Yayquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:28 schreef morgane het volgende:
Jaaaa er komt eindelijk een Action in Nijmegenin winkelcentrum Dukenburg
Geen idee, Ikea heeft wel hele mooie simpele en niet zo duurquote:Op maandag 23 november 2009 11:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Weet iemand hier of de action van de warmhoudplaten voor buffetten heeft??
Rechauds? of van die warmhouddingen met waxinelichtjes?
Jup, genoeg knutsel zooi daarquote:Op maandag 23 november 2009 19:58 schreef liiszle het volgende:
zeg, weet iemand hier of ze bij de action ook glitters hebben? gewoon voor knutselen enzo?
voor nagellakken?quote:Op maandag 23 november 2009 19:58 schreef liiszle het volgende:
zeg, weet iemand hier of ze bij de action ook glitters hebben? gewoon voor knutselen enzo?
hahaha, ja voor nagellakquote:Op maandag 23 november 2009 20:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
voor nagellakken?
*gaat morgen naar action*
Ik weet het niet zeker meer maar volgens mij, maar roze en paars, wit en zwart en iets met bruin.quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:32 schreef GimmeGore het volgende:
Weet iemand in welke kleuren ze die mini kerstballetjes hebben?
(die van 99 cent, de weekaanbieding)
en vraag 2:
wat is er Fries aan de Friese pepernoten?
Ja, en een mosgroenige kleur. Vond ze erg leuk, maar heb toch geen kerstboomquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker meer maar volgens mij, maar roze en paars, wit en zwart en iets met bruin.
Als je ze zo leuk vond dan koop je een schaal en een krans en die ga je helemaal aankleden en dan doe je die kerstballetjes erop, heb je geen kerstboom maar toch een beetje versiering in je huisquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en een mosgroenige kleur. Vond ze erg leuk, maar heb toch geen kerstboom
Da's wel een leuk idee! Ware het niet dat mijn kat ze waarschijnlijk binnen no time slooptquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je ze zo leuk vond dan koop je een schaal en een krans en die ga je helemaal aankleden en dan doe je die kerstballetjes erop, heb je geen kerstboom maar toch een beetje versiering in je huis
Ik zou ze ook niet in de boom hangen. Daar zie je ze toch nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en een mosgroenige kleur. Vond ze erg leuk, maar heb toch geen kerstboom
Nee, die hebben ze bij de Xenosquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:40 schreef maok het volgende:
Weet iemand of ze ook van die silicone ijsblokjevormen waar een stokje in moet hebben? Zoals deze:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hier ook niet..quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:02 schreef Mirjam het volgende:
de action (hier) verkoopt helaas geen losse glitters
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef Barbie het volgende:
Action de Oral B Kolibrie
Een paar maanden terug had ik hem gezocht, maar ik zag hem niet meer liggen. Dus ik vrees ervoor..quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef Barbie het volgende:
Jaaaaren geleden heb ik bij Action de Oral B Kolibrie gekocht. Iemand die weet of ze daar nog verkocht worden? Kan ze bij Kruidvat en Etos e.d. niet meer krijgen, grmbl.
Het is dit ding:[ afbeelding ]
Sowieso als het jaaaaaren geleden is, is die kans natuurlijk erg klein.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef Barbie het volgende:
Jaaaaren geleden heb ik bij Action de Oral B Kolibrie gekocht. Iemand die weet of ze daar nog verkocht worden? Kan ze bij Kruidvat en Etos e.d. niet meer krijgen, grmbl.
http://www.drogisterij.net/Oral_b_kolibri_starterkit/P/3200162quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef Barbie het volgende:
Hahaha, klantenergernissen zijn altijd geweldigquote:Op woensdag 25 november 2009 16:09 schreef Jokielanda het volgende:
die jutezakken van Sint zijn ¤0,89 en stinken verschrikkelijk
De koffertjes waar paar berichtjes terug over gezegd is: snel zijn, ze zijn niet bestelbaar meer.
De minikerstballetjes zijn in die genoemde kleuren en ok rood, rose zilver.
verder mijn ergenis qua klanten: Zorg eens voor klein geld en kiep de portomonnee's eens om inplaats van roepen ik heb niks erbij, (terwijl vaak de portomonnee uitpuilt)
Ohja en neem gewoon eens een eigen boodschappentas mee, ipv zeiken dat de tasjes te klein zijn, als je weet dat je dingen meeneemt, kun je ook meteen een grote tas zelf meenemen.![]()
Zo ben effe me ei kwijt
Dan kopen ze toch een groter tasje?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:09 schreef Jokielanda het volgende:
Ohja en neem gewoon eens een eigen boodschappentas mee, ipv zeiken dat de tasjes te klein zijn, als je weet dat je dingen meeneemt, kun je ook meteen een grote tas zelf meenemen.![]()
zelfs die dikke plastic big shopper dingen kosten geen drol 50 cent ofzoquote:Op woensdag 25 november 2009 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan kopen ze toch een groter tasje?
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zelfs die dikke plastic big shopper dingen kosten geen drol 50 cent ofzo
Ja!! Ik was voor je aan het kijken, bij de action in Almere bij de knutselspullen/speelgoed liggen ze, 4 kleuren voor 50 cent.quote:Op maandag 23 november 2009 19:58 schreef liiszle het volgende:
hier hadden ze niksquote:Op woensdag 25 november 2009 19:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja!! Ik was voor je aan het kijken, bij de action in Almere bij de knutselspullen/speelgoed liggen ze, 4 kleuren voor 50 cent.
bijv. rood/groen/zilver/goud
of donkerblauw/zilver/rood/groen
etc.
sowieso glittersquote:Op woensdag 25 november 2009 19:49 schreef P.F het volgende:
Ik wou wel iets meenemen, maar ik wist niet naar welke kleuren jullie zochten..
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja!! Ik was voor je aan het kijken, bij de action in Almere bij de knutselspullen/speelgoed liggen ze, 4 kleuren voor 50 cent.
bijv. rood/groen/zilver/goud
of donkerblauw/zilver/rood/groen
etc.
ik heb ze écht niet gezien.. jammerquote:Op woensdag 25 november 2009 19:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hier hadden ze niks
ik ga nog wel eens kijken, de dame zei dat ze niks hadden, en ik had enkel bij de knutselspullies gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |