Hmm beetje raar wel, neem aan dat ie zich nu gaat laten testen. Of wacht eens, Oscar heeft dan wel tijd gerekt... Gezien het anders die avond gebeurd was met Ivy.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:13 schreef booo het volgende:
Zou dat HIV verhaal nou echt zijn of heeft Oscar Sasha omgekocht om het Dixon te vertellen? Aangezien hij Ivy wil toch, dacht ik?
Of hij heeft alsnog seks met Ivy, laat zich dan pas testen en blijkt clean, maar krijgt ruzie omdat hij het niet vertelde en haar daarmee in gevaar bracht. Dat scenario is voor mij most likely eigenlijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hmm beetje raar wel, neem aan dat ie zich nu gaat laten testen. Of wacht eens, Oscar heeft dan wel tijd gerekt... Gezien het anders die avond gebeurd was met Ivy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit inderdaad. Alleen One Tree Hill vind ik nog net iets beter dan 90210 maar Gossip Girl vind ik wel minder geworden met de jaren ; terwijl 90210 juist stijgt in kwaliteit. Seizoen 1 was leuk tijdsbedrijf, seizoen 2 werd leuker en tot nu toe vind ik het echt interessant. Alleen Navid kan ik me dood ergeren..aan die acteur, echt alsof hij alles is...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:38 schreef Michellee het volgende:
Maar inderdaad leuk seizoen, ik begin het zelfs leuker te vinden dan Gossip Girl!
Ik ben bij One Tree Hill afgehaakt toen Lucas en Peyton voor de zoveelste keer weer bij elkaar kwamen. Maar inderdaad seizoen was leuke opvulling, 2 was beter en dit seizoen isquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Alleen One Tree Hill vind ik nog net iets beter dan 90210 maar Gossip Girl vind ik wel minder geworden met de jaren ; terwijl 90210 juist stijgt in kwaliteit. Seizoen 1 was leuk tijdsbedrijf, seizoen 2 werd leuker en tot nu toe vind ik het echt interessant. Alleen Navid kan ik me dood ergeren..aan die acteur, echt alsof hij alles is...
Volgende keer pas na het kijken dit topic checkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ok, ik weet nu dus al wat er gaat gebeuren dankzij dit topic, maar dat maakt niet uit, want ik ga het nu alsnog kijken
Hallo, dat doet niemand zo 1 2 3 hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:23 schreef Blistering het volgende:
Teddy is een kneus, dat 'ie er niet eerlijk voor uit durft te komen![]()
Maar best cutequote:Silver en Naomi maken me, had zooooo gehoopt dat het zou werken. Cannon is zo'n viezerik
![]()
Ja dat gedoe met "Het is een echt kind wat ik weggeef". Nee. Het zijn je eitjes. Het wordt pas een echt kind met het zaad van die vent en in de baarmoeder van die vrouw. Eerder niet. What's the big deal?! Het is niet alsof je daarna zelf nooit meer kinderen kan krijgen, plus je maakt iemand dolgelukkig.quote:Annie/moeders/eieren gedoe boeit me niet zo.
Jennyquote:Jenny is een echte bitch, dat mag ik wel. Ook leuk om haar ''softe'' kant te zien toen Ryan met Jacques/Jack lag te slapen
.
Maar best cutequote:Oscar is ook een smeerpijp
Ja, stomme josti. Had gewoon de test afgewacht!quote:en Dixon is een klapmongool. Alstie nou gewoon eerlijk is
Iedereen reageert anders. Di's nog de ontkenningsfasequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:42 schreef Blistering het volgende:
Snap ik, ik zelf ben ook niet niet uit de kast gekomen voor m'n familie. Maar om zo te gaan reageren is ook wel wat overdreven.
Navid?quote:Oscar en mr. Cannon zijn wel cute ja, maar dat zijn Navid en Liam ook
Ik zou er toch behoorlijk moeite mee hebben om biologische ouder te zijn van een kindje dat dan niet van mij is. Het zijn geen chocolaatjes die je weggeeft haha. Er zitten toch wel wat consequenties aan. Het gaat er denk ik niet om dat je later geen kinderen meer kan krijgen, maar dat je gevoelsmatig een kind rond hebt lopen die door anderen opgevoed wordt. Ofzoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, dat doet niemand zo 1 2 3 hoor
[..]
Maar best cute
[..]
Ja dat gedoe met "Het is een echt kind wat ik weggeef". Nee. Het zijn je eitjes. Het wordt pas een echt kind met het zaad van die vent en in de baarmoeder van die vrouw. Eerder niet. What's the big deal?! Het is niet alsof je daarna zelf nooit meer kinderen kan krijgen, plus je maakt iemand dolgelukkig.
Of snap ik dat niet omdat ik een man ben?
[..]
Jennysofte kant of niet
[..]
Maar best cute
[..]
Ja, stomme josti. Had gewoon de test afgewacht!
Was wel jammer, vind die tegenspeler van Teddy wel een leuk koppie hebben. Teddy heeft echt een boerenkopquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik had ff heel cliche gedacht dat toen homo van het dak viel, bijna, en Teddy hem redde en vastpakte ... dat er toen een vonk-moment zo komen van hem in T's armen en dan SMOOOOCH.
Nee dus
Ik had het ook wel geweten ja, die Ian ziet er goed uitquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Was wel jammer, vind die tegenspeler van Teddy wel een leuk koppie hebben. Teddy heeft echt een boerenkop
Ja, maar het mooie eraan is dat jij dat kind niet zelf in je buik hebt gehad en je hebt het ook niet hoeven baren. Kortom: je hebt er niet direct een (emotionele) band mee, behalve wat genen die je hebt doorgegeven. Als je dat kind daarna niet meer hoeft te zien, lijkt mij dat iets waar je je wel overheen kunt zetten. Als er geld/vergoeding tegenover staat zou ik het absoluut overwegen (maar vlgs mij mag dat in NL niet)!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik zou er toch behoorlijk moeite mee hebben om biologische ouder te zijn van een kindje dat dan niet van mij is. Het zijn geen chocolaatjes die je weggeeft haha. Er zitten toch wel wat consequenties aan. Het gaat er denk ik niet om dat je later geen kinderen meer kan krijgen, maar dat je gevoelsmatig een kind rond hebt lopen die door anderen opgevoed wordt. Ofzo
Zo zie ik het althans.
En Dixon is een sukkel leugenaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |