quote:
Op woensdag 8 december 2010 21:42 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ja, maar het lijkt heel snel en plotseling te gaan, met al die pubers. Maar ja, we zien ook niet direct wat de tijdsspanne is waarin de eps zich afspelen.
Voor mijn gevoel zat er een stukje tussen deze en de vorige.
Nu snap ik ook gelijk waarom Victor zo poeslief was de hele tijd. Lekker terug pakken daarna. Hoewel het een ass is, geef ik hem groot gelijk

Teddy en Ian vind ik een beetje ongeloofbaar. Komt misschien omdat ik Teddy een waardeloze acteur vind. Of de acteur die Teddy speelt dan

Dat vond ik toen hij hetero probeerde te zijn en nu hij homo is vind ik dat net zo goed. Ik heb nooit het idee dat hij iets meent van wat hij zegt ofzo.
Ik vind ook dat hij wel heel erg snel gaat. Ik heb er verder geen "verstand" van, maar ik kan me voorstellen dat als je ontdekt dat je homo bent je niet gelijk bovenop een jongen springt, maar voorlopig wel even zoet bent met het ontdekken wat er nou allemaal aan de hand is

Zomaar ineens Liam en Annie was ook wel apart. Ik bedoel, zoiets moest er een keer van komen aangezien Charlie verder geen toegevoegde waarde heeft tov de serie, maar dit was wel enigzins out of the blue.
Trouwens die Liam is ook een oplichter, een beetje zielig lopen doen dat hij zo'n pijn heeft, maar ondertussen wel Annie een veeg kunnen geven

Silver is een beetje een sletje aan het worden zonder dat ze het door heeft. Straks heeft ze iedereen wel gehad en ik weet nu al dat Navid en Silver niet blijft. Ik zie het gewoon niet gebeuren.
Naomi was trouwens wel cool aan het einde. En dan Cannon die terug komt....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"