indahquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]vroeg werken na het sporten is ongezond
Dat gaat over topsport, wie zegt dat ik dat doe...quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
http://www.parool.nl/paro(...)n-van-Amsterdam.dhtml
http://sport.infonu.nl/vo(...)al-of-toch-niet.html
onderste boven aan een touw tegen een berg aan hangen vindt ik wel een top sportquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat gaat over topsport, wie zegt dat ik dat doe...
http://www.voorkomhartaan(...)eweging/beweging.asp
Nee dat is tobsportquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
onderste boven aan een touw tegen een berg aan hangen vindt ik wel een top sport![]()
half uur per dag bewegen?
*- doet rekenen, 10 minuten van auto naar kantoor lopen, 10 min van kantoor naar auto lopen, stofzuigen, afwassen, trap naar bed toe lopen. -*
geen probleem
Er zijn wel meer dingen ongezond.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]vroeg werken na het sporten is ongezond
Dat klopt.quote:
weet je hoe veel moeite ik moet doen om boven de 100 uit te komen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee dat is tobsport
Maar met bewegen wordt eigenlijk verstaan dat je hartslag minimaal een half uur boven je rustgrens komt en dat gebeurd niet echt bij jou volgens mij
papierquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mogguh![]()
Indah!
De rest
Pheño
Papierquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mogguh![]()
Indah!
De rest
Pheño
Ach, ook een joint kun je rokenquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:42 schreef OA het volgende:
Papier verlegt z'n 'werkterrein' van roken naar cannabis
Eigenaar coffeeshop voor rechter als crimineel
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt niet volgens indah.![]()
toch niet zo scherp.
Maak je niet dik, daar krijg je rode vlekken van in je UI.quote:
Verleggen? Alle persoonlijke vrijheden zijn bij mij in goed handen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:42 schreef OA het volgende:
Papier verlegt z'n 'werkterrein' van roken naar cannabis
Eigenaar coffeeshop voor rechter als crimineel
Koffiedik?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maak je niet dik, daar krijg je rode vlekken van in je UI.
Patserquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Gisteren met succes 3,5 miljoen uit de pinautomaat getrokken.
Gaarne.quote:
Dat kan ik ook wel met jullie valuta. Maar wij hoeven niet met een kruiwagen geld over straat om boodschappen te doen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
dat is ¤ 50.000?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ook niet, daar heb ik mijn personeel voor. Overigens is 3,5 miljoen maar 35 biljetten, daar heb je dus geen kruiwagen voor nodig.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel met jullie valuta. Maar wij hoeven niet met een kruiwagen geld over straat om boodschappen te doen.
Absoluut.quote:
Krijg spontaan zin om zo'n blikkie open te trekken. Gelukkig staan er hier nog wat in de kast.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* schuift bekert automaten vocht naar mpg![]()
[..]
[ afbeelding ]
Klonkquote:
Wat was die 'slechtere' site dan? 245 of 50.000 is een behoorlijk verschil zeg maar, geen wisselkoersverschil.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, ff een betere site gepakt. 245 euro
dat was dezequote:Op dinsdag 3 november 2009 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat was die 'slechtere' site dan? 245 of 50.000 is een behoorlijk verschil zeg maar, geen wisselkoersverschil.
3.500.000 Rupiah = 25084.48 Inwoner van Bangladesh Taka (BDT)quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat was deze
http://nl.coinmill.com/IDR_calculator.html
quote:Ga het bedrag dat in de doos links van de munt in moet worden omgezet en de "bekeerlings" knoop drukken. Om te tonen Indonesische Roepie en enkel één andere munt klikt op een andere munt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |