abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 november 2009 @ 12:17:02 #1
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74415131

90210 begint met de aankomst van de familie Wilson in Los Angeles. Zij verruilen het platteland van Kansas
voor een nieuw leven in Beverly Hills. Vader Harry is de nieuwe rector van West Beverly High School. Hij is
getrouwd met Debbie en samen hebben ze twee kinderen, tieners Annie en Dixon, die geadopteerd is.

Cast

Dixon Wilson - Tristan Wilds
Annie Wilson - Shenae Grimes
Harry Wilson - Rob Estes
Debbie Wilson - Lori Loughlin
Adrianna Tate-Duncan - Jessica Lowndes
Navid Shirazi - Michael Steger
Liam Court - Matt Lanter
Naomi Clark - AnnaLynne McCord
Erin Silver - Jessica Stroup
Ryan Matthews - Ryan Eggold
Kelly Taylor - Jennie Garth

Links

Officiële site
Wikipedia
IMDB

Vorige topics

[USA] 90210 #1

[ Bericht 33% gewijzigd door Komakie op 06-11-2009 18:39:22 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 5 november 2009 @ 12:20:21 #2
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74415224
quote:
Op donderdag 5 november 2009 11:30 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Ik vind die nieuwe meid echt helemaal niet leuk. Haar 'one of the guys' gedrag vind ik veel te overdreven en komt me de strot uit.
Een beetje wel ja.
Toen ze er een beetje girly uit zag zei ze in ieder geval geen "dude" meer wat ik echt super irritant aan haar vond.
Ik bedoel, ik snap het punt wat ze willen maken, maar je kunt het ook overdrijven. Alsof Liam eerst voor Naomi gaat (super overdreven girly) en dan voor iemand die precies het tegenovergestelde is. Dat is een beetje een te groot verschil.
Daarnaast zeggen surfmeisjes echt niet de hele tijd dude en kunnen die ook best een beetje girly zijn.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_74415345
Maar ja, het is op dit moment wel de lekkerste chick die meespeelt
You dream it, I live it.
  donderdag 5 november 2009 @ 12:36:57 #4
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74415675
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:23 schreef Meddo het volgende:
Maar ja, het is op dit moment wel de lekkerste chick die meespeelt
Hmm ik vind ze geen van allen echt super lekker ofzo. In dat opzicht is Melrose Place beter.

Ze praat trouwens in het echt een beetje hetzelfde als in de serie.

donderdag 5 november 2009 @ 13:17:13 #5
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_74417020
TVP met een ploatie
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  donderdag 5 november 2009 @ 14:16:07 #6
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74418973
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:17 schreef Ladylicious het volgende:
TVP met een ploatie
[ afbeelding ]
Hier heeft Silver nog lang haar. Staat haar veel beter

Toch maar ff plaatje toegevoegd
  donderdag 5 november 2009 @ 14:56:23 #7
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_74420412
Fonds d'ecran gratuit?
pi_74437898

[ Bericht 92% gewijzigd door rcco op 06-11-2009 20:24:40 ]
pi_74460113
Ze begint weer aan de drugs...Die Adrianna is echt wel lekker . Silver ook wel. De rest neeeeh.
  vrijdag 6 november 2009 @ 18:39:54 #10
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74461951
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:42 schreef rcco het volgende:
Mag ik een OP voorstellen:

[ afbeelding ]

90210 begint met de aankomst van de familie Wilson in Los Angeles. Zij verruilen het platteland van Kansas
voor een nieuw leven in Beverly Hills. Vader Harry is de nieuwe rector van West Beverly High School. Hij is
getrouwd met Debbie en samen hebben ze twee kinderen, tieners Annie en Dixon, die geadopteerd is.

Cast

Dixon Wilson - Tristan Wilds
Annie Wilson - Shenae Grimes
Harry Wilson - Rob Estes
Debbie Wilson - Lori Loughlin
Adrianna Tate-Duncan - Jessica Lowndes
Navid Shirazi - Michael Steger
Liam Court - Matt Lanter
Naomi Clark - AnnaLynne McCord
Erin Silver - Jessica Stroup
Ryan Matthews - Ryan Eggold
Kelly Taylor - Jennie Garth

Links

Officiële site
Wikipedia
IMDB

Vorige topics

[USA] 90210 #1
Bij deze heb ik jou OP genomen
pi_74483535
Die nieuwe blonde meid, vind ik echt irritant. Zeker met dude, ppfff damn, irritant.

Dan Annie met die vage gast, ben wel benieuwd wat hij nou van plan is, want ik vertrouw het allemaal niet zo
  zaterdag 7 november 2009 @ 21:27:02 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74492443
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
Die nieuwe blonde meid, vind ik echt irritant. Zeker met dude, ppfff damn, irritant.

Dan Annie met die vage gast, ben wel benieuwd wat hij nou van plan is, want ik vertrouw het allemaal niet zo
Hij heeft iemand met een mes bedreigt en is een drug dealer.

Waarom zou je hem niet geloven? Is toch een hartstikke normale jongen?
pi_74500794
Die annie spoort niet.... maar ze heeft voor de rest natuurlijk niemand

Van mij mag ze snel weer vriendinnen krijgen, want nou is ze maar een aanhangsel. In seizoen 1 vond ik haar veel leuker
pi_74591944

Nummer moet echt een hit worden als hij straks uit is
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_74592360
quote:
Op zondag 8 november 2009 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
Die annie spoort niet.... maar ze heeft voor de rest natuurlijk niemand

Van mij mag ze snel weer vriendinnen krijgen, want nou is ze maar een aanhangsel. In seizoen 1 vond ik haar veel leuker
heel vaag, ze heeft nauwelijks meer contact met de rest van de cast, enkel met die Jasper en vorige week even met Navid (waar ik overigens niet van wist dat hij de 30 al gepasseerd was in real life). Ze heeft al weken geen scenes gehad met o.a. haar ouders.

Wat is die zus van Naomi btw een onwijze skank (maar voor het oog niet vervelend ), Martine Hafkamp was er niet bij.
  donderdag 12 november 2009 @ 22:32:13 #16
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_74651094
Jasper is een aars.
Liam is lievvv

Heb me weer prima vermaakt tijdens de ep!
pi_75180541
waar blijft de nieuwe aflevering?
pi_75180657
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:43 schreef myrkur het volgende:
waar blijft de nieuwe aflevering?
Morgen pas hoor.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_75208673
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:46 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Morgen pas hoor.
ah ik was te ongeduldig.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:13:33 #20
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75209422
Ik heb hem alweer gezien. Hoe ze Jen te pakken namen was wel gaaf. Alleen wel een beetje zielig voor Naomi.

Iedereen is wel weer een beetje aan het goed maken met elkaar. Dixon en Silver, Dixon en Annie.

Er gaan weer een paar mooie dingen gebeuren. Liam met surf chick en dan Naomi erbij. Wordt nog een mooie clash
Dan ook nog Dixon en Silver die vast weer wat met elkaar gaan doen en Teddy erbij

Jen mag van mij nu wel de serie uit. Irritant mokkel
pi_75209626
Ik hoop dat Annie er weer een beetje bij getrokken wordt, vind er zo geen reet aan. Lijkt wel 2 series in 1 gepropt.
  woensdag 2 december 2009 @ 15:22:06 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75213364
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat Annie er weer een beetje bij getrokken wordt, vind er zo geen reet aan. Lijkt wel 2 series in 1 gepropt.
Annie is wel heel erg afgesloten van de rest inderdaad. Maar aangezien ze nu weer vrede heeft gesloten met Dixon zal het wel weer wat beter worden. Hoewel ik Dixon en Annie als broer en zus nooit helemaal heb begrepen aangezien ze sowieso een redelijk gescheiden leven leiden maar goed.
  donderdag 3 december 2009 @ 15:02:18 #23
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_75247952
Er zat een stomme fout in bij dat stukje waar Annie op school met Jasper praat..

Verder is die zus van Naomi een secreet en vind ik Naomi en Liam veel meer dan surfchick en Liam.
Oh, en Teddy en Silver zijn ook wel cute samen
pi_75264580
Goede aflevering weer!

Ik denk dat we Jen niet meer terug zullen zien. In de volgende aflevering zal ze niet te zien zijn in ieder geval.
  vrijdag 4 december 2009 @ 00:30:45 #25
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75269022
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:02 schreef Ladylicious het volgende:
Er zat een stomme fout in bij dat stukje waar Annie op school met Jasper praat..

Verder is die zus van Naomi een secreet en vind ik Naomi en Liam veel meer dan surfchick en Liam.
Oh, en Teddy en Silver zijn ook wel cute samen
Van mij mag Jen ook wel opzouten. Ze is vervelend en ze is ook niet lekker. Dus dan heb ik niets aan haar

Liam en Naomi zijn samen wel aardig ja. Maar eigenlijk zie ik helemaal niemand wat doen met Ivy (ff opgezocht hoe surf chick heet )
Teddy en Silver vind ik niets. Voornamelijk ook omdat ik Teddy gewoon een knurft vind. Hij past echt niet in de serie. Ook omdat hij in het echt zo bizar oud is. Ik bedoel, iedereen is wel een stuk ouder dan ze spelen, maar hij speelt gewoon letterlijk alsof hij half zo jong is

Volgende aflevering wordt volgens mij ook wel aardig:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')