Omdat Silver met dat korte haar ook op een jongetje lijktquote:Op donderdag 18 november 2010 09:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind wel dat hij zich ineens heel anders gedraagd. Dat is op zich wel goed gedaan. Ik vraag me alleen af waarom hij ineens wel voor Silver ging. Dat leek toch erg oprecht.
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Omdat Silver met dat korte haar ook op een jongetje lijkt
Ik vind ook dat ie zich anders gedraagd, iets te plots ook. Staat een beetje haaks op vorig seizoen. En dat kostschool-excuus is er maar wat bijgesleept om een verklaring te geven.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind wel dat hij zich ineens heel anders gedraagd. Dat is op zich wel goed gedaan. Ik vraag me alleen af waarom hij ineens wel voor Silver ging. Dat leek toch erg oprecht.
Whehehequote:Op donderdag 18 november 2010 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Zou ie dan ook alleen maar haar anaal genomen hebben?
En of ze dan wilde kreunen met een lage stem?
Zeker herkenbaar, ook dat eerste hoor. Zoveel mogelijk meisjes versieren, neuken, playen, de hele rambam om jezelf maar te blijven overtuigen dat je iets bent wat je eigenlijk niet bent.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik ookMaar tis wel een beetje een plotse.
Ineens vindt ie de aandacht van de serveester niks, en vorig seizoen was ie zo'n player
Maar goed, ben benieuwd hoe het nu verder gata, want het trage proces van acceptatie en eerste keer stiekem gaybar vind ik wel leuk om te zien (want herkenbaar). Niet dat ie meteen BAM iets met die jongen krijgt.
Nou moet ik zeggen dat ik ook niet echt heel warm werd van die meid, maar dat is weer wat andersquote:Op donderdag 18 november 2010 12:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik ookMaar tis wel een beetje een plotse.
Ineens vindt ie de aandacht van de serveester niks, en vorig seizoen was ie zo'n player
Maar goed, ben benieuwd hoe het nu verder gata, want het trage proces van acceptatie en eerste keer stiekem gaybar vind ik wel leuk om te zien (want herkenbaar). Niet dat ie meteen BAM iets met die jongen krijgt.
Klopt, maar verder zag je niets van die worsteling daarmee. Dat bedoelde ik meer.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zeker herkenbaar, ook dat eerste hoor. Zoveel mogelijk meisjes versieren, neuken, playen, de hele rambam om jezelf maar te blijven overtuigen dat je iets bent wat je eigenlijk niet bent.
Jaaaquote:Op woensdag 24 november 2010 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
Klopt het dat er deze week geen aflevering is
Vanavond weer een afleveringquote:Op donderdag 25 november 2010 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kon hem al niet vinden
Nou inderdaad... hoe vaak is hij nu wel niet in elkaar geslagen...quote:
Met Liam heb ik hetzelfde als met Ryan in The OC toen. Altijd maar slachtoffer van straatschoffiegedoe. Ik hoop dat ze in 90210 niet gaan vervallen tot 1 dimensie per karakter ofzo.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:42 schreef Ladylicious het volgende:
Nou ik vond ook mooi!
Zielig voor Liam, though..
Ik vond juist dat Liam zich een beetje van een aardige kant liet zien. Doet hij eens wat goed, wordt hij in elkaar geslagen. Die Laura is verder wel irritant ja.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Met Liam heb ik hetzelfde als met Ryan in The OC toen. Altijd maar slachtoffer van straatschoffiegedoe. Ik hoop dat ze in 90210 niet gaan vervallen tot 1 dimensie per karakter ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |