http://ad.nl/ad/nl/1025/T(...)eigen-magazine.dhtmlquote:EINDHOVEN - Sinterklaas heeft zijn eigen magazine, SINT genaamd. Het glossy blad ligt vanaf vrijdag in de winkels. Dat heeft de uitgever BCM Publishing in Eindhoven donderdag bekendgemaakt.
Het blad, dat voorlopig in een oplage verschijnt van 60.000, moet het ware Nederlandse gevoeld rondom het Sinterklaasfeest geven. Bekende Nederlanders als Humberto Tan, Halina Reijn. Mei Li Vos en Hind kijken terug op hun herinneringen aan het kinderfeest. Joop Braakhekke test pepernoten en Goedele Liekens vertelt over haar Sinterklaas.
Natuurlijk komt ook de sint zelf aan het woord, evenals de hoofdpiet, de paashaas en de Kerstman. Verder staat het blad vol met cadeau-en rijmtips. Volgens de uitgever voldoet SINT aan de behoefte van goed nieuws. ,,Wat is er nou leuker dan te lezen over de grootste kindervriend onder ons. Een magazine waarbij je het nostalgische sinterklaasgevoel herbeleeft'', aldus directeur Eric Bruger. (ANP)
Jaquote:
Sedert wanneer is de Goedheiligman een Nederlander?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Zucht, weer een BN'er met een glossy.
Herstel: hij was een Turk, geëmigreerd naar Spanje.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sedert wanneer is de Goedheiligman een Nederlander?
Bruna had hem wel.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:22 schreef Adelante het volgende:
De Albert Heijn had hem niet vanavond. Morgen toch maar even naar de boekhandel.
De AH XL had hem hier in Tilburg en de Bruna op het station ook. Ik heb hem even ingekeken maar hij trok me niet echt.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:22 schreef Adelante het volgende:
De Albert Heijn had hem niet vanavond. Morgen toch maar even naar de boekhandel.
¤ 5,95 inclusief cd!quote:
Thanks! Volgende week even kijken bij de boekhandelquote:
Allemaal niet te vreten gok ik, tenzij er weer verwarring is in kruidnotenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:43 schreef RensWisse het volgende:
Hij is wel grappig. Het leukste vond ik die pepernoten-test met Joop Braakhekke.
Daar was ik ook benieuwd naarquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:35 schreef GSMboy het volgende:
Wat voor liedjes staan er op die CD? Ook ingezongen door kindertjes?
quote:Ik heb hem vandaag gekocht en vond hem erg leuk.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:06 schreef RensWisse het volgende:
Topic-bump:
Ik zag net bij Paul de Leeuw dat er nu een nieuw nummer is voor 2010. Iemand die al gelezen?
Julius met de pepernotentest is best geniaal gevondenquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:03 schreef Adelante het volgende:
Nog meer lezers die ervaringen willen delen?
Pepernotensausquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Julius met de pepernotentest is best geniaal gevonden
Staan ook leuke cadeau ideeen inquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:17 schreef LDS het volgende:
Best leuk, tenminste de afgelopen jaren. Doet het ook goed als cadeautje als je effe geen inspiratie hebt
Dat dus! Mooi dat ik dit topic tegenkom.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
Even op een lijstje zetten, anders vergeet ik dit echt te kopen zoeken in de boekenwinkel
Is ook erg leukquote:Op zondag 13 november 2011 00:36 schreef Karina het volgende:
Ik heb hem gisteren ook gekocht, alleen nog even doorheen gebladerd, het interview met "De Sint" lijkt me leuk.
Geslaagd?quote:Op zondag 13 november 2011 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet hem nog steeds kopen, deze week weer proberen!
Nee, ze hadden hem niet, dus ik ga langs 2 andere boekenzaken deze weekquote:
De cd is echt leuk dit jaarquote:Op maandag 21 november 2011 13:24 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog steeds geen tijd gehad om erin te lezenHeeft iemand de cd afgespeeld die erbij zit? Is het wat? Ook daar heb ik nog geen tijd voor gehad.
Hier heb ik ook nog geen tijd voor gehad.Verder moet ik maar eens opschieten met lezen,het is zo 5 december!Wilde hem eerst rustig over de maand verspreiden maar ik was zo bang om hem te snel uit te lezen dat ik er helemaal niet meer in lasquote:Op maandag 21 november 2011 13:24 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog steeds geen tijd gehad om erin te lezenHeeft iemand de cd afgespeeld die erbij zit? Is het wat? Ook daar heb ik nog geen tijd voor gehad.
Nee want hij is al uitverkocht. Alle grote boekenwinkels geprobeerdquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:08 schreef Adelante het volgende:
Waarschijnlijk NA de sint heb je 'm
Is dit nou echt Sint Stefan? Ziet er goed uit zo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:38 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga 'm weer halen (met cd)
Volgens mij is het Brammetjequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is dit nou echt Sint Stefan? Ziet er goed uit zo.
Precies hetzelfde hier! Maar leuk dat ie er weer is!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
Ik ga hem weer kopenEn dit keer wat sneller lezen, want ik zie dat ik er vorig jaar een beetje laks mee was
Zo te zien Bram op de cover, maar wel een interview met Sint Stefan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:32 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Volgens mij is het Brammetje.
Stefan heeft tegenwoordig een hele andere mijter ... ...
Nee dit is Stef de Reuver,de Sinterklaas van de intocht van Elburg,en ook de Sinterklaas in het laatste filmpje wat ik in het Bram van der Vlugt adoratie topic geplaatst heb.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is dit nou echt Sint Stefan? Ziet er goed uit zo.
Misschien iets met rechten?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:09 schreef roos85 het volgende:
Vreemd dat hij op de cover staat en niet Sint Stefan.
Ik dacht even dat ze dezelfde cover hadden als 2 jaar geleden.. Maar jouw afbeelding is aangepastquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:01 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ligt weer in de winkel met dit jaar een pepernoten test en interview met de 'nieuwe' Sint
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |