quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Van mij mag Jen ook wel opzouten. Ze is vervelend en ze is ook niet lekker. Dus dan heb ik niets aan haar
Liam en Naomi zijn samen wel aardig ja. Maar eigenlijk zie ik helemaal niemand wat doen met Ivy (ff opgezocht hoe surf chick heet)
Teddy en Silver vind ik niets. Voornamelijk ook omdat ik Teddy gewoon een knurft vind. Hij past echt niet in de serie. Ook omdat hij in het echt zo bizar oud is. Ik bedoel, iedereen is wel een stuk ouder dan ze spelen, maar hij speelt gewoon letterlijk alsof hij half zo jong is
Nou ja als ik die gast in de serie zie dan denk ik elke keer weer "jij bent echt veel te oud". Dat vind ik gewoon irritant. Ik hoop iig dat hij niets met Silver krijgt ofzo. Silver is veel te lief voor zo iemand.quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:53 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik vond hem eerst ook een enorme but inderdaad, maar moet toegeven dat ie de laatste 2 eps toch best wel schappelijk doet..![]()
(En ja, dat is dus afgezien van het feit dat ie al bijna Abraham in de tuin mag zetten..)
Harry en Kelly zien we dan helaas niet terug:quote:The CW Announces Early Pickups for Five Series
Freshman Hit “The Vampire Diaries,” “Gossip Girl,” “90210,” “Supernatural” and “America’s Next Top Model” To Return Next Season
(...)
Ivy wel:quote:
quote:
Kelly hoeft voor mij ook niet terug te komen. Ik vind het zo'n zeikmens.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:02 schreef rcco het volgende:
Nog iets meer dan een week te gaan. Hier wat nieuws:
Er komt een 3de seizoen:
[..]
Harry en Kelly zien we dan helaas niet terug:
[..]
Ivy wel:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!![]()
Inderdaad, drukte valt me erg tegen. Vind 90210 zo leuk op het momentquote:Op maandag 3 mei 2010 20:30 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Ik vraag me af wanneer iemand het documentje vindt van Annie op de laptop![]()
Trouwens niet druk dit topic, terwijl het een leuke serie is! de laatste weken vaak leuker dan Gossip Girl
Dit vraag ik mij ook af. Zowiezo vraag ik me af of dat verhaal nog een lijntje krijgt ( Annie rijd kerel dood ). Ik volg het ook nog steeds, moet nog wel aflevering van deze week kijkenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:30 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Ik vraag me af wanneer iemand het documentje vindt van Annie op de laptop![]()
En dat gaat Naomi niet leuk vindenquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:53 schreef Blistering het volgende:
En mooi om te zien hoe Liam en Annie naar elkaar toe trekken
Die ga ik nu kijkenquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik volg het ook nog steeds, moet nog wel aflevering van deze week kijken
Ze maakt het er echt zelf naar hoorquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dat gaat Naomi niet leuk vindenKrijgen ze straks weer ruzie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |