Ja ok maar zo ziet Naomi het natuurlijk niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:26 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ze maakt het er echt zelf naar hoor. Maar ga eerst maar kijken ja, tis een leuke aflevering
Helemaal mee eens! Het is gewoon TE overdreven allemaal!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:47 schreef MOETIG het volgende:
Ik vind 90210 n btje matigjes.. met de komst van liam en die verhaallijn met Jen vond ik het wel oke.. maar daarna zakte het weer snel in.
En wat ik sowieso niet erg kan waarderen in dit soort series (is ook zo in Gossip Girl) is dat iedereen het met iedereen doet.. naomi met ethan, annie met ethan, naomi en liam, nu wordt er weer aan n verhaallijn tussen liam en annie gewerkt. Dixon met Ivy, Liam met Ivy. Dixon met Silver, Silver met TEddy, Adriana met Teddy enz.
Ik vind overigens dat Teddy n gruwelijke amerikaanse rotkop heeft en hij is veels te oud om een tiener te spelen.
Waar ik me ook aan irriteer is hoe iedereen er fantastisch uitziet: perfect slank, lipgloss, haar, te perfect! Als ik dan terug denk aan oude series als heartbreak high of my so called life dan was dat veel meer jeugdig/tieners/puberteit/onbezonnenheid..
nu gaat het allemaal erg over de top met chantage, iemand doodrijden en dan doorrijden, psycho vriendjes, inbreken etc.
En BTW hoe kan het dat een meisje van 16 jaar fucking helemaal alleen in een of andere mega villa woont zonder ouders/begeleiding etc (Naomi)
Ik ben het met je eens met de meeste dingen die je noemt, maar vergeet niet dat je naar Beverly Hills 90210 kijkt. Het overdreven perfecte hoort bij Beverly Hills.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:47 schreef MOETIG het volgende:
Waar ik me ook aan irriteer is hoe iedereen er fantastisch uitziet: perfect slank, lipgloss, haar, te perfect! Als ik dan terug denk aan oude series als heartbreak high of my so called life dan was dat veel meer jeugdig/tieners/puberteit/onbezonnenheid..
Hoe kun je het nou vergelijken met bijvoorbeeld heartbreak high. Dat is een serie met een totaal andere insteek. De orginele BH 90210 kwam aardig in de buurt met wat er nu allemaal gebeurd. Bij die serie hoorde ook iedereen er te perfect uit te zien.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:47 schreef MOETIG het volgende:
Ik vind 90210 n btje matigjes.. met de komst van liam en die verhaallijn met Jen vond ik het wel oke.. maar daarna zakte het weer snel in.
En wat ik sowieso niet erg kan waarderen in dit soort series (is ook zo in Gossip Girl) is dat iedereen het met iedereen doet.. naomi met ethan, annie met ethan, naomi en liam, nu wordt er weer aan n verhaallijn tussen liam en annie gewerkt. Dixon met Ivy, Liam met Ivy. Dixon met Silver, Silver met TEddy, Adriana met Teddy enz.
Ik vind overigens dat Teddy n gruwelijke amerikaanse rotkop heeft en hij is veels te oud om een tiener te spelen.
nu gaat het allemaal erg over de top met chantage, iemand doodrijden en dan doorrijden, psycho vriendjes, inbreken etc.
En BTW hoe kan het dat een meisje van 16 jaar fucking helemaal alleen in een of andere mega villa woont zonder ouders/begeleiding etc (Naomi)
Vind t zelf wel leuk; maar je hebt wel een goed punt. Ik erger me soms ook aan het feit dat iedereen het met iedereen doet. Als het net uit is 1 episode, worden ze opeens weer helemaal verliefd op een ander...Ye right...op 16 jarige leeftijd al ontmaagd als het niet jonger was...logisch dat mensen in real life die gewoontes overpakken en al op hun 13e ontmaagd worden. Ik ben op mijn 18e pas ontmaagd, en dat vond ik toch een goede leeftijd, maar die mensen liggen al te krikken op hun 15/16e en gaan de volgende ep gewoon door met iemand anders.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:47 schreef MOETIG het volgende:
Jen is een kut wijf die wel een falcon punch mag krijgen (google voor betekenisquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:32 schreef charmed_angel het volgende:Jen. Ik vind haar helemaal niet leuk
Ik dacht dat ze met de komst van die band en de lesbo's ineens wat "minder perfect mooie" mensen hadden aangetrokken. maar die zijn al snel verdwenen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:47 schreef Komakie het volgende:
De orginele BH 90210 kwam aardig in de buurt met wat er nu allemaal gebeurd. Bij die serie hoorde ook iedereen er te perfect uit te zien.
Realistisch? niet bepaald. Leuk om naar te kijken? Ik vind van wel
O, echt?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:54 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Ik had helemaal niet door dat dat lesbische exvriendinnetje van Adrianna, Gia, de dochter van Demi Moore en Bruce willis is!
Sowieso gebeuren er in veel highschool series dingen die eigenlijk niet kunnen of waarbij ze wel erg vroeg in hun leven dingen doen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vind t zelf wel leuk; maar je hebt wel een goed punt. Ik erger me soms ook aan het feit dat iedereen het met iedereen doet. Als het net uit is 1 episode, worden ze opeens weer helemaal verliefd op een ander...Ye right...op 16 jarige leeftijd al ontmaagd als het niet jonger was...logisch dat mensen in real life die gewoontes overpakken en al op hun 13e ontmaagd worden. Ik ben op mijn 18e pas ontmaagd, en dat vond ik toch een goede leeftijd, maar die mensen liggen al te krikken op hun 15/16e en gaan de volgende ep gewoon door met iemand anders.
Maarja het is een serie, en vaak gewoon vermakelijk ; maar als je er te lang bij stilstaat..bij OTH is het gewoon iets beter, is ook niet bepaald realistisch maar als je naar Nathan en Haley kijkt..die zijn 99% van de tijd samen geweest.
Ja preciesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Sowieso gebeuren er in veel highschool series dingen die eigenlijk niet kunnen of waarbij ze wel erg vroeg in hun leven dingen doen.
Dat is onzin. 90210 is reality tv. Dat hebben ze zelf gezegd!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja preciesHet schijnt gewoon zelfs FICTIE te zijn zo'n serie. Can you believe that?!
Kort maar krachtig: The bitch is back...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:09 schreef rubje het volgende:
Kan iemand mij even bijpraten want ik heb de serie nu al een tijdje niet kunnen volgen wegens andere bezigheden.
- die zus van Naomi, is die weg? en weet Naomi wat zij heeft gedaan met haar ex en dat alles wat zij vertelde gelogen was?
Post maar heeeeel snel verder want ik ben erg nieuwsgierig!! En aangezien er vanavond eerst Zumbaquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:37 schreef Blistering het volgende:
Zojuist de season finalé gezien, en jezus mina, daar kan Gossip Girl nog wat van leren. Wát een gebeurtenissen zeg! Ik moet het allemaal nog ff laten bezinken voor ik verder post, allemachtig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:04 schreef Blistering het volgende:
Nou goed, al het volgende in spoilers, dus NIET lezen als je niet wilt weten wat er allemaal bekend wordt in de laatste aflevering!THANKS!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:20 schreef Starlie het volgende:
[..]
THANKS!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:34 schreef Blistering het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owwwwwwww dat valt dan weer mee![]()
All you can do is keep breathingquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:11 schreef Ladylicious het volgende:
Shit, season finale? Wanneer begint het weer?? Ik trek het niet om zo lang zonder mega drama de woensdag door te komen!
Ik ook, maar omdat iedereen het juist verwachtte, kan ik het ook wel weer waarderen dat het niet gebeurd is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:04 schreef Kinga het volgende:
Had wel wat meer van Annie/Liam verwacht... hopelijk rekken ze het voor een leuke climax..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als laatste dan Naomi. Dat had ik helemaal niet verwacht. Sowieso een heleboel drama. Die Cannon leek toch een vrij normale vent. Wel kut voor haar, maar een onverwachtte ontwikkeling die goed in beeld werd gebracht en ook zorgde voor een "oh nee!" moment. (:P)
In ieder geval nu al genoeg stof voor volgend seizoen. Jep, ik vond het echt een goede aflevering
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Toen die leugens van Naomi over het oneerbare voorstel van Mr. Cannon zo snel boven tafel kwamen en zo weinig gevolgen hadden, had ik eigenlijk wel al verwacht dat hij haar later alsnog zou aanranden. Wel een mooie setup, want niemand die haar idd zal gelovenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:22 schreef Komakie het volgende:
Als laatste dan Naomi. Dat had ik helemaal niet verwacht. Sowieso een heleboel drama. Die Cannon leek toch een vrij normale vent. Wel kut voor haar, maar een onverwachtte ontwikkeling die goed in beeld werd gebracht en ook zorgde voor een "oh nee!" moment. (:P)
verstandig.. ik wacht geduldig af op seizoen 3quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik zit nu alle afleveringen te kijken in 1 keer, yay voor zomervakantie
Altijd eerst nog ff de laatste aflevering van het vorige seizoen bekijken voor je een nieuwe begintquote:Op woensdag 15 september 2010 14:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik ga nu de eerste aflevering kijken, ben echt heel het verhaal kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |