Een beetje wel ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:30 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe meid echt helemaal niet leuk. Haar 'one of the guys' gedrag vind ik veel te overdreven en komt me de strot uit.
Hmm ik vind ze geen van allen echt super lekker ofzo. In dat opzicht is Melrose Place beter.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:23 schreef Meddo het volgende:
Maar ja, het is op dit moment wel de lekkerste chick die meespeelt
Hier heeft Silver nog lang haar. Staat haar veel beterquote:Op donderdag 5 november 2009 13:17 schreef Ladylicious het volgende:
TVP met een ploatie
[ afbeelding ]
Bij deze heb ik jou OP genomenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:42 schreef rcco het volgende:
Mag ik een OP voorstellen:
[ afbeelding ]
90210 begint met de aankomst van de familie Wilson in Los Angeles. Zij verruilen het platteland van Kansas
voor een nieuw leven in Beverly Hills. Vader Harry is de nieuwe rector van West Beverly High School. Hij is
getrouwd met Debbie en samen hebben ze twee kinderen, tieners Annie en Dixon, die geadopteerd is.
Cast
Dixon Wilson - Tristan Wilds
Annie Wilson - Shenae Grimes
Harry Wilson - Rob Estes
Debbie Wilson - Lori Loughlin
Adrianna Tate-Duncan - Jessica Lowndes
Navid Shirazi - Michael Steger
Liam Court - Matt Lanter
Naomi Clark - AnnaLynne McCord
Erin Silver - Jessica Stroup
Ryan Matthews - Ryan Eggold
Kelly Taylor - Jennie Garth
Links
Officiële site
Wikipedia
IMDB
Vorige topics
[USA] 90210 #1
Hij heeft iemand met een mes bedreigt en is een drug dealer.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
Die nieuwe blonde meid, vind ik echt irritant. Zeker met dude, ppfff damn, irritant.
Dan Annie met die vage gast, ben wel benieuwd wat hij nou van plan is, want ik vertrouw het allemaal niet zo
heel vaag, ze heeft nauwelijks meer contact met de rest van de cast, enkel met die Jasper en vorige week even met Navid (waar ik overigens niet van wist dat hij de 30 al gepasseerd was in real life). Ze heeft al weken geen scenes gehad met o.a. haar ouders.quote:Op zondag 8 november 2009 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
Die annie spoort niet.... maar ze heeft voor de rest natuurlijk niemand
Van mij mag ze snel weer vriendinnen krijgen, want nou is ze maar een aanhangsel. In seizoen 1 vond ik haar veel leuker
Morgen pas hoor.quote:
Annie is wel heel erg afgesloten van de rest inderdaad. Maar aangezien ze nu weer vrede heeft gesloten met Dixon zal het wel weer wat beter worden. Hoewel ik Dixon en Annie als broer en zus nooit helemaal heb begrepen aangezien ze sowieso een redelijk gescheiden leven leiden maar goed.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat Annie er weer een beetje bij getrokken wordt, vind er zo geen reet aan. Lijkt wel 2 series in 1 gepropt.
Van mij mag Jen ook wel opzouten. Ze is vervelend en ze is ook niet lekker. Dus dan heb ik niets aan haarquote:Op donderdag 3 december 2009 15:02 schreef Ladylicious het volgende:
Er zat een stomme fout in bij dat stukje waar Annie op school met Jasper praat..![]()
Verder is die zus van Naomi een secreet en vind ik Naomi en Liam veel meerdan surfchick en Liam.
Oh, en Teddy en Silver zijn ook wel cute samen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |