Volgens mij is het Brammetjequote:Op maandag 29 oktober 2012 21:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is dit nou echt Sint Stefan? Ziet er goed uit zo.
Precies hetzelfde hier! Maar leuk dat ie er weer is!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
Ik ga hem weer kopenEn dit keer wat sneller lezen, want ik zie dat ik er vorig jaar een beetje laks mee was
Zo te zien Bram op de cover, maar wel een interview met Sint Stefan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:32 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Volgens mij is het Brammetje.
Stefan heeft tegenwoordig een hele andere mijter ... ...
Nee dit is Stef de Reuver,de Sinterklaas van de intocht van Elburg,en ook de Sinterklaas in het laatste filmpje wat ik in het Bram van der Vlugt adoratie topic geplaatst heb.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is dit nou echt Sint Stefan? Ziet er goed uit zo.
Misschien iets met rechten?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:09 schreef roos85 het volgende:
Vreemd dat hij op de cover staat en niet Sint Stefan.
Ik dacht even dat ze dezelfde cover hadden als 2 jaar geleden.. Maar jouw afbeelding is aangepastquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:01 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ligt weer in de winkel met dit jaar een pepernoten test en interview met de 'nieuwe' Sint
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |