirjam het volgende:
hebben ze die wensballonnen nog bij de action?
en waar zijn ze dan te vinden?
Niet alleen hebben ze daar wagentjes, maar ook mensen die die wagentjes ook daadwerkelijk helemaal vol krijgen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:01 schreef remlof het volgende:
Vorige week eens in de "andere" action in Arnhem geweest, die aan de Lelyweg. Is niet veel groter dan die aan de Steenstraat, wel iets netter
Ik las Slotjes.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:01 schreef remlof het volgende:
Vorige week eens in de "andere" action in Arnhem geweest, die aan de Lelyweg. Is niet veel groter dan die aan de Steenstraat, wel iets netter
quote:Op zaterdag 7 november 2009 04:03 schreef Judeljuud het volgende:
Hebben ze nog zo'n verlicht kerstdorpje dit jaar? Die wil ik zo graag!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mijn man heeft een veto uitgesproken over verlichte kerstdorpjes.
Hier waren ze er nogquote:Op zaterdag 7 november 2009 04:03 schreef Judeljuud het volgende:
Hebben ze nog zo'n verlicht kerstdorpje dit jaar? Die wil ik zo graag!
De 2 euro-munt ligt al weer klaar. Voor 't karretje.
En terecht!quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mijn man heeft een veto uitgesproken over verlichte kerstdorpjes.
quote:
Hoe duur zijn die? Ben er wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:01 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb zo'n wake-up light gekochtDe natuurgeluiden zijn echt heel blikkerig, supergrappig! Alleen ben ik er nog niet achter hoe je het licht uit zet..
Hier bij de verjaardags-/ feestspullenquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:28 schreef Mirjam het volgende:
hebben ze die wensballonnen nog bij de action?
en waar zijn ze dan te vinden?
Ja ik doe al jaren mee, alleen het maken van zo'n paket is al leuk en dan voorstellen hoe zo'n kind er op reageert als hij een paket krijgt. Ik stop er ook altijd dingen in die ik vroeger altijd wilde hebben.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:10 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel echt heel lief van je! Zo een leuk pakket gemaakt zeg! action is ook zo geweldig![]()
heb je al vaker aan die actie meegedaan?
http://www.mobypicture.com/user/NiektenHoopen/view/462473quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die? Ben er wel benieuwd naar.
Kun je er iets meer over vertellen?
Wat een ontzettend leuke actie zeg!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:13 schreef maok het volgende:
Ja ik doe al jaren mee, alleen het maken van zo'n paket is al leuk en dan voorstellen hoe zo'n kind er op reageert als hij een paket krijgt. Ik stop er ook altijd dingen in die ik vroeger altijd wilde hebben.
Ik ging meteen op de site kijken omdat ik wel mee wilde doen, zit er meteen een evangelie-drang aan vast.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:13 schreef maok het volgende:
[..]
Hier bij de verjaardags-/ feestspullen
[..]
Ja ik doe al jaren mee, alleen het maken van zo'n paket is al leuk en dan voorstellen hoe zo'n kind er op reageert als hij een paket krijgt. Ik stop er ook altijd dingen in die ik vroeger altijd wilde hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |