Jupiler Blue en Jupiler NAquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:33 schreef Nijns het volgende:
Hoe zit het met het contract van LL?moet nu toch zijn ingegaan....
dat dusquote:
ik probeer een smoes te verzinnen om met mn vriendin dr verjaardag te vierenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
125 km dichterbij dan eerstmaar nog wel zo'n 100 km van hem vandaan
ik ben verhuisd omdat ik mijn baan kwijt ben geraakt en nu tijdelijk bij mijn ouders woon.
hoe is het met jou, meneertje die er stiekem niet is?
Marcbquote:
oh, ik had je helemaal gemist. Liefe LLquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Doe je al met de Blue en NA
En verder:
Hey nijns
ik ga zo een mandarijntje eten
bliepmiepquote:
Zo weinig maar? Je zou bijna zeggen dat het zaakje stinkt....quote:
gf is doorbitch: 'sorry mevrouw, u komt er niet in, u draagt de verkeerde string'quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zoeken we dan de leukste uit of de kortste rij?
want dat wilt ze niet?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik probeer een smoes te verzinnen om met mn vriendin dr verjaardag te vieren.
er is maar 1 rijquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zoeken we dan de leukste uit of de kortste rij?
een smoes waarvoor? ik wil wel meedenkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik probeer een smoes te verzinnen om met mn vriendin dr verjaardag te vieren.
quote:
ja, dat begrijp ik dus ook nietquote:
zoietsquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
gf is doorbitch: 'sorry mevrouw, u komt er niet in, u draagt de verkeerde string'
om onder mn stage dag uit te komen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
een smoes waarvoor? ik wil wel meedenken
nee ik zit nu op stage. en mn vriendin is vrij. en nu wil ik bij haar zijn ^^;;quote:
Ik heb een afwasmachinequote:Op dinsdag 3 november 2009 13:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, dat begrijp ik dus ook niet
even afwassen..
o, bierquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
gf is doorbitch: 'sorry mevrouw, u komt er niet in, u draagt de verkeerde string'
Hou vanacht een halve ui onder je oksels, wedden dat je morgen ziek bent?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
om onder mn stage dag uit te komen.
Kom maar langs.quote:
quote:
Elk nadeel, hep zn voordeel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar aan de andere kant, ik heb nu wel een mooi even aantal
quote:
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij heeft jouw een note gegeven
Notes kunnen ook positief zijn, nijnsje.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
blijkbaarik snap dat je rechtvaardig moet zijn maar ik zou een mede KSC-er en mod af en toe best wat zachter aanpakken
maar goed, we weten niet wat Klonk heeft gedaan
dan kom je er niet inquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o, biervandaar dat ik het niet begreep.
ik gooi alleen met wijn![]()
[..]
ik draag heul geen string
Naaktparaderen FTWquote:
Oma-onderboksen zijn verboten?quote:
rustig dat is zaterdag pasquote:
die gelukkig ookquote:
Ik ga niet naakt achter de bar, dan blijven ze hangenquote:
hmmm, zeg dat je cavia is overleden?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
om onder mn stage dag uit te komen.
[..]
nee ik zit nu op stage. en mn vriendin is vrij. en nu wil ik bij haar zijn ^^;;
iets zegt me dat ik hier niet wil intrappenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:41 schreef Sjowhan het volgende:
Kom je bij mij de afwas ook doen? Heb maar een klein beetje!
Sta je wel bij GF in de rij dan?quote:
Hoe vaak heb je dat gedaan johquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hou vanacht een halve ui onder je oksels, wedden dat je morgen ziek bent?
of eet as...
die dingen werken echt![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom maar langs.
[..]
[..]
Notes kunnen ook positief zijn, nijnsje.
Te vaakquote:
of ze gaan juist snel naar bovenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga niet naakt achter de bar, dan blijven ze hangen![]()
naar boven moeten ze
Dat is alleen als jij je uitkleedtquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of ze gaan juist snel naar boven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |