Me toooooo (L)quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
Liam blijf ik het leukste vinden
Vind je? Had eerder naveed verwachtquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:59 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Teddy is wel de meest gay karakter in de serie, toch?
Eens is. Naveed als homo/bi had ik totaal niet geloofwaardig gevonden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:59 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Teddy is wel de meest gay karakter in de serie, toch?
Het karakter van Teddy kan makkelijk doorgaan als een prototype: ik gedraag me 100% hetero maar ik ben eigenlijk gay. Naveed is idd wat softer maar dat komt misschien juist doordat hij zich niet onzeker voelt over zijn geaardheid.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Naveed juist een veel softer goh mijn vriendin experimenteerde laat ik het ook maar 's doen type dan Teddy sportsman groot en breed.
compleet mee instem*quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zonet de 4e aflevering bekeken en ik moet zeggen dat ik dit seizoen best wel goed vind. De verhaallijnen trekken me wat meer aan.
De HIV positief verhaallijn zag ik persoonlijk niet aankomen. Ik wist dat het dit seizoen zou gebeuren bij iemand, maar had niet gedacht op deze manier...
En wat heb ik een hekel aan Teddy zeg...als ik hem was had ik het wel geweten met die Ian.![]()
Toen de moeder van Annie vertelde dat ze geldproblemen hadden dacht ik al meteen : Die gaat die vrouw bellen voor de eitjes...voorspelbaar, maar wel leuk bedacht.![]()
Navid en Adrianne hebben me nooit kunnen boeien ; zelfde als Ivy.
Blote Liam![]()
Dat was heul niet zo bloot. Dat hadden we al eens eerder gezienquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
Blote Liam?!
Ok, zo als ik terug ben even kijken.
Mij hoor je niet klagenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was heul niet zo bloot. Dat hadden we al eens eerder gezien
Ik vond dit alquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:43 schreef Ang3l het volgende:
Mij ook nietMaar ik verwachtte een naked rear-end shot of zo
Ha, nu je het zegt inderdaad. En hij zat hun ook aan te kijken toen hij in die auto 'bezig was'quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:13 schreef booo het volgende:
Zou dat HIV verhaal nou echt zijn of heeft Oscar Sasha omgekocht om het Dixon te vertellen? Aangezien hij Ivy wil toch, dacht ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |