quote:Op donderdag 26 november 2009 15:03 schreef Janetje het volgende:
Ik kwam dit topic tegen gister en ik dacht dat het wel leuk zou zijn om even te kijken of er hier ook een Action in de buurt zit.. Blijkt er vorige week ofzo op 2 minuten loopafstand eentje geopend te zijn.
Ik snap niet dat er bij de ingang geen waarschuwing staat voor (vrouwelijke) klanten die daar nooit zijn geweest om een karretje ipv een mandje mee te nemen. Halverwege de winkel had ik al spijt van m'n mandje.
En ja, ik heb die 6 nagellakjes meegenomenquote:
another one downquote:Op donderdag 26 november 2009 15:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
En ja, ik heb die 6 nagellakjes meegenomen
Wij hebben zelf een winkel en zorgen er gewoon zelf voor dat we voldoende kleingeld en wisselgeld hebben.Je zou bij de baas moeten gaan klagen,vind het zo triest als je als verkoop(st)er bij klanten zo ongeveer moet gaan smeken om klein geld.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:09 schreef Jokielanda het volgende:
verder mijn ergenis qua klanten: Zorg eens voor klein geld en kiep de portomonnee's eens om inplaats van roepen ik heb niks erbij, (terwijl vaak de portomonnee uitpuilt)
Ohja en neem gewoon eens een eigen boodschappentas mee, ipv zeiken dat de tasjes te klein zijn, als je weet dat je dingen meeneemt, kun je ook meteen een grote tas zelf meenemen.![]()
Deze is leuk zeg! Morgen maar eens kieken of ze hem hier ook hebben.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:44 schreef P.F het volgende:
Deze hebben ze ook! Maar dan iets simpeler!
[ afbeelding ]
voor 1 euro zoveel
http://www.dolletjez.nl/e(...)1804002/Products/103
Chinese Lotus feestfontein met muziek
Gebruiksaanwijzing:
* Steek de Lotus feestfontuin in een taart, ijs, etc.
* Steek het kleine sterretje in het midden aan met een lucifer.
* De Lotus Feest Fontein begint te branden en steekt de acht kaarsjes aan waarna de lotus zich opend en happy birthday begint te spelen.
Ik was vandaag bij de action en ik wilde een vlooienbandje meenemen.Er stonden nog iets van 8 doosjes en die waren echt allemaal open gemaakt.Waarom doen mensen dat vraag ik me dan afquote:Op donderdag 26 november 2009 18:14 schreef heaven7 het volgende:
Volgens mij zijn alle nieuw geopende Actions mooi opgeruimd en netjes. Pas een tijdje later is het te uitgewoond om nog netjes te kunnen houden met al die graaiende vrouwen elke dag
Ja dat is bij ons ook altijd zo ergerlijk. Als je het wil zien kijk dan in die ene die al open isquote:Op donderdag 26 november 2009 19:07 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij de action en ik wilde een vlooienbandje meenemen.Er stonden nog iets van 8 doosjes en die waren echt allemaal open gemaakt.Waarom doen mensen dat vraag ik me dan af
Man, dat ding lijkt wel een vlammenwerperquote:Op woensdag 25 november 2009 21:49 schreef P.F het volgende:
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=xAfYLyBH6p8!
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:07 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij de action en ik wilde een vlooienbandje meenemen.Er stonden nog iets van 8 doosjes en die waren echt allemaal open gemaakt.Waarom doen mensen dat vraag ik me dan af
Maar het is een heel irritant gegeven. Bij ons in de winkel ook zo vaak open verpakkingen. Alsof klanten even moeten kijken of alles in de verpakking zit. Om vervolgens een andere verpakking mee te nemen...quote:Op donderdag 26 november 2009 13:57 schreef MaLo het volgende:
[..]
Daarom ook altijd eerst uit de verpakking halen bij de Action. Okee, niet leuk voor het personeel, maar dan moeten ze maar goeie maten hanteren.
Ik heb geen idee maar is idd voor mij een reden om zulke winkels te mijden als het kan.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:07 schreef Guess. het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten doen, dan hoef ik geen 20 minuten in de rij te staan met een paar rollen Sinterklaaspapier.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:37 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar is idd voor mij een reden om zulke winkels te mijden als het kan.
Klopt. ik neem wel altijd de verpakking mee die ik geopend heb, dan weet ik tenminste zeker dat ik de goede maat hebquote:Op donderdag 26 november 2009 22:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[..]
Maar het is een heel irritant gegeven. Bij ons in de winkel ook zo vaak open verpakkingen. Alsof klanten even moeten kijken of alles in de verpakking zit. Om vervolgens een andere verpakking mee te nemen...
In Tilburg lagen er gisteren in ieder geval nog een zooi.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:46 schreef Tammymara het volgende:
Ik wil graag die ring / horloge hebben.
Hoe lang is het geleden dat die te koop waren en zou die nu nog te krijgen zijn? Iemand die dat weet?
Maandag 40 Snickers gehaald, gisteren waren ze opquote:Op donderdag 26 november 2009 00:24 schreef GieJay het volgende:
Wel opvallend dat 95 procent van de gebruikers in dit topic vrouwelijk is. Zijn er geen "mannelijke" dingen daar ofzo?
De kleuren zijn op de nagel érg mooi! vooral de paarsequote:Op donderdag 26 november 2009 19:41 schreef TrailerTrash het volgende:
[..]
Ja dat is bij ons ook altijd zo ergerlijk. Als je het wil zien kijk dan in die ene die al open is![]()
Hier is het ook altijd een chaos.
Ben vandaag weer geweest. Zag de nagellakjes, maar heb ze niet gekocht, die kleuren deden pijn aan me ogen
blokker heeft het sowiesoquote:Op zondag 29 november 2009 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand of de Action ook rollen verkoopt van dat anti-slip materiaal?
Meestal rubber en dan een soort profiel van figuurtjes of bloemetjes (heb ik nu iig). Daar kun je dan zelf een stuk op maat van knippen.
[ afbeelding ]
Zoiets dus
Voor in laden bedoel je?quote:Op zondag 29 november 2009 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
Meestal rubber en dan een soort profiel van figuurtjes of bloemetjes (heb ik nu iig). Daar kun je dan zelf een stuk op maat van knippen.
[ afbeelding ]
Zoiets dus
Hebben ze. Alleen toen ik er was hadden ze alleen nog oranjequote:Op zondag 29 november 2009 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets dus
Heb je bij de IKEA ookquote:Op zondag 29 november 2009 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |