Niet goed? Jij bent toch een baasje over seksende mensen?quote:
Gisteren nog een gesprek gehad, wel redelijk dus maar kan beterquote:
en je woont nogwel dichter bij je eigen fok!kertjequote:Op dinsdag 3 november 2009 13:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Niet goed? Jij bent toch een baasje over seksende mensen?
Ik wil ook seks
bezig om voor volgend jaar een contractverlenging in utrecht te krijgen, zelfde werk andere locatie.quote:[..]
Gisteren nog een gesprek gehad, wel redelijk dus maar kan beter
En hoe is het met jou?
quote:
dat ben ik nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Niet goed? Jij bent toch een baasje over seksende mensen?
kom maar naar hierquote:Ik wil ook seks
ja, en nu zie ik hem minderquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en je woont nogwel dichter bij je eigen fok!kertje
[..]
bezig om voor volgend jaar een contractverlenging in utrecht te krijgen, zelfde werk andere locatie.
ik ben niet werkeloos maar ik heb hetzelfdequote:Op dinsdag 3 november 2009 13:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
misschien is mijn hersenactiviteit beneden 0 nu ik werkloos ben maar eeuuuh...huh?
een geniale baan eigenlijk als je het zo bekijkt.. bijna iedereen wil wel seks en jij biedt onderdak om daarmee een beetje te experimenterenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ben ik niet![]()
ik geef mensen de gelegenheid om hier te sexen![]()
[..]
kom maar naar hier![]()
maar aan de andere kant, ik heb nu wel een mooi even aantalquote:
dat komt omdat je naar Belgie bent verhuisdquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben niet werkeloos maar ik heb hetzelfde
Doe je al met de Blue en NAquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehehe![]()
ik ga je daar niet bij helpen
Geeft MPG jou notes?quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
misschien is mijn hersenactiviteit beneden 0 nu ik werkloos ben maar eeuuuh...huh?
sorry, soms denk ik sneller dan ik typen kanquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben niet werkeloos maar ik heb hetzelfde
het is 50 kilometer dichterbijquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, en nu zie ik hem minder
is dat te bereizen vanuit je huidige woonplaats of moet je dan verhuizen?
hoever woon je dichterbij ? en waarom hoe en wat?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, en nu zie ik hem minder
is dat te bereizen vanuit je huidige woonplaats of moet je dan verhuizen?
Jij mag datquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
sorry, soms denk ik sneller dan ik typen kan![]()
[..]
het is 50 kilometer dichterbij
hij heeft jouw een note gegevenquote:
ik ben de kassa miepquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
een geniale baan eigenlijk als je het zo bekijkt.. bijna iedereen wil wel seks en jij biedt onderdak om daarmee een beetje te experimentereneen soort supermarkt
hahaha
heeft 3 maanden verlengingquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:33 schreef Nijns het volgende:
Hoe zit het met het contract van LL?moet nu toch zijn ingegaan....
quote:
smakelijkquote:En verder:
Hey nijns
ik ga zo een mandarijntje eten
125 km dichterbij dan eerstquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoever woon je dichterbij ? en waarom hoe en wat?
en Ik wil ook sex.
blijkbaarquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij heeft jouw een note gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |