Een beetje wel ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:30 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe meid echt helemaal niet leuk. Haar 'one of the guys' gedrag vind ik veel te overdreven en komt me de strot uit.
Hmm ik vind ze geen van allen echt super lekker ofzo. In dat opzicht is Melrose Place beter.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:23 schreef Meddo het volgende:
Maar ja, het is op dit moment wel de lekkerste chick die meespeelt
Hier heeft Silver nog lang haar. Staat haar veel beterquote:Op donderdag 5 november 2009 13:17 schreef Ladylicious het volgende:
TVP met een ploatie
[ afbeelding ]
Bij deze heb ik jou OP genomenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:42 schreef rcco het volgende:
Mag ik een OP voorstellen:
[ afbeelding ]
90210 begint met de aankomst van de familie Wilson in Los Angeles. Zij verruilen het platteland van Kansas
voor een nieuw leven in Beverly Hills. Vader Harry is de nieuwe rector van West Beverly High School. Hij is
getrouwd met Debbie en samen hebben ze twee kinderen, tieners Annie en Dixon, die geadopteerd is.
Cast
Dixon Wilson - Tristan Wilds
Annie Wilson - Shenae Grimes
Harry Wilson - Rob Estes
Debbie Wilson - Lori Loughlin
Adrianna Tate-Duncan - Jessica Lowndes
Navid Shirazi - Michael Steger
Liam Court - Matt Lanter
Naomi Clark - AnnaLynne McCord
Erin Silver - Jessica Stroup
Ryan Matthews - Ryan Eggold
Kelly Taylor - Jennie Garth
Links
Officiële site
Wikipedia
IMDB
Vorige topics
[USA] 90210 #1
Hij heeft iemand met een mes bedreigt en is een drug dealer.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
Die nieuwe blonde meid, vind ik echt irritant. Zeker met dude, ppfff damn, irritant.
Dan Annie met die vage gast, ben wel benieuwd wat hij nou van plan is, want ik vertrouw het allemaal niet zo
heel vaag, ze heeft nauwelijks meer contact met de rest van de cast, enkel met die Jasper en vorige week even met Navid (waar ik overigens niet van wist dat hij de 30 al gepasseerd was in real life). Ze heeft al weken geen scenes gehad met o.a. haar ouders.quote:Op zondag 8 november 2009 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
Die annie spoort niet.... maar ze heeft voor de rest natuurlijk niemand
Van mij mag ze snel weer vriendinnen krijgen, want nou is ze maar een aanhangsel. In seizoen 1 vond ik haar veel leuker
Morgen pas hoor.quote:
Annie is wel heel erg afgesloten van de rest inderdaad. Maar aangezien ze nu weer vrede heeft gesloten met Dixon zal het wel weer wat beter worden. Hoewel ik Dixon en Annie als broer en zus nooit helemaal heb begrepen aangezien ze sowieso een redelijk gescheiden leven leiden maar goed.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat Annie er weer een beetje bij getrokken wordt, vind er zo geen reet aan. Lijkt wel 2 series in 1 gepropt.
Van mij mag Jen ook wel opzouten. Ze is vervelend en ze is ook niet lekker. Dus dan heb ik niets aan haarquote:Op donderdag 3 december 2009 15:02 schreef Ladylicious het volgende:
Er zat een stomme fout in bij dat stukje waar Annie op school met Jasper praat..![]()
Verder is die zus van Naomi een secreet en vind ik Naomi en Liam veel meerdan surfchick en Liam.
Oh, en Teddy en Silver zijn ook wel cute samen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Van mij mag Jen ook wel opzouten. Ze is vervelend en ze is ook niet lekker. Dus dan heb ik niets aan haar
Liam en Naomi zijn samen wel aardig ja. Maar eigenlijk zie ik helemaal niemand wat doen met Ivy (ff opgezocht hoe surf chick heet)
Teddy en Silver vind ik niets. Voornamelijk ook omdat ik Teddy gewoon een knurft vind. Hij past echt niet in de serie. Ook omdat hij in het echt zo bizar oud is. Ik bedoel, iedereen is wel een stuk ouder dan ze spelen, maar hij speelt gewoon letterlijk alsof hij half zo jong is
Nou ja als ik die gast in de serie zie dan denk ik elke keer weer "jij bent echt veel te oud". Dat vind ik gewoon irritant. Ik hoop iig dat hij niets met Silver krijgt ofzo. Silver is veel te lief voor zo iemand.quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:53 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik vond hem eerst ook een enorme but inderdaad, maar moet toegeven dat ie de laatste 2 eps toch best wel schappelijk doet..![]()
(En ja, dat is dus afgezien van het feit dat ie al bijna Abraham in de tuin mag zetten..)
Harry en Kelly zien we dan helaas niet terug:quote:The CW Announces Early Pickups for Five Series
Freshman Hit “The Vampire Diaries,” “Gossip Girl,” “90210,” “Supernatural” and “America’s Next Top Model” To Return Next Season
(...)
Ivy wel:quote:
quote:
Kelly hoeft voor mij ook niet terug te komen. Ik vind het zo'n zeikmens.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:02 schreef rcco het volgende:
Nog iets meer dan een week te gaan. Hier wat nieuws:
Er komt een 3de seizoen:
[..]
Harry en Kelly zien we dan helaas niet terug:
[..]
Ivy wel:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!![]()
Inderdaad, drukte valt me erg tegen. Vind 90210 zo leuk op het momentquote:Op maandag 3 mei 2010 20:30 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Ik vraag me af wanneer iemand het documentje vindt van Annie op de laptop![]()
Trouwens niet druk dit topic, terwijl het een leuke serie is! de laatste weken vaak leuker dan Gossip Girl
Dit vraag ik mij ook af. Zowiezo vraag ik me af of dat verhaal nog een lijntje krijgt ( Annie rijd kerel dood ). Ik volg het ook nog steeds, moet nog wel aflevering van deze week kijkenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:30 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Ik vraag me af wanneer iemand het documentje vindt van Annie op de laptop![]()
En dat gaat Naomi niet leuk vindenquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:53 schreef Blistering het volgende:
En mooi om te zien hoe Liam en Annie naar elkaar toe trekken
Die ga ik nu kijkenquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik volg het ook nog steeds, moet nog wel aflevering van deze week kijken
Ze maakt het er echt zelf naar hoorquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dat gaat Naomi niet leuk vindenKrijgen ze straks weer ruzie
Ja ok maar zo ziet Naomi het natuurlijk niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:26 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ze maakt het er echt zelf naar hoor. Maar ga eerst maar kijken ja, tis een leuke aflevering
Helemaal mee eens! Het is gewoon TE overdreven allemaal!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:47 schreef MOETIG het volgende:
Ik vind 90210 n btje matigjes.. met de komst van liam en die verhaallijn met Jen vond ik het wel oke.. maar daarna zakte het weer snel in.
En wat ik sowieso niet erg kan waarderen in dit soort series (is ook zo in Gossip Girl) is dat iedereen het met iedereen doet.. naomi met ethan, annie met ethan, naomi en liam, nu wordt er weer aan n verhaallijn tussen liam en annie gewerkt. Dixon met Ivy, Liam met Ivy. Dixon met Silver, Silver met TEddy, Adriana met Teddy enz.
Ik vind overigens dat Teddy n gruwelijke amerikaanse rotkop heeft en hij is veels te oud om een tiener te spelen.
Waar ik me ook aan irriteer is hoe iedereen er fantastisch uitziet: perfect slank, lipgloss, haar, te perfect! Als ik dan terug denk aan oude series als heartbreak high of my so called life dan was dat veel meer jeugdig/tieners/puberteit/onbezonnenheid..
nu gaat het allemaal erg over de top met chantage, iemand doodrijden en dan doorrijden, psycho vriendjes, inbreken etc.
En BTW hoe kan het dat een meisje van 16 jaar fucking helemaal alleen in een of andere mega villa woont zonder ouders/begeleiding etc (Naomi)
Ik ben het met je eens met de meeste dingen die je noemt, maar vergeet niet dat je naar Beverly Hills 90210 kijkt. Het overdreven perfecte hoort bij Beverly Hills.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:47 schreef MOETIG het volgende:
Waar ik me ook aan irriteer is hoe iedereen er fantastisch uitziet: perfect slank, lipgloss, haar, te perfect! Als ik dan terug denk aan oude series als heartbreak high of my so called life dan was dat veel meer jeugdig/tieners/puberteit/onbezonnenheid..
Hoe kun je het nou vergelijken met bijvoorbeeld heartbreak high. Dat is een serie met een totaal andere insteek. De orginele BH 90210 kwam aardig in de buurt met wat er nu allemaal gebeurd. Bij die serie hoorde ook iedereen er te perfect uit te zien.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:47 schreef MOETIG het volgende:
Ik vind 90210 n btje matigjes.. met de komst van liam en die verhaallijn met Jen vond ik het wel oke.. maar daarna zakte het weer snel in.
En wat ik sowieso niet erg kan waarderen in dit soort series (is ook zo in Gossip Girl) is dat iedereen het met iedereen doet.. naomi met ethan, annie met ethan, naomi en liam, nu wordt er weer aan n verhaallijn tussen liam en annie gewerkt. Dixon met Ivy, Liam met Ivy. Dixon met Silver, Silver met TEddy, Adriana met Teddy enz.
Ik vind overigens dat Teddy n gruwelijke amerikaanse rotkop heeft en hij is veels te oud om een tiener te spelen.
nu gaat het allemaal erg over de top met chantage, iemand doodrijden en dan doorrijden, psycho vriendjes, inbreken etc.
En BTW hoe kan het dat een meisje van 16 jaar fucking helemaal alleen in een of andere mega villa woont zonder ouders/begeleiding etc (Naomi)
Vind t zelf wel leuk; maar je hebt wel een goed punt. Ik erger me soms ook aan het feit dat iedereen het met iedereen doet. Als het net uit is 1 episode, worden ze opeens weer helemaal verliefd op een ander...Ye right...op 16 jarige leeftijd al ontmaagd als het niet jonger was...logisch dat mensen in real life die gewoontes overpakken en al op hun 13e ontmaagd worden. Ik ben op mijn 18e pas ontmaagd, en dat vond ik toch een goede leeftijd, maar die mensen liggen al te krikken op hun 15/16e en gaan de volgende ep gewoon door met iemand anders.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:47 schreef MOETIG het volgende:
Jen is een kut wijf die wel een falcon punch mag krijgen (google voor betekenisquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:32 schreef charmed_angel het volgende:Jen. Ik vind haar helemaal niet leuk
Ik dacht dat ze met de komst van die band en de lesbo's ineens wat "minder perfect mooie" mensen hadden aangetrokken. maar die zijn al snel verdwenen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:47 schreef Komakie het volgende:
De orginele BH 90210 kwam aardig in de buurt met wat er nu allemaal gebeurd. Bij die serie hoorde ook iedereen er te perfect uit te zien.
Realistisch? niet bepaald. Leuk om naar te kijken? Ik vind van wel
O, echt?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:54 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Ik had helemaal niet door dat dat lesbische exvriendinnetje van Adrianna, Gia, de dochter van Demi Moore en Bruce willis is!
Sowieso gebeuren er in veel highschool series dingen die eigenlijk niet kunnen of waarbij ze wel erg vroeg in hun leven dingen doen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vind t zelf wel leuk; maar je hebt wel een goed punt. Ik erger me soms ook aan het feit dat iedereen het met iedereen doet. Als het net uit is 1 episode, worden ze opeens weer helemaal verliefd op een ander...Ye right...op 16 jarige leeftijd al ontmaagd als het niet jonger was...logisch dat mensen in real life die gewoontes overpakken en al op hun 13e ontmaagd worden. Ik ben op mijn 18e pas ontmaagd, en dat vond ik toch een goede leeftijd, maar die mensen liggen al te krikken op hun 15/16e en gaan de volgende ep gewoon door met iemand anders.
Maarja het is een serie, en vaak gewoon vermakelijk ; maar als je er te lang bij stilstaat..bij OTH is het gewoon iets beter, is ook niet bepaald realistisch maar als je naar Nathan en Haley kijkt..die zijn 99% van de tijd samen geweest.
Ja preciesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Sowieso gebeuren er in veel highschool series dingen die eigenlijk niet kunnen of waarbij ze wel erg vroeg in hun leven dingen doen.
Dat is onzin. 90210 is reality tv. Dat hebben ze zelf gezegd!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja preciesHet schijnt gewoon zelfs FICTIE te zijn zo'n serie. Can you believe that?!
Kort maar krachtig: The bitch is back...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:09 schreef rubje het volgende:
Kan iemand mij even bijpraten want ik heb de serie nu al een tijdje niet kunnen volgen wegens andere bezigheden.
- die zus van Naomi, is die weg? en weet Naomi wat zij heeft gedaan met haar ex en dat alles wat zij vertelde gelogen was?
Post maar heeeeel snel verder want ik ben erg nieuwsgierig!! En aangezien er vanavond eerst Zumbaquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:37 schreef Blistering het volgende:
Zojuist de season finalé gezien, en jezus mina, daar kan Gossip Girl nog wat van leren. Wát een gebeurtenissen zeg! Ik moet het allemaal nog ff laten bezinken voor ik verder post, allemachtig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:04 schreef Blistering het volgende:
Nou goed, al het volgende in spoilers, dus NIET lezen als je niet wilt weten wat er allemaal bekend wordt in de laatste aflevering!THANKS!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:20 schreef Starlie het volgende:
[..]
THANKS!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:34 schreef Blistering het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owwwwwwww dat valt dan weer mee![]()
All you can do is keep breathingquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:11 schreef Ladylicious het volgende:
Shit, season finale? Wanneer begint het weer?? Ik trek het niet om zo lang zonder mega drama de woensdag door te komen!
Ik ook, maar omdat iedereen het juist verwachtte, kan ik het ook wel weer waarderen dat het niet gebeurd is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:04 schreef Kinga het volgende:
Had wel wat meer van Annie/Liam verwacht... hopelijk rekken ze het voor een leuke climax..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als laatste dan Naomi. Dat had ik helemaal niet verwacht. Sowieso een heleboel drama. Die Cannon leek toch een vrij normale vent. Wel kut voor haar, maar een onverwachtte ontwikkeling die goed in beeld werd gebracht en ook zorgde voor een "oh nee!" moment. (:P)
In ieder geval nu al genoeg stof voor volgend seizoen. Jep, ik vond het echt een goede aflevering
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Toen die leugens van Naomi over het oneerbare voorstel van Mr. Cannon zo snel boven tafel kwamen en zo weinig gevolgen hadden, had ik eigenlijk wel al verwacht dat hij haar later alsnog zou aanranden. Wel een mooie setup, want niemand die haar idd zal gelovenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:22 schreef Komakie het volgende:
Als laatste dan Naomi. Dat had ik helemaal niet verwacht. Sowieso een heleboel drama. Die Cannon leek toch een vrij normale vent. Wel kut voor haar, maar een onverwachtte ontwikkeling die goed in beeld werd gebracht en ook zorgde voor een "oh nee!" moment. (:P)
verstandig.. ik wacht geduldig af op seizoen 3quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik zit nu alle afleveringen te kijken in 1 keer, yay voor zomervakantie
Altijd eerst nog ff de laatste aflevering van het vorige seizoen bekijken voor je een nieuwe begintquote:Op woensdag 15 september 2010 14:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik ga nu de eerste aflevering kijken, ben echt heel het verhaal kwijt
Ja sowieso kreeg je weer even in het begin in het kort te zien wat er in het vorige seizoen allemaal aan de hand wasquote:Op woensdag 15 september 2010 14:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Altijd eerst nog ff de laatste aflevering van het vorige seizoen bekijken voor je een nieuwe begint
quote:
Ja dat is idd voorspelbaar, maar sowieso zal niemand dr denk zo snel meer geloven nadat ze gelogen had. Ik vind het zo zieligquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heb hem pas ook al gezien.
Vond t opzich een goede ep...ik vond Annie eindelijk een keer wat normaler overkomen en ik had te doen met Naomi....nu zie ik deze bui al hangen :
- Naomi hoort dat Silver als begeleider die verkrachter heeft
- Naomi vertelt het Silver
- Silver gelooft het natuurlijk niet omdat Naomi al eerder gelogen heeft en nu met Teddy wou zoenen..
Voorspelbaar -_-
Andere verhaallijnen konden me niet echt boeien.
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ze er naar toe werken omquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:37 schreef Komakie het volgende:
Ik vind Annie nog steeds vervelend...
Verder wel aardige opening. Hoewel ik Dixon nog steeds niet bij Ivy vind passen maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ze er naar toe werken omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Liam is hot!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
Silver was veel leuker eerst.
Btw, was ze niet bipolairlijkt ze ineens helemaal geen last meer van te hebben....
en Liam blijf ik het leukste vinden
Laat dat aub niet gebeuren. Heb van alle jongens in de serie het meeste hekel aan m..Liam integendeelquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:03 schreef Michellee het volgende:
Navid moet een grotere rol krijgen!
Dat was echt nog voordat ze met Dixon ging!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:39 schreef Markeerstift het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Ivy het een tijdje met Liam deed. Maar ik weet het niet meer zo goed, was dat alleen maar zoenen?
Ja ik bedoelde eigenlijk dat ik dacht dat hun ook seks hadden gehad. Maar dat is dus niet zo?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dat was echt nog voordat ze met Dixon ging!
Was inderdaad een prima aflevering, gedeeltelijk natuurlijk erg voorspelbaar, maar ook verrassende stukjes. Ben benieuwd naar de aflevering van volgende week.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat een goede episode! Zat echt soms met verbazing te kijken, dingen die ik compleet niet had verwacht zoals :
1. Het voorstel van die Stage-begeleider? van Annie...dacht dat ze iets heel donkers van plan was
2. Teddy met die jongen..wist niet dat ze al zo snel dat plot op gingen zoeken.
En geen Navid een keertje...maakte de aflevering meteen beter
Enige verhaallijn die me niet zo boeit is die van Ivy en Dixon..
En NaomiWel blij dat Silver haar nu gelooft...
Teddy is wel de meest gay karakter in de serie, toch?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:37 schreef Ang3l het volgende:
Oeh Teddy, my my my.
Wist wel dat 1 van de main characters iets zou gaan doen met een jongen, maar zo snel al, en Teddy?
Me toooooo (L)quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
Liam blijf ik het leukste vinden
Vind je? Had eerder naveed verwachtquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:59 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Teddy is wel de meest gay karakter in de serie, toch?
Eens is. Naveed als homo/bi had ik totaal niet geloofwaardig gevonden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:59 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Teddy is wel de meest gay karakter in de serie, toch?
Het karakter van Teddy kan makkelijk doorgaan als een prototype: ik gedraag me 100% hetero maar ik ben eigenlijk gay. Naveed is idd wat softer maar dat komt misschien juist doordat hij zich niet onzeker voelt over zijn geaardheid.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Naveed juist een veel softer goh mijn vriendin experimenteerde laat ik het ook maar 's doen type dan Teddy sportsman groot en breed.
compleet mee instem*quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zonet de 4e aflevering bekeken en ik moet zeggen dat ik dit seizoen best wel goed vind. De verhaallijnen trekken me wat meer aan.
De HIV positief verhaallijn zag ik persoonlijk niet aankomen. Ik wist dat het dit seizoen zou gebeuren bij iemand, maar had niet gedacht op deze manier...
En wat heb ik een hekel aan Teddy zeg...als ik hem was had ik het wel geweten met die Ian.![]()
Toen de moeder van Annie vertelde dat ze geldproblemen hadden dacht ik al meteen : Die gaat die vrouw bellen voor de eitjes...voorspelbaar, maar wel leuk bedacht.![]()
Navid en Adrianne hebben me nooit kunnen boeien ; zelfde als Ivy.
Blote Liam![]()
Dat was heul niet zo bloot. Dat hadden we al eens eerder gezienquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
Blote Liam?!
Ok, zo als ik terug ben even kijken.
Mij hoor je niet klagenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was heul niet zo bloot. Dat hadden we al eens eerder gezien
Ik vond dit alquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:43 schreef Ang3l het volgende:
Mij ook nietMaar ik verwachtte een naked rear-end shot of zo
Ha, nu je het zegt inderdaad. En hij zat hun ook aan te kijken toen hij in die auto 'bezig was'quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:13 schreef booo het volgende:
Zou dat HIV verhaal nou echt zijn of heeft Oscar Sasha omgekocht om het Dixon te vertellen? Aangezien hij Ivy wil toch, dacht ik?
Hmm beetje raar wel, neem aan dat ie zich nu gaat laten testen. Of wacht eens, Oscar heeft dan wel tijd gerekt... Gezien het anders die avond gebeurd was met Ivy.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:13 schreef booo het volgende:
Zou dat HIV verhaal nou echt zijn of heeft Oscar Sasha omgekocht om het Dixon te vertellen? Aangezien hij Ivy wil toch, dacht ik?
Of hij heeft alsnog seks met Ivy, laat zich dan pas testen en blijkt clean, maar krijgt ruzie omdat hij het niet vertelde en haar daarmee in gevaar bracht. Dat scenario is voor mij most likely eigenlijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hmm beetje raar wel, neem aan dat ie zich nu gaat laten testen. Of wacht eens, Oscar heeft dan wel tijd gerekt... Gezien het anders die avond gebeurd was met Ivy.
Dit inderdaad. Alleen One Tree Hill vind ik nog net iets beter dan 90210 maar Gossip Girl vind ik wel minder geworden met de jaren ; terwijl 90210 juist stijgt in kwaliteit. Seizoen 1 was leuk tijdsbedrijf, seizoen 2 werd leuker en tot nu toe vind ik het echt interessant. Alleen Navid kan ik me dood ergeren..aan die acteur, echt alsof hij alles is...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:38 schreef Michellee het volgende:
Maar inderdaad leuk seizoen, ik begin het zelfs leuker te vinden dan Gossip Girl!
Ik ben bij One Tree Hill afgehaakt toen Lucas en Peyton voor de zoveelste keer weer bij elkaar kwamen. Maar inderdaad seizoen was leuke opvulling, 2 was beter en dit seizoen isquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Alleen One Tree Hill vind ik nog net iets beter dan 90210 maar Gossip Girl vind ik wel minder geworden met de jaren ; terwijl 90210 juist stijgt in kwaliteit. Seizoen 1 was leuk tijdsbedrijf, seizoen 2 werd leuker en tot nu toe vind ik het echt interessant. Alleen Navid kan ik me dood ergeren..aan die acteur, echt alsof hij alles is...
Volgende keer pas na het kijken dit topic checkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ok, ik weet nu dus al wat er gaat gebeuren dankzij dit topic, maar dat maakt niet uit, want ik ga het nu alsnog kijken
Hallo, dat doet niemand zo 1 2 3 hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:23 schreef Blistering het volgende:
Teddy is een kneus, dat 'ie er niet eerlijk voor uit durft te komen![]()
Maar best cutequote:Silver en Naomi maken me, had zooooo gehoopt dat het zou werken. Cannon is zo'n viezerik
![]()
Ja dat gedoe met "Het is een echt kind wat ik weggeef". Nee. Het zijn je eitjes. Het wordt pas een echt kind met het zaad van die vent en in de baarmoeder van die vrouw. Eerder niet. What's the big deal?! Het is niet alsof je daarna zelf nooit meer kinderen kan krijgen, plus je maakt iemand dolgelukkig.quote:Annie/moeders/eieren gedoe boeit me niet zo.
Jennyquote:Jenny is een echte bitch, dat mag ik wel. Ook leuk om haar ''softe'' kant te zien toen Ryan met Jacques/Jack lag te slapen
.
Maar best cutequote:Oscar is ook een smeerpijp
Ja, stomme josti. Had gewoon de test afgewacht!quote:en Dixon is een klapmongool. Alstie nou gewoon eerlijk is
Iedereen reageert anders. Di's nog de ontkenningsfasequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:42 schreef Blistering het volgende:
Snap ik, ik zelf ben ook niet niet uit de kast gekomen voor m'n familie. Maar om zo te gaan reageren is ook wel wat overdreven.
Navid?quote:Oscar en mr. Cannon zijn wel cute ja, maar dat zijn Navid en Liam ook
Ik zou er toch behoorlijk moeite mee hebben om biologische ouder te zijn van een kindje dat dan niet van mij is. Het zijn geen chocolaatjes die je weggeeft haha. Er zitten toch wel wat consequenties aan. Het gaat er denk ik niet om dat je later geen kinderen meer kan krijgen, maar dat je gevoelsmatig een kind rond hebt lopen die door anderen opgevoed wordt. Ofzoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, dat doet niemand zo 1 2 3 hoor
[..]
Maar best cute
[..]
Ja dat gedoe met "Het is een echt kind wat ik weggeef". Nee. Het zijn je eitjes. Het wordt pas een echt kind met het zaad van die vent en in de baarmoeder van die vrouw. Eerder niet. What's the big deal?! Het is niet alsof je daarna zelf nooit meer kinderen kan krijgen, plus je maakt iemand dolgelukkig.
Of snap ik dat niet omdat ik een man ben?
[..]
Jennysofte kant of niet
[..]
Maar best cute
[..]
Ja, stomme josti. Had gewoon de test afgewacht!
Was wel jammer, vind die tegenspeler van Teddy wel een leuk koppie hebben. Teddy heeft echt een boerenkopquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik had ff heel cliche gedacht dat toen homo van het dak viel, bijna, en Teddy hem redde en vastpakte ... dat er toen een vonk-moment zo komen van hem in T's armen en dan SMOOOOCH.
Nee dus
Ik had het ook wel geweten ja, die Ian ziet er goed uitquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Was wel jammer, vind die tegenspeler van Teddy wel een leuk koppie hebben. Teddy heeft echt een boerenkop
Ja, maar het mooie eraan is dat jij dat kind niet zelf in je buik hebt gehad en je hebt het ook niet hoeven baren. Kortom: je hebt er niet direct een (emotionele) band mee, behalve wat genen die je hebt doorgegeven. Als je dat kind daarna niet meer hoeft te zien, lijkt mij dat iets waar je je wel overheen kunt zetten. Als er geld/vergoeding tegenover staat zou ik het absoluut overwegen (maar vlgs mij mag dat in NL niet)!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik zou er toch behoorlijk moeite mee hebben om biologische ouder te zijn van een kindje dat dan niet van mij is. Het zijn geen chocolaatjes die je weggeeft haha. Er zitten toch wel wat consequenties aan. Het gaat er denk ik niet om dat je later geen kinderen meer kan krijgen, maar dat je gevoelsmatig een kind rond hebt lopen die door anderen opgevoed wordt. Ofzo
Zo zie ik het althans.
En Dixon is een sukkel leugenaar.
quote:Nee.. CSI en The Mentalist werden gewoon uitgezondenOp maandag 25 oktober 2010 23:16 schreef Ang3l het volgende:
Stonden nou echt àlle series een week stil?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:16 schreef Ang3l het volgende:
Stonden nou echt àlle leuke series een week stil?
quote:Teddy kan ik missen als kiespijn. En ik mag het hopen dat we van die Australische paddenstoel afzijn. Vond het ook een nietszeggende scene dat 'ie gewoon vertelde dat hij zowel dochter als moeder heeft gebanged. Redelijk voorspelbaar, gewoon niet echt boeiend.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:30 schreef Cybart het volgende:
waar was Teddy deze aflevering ?
zijn we nu eindelijk van Oscar af?
en eigenlijk was het maar een heeeeeel matige aflevering
quote:Silver ook, in de eerste scene van de eerste ep.Op zondag 10 oktober 2010 22:52 schreef Zhenar het volgende:
In True Blood speelde Navid trouwens een gastrolletje als gayman-whore die het slachtoffer wordt van een vampier![]()
quote:Ja dat stukje was wel grappig! Vind Jen in combinatie met de moeder van Annie & Dixon wel grappig!Op woensdag 27 oktober 2010 13:25 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Die moeder van Annie & Dixon: "Jen, stop being a bitch".Die houdt Jen aardig onder de duim.Kan ook niet wachten totdat Jen en mr Cannon oog in oog met elkaar staan.
![]()
Vind het fijn dat Jen toch iets van haar menselijke kant laat zien en niet alleen maar loopt te bitchen. Maarja, voor hoelang.
quote:Ryan is wel een lekkertje maar zooo jong nog!! Hij is een jaar jonger dan dat ik ben! Dacht dat hij ergens halverwege 30 was.Op woensdag 27 oktober 2010 15:10 schreef Markeerstift het volgende:
Navid had ik niet verwacht maar Teddy wel. Die kerel ziet er echt veel te oud uit!
En die kortere coupe met baardje staat Ryan veel beter
Liam is ook ouderquote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:33 schreef Starlie het volgende:
Erg grappig om te zien hoe oud de acteurs in het echt zijn! Wie had er ooit gedacht dat Navid en Teddy ouder zijn dan Mister Ryan?!
http://www.imdb.com/title/tt1225901/fullcredits#cast
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:33 schreef Starlie het volgende:
Wie had er ooit gedacht dat Navid en Teddy ouder zijn dan Mister Ryan?!
Ik denk het niet.. die gast laat die zich niet zomaar pakkenquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:49 schreef Ang3l het volgende:
It's over, he's gone.
Nou, zou je denken?
En een lieve blikwisseling tussen Teddy en.... gayboy!
Annie is nogal kortzichtig, helemaal na alles wat ze zelf heeft meegemaakt met Jasper..quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:49 schreef Ang3l het volgende:
It's over, he's gone.
Nou, zou je denken?
En een lieve blikwisseling tussen Teddy en.... gayboy!
Vind ik ook. In tegenstelling tot vele andere series lijkt 90210 met het seizoen beter te worden. Vond alle verhaallijnen ook erg leuk deze aflevering.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:04 schreef Cybart het volgende:
stuk beter dan de vorige aflevering....
seizoen 3 is tot nu toe het beste seizoen van 90210 !!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en die tegenspeler van hem ( Ian ) die ziet er toch wel zeer goed uit
Dixon en Navid irriteerden me wel weer mateloos. Die 2 denken echt dat ze alles zijn ; hun hele uitstraling staat me gewoon niet aan. Nu ben ik nooit een hopie-jopie geweest en ik hou in het echt ook niet van zulke luidruchtige mensen die zichzelf helemaal het einde vinden. Is gewoon iets persoonlijks, maar ik vind ze gewoon echt erg. Bah!
Liam met die tasjes![]()
Ik dacht ook dat ze beide uit Australia kwamen, had ik het ff fout zeg..quote:Op donderdag 4 november 2010 06:50 schreef Starlie het volgende:
Goh en ik altijd maar denken dat Mr Cannon en Oscar uit Australie kwamen...
Oscar en Naomi zouden wel leuk zijn als stelletje!
Nu je het zegt ja.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:21 schreef Starlie het volgende:
Zagen jullie ook wat mini vonkjes tussen Silver en Navid?!!
Wat is er met Jen..?!! Gaat toch niets met haar gebeuren he, vond haar de laatste tijd namelijk wel leuk!quote:
ik ben deze aflevering van Jen gaan houden zelfs!quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:03 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat is er met Jen..?!! Gaat toch niets met haar gebeuren he, vond haar de laatste tijd namelijk wel leuk!
Was fun om Oscar zo in het zwembad te zien jaquote:
Aanstaande..quote:Op woensdag 10 november 2010 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
is deze van maandag? of aanstaande maandag?
Ik dacht juist meteen in het begin dat ie homo was, juist omdat er vage verhalen waren over meisjes die hij had geregeld, maar dat dat nooit helemaal concreet werd. Maar toen kreeg hij iets met Silver en liet ik het idee varen. Maar wel grappig dat het nu toch uit is gekomen. Al denk ik niet dat de schrijvers dat vanaf het begin al in gedachten hadden...quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:57 schreef Komakie het volgende:
Teddy die langzaamaan uit de kast aan het komen is. Dat had ik niet verwacht. Zeker dat hij nu zegt dat het al veel langer speelt vind ik wel heel vreemd. Nooit iets van gemerkt.
Full House FTW!quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:30 schreef Cybart het volgende:
* Zo, dat zat er niet aan te komen tussen Mr Mathews & Aunt Becky ....
* Navid is een aflevering niet irritant
* Teddy
* Dixon
* Anny
Ik vind wel dat hij zich ineens heel anders gedraagd. Dat is op zich wel goed gedaan. Ik vraag me alleen af waarom hij ineens wel voor Silver ging. Dat leek toch erg oprecht.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht juist meteen in het begin dat ie homo was, juist omdat er vage verhalen waren over meisjes die hij had geregeld, maar dat dat nooit helemaal concreet werd. Maar toen kreeg hij iets met Silver en liet ik het idee varen. Maar wel grappig dat het nu toch uit is gekomen. Al denk ik niet dat de schrijvers dat vanaf het begin al in gedachten hadden...
Omdat Silver met dat korte haar ook op een jongetje lijktquote:Op donderdag 18 november 2010 09:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind wel dat hij zich ineens heel anders gedraagd. Dat is op zich wel goed gedaan. Ik vraag me alleen af waarom hij ineens wel voor Silver ging. Dat leek toch erg oprecht.
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Omdat Silver met dat korte haar ook op een jongetje lijkt
Ik vind ook dat ie zich anders gedraagd, iets te plots ook. Staat een beetje haaks op vorig seizoen. En dat kostschool-excuus is er maar wat bijgesleept om een verklaring te geven.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind wel dat hij zich ineens heel anders gedraagd. Dat is op zich wel goed gedaan. Ik vraag me alleen af waarom hij ineens wel voor Silver ging. Dat leek toch erg oprecht.
Whehehequote:Op donderdag 18 november 2010 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Zou ie dan ook alleen maar haar anaal genomen hebben?
En of ze dan wilde kreunen met een lage stem?
Zeker herkenbaar, ook dat eerste hoor. Zoveel mogelijk meisjes versieren, neuken, playen, de hele rambam om jezelf maar te blijven overtuigen dat je iets bent wat je eigenlijk niet bent.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik ookMaar tis wel een beetje een plotse.
Ineens vindt ie de aandacht van de serveester niks, en vorig seizoen was ie zo'n player
Maar goed, ben benieuwd hoe het nu verder gata, want het trage proces van acceptatie en eerste keer stiekem gaybar vind ik wel leuk om te zien (want herkenbaar). Niet dat ie meteen BAM iets met die jongen krijgt.
Nou moet ik zeggen dat ik ook niet echt heel warm werd van die meid, maar dat is weer wat andersquote:Op donderdag 18 november 2010 12:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik ookMaar tis wel een beetje een plotse.
Ineens vindt ie de aandacht van de serveester niks, en vorig seizoen was ie zo'n player
Maar goed, ben benieuwd hoe het nu verder gata, want het trage proces van acceptatie en eerste keer stiekem gaybar vind ik wel leuk om te zien (want herkenbaar). Niet dat ie meteen BAM iets met die jongen krijgt.
Klopt, maar verder zag je niets van die worsteling daarmee. Dat bedoelde ik meer.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zeker herkenbaar, ook dat eerste hoor. Zoveel mogelijk meisjes versieren, neuken, playen, de hele rambam om jezelf maar te blijven overtuigen dat je iets bent wat je eigenlijk niet bent.
Jaaaquote:Op woensdag 24 november 2010 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
Klopt het dat er deze week geen aflevering is
Vanavond weer een afleveringquote:Op donderdag 25 november 2010 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kon hem al niet vinden
Nou inderdaad... hoe vaak is hij nu wel niet in elkaar geslagen...quote:
Met Liam heb ik hetzelfde als met Ryan in The OC toen. Altijd maar slachtoffer van straatschoffiegedoe. Ik hoop dat ze in 90210 niet gaan vervallen tot 1 dimensie per karakter ofzo.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:42 schreef Ladylicious het volgende:
Nou ik vond ook mooi!
Zielig voor Liam, though..
Ik vond juist dat Liam zich een beetje van een aardige kant liet zien. Doet hij eens wat goed, wordt hij in elkaar geslagen. Die Laura is verder wel irritant ja.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Met Liam heb ik hetzelfde als met Ryan in The OC toen. Altijd maar slachtoffer van straatschoffiegedoe. Ik hoop dat ze in 90210 niet gaan vervallen tot 1 dimensie per karakter ofzo.
DE HOER !quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:35 schreef Kinga het volgende:
. silver heeft ze nu allemaal wel gehad he?
Adriana is met de aflevering meer en meer oppervlakkig en leeghoofdig geworden. Ik vind eigenlijk dat ze hierna gewoon de serie uit moet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:03 schreef Ang3l het volgende:
Adriana is wel echt ineens naar leeghoofdige omg I had a nightmare met kuttenlikkerhondje beyoncee gegaan he?Hup, down the drain ermee.
4 afleveringen of zo, en dat terwijl ze eerst veel... kunstzinniger was, met haar lesbo fase en zo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:34 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Adriana is met de aflevering meer en meer oppervlakkig en leeghoofdig geworden.
Amen to that.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind die ommezwaaien hier soms zo onrealistisch. Net als Naomi en surfchick.
Het is ook een tienerserie met karikaturen natuurlijk. Onnodig naar mijn idee, maar blijkbaar willen ze deze kant op.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
4 afleveringen of zo, en dat terwijl ze eerst veel... kunstzinniger was, met haar lesbo fase en zo.
Ja, maar het lijkt heel snel en plotseling te gaan, met al die pubers. Maar ja, we zien ook niet direct wat de tijdsspanne is waarin de eps zich afspelen.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:54 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind de persoonlijkheidsdraai van Adrianna niet eens zo heel raar... denk dat al die fame en fortune een persoon flink kan verneuken.
Ivyquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
4 afleveringen of zo, en dat terwijl ze eerst veel... kunstzinniger was, met haar lesbo fase en zo.
Ja snap ik, maar ze schieten in 1 karakter van het ene karikatuur in t andere, en dan soms in 2 afleveringen al. Maar goed, dat hebben wel meer series (heroes)quote:Op woensdag 8 december 2010 18:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is ook een tienerserie met karikaturen natuurlijk. Onnodig naar mijn idee, maar blijkbaar willen ze deze kant op.
Voor mijn gevoel zat er een stukje tussen deze en de vorige.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar het lijkt heel snel en plotseling te gaan, met al die pubers. Maar ja, we zien ook niet direct wat de tijdsspanne is waarin de eps zich afspelen.
Ja, het is alsnog ze elke karakterontwikkeling die normaal 6 maanden duurt ze er in 1 ep doorheen jassen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar ze schieten in 1 karakter van het ene karikatuur in t andere, en dan soms in 2 afleveringen al. Maar goed, dat hebben wel meer series (heroes)
Ik had juist het idee dat hij wel oprecht was. Vond het ook serieus zielig toen hij met zn handdoekje voor de deur stond en Aid zo lelijk tegen hem deed.. Naar mijn idee heeft hij haar genaaid omdat zij hem ging korten in zn aandeel en gewoon niet wilde luisteren. Hij heeft haar zelfs nog gewaarschuwd met dat huis, je maakt mij niet wijs dat ie geen goede bedoelingen had..quote:Op zondag 12 december 2010 01:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nu snap ik ook gelijk waarom Victor zo poeslief was de hele tijd. Lekker terug pakken daarna. Hoewel het een ass is, geef ik hem groot gelijk
De enige serie waar de coming-out een beetje realistisch word gebracht is nog altijd Dawson's Creek. Het is inderdaad niet realistisch als je het net ontdekt hebt, dat je er dan meteen bovenop duikt. En in Dawson's Creek nam het hele verhaal echt meerdere seizoenen in beslag. In seizoen 2 kwam Jack erachter dat hij homo was ; in seizoen 3 ontmoet hij de eerste jongen, maar dat gaat erg ongemakkelijk en pas aan het eind van seizoen 3 durft hij die jongen te kussen. In seizoen 4 leert hij het wat meer te accepteren, en pas seizoen 5/6 merk je dat hij het echt oke vind. En zo hoort het te gaan. Een coming out is gewoon moeilijk ( uit ervaring ), en dan vind ik zulke verhaallijnen waar het super snel gaat de indruk wekken dat het niets voorstelt.quote:Op zondag 12 december 2010 01:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Teddy en Ian vind ik een beetje ongeloofbaar. Komt misschien omdat ik Teddy een waardeloze acteur vind. Of de acteur die Teddy speelt danDat vond ik toen hij hetero probeerde te zijn en nu hij homo is vind ik dat net zo goed. Ik heb nooit het idee dat hij iets meent van wat hij zegt ofzo.
Ik vind ook dat hij wel heel erg snel gaat. Ik heb er verder geen "verstand" van, maar ik kan me voorstellen dat als je ontdekt dat je homo bent je niet gelijk bovenop een jongen springt, maar voorlopig wel even zoet bent met het ontdekken wat er nou allemaal aan de hand is
Dan ligt het dus niet aan mijquote:Op maandag 13 december 2010 11:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De enige serie waar de coming-out een beetje realistisch word gebracht is nog altijd Dawson's Creek. Het is inderdaad niet realistisch als je het net ontdekt hebt, dat je er dan meteen bovenop duikt. En in Dawson's Creek nam het hele verhaal echt meerdere seizoenen in beslag. In seizoen 2 kwam Jack erachter dat hij homo was ; in seizoen 3 ontmoet hij de eerste jongen, maar dat gaat erg ongemakkelijk en pas aan het eind van seizoen 3 durft hij die jongen te kussen. In seizoen 4 leert hij het wat meer te accepteren, en pas seizoen 5/6 merk je dat hij het echt oke vind. En zo hoort het te gaan. Een coming out is gewoon moeilijk ( uit ervaring ), en dan vind ik zulke verhaallijnen waar het super snel gaat de indruk wekken dat het niets voorstelt.
Kijk naar Silver. Er gaat elke keer wat mis en gelijk over naar de volgende.quote:Op maandag 13 december 2010 16:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Tja, in steeds meer series zijn de plotwendingen echt radicaal. Ene moment is Kikkertje bij Varkentje, en dan heeft ze opeens iets met Slangetje..maar keert dan opeens terug bij Kikkertje. Ze lijken ook geen moeite meer te stoppen in relaties. Als het ook maar iets tegenzit is het meteen uithuilen bij iemand anders. Kan zo geen 5 koppels vinden die al super lang bij elkaar zijn zonder vreemd gaan / uithuilen bij iemand anders. Maar niet alleen op liefde vlak klopt het vaak gewoon niet. Maarja, ik kijk veel series om het vermaak en het drama omdat het zo totaal onrealistisch is. Gelukkig zijn er ook series die realistischer zijn.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:05 schreef Ladylicious het volgende:
Moeten we nou serieus wachten tot eind januari...?
Niet nee?quote:Op maandag 13 december 2010 11:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De enige serie waar de coming-out een beetje realistisch word gebracht is nog altijd Dawson's Creek. Het is inderdaad niet realistisch als je het net ontdekt hebt, dat je er dan meteen bovenop duikt.
Ik heb DC gevolgd tot op het moment dat uitkwam dat jack gay was, dus geen idee hoe dat verder ging. maar uitspreiden over 3 seizoenen is in de huidige seriewereld gewoon geen optie meer.quote:En in Dawson's Creek nam het hele verhaal echt meerdere seizoenen in beslag. In seizoen 2 kwam Jack erachter dat hij homo was ; in seizoen 3 ontmoet hij de eerste jongen, maar dat gaat erg ongemakkelijk en pas aan het eind van seizoen 3 durft hij die jongen te kussen. In seizoen 4 leert hij het wat meer te accepteren, en pas seizoen 5/6 merk je dat hij het echt oke vind. En zo hoort het te gaan. Een coming out is gewoon moeilijk ( uit ervaring ), en dan vind ik zulke verhaallijnen waar het super snel gaat de indruk wekken dat het niets voorstelt.
En dat is zonde dat dat in de huidige serie-wereld niet meer kan. Vooral de tiener-series van de afgelopen jaren kunnen echt met de meest bizarste en snelste plotwendingen komen. Nu laten ze het lijken alsof een coming out zo gedaan kan worden en het niet echt een lange termijn proces is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet nee?uittesten die hap!
[..]
Ik heb DC gevolgd tot op het moment dat uitkwam dat jack gay was, dus geen idee hoe dat verder ging. maar uitspreiden over 3 seizoenen is in de huidige seriewereld gewoon geen optie meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat dat gezeik met Adrianna snel over is, ben het zat![]()
Zal Teddy snel uit de kast komen nu Dixon het weet?
Oeh, en niet te vergeten mr Cannon en Naomi...![]()
Kheb der zin innnn!![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:09 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Dinsdag!![]()
Enkele spoilerige filmpjes die ik gevonden heb:Oohh wtf Mr. Cannon wat doet ie nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat dat gezeik met Adrianna snel over is, ben het zat![]()
Zal Teddy snel uit de kast komen nu Dixon het weet?
Oeh, en niet te vergeten mr Cannon en Naomi...![]()
Kheb der zin innnn!![]()
amenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:29 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Ik heb nu al een hekel aan dat nichtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zien we volgend seizoen waarschijnlijk niet meer terug.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:14 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Deze 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zien we volgend seizoen waarschijnlijk niet meer terug.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |