Gedaan. Meteen die linkjes naar de oude topics weer een normale grootte gegeven, iemand had ze in een [sub] gezet.quote:Op maandag 2 november 2009 22:42 schreef john-frusciante het volgende:
Als iemand de wiki wil aanpassen, zou ik dat erg op prijs stellen
En nu ben ik echt weg
Houdoe en bedanktquote:
trustenquote:
JFquote:Op maandag 2 november 2009 22:42 schreef john-frusciante het volgende:
Als iemand de wiki wil aanpassen, zou ik dat erg op prijs stellen
En nu ben ik echt weg
Eens. Ik ben trouwens wel benieuwd waar ik voor bedankt word... Lees ik morgenochtend welquote:Op maandag 2 november 2009 22:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mag ook wel eens geschrapt worden, vind ik
Voor je coöperatieve opstelling in 89.quote:Op maandag 2 november 2009 22:54 schreef OA het volgende:
[..]
Eens. Ik ben trouwens wel benieuwd waar ik voor bedankt word... Lees ik morgenochtend wel.
Zonder OA was de Muur nooit gevallenquote:Op maandag 2 november 2009 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor je coöperatieve opstelling in '89.
whehehequote:Op maandag 2 november 2009 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonder OA was de Muur nooit gevallen
en anders wel heeeeeel sterkquote:
sorry heb ik niks aanquote:Op maandag 2 november 2009 22:58 schreef cablegunmaster het volgende:
ikkeook maar eens op marktplaats en Fok! proberen te verkopen.
![]()
[TK] N-Joypad 2 controllers originele doos.
Jij had liever anders gezien dus?quote:Op maandag 2 november 2009 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonder OA was de Muur nooit gevallen
De man heeft speciale rechten hè, komt echt overal binnenquote:Op maandag 2 november 2009 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor je coöperatieve opstelling in 89.
Een wereld zonder OA, dat lijkt me wel wat jaquote:Op maandag 2 november 2009 23:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij had liever anders gezien dus?
Zonder OA en mét muur. Hmmm....quote:Op maandag 2 november 2009 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een wereld zonder OA, dat lijkt me wel wat ja![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 23:08 schreef DaMart het volgende:
Jongens, meisjes, dames, heren en CGM... ik wens jullie allemaal een goede nacht, welterusten en tot morgen.
trusten DMquote:Op maandag 2 november 2009 23:08 schreef DaMart het volgende:
Jongens, meisjes, dames, heren en CGM... ik wens jullie allemaal een goede nacht, welterusten en tot morgen.
trustequote:Op maandag 2 november 2009 23:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ben bezig mijn batterij te kalibreren, dus het kan elk moment afgelopen zijn met de stroom in het ding. Alvast een fijne nacht en tot morgen
Gaat wel lukken denk ik. Alhoewel ik vroeg op moet, 5.30quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 23:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
De man heeft speciale rechten hè, komt echt overal binnen
of ik moet nog een note willenquote:Op maandag 2 november 2009 23:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gaat wel lukken denk ik. Alhoewel ik vroeg op moet, 5.30
Houd jij je een beetje in vannacht hier?
Je bent aan het sparen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of ik moet nog een note willen
truste CMGquote:
indahquote:
och ik maak ook een reeksje en krijg daar meteen een note voorquote:
hey kerel al weer wakkerquote:
Wat een gezeik.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
och ik maak ook een reeksje en krijg daar meteen een note voor![]()
en het was maar de helft van de onzin die een ander maakt
Ja, was er vroeg bij, maar dat is wel vaker zo. Lekker vroeg opstaan en in de middag een dutje.quote:
Da's snel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik verhuis nou naar boven spreek je zo wel weer.
-edit- ben boven![]()
och zal me eigenlijk een anus oxiderenquote:
ik slaap altijd in etappesquote:Op dinsdag 3 november 2009 02:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, was er vroeg bij, maar dat is wel vaker zo. Lekker vroeg opstaan en in de middag een dutje.
het is geen flatgebouw waar ik in woonquote:
heb net mijn avondeten opquote:Op dinsdag 3 november 2009 02:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik moest eens gaan ontbijten geloof ik.
Mij ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 02:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
och zal me eigenlijk een anus oxideren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |