abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 december 2009 @ 08:53:03 #26
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_75272421
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

Van mij mag Jen ook wel opzouten. Ze is vervelend en ze is ook niet lekker. Dus dan heb ik niets aan haar

Liam en Naomi zijn samen wel aardig ja. Maar eigenlijk zie ik helemaal niemand wat doen met Ivy (ff opgezocht hoe surf chick heet )
Teddy en Silver vind ik niets. Voornamelijk ook omdat ik Teddy gewoon een knurft vind. Hij past echt niet in de serie. Ook omdat hij in het echt zo bizar oud is. Ik bedoel, iedereen is wel een stuk ouder dan ze spelen, maar hij speelt gewoon letterlijk alsof hij half zo jong is

Ik vond hem eerst ook een enorme but inderdaad, maar moet toegeven dat ie de laatste 2 eps toch best wel schappelijk doet..

(En ja, dat is dus afgezien van het feit dat ie al bijna Abraham in de tuin mag zetten..)
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  vrijdag 4 december 2009 @ 11:50:36 #27
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75277242
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 08:53 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Ik vond hem eerst ook een enorme but inderdaad, maar moet toegeven dat ie de laatste 2 eps toch best wel schappelijk doet..

(En ja, dat is dus afgezien van het feit dat ie al bijna Abraham in de tuin mag zetten..)
Nou ja als ik die gast in de serie zie dan denk ik elke keer weer "jij bent echt veel te oud". Dat vind ik gewoon irritant. Ik hoop iig dat hij niets met Silver krijgt ofzo. Silver is veel te lief voor zo iemand.
Hoewel ze wel minder is dan vorig seizoen. Ik heb laatst nog een stukje van de eerste aflevering gezien en toen was ze echt cool. Alternatief, lang haar enzo. Dat is nu allemaal weg. Haar confronterende blog vond ik wel grappig. Kwamen mooie situaties uit voort. Die hebben ze nu ook helemaal overboord gegooid.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 12 december 2009 @ 01:28:38 #28
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75540125
Leuke aflevering weer van de week.

Jasper zal nu zo langzamerhand ook wel weg zijn. Of hij komt terug als zo'n psycho

Teddy, Dixon en Silver kan ook interessant worden.
Liam en Naomi is ook wel ok, maar ik vind het wel stiekem een beetje zielig voor surfchick.
Verder is de zus van Naomi ook helemaal weg. Wat alleen maar goed is

Kijkt er hier iemand trouwens ook wel eens Melrose place? Vind ik op zich ook wel grappig....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:49:30 #29
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_77920401
Gaat die serie nog een keer verder of hoe zit het

EDIT: Gevonden en ze gaan pas 9 maart weer verder....
pi_77920770
Pas als het weer wat beter wordt...en zo hoort het bij zulke series
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_77921446
(actrice Sarah Foster aka Jen Clark is niet niks en in de serie speelt ze haar rol met verve en
ziet er niet verkeerd uit dus ik zie haar nog zeker een tijdje blijven.

andere vraag: Kijken jullie de Amerikaanse versie van de serie 90210 online? of de Nederlandse,want ik krijg de indruk (als ik jullie reacties lees) dat jullie over andere episodes praten dan nu in Nederland aan de gang is,of vergis ik mij?
75 topics = FIN
pi_77922767
In de topictitel staat USA en dat betekend dus dat we naar de Amerikaanse kijken (downloaden enzo )
  zondag 14 februari 2010 @ 20:17:02 #33
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_77994670
TVP!!
pi_78616836
Nog iets meer dan een week te gaan. Hier wat nieuws:

Er komt een 3de seizoen:
quote:
The CW Announces Early Pickups for Five Series

Freshman Hit “The Vampire Diaries,” “Gossip Girl,” “90210,” “Supernatural” and “America’s Next Top Model” To Return Next Season

(...)
Harry en Kelly zien we dan helaas niet terug:
quote:
Ivy wel:
quote:
  dinsdag 2 maart 2010 @ 00:15:30 #35
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_78620323
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:02 schreef rcco het volgende:
Nog iets meer dan een week te gaan. Hier wat nieuws:

Er komt een 3de seizoen:
[..]

Harry en Kelly zien we dan helaas niet terug:
[..]

Ivy wel:
[..]
Kelly hoeft voor mij ook niet terug te komen. Ik vind het zo'n zeikmens.
Harry vind ik altijd wel ok.
Zouden ze met elkaar er vandoor gaan? Ze kunnen natuurlijk niet zomaar even weg. Daarvoor is zeker Harry te belangrijk.
pi_78936735
morgen weer
You dream it, I live it.
  woensdag 10 maart 2010 @ 02:46:36 #37
286690 Velma_Dinkley
Afasie suits me
pi_78957448
tvp voor straks
pi_78962005
Hij was weer ouderwets goed.... TVP voor laatste scene met Adriana en die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!
pi_78963264
tvp!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 10 maart 2010 @ 23:24:47 #40
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_78996477
Het laatste stukje met Navid en Jasper vond ik wel goed.

We hoeven niet meer in spoilertags te praten over de aflevering aangezien hij toch al geweest is
pi_78998836
Naomi: "Spoiler alert !"

De plot twist in het Harry/Debbie/Kelly verhaal is nu wel erg voorspelbaar.

Verder leuke aflevering. De serie is veranderd sinds seizoen 1, en in het begin van dit seizoen vond ik dat jammer maar ik vind het nu weer leuk om te kijken!
  woensdag 7 april 2010 @ 16:24:50 #42
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_80047444
tvp.

Leuke ontwikkeling met Naomi en die leraar zeg
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_80958697
Ik ben wel blij dat Annie weer bij de groep hoort
  maandag 3 mei 2010 @ 20:30:56 #44
286690 Velma_Dinkley
Afasie suits me
pi_80982061
Ik vraag me af wanneer iemand het documentje vindt van Annie op de laptop

Trouwens niet druk dit topic, terwijl het een leuke serie is! de laatste weken vaak leuker dan Gossip Girl
  maandag 3 mei 2010 @ 20:33:04 #45
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_80982163
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:30 schreef Velma_Dinkley het volgende:

Trouwens niet druk dit topic, terwijl het een leuke serie is! de laatste weken vaak leuker dan Gossip Girl
Inderdaad, drukte valt me erg tegen. Vind 90210 zo leuk op het moment . Wat is die Jenny toch een bitch, echt brr
  woensdag 5 mei 2010 @ 17:53:46 #46
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81055256
Arghhhhhh, wat is Jenny een bitchhhhhhhhhhhhh!

En mooi om te zien hoe Liam en Annie naar elkaar toe trekken
pi_81056395
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:30 schreef Velma_Dinkley het volgende:

Dit vraag ik mij ook af. Zowiezo vraag ik me af of dat verhaal nog een lijntje krijgt ( Annie rijd kerel dood ). Ik volg het ook nog steeds, moet nog wel aflevering van deze week kijken
pi_81057835
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:53 schreef Blistering het volgende:

En mooi om te zien hoe Liam en Annie naar elkaar toe trekken
En dat gaat Naomi niet leuk vinden Krijgen ze straks weer ruzie
pi_81057850
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik volg het ook nog steeds, moet nog wel aflevering van deze week kijken
Die ga ik nu kijken
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:26:00 #50
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81058120
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:18 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

En dat gaat Naomi niet leuk vinden Krijgen ze straks weer ruzie
Ze maakt het er echt zelf naar hoor . Maar ga eerst maar kijken ja, tis een leuke aflevering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')