Ja, het is alsnog ze elke karakterontwikkeling die normaal 6 maanden duurt ze er in 1 ep doorheen jassen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar ze schieten in 1 karakter van het ene karikatuur in t andere, en dan soms in 2 afleveringen al. Maar goed, dat hebben wel meer series (heroes)
Ik had juist het idee dat hij wel oprecht was. Vond het ook serieus zielig toen hij met zn handdoekje voor de deur stond en Aid zo lelijk tegen hem deed.. Naar mijn idee heeft hij haar genaaid omdat zij hem ging korten in zn aandeel en gewoon niet wilde luisteren. Hij heeft haar zelfs nog gewaarschuwd met dat huis, je maakt mij niet wijs dat ie geen goede bedoelingen had..quote:Op zondag 12 december 2010 01:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nu snap ik ook gelijk waarom Victor zo poeslief was de hele tijd. Lekker terug pakken daarna. Hoewel het een ass is, geef ik hem groot gelijk
De enige serie waar de coming-out een beetje realistisch word gebracht is nog altijd Dawson's Creek. Het is inderdaad niet realistisch als je het net ontdekt hebt, dat je er dan meteen bovenop duikt. En in Dawson's Creek nam het hele verhaal echt meerdere seizoenen in beslag. In seizoen 2 kwam Jack erachter dat hij homo was ; in seizoen 3 ontmoet hij de eerste jongen, maar dat gaat erg ongemakkelijk en pas aan het eind van seizoen 3 durft hij die jongen te kussen. In seizoen 4 leert hij het wat meer te accepteren, en pas seizoen 5/6 merk je dat hij het echt oke vind. En zo hoort het te gaan. Een coming out is gewoon moeilijk ( uit ervaring ), en dan vind ik zulke verhaallijnen waar het super snel gaat de indruk wekken dat het niets voorstelt.quote:Op zondag 12 december 2010 01:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Teddy en Ian vind ik een beetje ongeloofbaar. Komt misschien omdat ik Teddy een waardeloze acteur vind. Of de acteur die Teddy speelt danDat vond ik toen hij hetero probeerde te zijn en nu hij homo is vind ik dat net zo goed. Ik heb nooit het idee dat hij iets meent van wat hij zegt ofzo.
Ik vind ook dat hij wel heel erg snel gaat. Ik heb er verder geen "verstand" van, maar ik kan me voorstellen dat als je ontdekt dat je homo bent je niet gelijk bovenop een jongen springt, maar voorlopig wel even zoet bent met het ontdekken wat er nou allemaal aan de hand is
Dan ligt het dus niet aan mijquote:Op maandag 13 december 2010 11:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De enige serie waar de coming-out een beetje realistisch word gebracht is nog altijd Dawson's Creek. Het is inderdaad niet realistisch als je het net ontdekt hebt, dat je er dan meteen bovenop duikt. En in Dawson's Creek nam het hele verhaal echt meerdere seizoenen in beslag. In seizoen 2 kwam Jack erachter dat hij homo was ; in seizoen 3 ontmoet hij de eerste jongen, maar dat gaat erg ongemakkelijk en pas aan het eind van seizoen 3 durft hij die jongen te kussen. In seizoen 4 leert hij het wat meer te accepteren, en pas seizoen 5/6 merk je dat hij het echt oke vind. En zo hoort het te gaan. Een coming out is gewoon moeilijk ( uit ervaring ), en dan vind ik zulke verhaallijnen waar het super snel gaat de indruk wekken dat het niets voorstelt.
Kijk naar Silver. Er gaat elke keer wat mis en gelijk over naar de volgende.quote:Op maandag 13 december 2010 16:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Tja, in steeds meer series zijn de plotwendingen echt radicaal. Ene moment is Kikkertje bij Varkentje, en dan heeft ze opeens iets met Slangetje..maar keert dan opeens terug bij Kikkertje. Ze lijken ook geen moeite meer te stoppen in relaties. Als het ook maar iets tegenzit is het meteen uithuilen bij iemand anders. Kan zo geen 5 koppels vinden die al super lang bij elkaar zijn zonder vreemd gaan / uithuilen bij iemand anders. Maar niet alleen op liefde vlak klopt het vaak gewoon niet. Maarja, ik kijk veel series om het vermaak en het drama omdat het zo totaal onrealistisch is. Gelukkig zijn er ook series die realistischer zijn.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:05 schreef Ladylicious het volgende:
Moeten we nou serieus wachten tot eind januari...?
Niet nee?quote:Op maandag 13 december 2010 11:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De enige serie waar de coming-out een beetje realistisch word gebracht is nog altijd Dawson's Creek. Het is inderdaad niet realistisch als je het net ontdekt hebt, dat je er dan meteen bovenop duikt.
Ik heb DC gevolgd tot op het moment dat uitkwam dat jack gay was, dus geen idee hoe dat verder ging. maar uitspreiden over 3 seizoenen is in de huidige seriewereld gewoon geen optie meer.quote:En in Dawson's Creek nam het hele verhaal echt meerdere seizoenen in beslag. In seizoen 2 kwam Jack erachter dat hij homo was ; in seizoen 3 ontmoet hij de eerste jongen, maar dat gaat erg ongemakkelijk en pas aan het eind van seizoen 3 durft hij die jongen te kussen. In seizoen 4 leert hij het wat meer te accepteren, en pas seizoen 5/6 merk je dat hij het echt oke vind. En zo hoort het te gaan. Een coming out is gewoon moeilijk ( uit ervaring ), en dan vind ik zulke verhaallijnen waar het super snel gaat de indruk wekken dat het niets voorstelt.
En dat is zonde dat dat in de huidige serie-wereld niet meer kan. Vooral de tiener-series van de afgelopen jaren kunnen echt met de meest bizarste en snelste plotwendingen komen. Nu laten ze het lijken alsof een coming out zo gedaan kan worden en het niet echt een lange termijn proces is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet nee?uittesten die hap!
[..]
Ik heb DC gevolgd tot op het moment dat uitkwam dat jack gay was, dus geen idee hoe dat verder ging. maar uitspreiden over 3 seizoenen is in de huidige seriewereld gewoon geen optie meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat dat gezeik met Adrianna snel over is, ben het zat![]()
Zal Teddy snel uit de kast komen nu Dixon het weet?
Oeh, en niet te vergeten mr Cannon en Naomi...![]()
Kheb der zin innnn!![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:09 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Dinsdag!![]()
Enkele spoilerige filmpjes die ik gevonden heb:Oohh wtf Mr. Cannon wat doet ie nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat dat gezeik met Adrianna snel over is, ben het zat![]()
Zal Teddy snel uit de kast komen nu Dixon het weet?
Oeh, en niet te vergeten mr Cannon en Naomi...![]()
Kheb der zin innnn!![]()
amenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:29 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Ik heb nu al een hekel aan dat nichtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zien we volgend seizoen waarschijnlijk niet meer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |