Biljetten van een ton?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ook niet, daar heb ik mijn personeel voor. Overigens is 3,5 miljoen maar 35 biljetten, daar heb je dus geen kruiwagen voor nodig.
Da's best triest inderdaad.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Whehe, die website is echt om te huilen
[..]
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Het gaat vooruit thx.
en hoest met jou?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet meer bewegen van maleduck
schijnt gezond te zijnquote:
terwijl hij zelf helemaal brak is na een avondje sportenquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat gaat over topsport, wie zegt dat ik dat doe...
http://www.voorkomhartaan(...)eweging/beweging.asp
Niets gezonds aan sport hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schijnt gezond te zijn![]()
[..]
terwijl hij zelf helemaal brak is na een avondje sporten
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Goedemorgen CGM.
Foutief spatie gebruik
O, dus daar komt die zelfkennis van CGM, die zich in dat topic meldde, vandaan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Goedemorgen CGM.
Foutief spatie gebruik
ik melde me pas later met TVP nadat ik die link kreeg van hem aan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dus daar komt die zelfkennis van CGM, die zich in dat topic meldde, vandaan.
Als er een topic voor rare woordvolgordes was, zou ik je die link nu gevenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik melde me pas later met TVP nadat ik die link kreeg van hem aan.
Jeps.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
TOFzijn dat de grootste biljetten daar
?
Ik ben een parel opzich!quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als er een topic voor rare woordvolgordes was, zou ik je die link nu geven.
dat krijg je hier niet uit de automaat, wel aan de balie.. 1.000 euro is 14 miljoen Rupiah, dus da's zeker 140 biljetten. Je kunt ook kleinere coupures vragen (50.000 bijvoorbeeld) maar dan sleep je je wel een breuk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dus als je 1000 euro pint ben je al snel met 200 biljetten aan de weer?ongeveer.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:21 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.realdutchfood.com/
kolere.. verzenden naar dit derde-wereld-land kost minimaal 32 euro.. dan is bestellen ineens niet leuk meer.
280 biljetten hoe zwaar is dat :p hoe zwaar is 1 biljetquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat krijg je hier niet uit de automaat, wel aan de balie.. 1.000 euro is 14 miljoen Rupiah, dus da's zeker 140 biljetten. Je kunt ook kleinere coupures vragen (50.000 bijvoorbeeld) maar dan sleep je je wel een breuk.
280 biljetten? 235 gram inclusief bandjes (bundeltjes van 100 biljetten)quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en dan komt het pas over een maand aan
[..]
twee weken met de TNT ongeveer volgens de website. Normale post doet er inderdaad zo lang over. Je moet ook geen verse producten kopen natuurlijk. Heb nu een bestelling van 71 euro incl verzendkosten.. Toch een beetje jammer van het geld vooralsnog.
280 biljetten hoe zwaar is dat :p hoe zwaar is 1 biljet?
De politie is op dit moment op weg naar je huis. Geld scannen mag nietquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dus daar komt die zelfkennis van CGM, die zich in dat topic meldde, vandaan.
NL politie of die corrupte gaarbakken van hier?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De politie is op dit moment op weg naar je huis. Geld scannen mag niet
Doe corrupte van daarquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
NL politie of die corrupte gaarbakken van hier?
druk op t werkquote:
quote:
Drukquote:
heyquote:
Jahquote:
Die was eerder vandaag al uitgegeven. Heb alleen nog wat scans liggen voor de liefhebber.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe corrupte van daar
Dus daar gaat je stapel geld
Ow, das jammer. Dan wordt het een maandje nieuwe vriendjes maken in de gevangenis daar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die was eerder vandaag al uitgegeven. Heb alleen nog wat scans liggen voor de liefhebber.
Ja maar ik wil fok!kenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lekker toch? Gaat de tijd lekker snel en zo.
Fok you ik wil werken (eigenlijk nietquote:
Heb geen plek voor nieuwe vriendjes..quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, das jammer. Dan wordt het een maandje nieuwe vriendjes maken in de gevangenis daar.
Das even balen dan zegquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb geen plek voor nieuwe vriendjes..
gebakken aardappeltjes met bloemkool en een lekker kaassausjequote:
Jij welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |