ze hebben er 6 kleine flesjes nagellak voor 1,39, echt heel leuk mghihihiquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:25 schreef shmoopy het volgende:
Morgen vrij, is er nog iets de moeite waard om voor langs te gaan? (wat niet op de site staat natuuk)
Oi, ik ken jouw nagellakverslaving (*lurkt in LIF*) dus deze praat je me niet aan, hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ze hebben er 6 kleine flesjes nagellak voor 1,39, echt heel leuk mghihihi
echt héél leuk hoor, in allemaal skittles kleuren, dus je krijgt er héél vrolijke nagels vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:01 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oi, ik ken jouw nagellakverslaving (*lurkt in LIF*) dus deze praat je me niet aan, hoor.
Ben vanmiddag geweest (voor een doodgewone pan om aardappels en pasta in te kokenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:25 schreef shmoopy het volgende:
Morgen vrij, is er nog iets de moeite waard om voor langs te gaan? (wat niet op de site staat natuuk)
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:01 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oi, ik ken jouw nagellakverslaving (*lurkt in LIF*) dus deze praat je me niet aan, hoor.
1. Het is niet zo heel zinvol om je vraag te herhalen binnen 10 berichten...quote:
dat zijn Noorse sloffen. Kijk maar in de OP van het vorige topic, daar staat een fotootjequote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
1. Het is niet zo heel zinvol om je vraag te herhalen binnen 10 berichten...
2. Lees terug. Of wil je dat iemand voor jou de topics terug zoekt om een plaatje te vinden?
Hier posten = reactie kunnen verwachten. Dat die je niet zint, is dan jammer maar helaas.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:56 schreef heaven7 het volgende:
[..]Je mag ook niet reageren! Liever niet zelfs als het zo moet.
Goh, voel je je nu meer man? Prima joh als jij dat nodig hebtquote:Op woensdag 18 november 2009 22:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hier posten = reactie kunnen verwachten. Dat die je niet zint, is dan jammer maar helaas.
Volgens mij niet, maar tuincentrums verkopen ze al voor een euro of 8.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Verkopen ze bij de Action ook van die lichtgevende rendieren voor in de tuin?
Die hele lelijke zeg maar?
Ok! 8 euro is een mooi bedrag voor een geintje.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar tuincentrums verkopen ze al voor een euro of 8.
Nou, ze zijn maar 4 euro nogwat, ze zitten heerlijk en ze zijn goddelijk warm!quote:Op woensdag 18 november 2009 14:56 schreef heaven7 het volgende:
[..]Je mag ook niet reageren! Liever niet zelfs als het zo moet.
@Marijke, thnx
Ik bedoelde eigenlijk meer, wat is er zo geweldig aan?
Blokker of marskramer inderdaad!quote:Op donderdag 19 november 2009 09:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ok! 8 euro is een mooi bedrag voor een geintje.
Kan natuurlijk ook bij de blokker gaan kijken voor zo'n ding. Blokker is ook typisch zo'n winkel die dergelijke wanstaltige dingen verkoopt.
Ik heb er anders 10 antraciet gekleurde kerstballen gekocht! Meer niet want het was verder niet spannendquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Ben vanmiddag geweest (voor een doodgewone pan om aardappels en pasta in te koken)
Héééél veel kerstgedoe, verder niet echt iets bijzonders gezien.
Misschien kom ik je dan ook wel tegen want ga morgen ook naar de action in Arnhemquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:14 schreef remlof het volgende:
Misschien morgen nog maar een zooi halen, hang ik ze overal in m'n huis met kerst
Wel die rommelige op de Steenstraat hè?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien kom ik je dan ook wel tegen want ga morgen ook naar de action in Arnhem
Haha ja, je kijkt je ogen uit met wat voor een mensen daar allemaal komenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel die rommelige op de Steenstraat hè?
Yep, er zijn er twee:quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ja, je kijkt je ogen uit met wat voor een mensen daar allemaal komenMaar is er nog een action in Arnhem dan?
In die andere al wel eens geweest?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, er zijn er twee:
Action Arnhem
Spijkerlaan 43 6828EB Arnhem NL
T: 088 2284 057
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur
Zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur
Koopavond donderdag tot 21:00 uur
Action Arnhem
Dr. C. Lelyweg 8c 6827BH Arnhem NL
T: 088 2284 186
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur
Zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur
Koopavond donderdag tot 21:00 uur
Yep, die is niet zoveel groter, maar wel veel netter. En is pas een paar maanden open. Je moet er alleen wel met de auto heen, zit op IJsseloord, naast de Piet Kerkhofquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In die andere al wel eens geweest?
Dat word hem dus niet, heb geen autoquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, die is niet zoveel groter, maar wel veel netter. En is pas een paar maanden open. Je moet er alleen wel met de auto heen, zit op IJsseloord, naast de Piet Kerkhof
Oud vuilquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:39 schreef Syrena het volgende:
Skaai ik heb die miniwokpan ook. Hij wordt HEEL snel HEEL heet.
Bij mij is de bodem inmiddels vernaggeld, dus ik moet eigenlijk een nieuwe. Ik weet alleen niet wat ik met de ouwe aan moet
Wat ben jij dan godsonmogelijk luiquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, die is niet zoveel groter, maar wel veel netter. En is pas een paar maanden open. Je moet er alleen wel met de auto heen, zit op IJsseloord, naast de Piet Kerkhof
Hey, ik heb niet voor niks een auto voor de deur staanquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:47 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wat ben jij dan godsonmogelijk lui
Het is misschien 10 minuten fietsen van de ene Action naar de andere.
Hier ook, ik ben meteen weer naar buiten gelopen, had er even geen zin inquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:49 schreef mazaru het volgende:
Vanmiddag nog even Sinterklaaspapier en de zak van zwarte Piet wezen halen. Er stond een rij tot achter in de winkel en de hoek om.
Ik moet bekennen dat ik niet eens naar de prijs heb gekeken. Ik heb die zak onder mijn arm gedaan en daarna heb ik ongeveer een klein half uur in de rij naar de kassa gestaan.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:04 schreef maok het volgende:
Hoeveel kosten die zakken? Ik zag ze laatst liggen toen ik al bij de kassa stond en toen had ik geen zin meer om uit de rij te gaan.
Yayquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:28 schreef morgane het volgende:
Jaaaa er komt eindelijk een Action in Nijmegenin winkelcentrum Dukenburg
Geen idee, Ikea heeft wel hele mooie simpele en niet zo duurquote:Op maandag 23 november 2009 11:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Weet iemand hier of de action van de warmhoudplaten voor buffetten heeft??
Rechauds? of van die warmhouddingen met waxinelichtjes?
Jup, genoeg knutsel zooi daarquote:Op maandag 23 november 2009 19:58 schreef liiszle het volgende:
zeg, weet iemand hier of ze bij de action ook glitters hebben? gewoon voor knutselen enzo?
voor nagellakken?quote:Op maandag 23 november 2009 19:58 schreef liiszle het volgende:
zeg, weet iemand hier of ze bij de action ook glitters hebben? gewoon voor knutselen enzo?
hahaha, ja voor nagellakquote:Op maandag 23 november 2009 20:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
voor nagellakken?
*gaat morgen naar action*
Ik weet het niet zeker meer maar volgens mij, maar roze en paars, wit en zwart en iets met bruin.quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:32 schreef GimmeGore het volgende:
Weet iemand in welke kleuren ze die mini kerstballetjes hebben?
(die van 99 cent, de weekaanbieding)
en vraag 2:
wat is er Fries aan de Friese pepernoten?
Ja, en een mosgroenige kleur. Vond ze erg leuk, maar heb toch geen kerstboomquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker meer maar volgens mij, maar roze en paars, wit en zwart en iets met bruin.
Als je ze zo leuk vond dan koop je een schaal en een krans en die ga je helemaal aankleden en dan doe je die kerstballetjes erop, heb je geen kerstboom maar toch een beetje versiering in je huisquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en een mosgroenige kleur. Vond ze erg leuk, maar heb toch geen kerstboom
Da's wel een leuk idee! Ware het niet dat mijn kat ze waarschijnlijk binnen no time slooptquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je ze zo leuk vond dan koop je een schaal en een krans en die ga je helemaal aankleden en dan doe je die kerstballetjes erop, heb je geen kerstboom maar toch een beetje versiering in je huis
Ik zou ze ook niet in de boom hangen. Daar zie je ze toch nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en een mosgroenige kleur. Vond ze erg leuk, maar heb toch geen kerstboom
Nee, die hebben ze bij de Xenosquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:40 schreef maok het volgende:
Weet iemand of ze ook van die silicone ijsblokjevormen waar een stokje in moet hebben? Zoals deze:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hier ook niet..quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:02 schreef Mirjam het volgende:
de action (hier) verkoopt helaas geen losse glitters
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef Barbie het volgende:
Action de Oral B Kolibrie
Een paar maanden terug had ik hem gezocht, maar ik zag hem niet meer liggen. Dus ik vrees ervoor..quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef Barbie het volgende:
Jaaaaren geleden heb ik bij Action de Oral B Kolibrie gekocht. Iemand die weet of ze daar nog verkocht worden? Kan ze bij Kruidvat en Etos e.d. niet meer krijgen, grmbl.
Het is dit ding:[ afbeelding ]
Sowieso als het jaaaaaren geleden is, is die kans natuurlijk erg klein.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef Barbie het volgende:
Jaaaaren geleden heb ik bij Action de Oral B Kolibrie gekocht. Iemand die weet of ze daar nog verkocht worden? Kan ze bij Kruidvat en Etos e.d. niet meer krijgen, grmbl.
http://www.drogisterij.net/Oral_b_kolibri_starterkit/P/3200162quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef Barbie het volgende:
Hahaha, klantenergernissen zijn altijd geweldigquote:Op woensdag 25 november 2009 16:09 schreef Jokielanda het volgende:
die jutezakken van Sint zijn ¤0,89 en stinken verschrikkelijk
De koffertjes waar paar berichtjes terug over gezegd is: snel zijn, ze zijn niet bestelbaar meer.
De minikerstballetjes zijn in die genoemde kleuren en ok rood, rose zilver.
verder mijn ergenis qua klanten: Zorg eens voor klein geld en kiep de portomonnee's eens om inplaats van roepen ik heb niks erbij, (terwijl vaak de portomonnee uitpuilt)
Ohja en neem gewoon eens een eigen boodschappentas mee, ipv zeiken dat de tasjes te klein zijn, als je weet dat je dingen meeneemt, kun je ook meteen een grote tas zelf meenemen.![]()
Zo ben effe me ei kwijt
Dan kopen ze toch een groter tasje?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:09 schreef Jokielanda het volgende:
Ohja en neem gewoon eens een eigen boodschappentas mee, ipv zeiken dat de tasjes te klein zijn, als je weet dat je dingen meeneemt, kun je ook meteen een grote tas zelf meenemen.![]()
zelfs die dikke plastic big shopper dingen kosten geen drol 50 cent ofzoquote:Op woensdag 25 november 2009 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan kopen ze toch een groter tasje?
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zelfs die dikke plastic big shopper dingen kosten geen drol 50 cent ofzo
Ja!! Ik was voor je aan het kijken, bij de action in Almere bij de knutselspullen/speelgoed liggen ze, 4 kleuren voor 50 cent.quote:Op maandag 23 november 2009 19:58 schreef liiszle het volgende:
hier hadden ze niksquote:Op woensdag 25 november 2009 19:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja!! Ik was voor je aan het kijken, bij de action in Almere bij de knutselspullen/speelgoed liggen ze, 4 kleuren voor 50 cent.
bijv. rood/groen/zilver/goud
of donkerblauw/zilver/rood/groen
etc.
sowieso glittersquote:Op woensdag 25 november 2009 19:49 schreef P.F het volgende:
Ik wou wel iets meenemen, maar ik wist niet naar welke kleuren jullie zochten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |