quote:Nee.. CSI en The Mentalist werden gewoon uitgezondenOp maandag 25 oktober 2010 23:16 schreef Ang3l het volgende:
Stonden nou echt àlle series een week stil?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:16 schreef Ang3l het volgende:
Stonden nou echt àlle leuke series een week stil?
quote:Teddy kan ik missen als kiespijn. En ik mag het hopen dat we van die Australische paddenstoel afzijn. Vond het ook een nietszeggende scene dat 'ie gewoon vertelde dat hij zowel dochter als moeder heeft gebanged. Redelijk voorspelbaar, gewoon niet echt boeiend.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:30 schreef Cybart het volgende:
waar was Teddy deze aflevering ?
zijn we nu eindelijk van Oscar af?
en eigenlijk was het maar een heeeeeel matige aflevering
quote:Silver ook, in de eerste scene van de eerste ep.Op zondag 10 oktober 2010 22:52 schreef Zhenar het volgende:
In True Blood speelde Navid trouwens een gastrolletje als gayman-whore die het slachtoffer wordt van een vampier![]()
quote:Ja dat stukje was wel grappig! Vind Jen in combinatie met de moeder van Annie & Dixon wel grappig!Op woensdag 27 oktober 2010 13:25 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Die moeder van Annie & Dixon: "Jen, stop being a bitch".Die houdt Jen aardig onder de duim.Kan ook niet wachten totdat Jen en mr Cannon oog in oog met elkaar staan.
![]()
Vind het fijn dat Jen toch iets van haar menselijke kant laat zien en niet alleen maar loopt te bitchen. Maarja, voor hoelang.
quote:Ryan is wel een lekkertje maar zooo jong nog!! Hij is een jaar jonger dan dat ik ben! Dacht dat hij ergens halverwege 30 was.Op woensdag 27 oktober 2010 15:10 schreef Markeerstift het volgende:
Navid had ik niet verwacht maar Teddy wel. Die kerel ziet er echt veel te oud uit!
En die kortere coupe met baardje staat Ryan veel beter
Liam is ook ouderquote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:33 schreef Starlie het volgende:
Erg grappig om te zien hoe oud de acteurs in het echt zijn! Wie had er ooit gedacht dat Navid en Teddy ouder zijn dan Mister Ryan?!
http://www.imdb.com/title/tt1225901/fullcredits#cast
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:33 schreef Starlie het volgende:
Wie had er ooit gedacht dat Navid en Teddy ouder zijn dan Mister Ryan?!
Ik denk het niet.. die gast laat die zich niet zomaar pakkenquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:49 schreef Ang3l het volgende:
It's over, he's gone.
Nou, zou je denken?
En een lieve blikwisseling tussen Teddy en.... gayboy!
Annie is nogal kortzichtig, helemaal na alles wat ze zelf heeft meegemaakt met Jasper..quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:49 schreef Ang3l het volgende:
It's over, he's gone.
Nou, zou je denken?
En een lieve blikwisseling tussen Teddy en.... gayboy!
Vind ik ook. In tegenstelling tot vele andere series lijkt 90210 met het seizoen beter te worden. Vond alle verhaallijnen ook erg leuk deze aflevering.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:04 schreef Cybart het volgende:
stuk beter dan de vorige aflevering....
seizoen 3 is tot nu toe het beste seizoen van 90210 !!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en die tegenspeler van hem ( Ian ) die ziet er toch wel zeer goed uit
Dixon en Navid irriteerden me wel weer mateloos. Die 2 denken echt dat ze alles zijn ; hun hele uitstraling staat me gewoon niet aan. Nu ben ik nooit een hopie-jopie geweest en ik hou in het echt ook niet van zulke luidruchtige mensen die zichzelf helemaal het einde vinden. Is gewoon iets persoonlijks, maar ik vind ze gewoon echt erg. Bah!
Liam met die tasjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |