Gedaan. Meteen die linkjes naar de oude topics weer een normale grootte gegeven, iemand had ze in een [sub] gezet.quote:Op maandag 2 november 2009 22:42 schreef john-frusciante het volgende:
Als iemand de wiki wil aanpassen, zou ik dat erg op prijs stellen
En nu ben ik echt weg
Houdoe en bedanktquote:
trustenquote:
JFquote:Op maandag 2 november 2009 22:42 schreef john-frusciante het volgende:
Als iemand de wiki wil aanpassen, zou ik dat erg op prijs stellen
En nu ben ik echt weg
Eens. Ik ben trouwens wel benieuwd waar ik voor bedankt word... Lees ik morgenochtend welquote:Op maandag 2 november 2009 22:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mag ook wel eens geschrapt worden, vind ik
Voor je coöperatieve opstelling in 89.quote:Op maandag 2 november 2009 22:54 schreef OA het volgende:
[..]
Eens. Ik ben trouwens wel benieuwd waar ik voor bedankt word... Lees ik morgenochtend wel.
Zonder OA was de Muur nooit gevallenquote:Op maandag 2 november 2009 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor je coöperatieve opstelling in '89.
whehehequote:Op maandag 2 november 2009 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonder OA was de Muur nooit gevallen
en anders wel heeeeeel sterkquote:
sorry heb ik niks aanquote:Op maandag 2 november 2009 22:58 schreef cablegunmaster het volgende:
ikkeook maar eens op marktplaats en Fok! proberen te verkopen.
![]()
[TK] N-Joypad 2 controllers originele doos.
Jij had liever anders gezien dus?quote:Op maandag 2 november 2009 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonder OA was de Muur nooit gevallen
De man heeft speciale rechten hè, komt echt overal binnenquote:Op maandag 2 november 2009 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor je coöperatieve opstelling in 89.
Een wereld zonder OA, dat lijkt me wel wat jaquote:Op maandag 2 november 2009 23:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij had liever anders gezien dus?
Zonder OA en mét muur. Hmmm....quote:Op maandag 2 november 2009 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een wereld zonder OA, dat lijkt me wel wat ja![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 23:08 schreef DaMart het volgende:
Jongens, meisjes, dames, heren en CGM... ik wens jullie allemaal een goede nacht, welterusten en tot morgen.
trusten DMquote:Op maandag 2 november 2009 23:08 schreef DaMart het volgende:
Jongens, meisjes, dames, heren en CGM... ik wens jullie allemaal een goede nacht, welterusten en tot morgen.
trustequote:Op maandag 2 november 2009 23:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ben bezig mijn batterij te kalibreren, dus het kan elk moment afgelopen zijn met de stroom in het ding. Alvast een fijne nacht en tot morgen
Gaat wel lukken denk ik. Alhoewel ik vroeg op moet, 5.30quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 23:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
De man heeft speciale rechten hè, komt echt overal binnen
of ik moet nog een note willenquote:Op maandag 2 november 2009 23:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gaat wel lukken denk ik. Alhoewel ik vroeg op moet, 5.30
Houd jij je een beetje in vannacht hier?
Je bent aan het sparen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of ik moet nog een note willen
truste CMGquote:
indahquote:
och ik maak ook een reeksje en krijg daar meteen een note voorquote:
hey kerel al weer wakkerquote:
Wat een gezeik.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
och ik maak ook een reeksje en krijg daar meteen een note voor![]()
en het was maar de helft van de onzin die een ander maakt
Ja, was er vroeg bij, maar dat is wel vaker zo. Lekker vroeg opstaan en in de middag een dutje.quote:
Da's snel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik verhuis nou naar boven spreek je zo wel weer.
-edit- ben boven![]()
och zal me eigenlijk een anus oxiderenquote:
ik slaap altijd in etappesquote:Op dinsdag 3 november 2009 02:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, was er vroeg bij, maar dat is wel vaker zo. Lekker vroeg opstaan en in de middag een dutje.
het is geen flatgebouw waar ik in woonquote:
heb net mijn avondeten opquote:Op dinsdag 3 november 2009 02:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik moest eens gaan ontbijten geloof ik.
Mij ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 02:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
och zal me eigenlijk een anus oxideren
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 02-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 109 goldfinger1963
02. 084 Ladylike
03. 049 wel.o.k
04. 047 vrolijke-frits
05. 036 Klonk
06. 031 MPG
07. 027 OA
08. 027 Dr_Flash
09. 027 marcb1974
10. 024 DaMart
11. 024 john-frusciante
12. 020 Muck
13. 017 FFSletop
14. 013 cablegunmaster
15. 010 Fha
16. 006 MaleDuck
17. 004 indahnesia.com
18. 003 JortK
19. 003 Nijns
20. 002 BrandX
Reeks-statistieken!
Mooi omschrevenquote:Op dinsdag 3 november 2009 06:35 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben 23 jaar na 2 november 1986 in de KSC gepost?
[..]
Het gaat vaker niet over koffie dan wel. Probeer jij maar eens 1537 delen vol te lullen.. 1537*300 = 461.100 koffiepostsquote:Op dinsdag 3 november 2009 07:27 schreef JJH het volgende:
*Steekt voorzichtig een neus om de deur. Een koffie SC? Klinkt als een kolfje naar mijn hand.
Jawel hoor, alleen het is weer gare dinsdagquote:
Is dat geen algemene SC eigenschap?quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:17 schreef OA het volgende:
[..]
Het gaat vaker niet over koffie dan wel. Probeer jij maar eens 1537 delen vol te lullen.. 1537*300 = 461.100 koffieposts
arme dinsdagquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen het is weer gare dinsdag
ik ga maar weer eens een uitzoek klusje doen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen het is weer gare dinsdag
immerquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Is dat geen algemene SC eigenschap?
Gezellig toch.
dinsdag dinsdag, mooiste dag der dagen.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dinsdag dinsdag, mooiste dag der dagen.
's ochtends nog bijna een hele week, 's middags slechts iets meer dan een halve
het ligt niet aan de dinsdag, maar aan mijn lichamelijke staat, die is op dinsdag altijd wat minderquote:
wat doe je dan op maandag ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het ligt niet aan de dinsdag, maar aan mijn lichamelijke staat, die is op dinsdag altijd wat minder
zo hebben we er nog een in de kscquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:47 schreef JJH het volgende:
Dinsdag is voor mij 9 van de 10 keer het begin van mijn weekend.
moggequote:
koffie helptquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het ligt niet aan de dinsdag, maar aan mijn lichamelijke staat, die is op dinsdag altijd wat minder
Wie dan? Ik zit in ieder geval 9 van de 10 "echte weekenden" op de weg.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo hebben we er nog een in de ksc
[..]
mogge![]()
[..]
koffie helpt
jortquote:
goldfinger1963, zal rond 11:00 wel binnen komen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Wie dan? Ik zit in ieder geval 9 van de 10 "echte weekenden" op de weg.
Hij was er al in de gedaante van Klonk!quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jort![]()
einde f1 seizoen![]()
[..]
goldfinger1963, zal rond 11:00 wel binnen komen.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:19 schreef Klonk het volgende:
Nee, saaie bedoening zo, alleen over koffie praten..
Tot laat trainen en dan dinsdagmorgen weer vroeg beginnen...quote:
waarmee het bewijs is geleverd dat sporten niet gezond isquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tot laat trainen en dan dinsdagmorgen weer vroeg beginnen...
ikke welquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:15 schreef OA het volgende:
Zo vaak 'koffie' in dit topic en ik zie nog steeds geen koffie-ads...
Ik ook niet...quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:15 schreef OA het volgende:
Zo vaak 'koffie' in dit topic en ik zie nog steeds geen koffie-ads...
quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarmee het bewijs is geleverd dat sporten niet gezond is
indahquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]vroeg werken na het sporten is ongezond
Dat gaat over topsport, wie zegt dat ik dat doe...quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
http://www.parool.nl/paro(...)n-van-Amsterdam.dhtml
http://sport.infonu.nl/vo(...)al-of-toch-niet.html
onderste boven aan een touw tegen een berg aan hangen vindt ik wel een top sportquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat gaat over topsport, wie zegt dat ik dat doe...
http://www.voorkomhartaan(...)eweging/beweging.asp
Nee dat is tobsportquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
onderste boven aan een touw tegen een berg aan hangen vindt ik wel een top sport![]()
half uur per dag bewegen?
*- doet rekenen, 10 minuten van auto naar kantoor lopen, 10 min van kantoor naar auto lopen, stofzuigen, afwassen, trap naar bed toe lopen. -*
geen probleem
Er zijn wel meer dingen ongezond.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]vroeg werken na het sporten is ongezond
Dat klopt.quote:
weet je hoe veel moeite ik moet doen om boven de 100 uit te komen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee dat is tobsport
Maar met bewegen wordt eigenlijk verstaan dat je hartslag minimaal een half uur boven je rustgrens komt en dat gebeurd niet echt bij jou volgens mij
papierquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mogguh![]()
Indah!
De rest
Pheño
Papierquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mogguh![]()
Indah!
De rest
Pheño
Ach, ook een joint kun je rokenquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:42 schreef OA het volgende:
Papier verlegt z'n 'werkterrein' van roken naar cannabis
Eigenaar coffeeshop voor rechter als crimineel
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt niet volgens indah.![]()
toch niet zo scherp.
Maak je niet dik, daar krijg je rode vlekken van in je UI.quote:
Verleggen? Alle persoonlijke vrijheden zijn bij mij in goed handen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:42 schreef OA het volgende:
Papier verlegt z'n 'werkterrein' van roken naar cannabis
Eigenaar coffeeshop voor rechter als crimineel
Koffiedik?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maak je niet dik, daar krijg je rode vlekken van in je UI.
Patserquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Gisteren met succes 3,5 miljoen uit de pinautomaat getrokken.
Gaarne.quote:
Dat kan ik ook wel met jullie valuta. Maar wij hoeven niet met een kruiwagen geld over straat om boodschappen te doen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
dat is ¤ 50.000?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ook niet, daar heb ik mijn personeel voor. Overigens is 3,5 miljoen maar 35 biljetten, daar heb je dus geen kruiwagen voor nodig.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel met jullie valuta. Maar wij hoeven niet met een kruiwagen geld over straat om boodschappen te doen.
Absoluut.quote:
Krijg spontaan zin om zo'n blikkie open te trekken. Gelukkig staan er hier nog wat in de kast.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* schuift bekert automaten vocht naar mpg![]()
[..]
[ afbeelding ]
Klonkquote:
Wat was die 'slechtere' site dan? 245 of 50.000 is een behoorlijk verschil zeg maar, geen wisselkoersverschil.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, ff een betere site gepakt. 245 euro
dat was dezequote:Op dinsdag 3 november 2009 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat was die 'slechtere' site dan? 245 of 50.000 is een behoorlijk verschil zeg maar, geen wisselkoersverschil.
3.500.000 Rupiah = 25084.48 Inwoner van Bangladesh Taka (BDT)quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat was deze
http://nl.coinmill.com/IDR_calculator.html
quote:Ga het bedrag dat in de doos links van de munt in moet worden omgezet en de "bekeerlings" knoop drukken. Om te tonen Indonesische Roepie en enkel één andere munt klikt op een andere munt.
Biljetten van een ton?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ook niet, daar heb ik mijn personeel voor. Overigens is 3,5 miljoen maar 35 biljetten, daar heb je dus geen kruiwagen voor nodig.
Da's best triest inderdaad.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Whehe, die website is echt om te huilen
[..]
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Het gaat vooruit thx.
en hoest met jou?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet meer bewegen van maleduck
schijnt gezond te zijnquote:
terwijl hij zelf helemaal brak is na een avondje sportenquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat gaat over topsport, wie zegt dat ik dat doe...
http://www.voorkomhartaan(...)eweging/beweging.asp
Niets gezonds aan sport hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schijnt gezond te zijn![]()
[..]
terwijl hij zelf helemaal brak is na een avondje sporten
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Goedemorgen CGM.
Foutief spatie gebruik
O, dus daar komt die zelfkennis van CGM, die zich in dat topic meldde, vandaan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Goedemorgen CGM.
Foutief spatie gebruik
ik melde me pas later met TVP nadat ik die link kreeg van hem aan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dus daar komt die zelfkennis van CGM, die zich in dat topic meldde, vandaan.
Als er een topic voor rare woordvolgordes was, zou ik je die link nu gevenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik melde me pas later met TVP nadat ik die link kreeg van hem aan.
Jeps.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
TOFzijn dat de grootste biljetten daar
?
Ik ben een parel opzich!quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als er een topic voor rare woordvolgordes was, zou ik je die link nu geven.
dat krijg je hier niet uit de automaat, wel aan de balie.. 1.000 euro is 14 miljoen Rupiah, dus da's zeker 140 biljetten. Je kunt ook kleinere coupures vragen (50.000 bijvoorbeeld) maar dan sleep je je wel een breuk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dus als je 1000 euro pint ben je al snel met 200 biljetten aan de weer?ongeveer.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:21 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.realdutchfood.com/
kolere.. verzenden naar dit derde-wereld-land kost minimaal 32 euro.. dan is bestellen ineens niet leuk meer.
280 biljetten hoe zwaar is dat :p hoe zwaar is 1 biljetquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat krijg je hier niet uit de automaat, wel aan de balie.. 1.000 euro is 14 miljoen Rupiah, dus da's zeker 140 biljetten. Je kunt ook kleinere coupures vragen (50.000 bijvoorbeeld) maar dan sleep je je wel een breuk.
280 biljetten? 235 gram inclusief bandjes (bundeltjes van 100 biljetten)quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en dan komt het pas over een maand aan
[..]
twee weken met de TNT ongeveer volgens de website. Normale post doet er inderdaad zo lang over. Je moet ook geen verse producten kopen natuurlijk. Heb nu een bestelling van 71 euro incl verzendkosten.. Toch een beetje jammer van het geld vooralsnog.
280 biljetten hoe zwaar is dat :p hoe zwaar is 1 biljet?
De politie is op dit moment op weg naar je huis. Geld scannen mag nietquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dus daar komt die zelfkennis van CGM, die zich in dat topic meldde, vandaan.
NL politie of die corrupte gaarbakken van hier?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De politie is op dit moment op weg naar je huis. Geld scannen mag niet
Doe corrupte van daarquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
NL politie of die corrupte gaarbakken van hier?
druk op t werkquote:
quote:
Drukquote:
heyquote:
Jahquote:
Die was eerder vandaag al uitgegeven. Heb alleen nog wat scans liggen voor de liefhebber.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe corrupte van daar
Dus daar gaat je stapel geld
Ow, das jammer. Dan wordt het een maandje nieuwe vriendjes maken in de gevangenis daar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die was eerder vandaag al uitgegeven. Heb alleen nog wat scans liggen voor de liefhebber.
Ja maar ik wil fok!kenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lekker toch? Gaat de tijd lekker snel en zo.
Fok you ik wil werken (eigenlijk nietquote:
Heb geen plek voor nieuwe vriendjes..quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, das jammer. Dan wordt het een maandje nieuwe vriendjes maken in de gevangenis daar.
Das even balen dan zegquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb geen plek voor nieuwe vriendjes..
gebakken aardappeltjes met bloemkool en een lekker kaassausjequote:
Jij welquote:
nee nu pasquote:
Hoe lang duurt het voor je gaar bent?quote:
jullie hebben het al gehadquote:
nog een paar minuutjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voor je gaar bent?
er zijn ook mensen die in het weekend werkenquote:
O dat verklaardquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die in het weekend werken
GF heeft een eigen club, die uiteraard in het weekend open is
Ik heb maar 1 dag weekend gehad
ik ben al half gaarquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voor je gaar bent?
werk altijd de weekendenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
PAS? WHUT?
[..]
Weekend doorgewerkt ?![]()
maar wel een goed weekendquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die in het weekend werken
GF heeft een eigen club, die uiteraard in het weekend open is
Ik heb maar 1 dag weekend gehad
WOKquote:
Dat is waarquote:
wel.o.kquote:
whehehehequote:Op dinsdag 3 november 2009 13:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is waar
was super gezellig
Nu hopen dat de foute party ook zo gezellig wordt zaterdag![]()
en ik JF kan overtuigen dat hij terug naar huis rijdt, zodat ik wat kan drinken![]()
dat en GF is wakkerquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Niet mijn schuldkomt omdat we opeens allemaal koffie hebben gehad
valt toch wel meequote:
als jij nou eens terugleestquote:
heel veel meer waardequote:Op dinsdag 3 november 2009 13:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als jij nou eens terugleest![]()
zie je dat ik alleen maar een meerwaarde aan dit topic lever
vriendjequote:
seks-baasquote:
Niet goed? Jij bent toch een baasje over seksende mensen?quote:
Gisteren nog een gesprek gehad, wel redelijk dus maar kan beterquote:
en je woont nogwel dichter bij je eigen fok!kertjequote:Op dinsdag 3 november 2009 13:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Niet goed? Jij bent toch een baasje over seksende mensen?
Ik wil ook seks
bezig om voor volgend jaar een contractverlenging in utrecht te krijgen, zelfde werk andere locatie.quote:[..]
Gisteren nog een gesprek gehad, wel redelijk dus maar kan beter
En hoe is het met jou?
quote:
dat ben ik nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Niet goed? Jij bent toch een baasje over seksende mensen?
kom maar naar hierquote:Ik wil ook seks
ja, en nu zie ik hem minderquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en je woont nogwel dichter bij je eigen fok!kertje
[..]
bezig om voor volgend jaar een contractverlenging in utrecht te krijgen, zelfde werk andere locatie.
ik ben niet werkeloos maar ik heb hetzelfdequote:Op dinsdag 3 november 2009 13:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
misschien is mijn hersenactiviteit beneden 0 nu ik werkloos ben maar eeuuuh...huh?
een geniale baan eigenlijk als je het zo bekijkt.. bijna iedereen wil wel seks en jij biedt onderdak om daarmee een beetje te experimenterenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ben ik niet![]()
ik geef mensen de gelegenheid om hier te sexen![]()
[..]
kom maar naar hier![]()
maar aan de andere kant, ik heb nu wel een mooi even aantalquote:
dat komt omdat je naar Belgie bent verhuisdquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben niet werkeloos maar ik heb hetzelfde
Doe je al met de Blue en NAquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehehe![]()
ik ga je daar niet bij helpen
Geeft MPG jou notes?quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
misschien is mijn hersenactiviteit beneden 0 nu ik werkloos ben maar eeuuuh...huh?
sorry, soms denk ik sneller dan ik typen kanquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben niet werkeloos maar ik heb hetzelfde
het is 50 kilometer dichterbijquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, en nu zie ik hem minder
is dat te bereizen vanuit je huidige woonplaats of moet je dan verhuizen?
hoever woon je dichterbij ? en waarom hoe en wat?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, en nu zie ik hem minder
is dat te bereizen vanuit je huidige woonplaats of moet je dan verhuizen?
Jij mag datquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
sorry, soms denk ik sneller dan ik typen kan![]()
[..]
het is 50 kilometer dichterbij
hij heeft jouw een note gegevenquote:
ik ben de kassa miepquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
een geniale baan eigenlijk als je het zo bekijkt.. bijna iedereen wil wel seks en jij biedt onderdak om daarmee een beetje te experimentereneen soort supermarkt
hahaha
heeft 3 maanden verlengingquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:33 schreef Nijns het volgende:
Hoe zit het met het contract van LL?moet nu toch zijn ingegaan....
quote:
smakelijkquote:En verder:
Hey nijns
ik ga zo een mandarijntje eten
125 km dichterbij dan eerstquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoever woon je dichterbij ? en waarom hoe en wat?
en Ik wil ook sex.
blijkbaarquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij heeft jouw een note gegeven
Jupiler Blue en Jupiler NAquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:33 schreef Nijns het volgende:
Hoe zit het met het contract van LL?moet nu toch zijn ingegaan....
dat dusquote:
ik probeer een smoes te verzinnen om met mn vriendin dr verjaardag te vierenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
125 km dichterbij dan eerstmaar nog wel zo'n 100 km van hem vandaan
ik ben verhuisd omdat ik mijn baan kwijt ben geraakt en nu tijdelijk bij mijn ouders woon.
hoe is het met jou, meneertje die er stiekem niet is?
Marcbquote:
oh, ik had je helemaal gemist. Liefe LLquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Doe je al met de Blue en NA
En verder:
Hey nijns
ik ga zo een mandarijntje eten
bliepmiepquote:
Zo weinig maar? Je zou bijna zeggen dat het zaakje stinkt....quote:
gf is doorbitch: 'sorry mevrouw, u komt er niet in, u draagt de verkeerde string'quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zoeken we dan de leukste uit of de kortste rij?
want dat wilt ze niet?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik probeer een smoes te verzinnen om met mn vriendin dr verjaardag te vieren.
er is maar 1 rijquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zoeken we dan de leukste uit of de kortste rij?
een smoes waarvoor? ik wil wel meedenkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik probeer een smoes te verzinnen om met mn vriendin dr verjaardag te vieren.
quote:
ja, dat begrijp ik dus ook nietquote:
zoietsquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
gf is doorbitch: 'sorry mevrouw, u komt er niet in, u draagt de verkeerde string'
om onder mn stage dag uit te komen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
een smoes waarvoor? ik wil wel meedenken
nee ik zit nu op stage. en mn vriendin is vrij. en nu wil ik bij haar zijn ^^;;quote:
Ik heb een afwasmachinequote:Op dinsdag 3 november 2009 13:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, dat begrijp ik dus ook niet
even afwassen..
o, bierquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
gf is doorbitch: 'sorry mevrouw, u komt er niet in, u draagt de verkeerde string'
Hou vanacht een halve ui onder je oksels, wedden dat je morgen ziek bent?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
om onder mn stage dag uit te komen.
Kom maar langs.quote:
quote:
Elk nadeel, hep zn voordeel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar aan de andere kant, ik heb nu wel een mooi even aantal
quote:
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij heeft jouw een note gegeven
Notes kunnen ook positief zijn, nijnsje.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
blijkbaarik snap dat je rechtvaardig moet zijn maar ik zou een mede KSC-er en mod af en toe best wat zachter aanpakken
maar goed, we weten niet wat Klonk heeft gedaan
dan kom je er niet inquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o, biervandaar dat ik het niet begreep.
ik gooi alleen met wijn![]()
[..]
ik draag heul geen string
Naaktparaderen FTWquote:
Oma-onderboksen zijn verboten?quote:
rustig dat is zaterdag pasquote:
die gelukkig ookquote:
Ik ga niet naakt achter de bar, dan blijven ze hangenquote:
hmmm, zeg dat je cavia is overleden?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
om onder mn stage dag uit te komen.
[..]
nee ik zit nu op stage. en mn vriendin is vrij. en nu wil ik bij haar zijn ^^;;
iets zegt me dat ik hier niet wil intrappenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:41 schreef Sjowhan het volgende:
Kom je bij mij de afwas ook doen? Heb maar een klein beetje!
Sta je wel bij GF in de rij dan?quote:
Hoe vaak heb je dat gedaan johquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hou vanacht een halve ui onder je oksels, wedden dat je morgen ziek bent?
of eet as...
die dingen werken echt![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom maar langs.
[..]
[..]
Notes kunnen ook positief zijn, nijnsje.
Te vaakquote:
of ze gaan juist snel naar bovenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga niet naakt achter de bar, dan blijven ze hangen![]()
naar boven moeten ze
Dat is alleen als jij je uitkleedtquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of ze gaan juist snel naar boven
Oooh, slechtquote:
jij mag niet meteen doorlopenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Sta je wel bij GF in de rij dan?ik mag altijd doorlopen
en bovenaan de trap met z'n piemel gaat zwaaien als zijnde lokaasquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is alleen als jij je uitkleedt
ik hoef toch nooit in de rij?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij mag niet meteen doorlopen
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is alleen als jij je uitkleedt
quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
en bovenaan de trap met z'n piemel gaat zwaaien als zijnde lokaas
deze voegt ook niets toequote:Op dinsdag 3 november 2009 13:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat een droevige bedoening op de vroege ochtend hier zeg! Zo veel nutteloze posts!
Hoe weet jij dat er een trap is?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
en bovenaan de trap met z'n piemel gaat zwaaien als zijnde lokaas
Om de spinnen weg te jagen in de darkroomquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan willen ze ook nog dat ik mee ga
nuttige posts horen hier ook niet thuisquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat een droevige bedoening op de vroege ochtend hier zeg! Zo veel nutteloze posts!
Welnee.quote:
Die doet gewoon gezellig mee?quote:
je mag niks zeggen over klantenquote:
en die zitten er nooitquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Om de spinnen weg te jagen in de darkroom
Nee, dat nietquote:
Ik zeg ook niets over het feit dat Nijns met alle mannen naar boven gaatquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je mag niks zeggen over klanten![]()
[..]
en die zitten er nooit![]()
alleen dolfijntjes
zijn jullie geen setje meerquote:
quote:
dan is het goedquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zeg ook niets over het feit dat Nijns met alle mannen naar boven gaat![]()
![]()
klopt die zitten in de spiegelkamerquote:Die zitten niet in de darkroom
Of in de blauwequote:Op dinsdag 3 november 2009 13:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan is het goed![]()
[..]
klopt die zitten in de spiegelkamer
whehehequote:
quote:
ik neem aan dat dat niet per prive-vliegtuig isquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga niet naakt achter de bar, dan blijven ze hangen![]()
naar boven moeten ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |