abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:48:19 #151
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_87229489
Indeed.

Boeee Oscar.
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 01:19:13 #152
130755 Kinga
versier hier
pi_87234022
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:13 schreef booo het volgende:
Zou dat HIV verhaal nou echt zijn of heeft Oscar Sasha omgekocht om het Dixon te vertellen? Aangezien hij Ivy wil toch, dacht ik? :{
Hmm beetje raar wel, neem aan dat ie zich nu gaat laten testen. Of wacht eens, Oscar heeft dan wel tijd gerekt... Gezien het anders die avond gebeurd was met Ivy.
pi_87234078
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 01:19 schreef Kinga het volgende:

[..]

Hmm beetje raar wel, neem aan dat ie zich nu gaat laten testen. Of wacht eens, Oscar heeft dan wel tijd gerekt... Gezien het anders die avond gebeurd was met Ivy.
Of hij heeft alsnog seks met Ivy, laat zich dan pas testen en blijkt clean, maar krijgt ruzie omdat hij het niet vertelde en haar daarmee in gevaar bracht. Dat scenario is voor mij most likely eigenlijk.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_87235493
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87235575
Liam :9~

Ik vind dit seizoen veel leuker en spannender dan vorig seizoen ;)
Annie die weer normaal meedoet met het clubje, vind alleen Silver een beetje weird geworden.

En ik blijf Naomi ook gewoon leuk vinden :)
pi_87240040
Sascha doet aardig goed haar best om het aan Dixon te vertellen.

Maar inderdaad leuk seizoen, ik begin het zelfs leuker te vinden dan Gossip Girl!
pi_87243206
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:38 schreef Michellee het volgende:

Maar inderdaad leuk seizoen, ik begin het zelfs leuker te vinden dan Gossip Girl!
Dit inderdaad. Alleen One Tree Hill vind ik nog net iets beter dan 90210 maar Gossip Girl vind ik wel minder geworden met de jaren ; terwijl 90210 juist stijgt in kwaliteit. Seizoen 1 was leuk tijdsbedrijf, seizoen 2 werd leuker en tot nu toe vind ik het echt interessant. Alleen Navid kan ik me dood ergeren..aan die acteur, echt alsof hij alles is... -O-
pi_87249004
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:16 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Alleen One Tree Hill vind ik nog net iets beter dan 90210 maar Gossip Girl vind ik wel minder geworden met de jaren ; terwijl 90210 juist stijgt in kwaliteit. Seizoen 1 was leuk tijdsbedrijf, seizoen 2 werd leuker en tot nu toe vind ik het echt interessant. Alleen Navid kan ik me dood ergeren..aan die acteur, echt alsof hij alles is... -O-
Ik ben bij One Tree Hill afgehaakt toen Lucas en Peyton voor de zoveelste keer weer bij elkaar kwamen. Maar inderdaad seizoen was leuke opvulling, 2 was beter en dit seizoen is ^O^

Alleen vind ik Navid steeds leuker o|O
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:52:15 #159
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_87402488
In True Blood speelde Navid trouwens een gastrolletje als gayman-whore die het slachtoffer wordt van een vampier :D :P
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 10 oktober 2010 @ 23:56:27 #160
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87404837
Damn, ik loop wel aardig achter. Ik heb alleen nog de eerste 2 afleveringen gezien :X
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_87454099
Leuke aflevering :D

Alle verhaallijnen waren deze aflevering gewoon erg leuk! Alleen Jen irriteert me nog steeds mateloos, en die stem van haar...maar je kan niet alles hebben ^O^

Mooi dat Dixon toch geen HIV heeft :)

Teddy en Ian _O_

Arme Naomi en Silver :(
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:02:19 #162
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_87455865
Teddy *O*

Geen Navid *O*

Oscar :{
pi_87465141
Teddy is een kneus, dat 'ie er niet eerlijk voor uit durft te komen |:(

Silver en Naomi maken me ;( , had zooooo gehoopt dat het zou werken. Cannon is zo'n viezerik :N

Annie/moeders/eieren gedoe boeit me niet zo. Jenny is een echte bitch, dat mag ik wel :D . Ook leuk om haar ''softe'' kant te zien toen Ryan met Jacques/Jack lag te slapen :).

Oscar is ook een smeerpijp en Dixon is een klapmongool. Alstie nou gewoon eerlijk is :')
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:58:47 #164
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_87474890
Ok, ik weet nu dus al wat er gaat gebeuren dankzij dit topic :') , maar dat maakt niet uit, want ik ga het nu alsnog kijken *O*
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:35:08 #165
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_87479712
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ok, ik weet nu dus al wat er gaat gebeuren dankzij dit topic :') , maar dat maakt niet uit, want ik ga het nu alsnog kijken *O*
Volgende keer pas na het kijken dit topic checken ;) :')
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:37:44 #166
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87479847
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:23 schreef Blistering het volgende:
Teddy is een kneus, dat 'ie er niet eerlijk voor uit durft te komen |:(
Hallo, dat doet niemand zo 1 2 3 hoor :P

quote:
Silver en Naomi maken me ;( , had zooooo gehoopt dat het zou werken. Cannon is zo'n viezerik :N
Maar best cute ;)

quote:
Annie/moeders/eieren gedoe boeit me niet zo.
Ja dat gedoe met "Het is een echt kind wat ik weggeef". Nee. Het zijn je eitjes. Het wordt pas een echt kind met het zaad van die vent en in de baarmoeder van die vrouw. Eerder niet. What's the big deal?! Het is niet alsof je daarna zelf nooit meer kinderen kan krijgen, plus je maakt iemand dolgelukkig.

Of snap ik dat niet omdat ik een man ben?

quote:
Jenny is een echte bitch, dat mag ik wel :D . Ook leuk om haar ''softe'' kant te zien toen Ryan met Jacques/Jack lag te slapen :).
Jenny :r softe kant of niet

quote:
Oscar is ook een smeerpijp
Maar best cute ;)

quote:
en Dixon is een klapmongool. Alstie nou gewoon eerlijk is :')
Ja, stomme josti. Had gewoon de test afgewacht!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_87480038
Snap ik, ik zelf ben ook niet niet uit de kast gekomen voor m'n familie. Maar om zo te gaan reageren is ook wel wat overdreven.

Oscar en mr. Cannon zijn wel cute ja, maar dat zijn Navid en Liam ook :9~
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:51:05 #168
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87480410
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:42 schreef Blistering het volgende:
Snap ik, ik zelf ben ook niet niet uit de kast gekomen voor m'n familie. Maar om zo te gaan reageren is ook wel wat overdreven.
Iedereen reageert anders. Di's nog de ontkenningsfase :P

quote:
Oscar en mr. Cannon zijn wel cute ja, maar dat zijn Navid en Liam ook :9~
Navid? :{ Neh.
Liam? Uhu :Y
L'Amour menaçant:
pi_87481739
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:37 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hallo, dat doet niemand zo 1 2 3 hoor :P
[..]

Maar best cute ;)
[..]

Ja dat gedoe met "Het is een echt kind wat ik weggeef". Nee. Het zijn je eitjes. Het wordt pas een echt kind met het zaad van die vent en in de baarmoeder van die vrouw. Eerder niet. What's the big deal?! Het is niet alsof je daarna zelf nooit meer kinderen kan krijgen, plus je maakt iemand dolgelukkig.

Of snap ik dat niet omdat ik een man ben?
[..]

Jenny :r softe kant of niet
[..]

Maar best cute ;)
[..]

Ja, stomme josti. Had gewoon de test afgewacht!
Ik zou er toch behoorlijk moeite mee hebben om biologische ouder te zijn van een kindje dat dan niet van mij is. Het zijn geen chocolaatjes die je weggeeft haha. Er zitten toch wel wat consequenties aan. Het gaat er denk ik niet om dat je later geen kinderen meer kan krijgen, maar dat je gevoelsmatig een kind rond hebt lopen die door anderen opgevoed wordt. Ofzo :')

Zo zie ik het althans ;).

En Dixon is een sukkel leugenaar :(.
pi_87485574
Ik vond het echt wel een goede aflevering.
Jammer dat Silver nu betrapt is, wat is die mr. Cannon toch een eikel.

Ik hoop dat ze hem snel pakken :9

Jenny echt een drama :r Maar ze was wel lief gister :') Eventjes maar :')

Dixon is gewoon een eikel, maar ik vond ze toch al niet bij elkaar passen... Opgelost. Slotje :9

En ik wil dat Annie en Liam wat met elkaar krijgen O+ Dat vind ik zo leuk stelletje....
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:40:25 #171
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87491676
Ik had ff heel cliche gedacht dat toen homo van het dak viel, bijna, en Teddy hem redde en vastpakte ... dat er toen een vonk-moment zo komen van hem in T's armen en dan SMOOOOCH.

Nee dus -O-
L'Amour menaçant:
pi_87491721
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik had ff heel cliche gedacht dat toen homo van het dak viel, bijna, en Teddy hem redde en vastpakte ... dat er toen een vonk-moment zo komen van hem in T's armen en dan SMOOOOCH.

Nee dus -O-
Was wel jammer, vind die tegenspeler van Teddy wel een leuk koppie hebben. Teddy heeft echt een boerenkop :r
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:44:41 #173
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87491813
Teddy is zo'n grote Zweudse heikneuter. Niet echt mijn type :D
L'Amour menaçant:
pi_87498432
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:42 schreef Blistering het volgende:

[..]

Was wel jammer, vind die tegenspeler van Teddy wel een leuk koppie hebben. Teddy heeft echt een boerenkop :r
Ik had het ook wel geweten ja, die Ian ziet er goed uit :Y
pi_87746994
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:21 schreef EllaN het volgende:

[..]

Ik zou er toch behoorlijk moeite mee hebben om biologische ouder te zijn van een kindje dat dan niet van mij is. Het zijn geen chocolaatjes die je weggeeft haha. Er zitten toch wel wat consequenties aan. Het gaat er denk ik niet om dat je later geen kinderen meer kan krijgen, maar dat je gevoelsmatig een kind rond hebt lopen die door anderen opgevoed wordt. Ofzo :')
Zo zie ik het althans ;).

En Dixon is een sukkel leugenaar :(.
Ja, maar het mooie eraan is dat jij dat kind niet zelf in je buik hebt gehad en je hebt het ook niet hoeven baren. Kortom: je hebt er niet direct een (emotionele) band mee, behalve wat genen die je hebt doorgegeven. Als je dat kind daarna niet meer hoeft te zien, lijkt mij dat iets waar je je wel overheen kunt zetten. Als er geld/vergoeding tegenover staat zou ik het absoluut overwegen (maar vlgs mij mag dat in NL niet)!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')