Dat hadden we toch een keer afgesproken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
hoaxquote:Op maandag 2 november 2009 21:11 schreef L.no het volgende:
Dit wilde ik trouwens typen, maar de lapo-ninja was weer aan de slag:
Mijn Duitse docente was Italiaans én kon Limburgse dialect spreken.![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hadden we toch een keer afgesproken?Oh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben het vergeten of ik weet er niets van af."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Hun taal blijft beter dan het/de Duitse.quote:Op maandag 2 november 2009 21:13 schreef Isdatzo het volgende:
Frans. Fransen
![]()
.
Frankrijk is een prachtig land, nu nog die Fransen met hun misplaatste arrogantie eruit schoppen [ afbeelding ].
Volgens mij is 90 % van de NEderlanders het daar over eens.quote:Op maandag 2 november 2009 21:13 schreef Isdatzo het volgende:
Frans. Fransen
![]()
.
Frankrijk is een prachtig land, nu nog die Fransen met hun misplaatste arrogantie eruit schoppen [ afbeelding ].
Dequote:Op maandag 2 november 2009 21:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Hun taal blijft beter dan het/de Duitse.![]()
Tevens groot gelijk over de rest.
Limburgs is geen dialect.quote:Op maandag 2 november 2009 21:14 schreef L.no het volgende:
[..]
hmm.. was dialect overbodig te plaatsen?
kleine dingen kunnen ook groots zijn.quote:
Dat kan je héél fout lezen hè.quote:Op maandag 2 november 2009 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kleine dingen kunnen ook groots zijn.
Heel scherpquote:
Ich brauche ein Bier, bitte. Groß, JA!quote:Op maandag 2 november 2009 21:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Tja, als je geen Duits kan, heb je vast de zelfde effect.
Maar na drie weken vakantie ben je al lang verzadigdquote:Op maandag 2 november 2009 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is wel lekker hoor. En je krijgt te eten.
Je kan veel zeggen over Duitsers, maar ze weten wel wat bier isquote:Op maandag 2 november 2009 21:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ich brauche ein Bier, bitte. Groß, JA!
Zeker!quote:Op maandag 2 november 2009 21:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over Duitsers, maar ze weten wel wat bier is.
Dat zekerquote:Op maandag 2 november 2009 21:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over Duitsers, maar ze weten wel wat bier is.
Mee eens. Ik vind het over het algemeen helemaal geen vervelend, onbeschoft volk. Sterker nog, toen ik in de horeca werkte en er kwamen Duitsers op bezoek, waren die altijd een stuk vriendelijker dan de Hollanders.quote:Op maandag 2 november 2009 21:50 schreef Isdatzo het volgende:
Sowieso heb ik eigenlijk niet zoveel problemen met Duitsers.
Behalve als het om voetbal gaat. En Duitsers op rotondes zijn ook een ramp
.
Die worsten uit Duitsland zijn ook lekker.quote:Op maandag 2 november 2009 21:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ich brauche ein Bier, bitte. Groß, JA!
quote:Op maandag 2 november 2009 21:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Die worsten uit Duitsland zijn ook lekker.
quote:
Als er één volk zich onbeschoft gedraagt in het buitenland zijn het de Nederlanders welquote:Op maandag 2 november 2009 21:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vind het over het algemeen helemaal geen vervelend, onbeschoft volk. Sterker nog, toen ik in de horeca werkte en er kwamen Duitsers op bezoek, waren die altijd een stuk vriendelijker dan de Hollanders.
quote:
Ik vind Nederlanders in eigen land al onbeschoft en in het buitenland is het nog erger. Overal stennis maken, niet aanpassen aan de cultuur (bv qua fooi enzo), rotzooi achterlaten op diverse plekken.quote:Op maandag 2 november 2009 21:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als er één volk zich onbeschoft gedraagt in het buitenland zijn het de Nederlanders wel. Engelsen kunnen er ook wat van trouwens, maar dat is dan weer erg afhankelijk van de locatie. Bij Nederlanders eigenlijk ook wel
.
Ik ben zeker ook toffe Engelsen tegengekomen maar Engelsen icm drank.. het gaat áltijd foutquote:Op maandag 2 november 2009 22:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Nederlanders in eigen land al onbeschoft en in het buitenland is het nog erger. Overal stennis maken, niet aanpassen aan de cultuur (bv qua fooi enzo), rotzooi achterlaten op diverse plekken.
Engelsen die ik tot nu toe heb meegemaakt vielen wel mee, altijd wel schik mee gehad op vakantie.
Net zoals Engelsen in combinatie met zonquote:Op maandag 2 november 2009 22:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben zeker ook toffe Engelsen tegengekomen maar Engelsen icm drank.. het gaat áltijd fout.
Dat is waar, maar ik weet ook hoe dat komt. Sowieso hebben ze natuurlijk een kutleven dus vluchten ze in de drank, maar dat terzijdequote:Op maandag 2 november 2009 22:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben zeker ook toffe Engelsen tegengekomen maar Engelsen icm drank.. het gaat áltijd fout.
Heb geen ervaring met russen maar ik ken de verhalen jaquote:Op maandag 2 november 2009 22:08 schreef jna het volgende:
[..]
Net zoals Engelsen in combinatie met zon![]()
Overigens zijn Russen het ergste
de typisch Nederlandse tokkie.quote:Op maandag 2 november 2009 22:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Nederlanders in eigen land al onbeschoft en in het buitenland is het nog erger. Overal stennis maken, niet aanpassen aan de cultuur (bv qua fooi enzo), rotzooi achterlaten op diverse plekken.
Mja, wat wil je met die lelijke wijven en het kutweer daar. Ik zou van wanhoop ook niet meer weten wat te doenquote:Op maandag 2 november 2009 22:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik weet ook hoe dat komt. Sowieso hebben ze natuurlijk een kutleven dus vluchten ze in de drank, maar dat terzijde.
Dat verhaal komt me bekend voor jaquote:Ik ben een paar jaar terug in Schotland geweest, wij om twaalf uur de kroeg in. Iedereen keek al zo verbaasd dat we zo laat waren, wij snapten er niks van. Iedereen binnen ook al knetterscheef, WTF?Gingen om één uur de lichten aan en werd iedereen eruit gekickt
. Ahaaaaaaaaa! Dat verklaart een hoop. Die lui gaan dus om negen uur de kroeg in en zuipen zich dan de tering. Dan zijn ze om half één apezat, net zoals in NL mensen dat om vier uur zijn.
Maar: als ze dan een keer in NL zijn en gaan stappen, beginnen ze óók om negen uur met zuipen en zijn ze ook lam om half één. Maar dan zuipen ze nog drie uur door. Mja... Dan gaat het dus fout
Goed punt. Ik zou het ook elke avond op een zuipen zettenquote:Op maandag 2 november 2009 22:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, wat wil je met die lelijke wijven en het kutweer daar. Ik zou van wanhoop ook niet meer weten wat te doen.
Maar dat komt ook doordat ze allemaal gemillimeterd haar hebben en in een shirt van het Engelse elftal rondlopenquote:[..]
Dat verhaal komt me bekend voor ja. Maar 't zijn wel vaak het stereotype lompe-Engelsman die je op afstand eruit kan pikken en die de boel lopen te verstieren. Dat heb ik bij andere nationaliteiten niet zo
.
*check....quote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed punt. Ik zou het ook elke avond op een zuipen zetten.
[..]
Maar dat komt ook doordat ze allemaal gemillimeterd haar hebben en in een shirt van het Engelse elftal rondlopen.
Oja, dát was het dusquote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed punt. Ik zou het ook elke avond op een zuipen zetten.
[..]
Maar dat komt ook doordat ze allemaal gemillimeterd haar hebben en in een shirt van het Engelse elftal rondlopen.
Heb ik laatst ook gehad. Tondeuse schoot uit, ik had me toch een bajeskopquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 22:29 schreef L.no het volgende:
Ik merk nu pas dat MoBlo modje is geworden van SES.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:29 schreef L.no het volgende:
Ik merk nu pas dat MoBlo modje is geworden van SES.
Bij mij is dit het enige haar dat bij mij in "model" wil blijven.quote:Op maandag 2 november 2009 22:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook gehad. Tondeuse schoot uit, ik had me toch een bajeskop![]()
. Meteen laten aangroeien en van de week in model laten knippen, nu ben ik weer enigszins toonbaar (alles is relatief
)
gelukkig maar.quote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
hihi, dank! Ik vind 't echt super tof
quote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij is dit het enige haar dat bij mij in "model" wil blijven.
Awwwwwwwww, ocharme tochquote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij is dit het enige haar dat bij mij in "model" wil blijven.
Ik ben zielig....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben zielig....
nou, dat vozen met Mikkie werkt wel geloof ik zo.. dus jullie moeten binnenkort maar eens meetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben zielig....
Je hebt mij tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
Hey, niet stoken hèquote:Op maandag 2 november 2009 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, dat vozen met Mikkie werkt wel geloof ik zo.. dus jullie moeten binnenkort maar eens meeten
Wacht maar tot je mijn haar gezien hebt....quote:
Nou, doe eens fotoquote:Op maandag 2 november 2009 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn haar gezien hebt....
Zo erg is het vast nietquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 22:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo erg is het vast niet.
Ik heb al veel shit op internet gezien, ik kan wel iets hebben.
Ik heb niet voor niets geen foto's van mijzelf op mijn hyves staan.quote:Op maandag 2 november 2009 22:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo erg is het vast niet.
Ik heb al veel shit op internet gezien, ik kan wel iets hebben.
Rexquote:
<troost.gif>quote:Op maandag 2 november 2009 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets geen foto's van mijzelf op mijn hyves staan.![]()
Dat heeft een reden.
Ik zag hetquote:Op maandag 2 november 2009 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rex
Je bent laatste geworden bij de laatste GP
Ik tiende.
Maar nu naar bed. Weltrusten
Welnee manquote:Op maandag 2 november 2009 23:16 schreef The_Dean het volgende:
Is Mikkie een vrouwmensch? Wist ik niet
Whattup met de TT trouwens?
Grijp je kans!quote:Op maandag 2 november 2009 23:16 schreef The_Dean het volgende:
Is Mikkie een vrouwmensch? Wist ik niet
Whattup met de TT trouwens?
geen idee. Kijk morgen wel even, als ik er aan denk.quote:Op maandag 2 november 2009 23:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zag het
Overal net 1 plek teveel ernaast gezeten... 36 algemeen uiteindelijk, jij?
Weltruste!
quote:Op maandag 2 november 2009 23:25 schreef jna het volgende:
[..]
Grijp je kans!
Wacht, ik regel het voor je...
Mikkie, Dean speelt gitaar. Op een podium. Met een band. Met microfoons enzo. Snelle vingers. Spreek eens af met 'm.
Ook nogquote:Op maandag 2 november 2009 23:42 schreef Isdatzo het volgende:
En, niet te vergeten, deanus heeft een toffe bak!
FUCK YEAH FRIESLAND!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
Moet je er niet bij vertellen dat 'ie in Friesland staat hè.
quote:
Google Mapsquote:
Mja, voor Friesland heb je ook geen kaart nodig nee.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:41 schreef The_Dean het volgende:
Tof, maar ik doe met Google Maps al niks
quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, voor Friesland heb je ook geen kaart nodig nee.
Ik ken hetquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik wel, al is het moment dat de wekker gaat altijd zwaar.
Gefeliciteerd met je moderatorschap trouwens!quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
goede omschrijving van mijn gemoedstoestand
OMG. Help.quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je moderatorschap trouwens!
Dank!quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je moderatorschap trouwens!
quote:
Kun je straks eindelijk eens aan je stageopdracht werken ipv al je tijd hier te zitten verkloten!quote:
Zo ben je natuurlijk niet, stel je voorquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:41 schreef motorbloempje het volgende:
daar zou ik hem alleen maar mee helpen![]()
Zegt genoeg over jouquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
http://www.stormfront.org/forum/forumdisplay.php?f=22
Maar jij bent dus weer beter?quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:05 schreef Puala het volgende:
[...]
Had ik vanochtend ook last van..quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik wel, al is het moment dat de wekker gaat altijd zwaar.
Tja, ik zou hem je bijna toewensen.. Maar goed, dat is té grof..quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ook de mexicaanse griepdan heb ik m maar gehad, zeg maar
quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ook de mexicaanse griepdan heb ik m maar gehad, zeg maar
Gewoon als je 'net niet ziek' bent toch een dagje thuisblijven, helemaal niks mis mee als je verder nooit ziek bent.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja.. ik ben altijd 'net niet ziek'. Dus wel helemaal vertyfd, maar net niet genoeg om echt uit te kunnen ziekenen dan slechts 1 keer in de 3 jaar ECHT ziek...
mag van mij wel vaker als ik daarmee gemiddeld gezien gezonder ben
Je kan tenminste nog lekker warm in bed liggen, niet zeurenquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:11 schreef jna het volgende:
Oh btw. Ik lig nog in bed en ik zou ook nog geslapen hebben als ze hier voor de deur niet al vanaf 8 uur aan het zagen zijn.
Kleinigheidjes hou je altijdquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben aanwezig op kantoor, dat is nog weer wat anders als beter zijn hoor
Kom jij eigenlijk wel eens uit bed?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:11 schreef jna het volgende:
Oh btw. Ik lig nog in bed en ik zou ook nog geslapen hebben als ze hier voor de deur niet al vanaf 8 uur aan het zagen zijn.
Hoe ben je dan daar gekomen?quote:
Pa heeft me echt letterlijk voor de deur af gezet, strompelend richting de lift en toen door naar mijn plek.quote:
Zal er wel komisch uitgezien hebben?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Pa heeft me echt letterlijk voor de deur af gezet, strompelend richting de lift en toen door naar mijn plek.
Daar gaan we het maar niet over hebben denk ikquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zal er wel komisch uitgezien hebben?
Gun me ook mn pleziertjequote:Op dinsdag 3 november 2009 09:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar gaan we het maar niet over hebben denk ik
Jij lacht je ook dood om America's Funniest Home Videos?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zal er wel komisch uitgezien hebben?
Op deze ochtend kan ik elke vorm van vermaak gebruiken..quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou, ik zou zo achter de rollator kunnen op het momentAls dat jouw plezier gunt have fun
quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jij lacht je ook dood om America's Funniest Home Videos?
helpt niet ...quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gewoon als je 'net niet ziek' bent toch een dagje thuisblijven, helemaal niks mis mee als je verder nooit ziek bent.
Zo'n saaie ochtend dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Op deze ochtend kan ik elke vorm van vermaak gebruiken..
Nee ik heb een emmer naast m'n bed waarin in m'n behoefte doe en het eten laat ik door m'n moeder of vader brengen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kom jij eigenlijk wel eens uit bed?
Ik heb er nog wel 1 van m'n opaquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou, ik zou zo achter de rollator kunnen op het momentAls dat jouw plezier geeft have fun
die tweede is leuk!quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:27 schreef Puala het volgende:
http://i35.tinypic.com/2lmsy78.jpg
http://i38.tinypic.com/160c60h.jpg
http://i36.tinypic.com/14y7k9x.jpg
http://i37.tinypic.com/9hkn0i.jpg
http://i37.tinypic.com/4gnu4i.jpg
Foto's van de shoots tot nu toe
De laatste is leukquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:27 schreef Puala het volgende:
http://i35.tinypic.com/2lmsy78.jpg
http://i38.tinypic.com/160c60h.jpg
http://i36.tinypic.com/14y7k9x.jpg
http://i37.tinypic.com/9hkn0i.jpg
http://i37.tinypic.com/4gnu4i.jpg
Foto's van de shoots tot nu toe
Ik ben niet schattig?quote:
*kijkt* oooh, ja. Geen idee hoezo eigenlijk. Was geen flits en ook geen felle zon eigenlijk..quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:35 schreef jna het volgende:
Wat heb je kleine pupillen op die laatste trouwens. Valt me nu pas op.
Een fok!kerquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
wie heeft de foto's gemaakt?ik wil ook ooit nog eens zoiets doen.. maargoed, eerst maar eens de trouwfoto's
RonaldVquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
dat vermoeden had ik alwelke?
ik ga waarschijnlijk MissBliss vragen voor onze trouwfoto's
Misschien ben je toch een nachtdierquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben niet schattig?![]()
[..]
*kijkt* oooh, ja. Geen idee hoezo eigenlijk. Was geen flits en ook geen felle zon eigenlijk..
[..]
Een fok!ker
Dat dus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Zou prima kunnen. Heb een hekel aan ochtenden
Hier nog 1. Bedquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:41 schreef Puala het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:43 schreef Bootje84 het volgende:
Luilakken
Hoe eerder later je opstaat, hoe langer je van de dag nacht kunt genieten
Ja en dan om 10 uur zeggen : jongens. Ik ben moe, ik ga naar bedquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:43 schreef Bootje84 het volgende:
Luilakken
Hoe eerder je opstaat, hoe langer je van de dag kunt genieten
nou, als ik er eenmaal uit ben gaat het wel, maar nu de dagen korter worden en dus de ochtenden langer donker zijn, zou ik het liefst in bed liggen tot het fatsoenlijk licht isquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:41 schreef Puala het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, als ik er eenmaal uit ben gaat het wel, maar nu de dagen korter worden en dus de ochtenden langer donker zijn, zou ik het liefst in bed liggen tot het fatsoenlijk licht is
Wie zegt dat ik in bed niet kan genieten van de dag..? Je hoeft niet achter de pc te zitten.. TV kijken in je bedje is op z'n tijd ook lekker...quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:45 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en dan om 10 uur zeggen : jongens. Ik ben moe, ik ga naar bed
Dat werkt niet echt hoor. Valt redelijk tegen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou zo'n wake-up-light moeten proberen
Maar ik wed dat jij het niet regelmatig 2 uur 's nachts ziet worden?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik in bed niet kan genieten van de dag..? Je hoeft niet achter de pc te zitten.. TV kijken in je bedje is op z'n tijd ook lekker...
ach, ik ook nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar ik wed dat jij het niet regelmatig 2 uur 's nachts ziet worden?
Nee lieverd. Deze knappe man moet om 6.20 uur zijn bedje uit. Daarna 45 minuten rijden om naar zijn afstudeerplek te rijden. Dat gaat hem niet echt worden nee.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:51 schreef Puala het volgende:
[..]
jij bent dus net zo'n luilak als wijquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik in bed niet kan genieten van de dag..?
Hoe voelde het?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
yay, mijn eerste post van een ander ge-edit in SES
m'n eerste slotjes had ik al geplaatst
dat doe ik wel eensquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:55 schreef DjRex89 het volgende:
Eigenlijk zou je in het weekend ook gewoon de wekker om 7 uur moeten zetten. Als je dan wakker wordt heb je weer het gevoel van "Ik wil nog ff blijven liggen" en dan zet je je wekker uit, draai je je om en kun je lekker nog een paar uur slapen
Doe ik eigenlijk ook niet, alleen in het weekend met stappen. Kan gemakkelijk doortrekken tot de volgende ochtend maar als ik niks te doen heb zie ik absoluut geen reden om tot 02:00 door te blijven fokken o.i.d.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Je mod ontmaagding. Nu ben je een echte vrouwquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
yay, mijn eerste post van een ander ge-edit in SES
m'n eerste slotjes had ik al geplaatst
nu maar eens wat doen op m'n werkquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:57 schreef jna het volgende:
[..]
Je mod ontmaagding. Nu ben je een echte vrouw
Nu nog de echte ontmaagdingquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:57 schreef jna het volgende:
[..]
Je mod ontmaagding. Nu ben je een echte vrouw
over te lange tijdquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nu nog de echte ontmaagdingWanneer ga je ook alweer trouwen
Vertelquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:06 schreef Puala het volgende:
[...]
Valt nog best mee hoor..quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:06 schreef jna het volgende:
Volgens mij is het best koud buiten. Condens op het raam hier
Moet je horen wie het zegtquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg zeg, hou die details eens voor je
Dan heb jij toch weer wat te doen?quote:
Werk genoeg hier hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Problemen afhandelen zorg ervoor dat er geen werk meer is!
Maar ik heb al te veel te doen? Ik wordt overspoeld met werk en mijn eigen project loopt echt gigantische vertraging op op deze manier.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan heb jij toch weer wat te doen?
Wat voor werkzaamheden word je mee overspoeld dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar ik heb al te veel te doen? Ik wordt overspoeld met werk en mijn eigen project loopt echt gigantische vertraging op op deze manier.
Met heet bedoel ik gewoon warm hoor. Dat heb je als je nog heerlijk onder een deken ligt inplaats van op een gemeentehuis zitten.quote:
helpdesk en ad hoc zakenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat voor werkzaamheden word je mee overspoeld dan?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:19 schreef jna het volgende:
[..]
Met heet bedoel ik gewoon warm hoor. Dat heb je als je nog heerlijk onder een deken ligt inplaats van op een gemeentehuis zitten.BED
Nee past makkelijk joh.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou met zijn 3-en lijkt me toch best krap worden
Over jou zullen we maar niks zeggenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:36 schreef Bootje84 het volgende:
JNA, slettebak...
Leest er iemand mee?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:50 schreef Puala het volgende:
Stage SC #1132
Stage SC #1132
Stage SC #1132
Stage SC #1132
Stage SC #1132
Wil ieder die zijn eigen username als poster ziet bij deze linkjes even mijn quote uit zijn/haar post gooien?
Wijst naar Puala haar ondertitelquote:
Oh, blondje. Die is dan al ge-edit denk ik.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Leest er iemand mee?
De 3e is trouwens je eigen post![]()
Irritant. Hier weten ze gelukkig niet echt wat internet isquote:
Nogal eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:02 schreef AMDB het volgende:
[..]
Irritant. Hier weten ze gelukkig niet echt wat internet is![]()
Baas vanochtend: zet internet eens aan! (hij bedoelde internet explorer opstarten)
dus jij zet elke keer het internet uit?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:02 schreef AMDB het volgende:
[..]
Irritant. Hier weten ze gelukkig niet echt wat internet is![]()
Baas vanochtend: zet internet eens aan! (hij bedoelde internet explorer opstarten)
Dat is wel irritant, dan kennen ze fok wss ook wel allemaalquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dus jij zet elke keer het internet uit?![]()
ik werk bij een softwarebedrijf.. dus tsjah..
juh, maar zolang mn werk af komt geen probleem dat ik Fok!quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is wel irritant, dan kennen ze fok wss ook wel allemaal![]()
Ze hebben hier vanochtend wel de Google gesponsorde links afgeslagen omdat ze al dachten dat niemand die ooit gebruikte. Ik vond dat ze dat wel goed gedaan hebben, ik gebruik nooit de gesponsorde links bij google.
Wat een Telegraaf berichtquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:07 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)nelen___.html?p=17,1
Pff... Kansloos
Fixed..quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:50 schreef Puala het volgende:
Stage SC #1132
Stage SC #1132
Stage SC #1132
Stage SC #1132
Stage SC #1132
Wil ieder die zijn eigen username als poster ziet bij deze linkjes even mijn quote uit zijn/haar post gooien?
Niks aan te doen, balen. Maar de politie kan toch moeilijk naar Litouwen afreizen? Valt nogal buiten onze jurisdictie. En zolang de politie daar niks doet...quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:07 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)nelen___.html?p=17,1
Pff... Kansloos
Het gaat er niet per se om wie de schuldige is, maar meer om dat dit gewoon kán. Deze grappen moeten voorkomen worden..!quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niks aan te doen, balen. Maar de politie kan toch moeilijk naar Litouwen afreizen? Valt nogal buiten onze jurisdictie. En zolang de politie daar niks doet...
Lekker alles afschuiven op de NL politie, kut Telegraaf. Vroeger had ik nooit zulke problemen met de Telegraaf, maar nu ik hem weer lees hier op werk blijf ik toch zien wat een mallotenkrant het is. Niet normaal.
Lezen? Plaatjes kijken bedoel je?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niks aan te doen, balen. Maar de politie kan toch moeilijk naar Litouwen afreizen? Valt nogal buiten onze jurisdictie. En zolang de politie daar niks doet...
Lekker alles afschuiven op de NL politie, kut Telegraaf. Vroeger had ik nooit zulke problemen met de Telegraaf, maar nu ik hem weer lees hier op werk blijf ik toch zien wat een mallotenkrant het is. Niet normaal.
Ja, 24 uur per dag 100% camerabewaking, politie op elke straathoek die preventief fouilleert en volledige 100% grenscontrole.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het gaat er niet per se om wie de schuldige is, maar meer om dat dit gewoon kán. Deze grappen moeten voorkomen worden..!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het gaat er niet per se om wie de schuldige is, maar meer om dat dit gewoon kán. Deze grappen moeten voorkomen worden..!
Geert for president!
Precies!quote:
jupquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kom je nu elke dag een '' plaatsen en dan rot je weer op?
Wie heb je liever? De vice-president à la partij voor de allochtonen?quote:
Nu ben ik geen PvdA fan maar ik heb toch liever Wouter Bos dan Geert Wilders. Alles liever dan Geert Wilders. De huidige politiek heeft fouten gemaakt, maar niet zoveel als Wilders wil beweren. Extremistische moslims zijn gewoon geen probleem in Nederland, iig geen groot probleem.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wie heb je liever? De vice-president à la partij voor de allochtonen?
De partij die eerst opkomt voor de arbeiders maar deze later weer keihard verraad om de allochtonen in Nederland in een voorkeurspositie te brengen?
Ik als allochtoon stem dan natuurlijk op de partij die mij in een voorkeurspositie brengt. Logisch...quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wie heb je liever? De vice-president à la partij voor de allochtonen?
De partij die eerst opkomt voor de arbeiders maar deze later weer keihard verraad om de allochtonen in Nederland in een voorkeurspositie te brengen?
Daar moeten we natuurlijk even langs gaanquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:48 schreef jna het volgende:
Praktijkopleider lacht om stageverslag
overgesproken
Ja want een draaikont is dé oplossing. Die gast schuift de huidige problemen naar onze generatie. Uitstellen van executie is dat. En later "ich habe es nicht gewusst" (heb geen ringel-s)quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nu ben ik geen PvdA fan maar ik heb toch liever Wouter Bos dan Geert Wilders. Alles liever dan Geert Wilders. De huidige politiek heeft fouten gemaakt, maar niet zoveel als Wilders wil beweren. Extremistische moslims zijn gewoon geen probleem in Nederland, iig geen groot probleem.
De verschuiving van de AOW leeftijd over 10-15 jaar was al lastig genoeg voor elkaar te krijgen. Wilders wil die verhoging al helemaal niet. Laten we maar lekker gaan lenen, dat is een goede oplossing.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja want een draaikont is dé oplossing. Die gast schuift de huidige problemen naar onze generatie. Uitstellen van executie is dat. En later "ich habe es nicht gewusst" (heb geen ringel-s)
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:48 schreef jna het volgende:
Praktijkopleider lacht om stageverslag
overgesproken
Zn stageverslag heeft de titel: hoe ik Monique Smit tussen dr hamsterwangetjes spuit.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:56 schreef jna het volgende:
[..]
Zn stageverslag heeft de titel: hoe ik Monique Smit tussen dr hamsterwangetjes spuit.
Wat dacht je er van om eens te gaan bezuinigen in het ambtelijk bestand? Er is een bureaucratie waar je eng van wordt. Alles moet gewoon véel efficiënter kunnen. Grappen als rekeningrijden zijn ook te kansloos voor woorden. Dat had al lang in de prullenbak moeten belanden na 4x vertraging.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
De verschuiving van de AOW leeftijd over 10-15 jaar was al lastig genoeg voor elkaar te krijgen. Wilders wil die verhoging al helemaal niet. Laten we maar lekker gaan lenen, dat is een goede oplossing.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:56 schreef jna het volgende:
[..]
Zn stageverslag heeft de titel: hoe ik Monique Smit tussen dr hamsterwangetjes spuit.
Ik moest wel de hele tijd koffie halen voor de grote mensen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:11 schreef Puala het volgende:
Lief dagboek stageverslag,
Vandaag was mijn eerste dag op stage. Ik vond het wel wat eng toen ik door mama aan het handje naar mijn plaats werd gebracht. Er stond al een grote mensen computer voor mij klaar en ik mocht zomaar de hele dag achter de computer zitten. Ik vond de andere mensen wel wat eng, want ze waren groot en heel druk aan het werk. Ik heb vandaag alleen maar gekeken wat zij deden en op internet wat over mezelf gepraat.
Ik vond het een hele leuke dag en ik heb nu al weer zin in morgen. Misschien mag ik dan zelfs wel een verhaaltje vertellen over hoe leuk ik de eerste dag vond. Ik ga nu maar slapen, morgen is het vast weer heel moeilijk en zwaar op stage.
Liefs,
Maniaman
Monique Smitquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:56 schreef jna het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik hem in het topic ga posten eigenlijk, maar koffie halen kan er evt. nog wel bij jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:13 schreef jna het volgende:
[..]
Ik moest wel de hele tijd koffie halen voor de grote mensen.
Gewoon doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik hem in het topic ga posten eigenlijk, maar koffie halen kan er evt. nog wel bij ja
Heb jij geen lekkere zus beschikbaar JNA?quote:
Nee helaas. Alleen nichtjes van 4 en 7quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb jij geen lekkere zus beschikbaar JNA?
zomg..quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, werd toch een beetje tijd om op te staan hè.
Sorry, nét te jongquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:30 schreef jna het volgende:
[..]
Nee helaas. Alleen nichtjes van 4 en 7
Zegt de persoon die met iemand van 33 ging datenquote:
Wacht, heusquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zegt de persoon die met iemand van 33 ging daten
Jup. Pot verwijt de ketel zeg maarquote:
Onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
Pot? was het een 33 jarige vrouw?
Hail editgeschiedenisquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:39 schreef PieterBas het volgende:
Aan de edits op de vorige pagina heb ik dus iets interessants gemist
school SC toch?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de stage-sc niet bijgehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |