abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75021248
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:03 schreef Janetje het volgende:
Ik kwam dit topic tegen gister en ik dacht dat het wel leuk zou zijn om even te kijken of er hier ook een Action in de buurt zit.. Blijkt er vorige week ofzo op 2 minuten loopafstand eentje geopend te zijn.

Ik snap niet dat er bij de ingang geen waarschuwing staat voor (vrouwelijke) klanten die daar nooit zijn geweest om een karretje ipv een mandje mee te nemen. Halverwege de winkel had ik al spijt van m'n mandje.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_75021267
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:03 schreef Mirjam het volgende:

[..]

En ja, ik heb die 6 nagellakjes meegenomen
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_75021379
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:04 schreef Janetje het volgende:

[..]

En ja, ik heb die 6 nagellakjes meegenomen
another one down

donderdag 26 november 2009 @ 17:18:00 #229
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_75025951
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:09 schreef Jokielanda het volgende:

verder mijn ergenis qua klanten: Zorg eens voor klein geld en kiep de portomonnee's eens om inplaats van roepen ik heb niks erbij, (terwijl vaak de portomonnee uitpuilt)
Ohja en neem gewoon eens een eigen boodschappentas mee, ipv zeiken dat de tasjes te klein zijn, als je weet dat je dingen meeneemt, kun je ook meteen een grote tas zelf meenemen.

Wij hebben zelf een winkel en zorgen er gewoon zelf voor dat we voldoende kleingeld en wisselgeld hebben.Je zou bij de baas moeten gaan klagen,vind het zo triest als je als verkoop(st)er bij klanten zo ongeveer moet gaan smeken om klein geld.

Hier bij de action geen nagelakjes,vorige week ook al niet
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_75026462
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:44 schreef P.F het volgende:
Deze hebben ze ook! Maar dan iets simpeler!
[ afbeelding ]

voor 1 euro zoveel

http://www.dolletjez.nl/e(...)1804002/Products/103

Chinese Lotus feestfontein met muziek

Gebruiksaanwijzing:

* Steek de Lotus feestfontuin in een taart, ijs, etc.

* Steek het kleine sterretje in het midden aan met een lucifer.

* De Lotus Feest Fontein begint te branden en steekt de acht kaarsjes aan waarna de lotus zich opend en happy birthday begint te spelen.
Deze is leuk zeg! Morgen maar eens kieken of ze hem hier ook hebben.
Toegang is geen open deur.
pi_75027607
De nieuwe Action in Alkmaar is fijn . Het was lekker rustig, opgeruimd en geen gedoe... de andere is altijd een chaos. Ben naar huis gegaan met een paar lelijke maar lekker warme noorse sloffen
pi_75027706
Volgens mij zijn alle nieuw geopende Actions mooi opgeruimd en netjes. Pas een tijdje later is het te uitgewoond om nog netjes te kunnen houden met al die graaiende vrouwen elke dag

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2009 18:14:14 ]
pi_75027822
Ja dat vrees ik ook...daarom ben ik er nu ook maar naartoe gegaan Maar deze is wel stukken groter, meer ruimte. Dat is wel fijn, de andere is heel klein en erg veel op elkaar gepropt.
  donderdag 26 november 2009 @ 19:07:49 #234
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_75029298
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:14 schreef heaven7 het volgende:
Volgens mij zijn alle nieuw geopende Actions mooi opgeruimd en netjes. Pas een tijdje later is het te uitgewoond om nog netjes te kunnen houden met al die graaiende vrouwen elke dag
Ik was vandaag bij de action en ik wilde een vlooienbandje meenemen.Er stonden nog iets van 8 doosjes en die waren echt allemaal open gemaakt.Waarom doen mensen dat vraag ik me dan af
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_75030466
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:07 schreef Guess. het volgende:

[..]

Ik was vandaag bij de action en ik wilde een vlooienbandje meenemen.Er stonden nog iets van 8 doosjes en die waren echt allemaal open gemaakt.Waarom doen mensen dat vraag ik me dan af
Ja dat is bij ons ook altijd zo ergerlijk. Als je het wil zien kijk dan in die ene die al open is
Hier is het ook altijd een chaos.

Ben vandaag weer geweest. Zag de nagellakjes, maar heb ze niet gekocht, die kleuren deden pijn aan me ogen
Boundaries don't keep other people out; they fence you in.
pi_75031050
quote:
Man, dat ding lijkt wel een vlammenwerper
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_75036130
quote:

[..]

quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:57 schreef MaLo het volgende:

[..]

Daarom ook altijd eerst uit de verpakking halen bij de Action. Okee, niet leuk voor het personeel, maar dan moeten ze maar goeie maten hanteren .
Maar het is een heel irritant gegeven. Bij ons in de winkel ook zo vaak open verpakkingen. Alsof klanten even moeten kijken of alles in de verpakking zit. Om vervolgens een andere verpakking mee te nemen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_75037859
quote:

[..]

Ik heb geen idee maar is idd voor mij een reden om zulke winkels te mijden als het kan.
  donderdag 26 november 2009 @ 23:32:35 #239
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_75040161
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:37 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee maar is idd voor mij een reden om zulke winkels te mijden als het kan.
Dat zouden meer mensen moeten doen, dan hoef ik geen 20 minuten in de rij te staan met een paar rollen Sinterklaaspapier.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 27 november 2009 @ 07:52:03 #240
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_75044035
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:02 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

[..]

Maar het is een heel irritant gegeven. Bij ons in de winkel ook zo vaak open verpakkingen. Alsof klanten even moeten kijken of alles in de verpakking zit. Om vervolgens een andere verpakking mee te nemen...
Klopt. ik neem wel altijd de verpakking mee die ik geopend heb, dan weet ik tenminste zeker dat ik de goede maat heb
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_75049885
Ik wil graag die ring / horloge hebben.
Hoe lang is het geleden dat die te koop waren en zou die nu nog te krijgen zijn? Iemand die dat weet?
pi_75052840
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:46 schreef Tammymara het volgende:
Ik wil graag die ring / horloge hebben.
Hoe lang is het geleden dat die te koop waren en zou die nu nog te krijgen zijn? Iemand die dat weet?
In Tilburg lagen er gisteren in ieder geval nog een zooi.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_75053423
Dank je, dan ga ik hier vanmiddag even kijken.Ik was bang dat ze uitverkocht zouden zijn
  zondag 29 november 2009 @ 11:26:59 #244
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75104923
quote:
Op donderdag 26 november 2009 00:24 schreef GieJay het volgende:
Wel opvallend dat 95 procent van de gebruikers in dit topic vrouwelijk is. Zijn er geen "mannelijke" dingen daar ofzo?
Maandag 40 Snickers gehaald, gisteren waren ze op Dat is toch best mannelijk
Ik ben zeer te spreken over de bouwmaterialen, je bespaart zoveel geld als je aan het klussen bent.

Ze hebben nu Honig luxe soep in een zakje, best te eten voor 36 cent. Pasta tonight voor 59 cent, ook best lekker. Potjes noodles rundvlees en groente, heerlijk voor 50 cent.

De dubbele t-shirts met lange mouwen zijn een aanrader, goed spul. De normale t-shirts zijn weer bagger want die hebben een enorme boord Best raar want ze zijn van hetzelfe merk

De moltons en witte matras/kussen lakens zijn ook goed, heerlijk zachte combinatie. De nekrol en nasa schuim kussen zijn ook mooi.

Morgen weer shoppen, ik zie weer nieuwe spullen op de website
pi_75105981
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:41 schreef TrailerTrash het volgende:

[..]

Ja dat is bij ons ook altijd zo ergerlijk. Als je het wil zien kijk dan in die ene die al open is
Hier is het ook altijd een chaos.

Ben vandaag weer geweest. Zag de nagellakjes, maar heb ze niet gekocht, die kleuren deden pijn aan me ogen
De kleuren zijn op de nagel érg mooi! vooral de paarse
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_75108487
Weet iemand of de Action ook rollen verkoopt van dat anti-slip materiaal?
Meestal rubber en dan een soort profiel van figuurtjes of bloemetjes (heb ik nu iig). Daar kun je dan zelf een stuk op maat van knippen.

Zoiets dus
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_75108515
quote:
Op zondag 29 november 2009 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
Meestal rubber en dan een soort profiel van figuurtjes of bloemetjes (heb ik nu iig). Daar kun je dan zelf een stuk op maat van knippen.

[ afbeelding ]
Zoiets dus
blokker heeft het sowieso
pi_75110068
quote:

[ afbeelding ]
Zoiets dus
Voor in laden bedoel je?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_75110106
quote:

[ afbeelding ]
Zoiets dus
Hebben ze. Alleen toen ik er was hadden ze alleen nog oranje Mijn bank staat dus nu op van die oranje stukjes
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 29 november 2009 @ 14:55:05 #250
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75110168
quote:

[ afbeelding ]
Zoiets dus
Heb je bij de IKEA ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')