abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 december 2010 @ 12:07:32 #276
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_89828137
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja snap ik, maar ze schieten in 1 karakter van het ene karikatuur in t andere, en dan soms in 2 afleveringen al. Maar goed, dat hebben wel meer series (heroes)
Ja, het is alsnog ze elke karakterontwikkeling die normaal 6 maanden duurt ze er in 1 ep doorheen jassen.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 13 december 2010 @ 10:09:29 #277
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_89865188
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 01:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nu snap ik ook gelijk waarom Victor zo poeslief was de hele tijd. Lekker terug pakken daarna. Hoewel het een ass is, geef ik hem groot gelijk :)

Ik had juist het idee dat hij wel oprecht was. Vond het ook serieus zielig toen hij met zn handdoekje voor de deur stond en Aid zo lelijk tegen hem deed.. Naar mijn idee heeft hij haar genaaid omdat zij hem ging korten in zn aandeel en gewoon niet wilde luisteren. Hij heeft haar zelfs nog gewaarschuwd met dat huis, je maakt mij niet wijs dat ie geen goede bedoelingen had..
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_89866495
Dat idee had ik ook. Dat hij nu wel probeerde aardig te doen, maar door Aid's diva gedrag dacht hij: nu kun je het krijgen ook. En terecht ;).
  maandag 13 december 2010 @ 11:41:04 #279
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89868005
Aid was inderdaad onmogelijk. Die moet maar (weer) eens goed op haar bek gaan. Gruwelijk gemeen ook zoals ze zich gedroeg inderdaad.

Hij zal op een gegeven moment wel gedacht hebben, als ik gekort word hou ik bijna niets meer over, dan er maar een zooitje van maken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_89868491
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 01:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

Teddy en Ian vind ik een beetje ongeloofbaar. Komt misschien omdat ik Teddy een waardeloze acteur vind. Of de acteur die Teddy speelt dan :P Dat vond ik toen hij hetero probeerde te zijn en nu hij homo is vind ik dat net zo goed. Ik heb nooit het idee dat hij iets meent van wat hij zegt ofzo.
Ik vind ook dat hij wel heel erg snel gaat. Ik heb er verder geen "verstand" van, maar ik kan me voorstellen dat als je ontdekt dat je homo bent je niet gelijk bovenop een jongen springt, maar voorlopig wel even zoet bent met het ontdekken wat er nou allemaal aan de hand is :?

De enige serie waar de coming-out een beetje realistisch word gebracht is nog altijd Dawson's Creek. Het is inderdaad niet realistisch als je het net ontdekt hebt, dat je er dan meteen bovenop duikt. En in Dawson's Creek nam het hele verhaal echt meerdere seizoenen in beslag. In seizoen 2 kwam Jack erachter dat hij homo was ; in seizoen 3 ontmoet hij de eerste jongen, maar dat gaat erg ongemakkelijk en pas aan het eind van seizoen 3 durft hij die jongen te kussen. In seizoen 4 leert hij het wat meer te accepteren, en pas seizoen 5/6 merk je dat hij het echt oke vind. En zo hoort het te gaan. Een coming out is gewoon moeilijk ( uit ervaring ), en dan vind ik zulke verhaallijnen waar het super snel gaat de indruk wekken dat het niets voorstelt.
  maandag 13 december 2010 @ 13:17:16 #281
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89870936
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 11:55 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

De enige serie waar de coming-out een beetje realistisch word gebracht is nog altijd Dawson's Creek. Het is inderdaad niet realistisch als je het net ontdekt hebt, dat je er dan meteen bovenop duikt. En in Dawson's Creek nam het hele verhaal echt meerdere seizoenen in beslag. In seizoen 2 kwam Jack erachter dat hij homo was ; in seizoen 3 ontmoet hij de eerste jongen, maar dat gaat erg ongemakkelijk en pas aan het eind van seizoen 3 durft hij die jongen te kussen. In seizoen 4 leert hij het wat meer te accepteren, en pas seizoen 5/6 merk je dat hij het echt oke vind. En zo hoort het te gaan. Een coming out is gewoon moeilijk ( uit ervaring ), en dan vind ik zulke verhaallijnen waar het super snel gaat de indruk wekken dat het niets voorstelt.
Dan ligt het dus niet aan mij :)
Ik heb er dan geen ervaring mee, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Tenminste, het tijdsverloop zeg maar.

De eerste seizoenen van Dawson's Creek waren trouwens sowieso beter dan bijna alle series van de laatste paar jaar bij elkaar. Daar werd alles echt goed uitgewerkt. Tegenwoordig wordt daar geen tijd meer voor genomen. Die tijd is er ook (waarschijnlijk) gewoon niet meer.

In mindere mate was The OC daar ook wat beter in en One Tree Hill vond ik de eerste seizoenen ook goed uitgewerkt. Helaas is dat tegenwoordig ook niet meer zo.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_89878836
Tja, in steeds meer series zijn de plotwendingen echt radicaal. Ene moment is Kikkertje bij Varkentje, en dan heeft ze opeens iets met Slangetje..maar keert dan opeens terug bij Kikkertje. Ze lijken ook geen moeite meer te stoppen in relaties. Als het ook maar iets tegenzit is het meteen uithuilen bij iemand anders. Kan zo geen 5 koppels vinden die al super lang bij elkaar zijn zonder vreemd gaan / uithuilen bij iemand anders. Maar niet alleen op liefde vlak klopt het vaak gewoon niet. Maarja, ik kijk veel series om het vermaak en het drama omdat het zo totaal onrealistisch is. Gelukkig zijn er ook series die realistischer zijn.
  maandag 13 december 2010 @ 22:19:56 #283
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89896547
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Tja, in steeds meer series zijn de plotwendingen echt radicaal. Ene moment is Kikkertje bij Varkentje, en dan heeft ze opeens iets met Slangetje..maar keert dan opeens terug bij Kikkertje. Ze lijken ook geen moeite meer te stoppen in relaties. Als het ook maar iets tegenzit is het meteen uithuilen bij iemand anders. Kan zo geen 5 koppels vinden die al super lang bij elkaar zijn zonder vreemd gaan / uithuilen bij iemand anders. Maar niet alleen op liefde vlak klopt het vaak gewoon niet. Maarja, ik kijk veel series om het vermaak en het drama omdat het zo totaal onrealistisch is. Gelukkig zijn er ook series die realistischer zijn.
Kijk naar Silver. Er gaat elke keer wat mis en gelijk over naar de volgende.

Aid en Navid zijn dan nog redelijk stabiel gebleven een tijdje. Alleen maar omdat Navid zo hondstrouw is.
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:05:21 #284
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_89931248
Moeten we nou serieus wachten tot eind januari...?
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_89931434
quote:
13s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:05 schreef Ladylicious het volgende:
Moeten we nou serieus wachten tot eind januari...?
:Y :'(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:10:45 #286
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_89931498
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 11:55 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

De enige serie waar de coming-out een beetje realistisch word gebracht is nog altijd Dawson's Creek. Het is inderdaad niet realistisch als je het net ontdekt hebt, dat je er dan meteen bovenop duikt.
Niet nee? :') uittesten die hap!

quote:
En in Dawson's Creek nam het hele verhaal echt meerdere seizoenen in beslag. In seizoen 2 kwam Jack erachter dat hij homo was ; in seizoen 3 ontmoet hij de eerste jongen, maar dat gaat erg ongemakkelijk en pas aan het eind van seizoen 3 durft hij die jongen te kussen. In seizoen 4 leert hij het wat meer te accepteren, en pas seizoen 5/6 merk je dat hij het echt oke vind. En zo hoort het te gaan. Een coming out is gewoon moeilijk ( uit ervaring ), en dan vind ik zulke verhaallijnen waar het super snel gaat de indruk wekken dat het niets voorstelt.
Ik heb DC gevolgd tot op het moment dat uitkwam dat jack gay was, dus geen idee hoe dat verder ging. maar uitspreiden over 3 seizoenen is in de huidige seriewereld gewoon geen optie meer.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_89933641
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Niet nee? :') uittesten die hap!

[..]

Ik heb DC gevolgd tot op het moment dat uitkwam dat jack gay was, dus geen idee hoe dat verder ging. maar uitspreiden over 3 seizoenen is in de huidige seriewereld gewoon geen optie meer.
En dat is zonde dat dat in de huidige serie-wereld niet meer kan. Vooral de tiener-series van de afgelopen jaren kunnen echt met de meest bizarste en snelste plotwendingen komen. Nu laten ze het lijken alsof een coming out zo gedaan kan worden en het niet echt een lange termijn proces is.
pi_90010905
Geen aflevering deze week ;(

Pas 25-01-2011 :o
pi_90010952
Zo lang wachten. :( Fuck zeg, wat moet ik dan kijken in de tussentijd!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_90032041
ik ga denk ik een paar oude series opnieuw kijken tot die tijd:

- my so called life (claire danes en jared letho uit begin jaren '90) stond eerst helemaal op you tube
- Everwood, maar helaas heb ik nog niet gevonden waar ik dat zonder al teveel moeite terug kan kijken...
  zondag 23 januari 2011 @ 01:09:51 #291
286690 Velma_Dinkley
Afasie suits me
pi_91734836
Dinsdag! *O*

Enkele spoilerige filmpjes die ik gevonden heb:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat dat gezeik met Adrianna snel over is, ben het zat :O
Zal Teddy snel uit de kast komen nu Dixon het weet?
Oeh, en niet te vergeten mr Cannon en Naomi... :o

Kheb der zin innnn! *O*
  zondag 23 januari 2011 @ 17:42:49 #292
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
  zondag 23 januari 2011 @ 17:45:56 #293
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_91758021
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 01:09 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Dinsdag! *O*

Enkele spoilerige filmpjes die ik gevonden heb:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat dat gezeik met Adrianna snel over is, ben het zat :O
Zal Teddy snel uit de kast komen nu Dixon het weet?
Oeh, en niet te vergeten mr Cannon en Naomi... :o

Kheb der zin innnn! *O*
Oohh wtf Mr. Cannon wat doet ie nou :'(
  zondag 23 januari 2011 @ 19:07:42 #294
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_91761350
Fuuuuu, die promos. Can't wait enzo :(
  dinsdag 25 januari 2011 @ 19:13:43 #295
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91860305
Jemig, wat Death and the Maiden :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_91860618
Was een leuke aflevering ; vooral t Silver/Naomi gedeelte en het kleine Ian stukje. Al die cliche relatie slommeringen trekken me verder niet echt, vooral Navid/Ade ( ookal maakt hij er snel een einde aan ) is echt inspiratieloos en saai. Annie is wel leuk met Liam, maar dan is het weer vanzelfsprekend dat dat nichtje van haar voor problemen gaat zorgen, etc..
  dinsdag 25 januari 2011 @ 19:29:17 #297
286690 Velma_Dinkley
Afasie suits me
pi_91861181
Ik vond 'm saai :D maar denk dat dat deels ook door de promo's komt, dat ik toch een te hoge verwachting heb gecreëerd.
Volgende keer geen promo's meer kijken...als ik het volhoud tenminste.

Ik heb nu al een hekel aan dat nichtje :X
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:13:41 #298
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_91871382
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:29 schreef Velma_Dinkley het volgende:

Ik heb nu al een hekel aan dat nichtje :X
amen
pi_91873246
Kut vergeten -O- morgen even binnen halen :Y
pi_91928738
Deze 2
SPOILER
zien we volgend seizoen waarschijnlijk niet meer terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')