Dit is de eerste aflevering waarvan ik zeg "wohw die was echt goed".
Normaal gesproken is het leuk en aardig om naar te kijken, maar nu zaten er echt een heleboel dingen in die goed uitgewerkt zijn over het hele seizoen.
Alleen Navid/Adrianna/Javier vind ik niet zo boeiend. Een beetje triest zaakje die Javier.
Silver en Teddy was ook wel aardig voor de hand liggend.
Ryan als vader van het kind van Jen. Die had ik niet zien aankomen. Dat Jen zo bitchy zou zijn misschien wel, maar dat ze zo hard zou zijn had ik niet verwacht. Je had ook wel wat meer mogen zien van het feit dat Ryan dronken was. Nu was hij het zomaar ineens. Maar wel grappig hoe hij die bus pakt naar de auto en het halve plein van de school vernageld

Hij kan trouwens wel heel grappig een dronken vent spelen

Dixon en Ivy was ook wel ok. Een beetje jammer dat Dixon niet gezegd heeft tegen haar dat hij niet mag gaan. Ik ben benieuwd in hoeverre hij nu echt voor haar kiest. Ik vind ze wel grappig samen. Dat hij niet mocht was natuurlijk logisch en dat hij daarna stiekem gaat ook wel.
Liam en Annie vond ik goed. Wel cool dat ondanks dat ze zo eerlijk zijn tegen elkaar ze niet gelijk met elkaar gaan zoenen enzo. Het werkt op die manier wel enigzins verfrissend.
Ik denk dat Liam eruit gaat. Ik kan me geen reden meer bedenken hoe die nog kan blijven. Hij heeft diefstal gepleegd, heeft dat bekend en zijn stiefvader heeft een hekel aan hem dus dat lijkt me een duidelijke zaak. Daarnaast heeft hij waarschijnlijk nu ook nog eens Jasper dood geslagen. Tenminste, dat zou me niets verbazen. Wel opgeruimd staat netjes want die gast is echt een loser

Wat ik altijd wel opvallend vind is dat bij dit soort momenten de politie er altijd bijna gelijk bij is.
Ik vond het ook echt jammer dat die boot in brand stond. Dat verdiende Liam echt niet. Ik zat echt met een gevoel "nee dat niet! dat kun je echt niet maken!"
Van mij mag Liam wel blijven. Leuk personage die eindelijk wat inhoud krijgt.
Annie die daarna alles gaat vertellen aan haar ouders. Ik ben benieuwd....
Harry en Deb waarbij echt de bom barst. Daar snap ik niets van. Het begin van het seizoen alles koek en ei en nu ineens gaan ze uit elkaar. Terwijl het een model familie was. ik heb me ook over het gehele seizoen verbaast over de manier waarop ze niet tegen elkaar praatte.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als laatste dan Naomi. Dat had ik helemaal niet verwacht. Sowieso een heleboel drama. Die Cannon leek toch een vrij normale vent. Wel kut voor haar, maar een onverwachtte ontwikkeling die goed in beeld werd gebracht en ook zorgde voor een "oh nee!" moment. (:P)
In ieder geval nu al genoeg stof voor volgend seizoen. Jep, ik vond het echt een goede aflevering
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"