Oooh, slechtquote:
jij mag niet meteen doorlopenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Sta je wel bij GF in de rij dan?ik mag altijd doorlopen
en bovenaan de trap met z'n piemel gaat zwaaien als zijnde lokaasquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is alleen als jij je uitkleedt
ik hoef toch nooit in de rij?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij mag niet meteen doorlopen
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is alleen als jij je uitkleedt
quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
en bovenaan de trap met z'n piemel gaat zwaaien als zijnde lokaas
deze voegt ook niets toequote:Op dinsdag 3 november 2009 13:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat een droevige bedoening op de vroege ochtend hier zeg! Zo veel nutteloze posts!
Hoe weet jij dat er een trap is?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
en bovenaan de trap met z'n piemel gaat zwaaien als zijnde lokaas
Om de spinnen weg te jagen in de darkroomquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan willen ze ook nog dat ik mee ga
nuttige posts horen hier ook niet thuisquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat een droevige bedoening op de vroege ochtend hier zeg! Zo veel nutteloze posts!
Welnee.quote:
Die doet gewoon gezellig mee?quote:
je mag niks zeggen over klantenquote:
en die zitten er nooitquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Om de spinnen weg te jagen in de darkroom
Nee, dat nietquote:
Ik zeg ook niets over het feit dat Nijns met alle mannen naar boven gaatquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je mag niks zeggen over klanten![]()
[..]
en die zitten er nooit![]()
alleen dolfijntjes
zijn jullie geen setje meerquote:
quote:
dan is het goedquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zeg ook niets over het feit dat Nijns met alle mannen naar boven gaat![]()
![]()
klopt die zitten in de spiegelkamerquote:Die zitten niet in de darkroom
Of in de blauwequote:Op dinsdag 3 november 2009 13:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan is het goed![]()
[..]
klopt die zitten in de spiegelkamer
whehehequote:
quote:
ik neem aan dat dat niet per prive-vliegtuig isquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga niet naakt achter de bar, dan blijven ze hangen![]()
naar boven moeten ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |