http://ad.nl/ad/nl/1025/T(...)eigen-magazine.dhtmlquote:EINDHOVEN - Sinterklaas heeft zijn eigen magazine, SINT genaamd. Het glossy blad ligt vanaf vrijdag in de winkels. Dat heeft de uitgever BCM Publishing in Eindhoven donderdag bekendgemaakt.
Het blad, dat voorlopig in een oplage verschijnt van 60.000, moet het ware Nederlandse gevoeld rondom het Sinterklaasfeest geven. Bekende Nederlanders als Humberto Tan, Halina Reijn. Mei Li Vos en Hind kijken terug op hun herinneringen aan het kinderfeest. Joop Braakhekke test pepernoten en Goedele Liekens vertelt over haar Sinterklaas.
Natuurlijk komt ook de sint zelf aan het woord, evenals de hoofdpiet, de paashaas en de Kerstman. Verder staat het blad vol met cadeau-en rijmtips. Volgens de uitgever voldoet SINT aan de behoefte van goed nieuws. ,,Wat is er nou leuker dan te lezen over de grootste kindervriend onder ons. Een magazine waarbij je het nostalgische sinterklaasgevoel herbeleeft'', aldus directeur Eric Bruger. (ANP)
Jaquote:
Sedert wanneer is de Goedheiligman een Nederlander?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Zucht, weer een BN'er met een glossy.
Herstel: hij was een Turk, geëmigreerd naar Spanje.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sedert wanneer is de Goedheiligman een Nederlander?
Bruna had hem wel.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:22 schreef Adelante het volgende:
De Albert Heijn had hem niet vanavond. Morgen toch maar even naar de boekhandel.
De AH XL had hem hier in Tilburg en de Bruna op het station ook. Ik heb hem even ingekeken maar hij trok me niet echt.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:22 schreef Adelante het volgende:
De Albert Heijn had hem niet vanavond. Morgen toch maar even naar de boekhandel.
¤ 5,95 inclusief cd!quote:
Thanks! Volgende week even kijken bij de boekhandelquote:
Allemaal niet te vreten gok ik, tenzij er weer verwarring is in kruidnotenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:43 schreef RensWisse het volgende:
Hij is wel grappig. Het leukste vond ik die pepernoten-test met Joop Braakhekke.
Daar was ik ook benieuwd naarquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:35 schreef GSMboy het volgende:
Wat voor liedjes staan er op die CD? Ook ingezongen door kindertjes?
quote:Ik heb hem vandaag gekocht en vond hem erg leuk.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:06 schreef RensWisse het volgende:
Topic-bump:
Ik zag net bij Paul de Leeuw dat er nu een nieuw nummer is voor 2010. Iemand die al gelezen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |