quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 01-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 113 Luctor.et.Emergo
02. 070 Isdatzo
03. 067 The_Dean
04. 063 L.no
05. 030 Mikkie
06. 017 Bootje84
07. 017 PieterBas
08. 007 motorbloempje
09. 001 DjRex89
10. 001 Pugg
Reeks-statistieken!
Luctor!quote:
In de bak houden ze wel van mannen die het met jonge meisjes iets hebben gedaanquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 19:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de bak houden ze wel van mannen die het met jonge meisjes iets hebben gedaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op maandag 2 november 2009 19:51 schreef PieterBas het volgende:
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
Daarom kon ik hem ook makenquote:
We kennen elkaar al meer dan de helft van ons leven piet. Dat is toch wat..quote:
En jullie zijn elkaar nog steeds niet beuh?quote:Op maandag 2 november 2009 20:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
We kennen elkaar al meer dan de helft van ons leven piet. Dat is toch wat..
hoi Lquote:Op maandag 2 november 2009 20:08 schreef L.no het volgende:
dat 'mmm nieuw vlees' maakte het wat minder vind ik.
Nee, wij hebben ook een hele open relatiequote:Op maandag 2 november 2009 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En jullie zijn elkaar nog steeds niet beuh?![]()
![]()
je mag mijn grappen niet bekritiserenquote:Op maandag 2 november 2009 20:08 schreef L.no het volgende:
dat 'mmm nieuw vlees' maakte het wat minder vind ik.
quote:Op maandag 2 november 2009 20:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, wij hebben ook een hele open relatie
Alleen omdat ze Limburgs isquote:Op maandag 2 november 2009 20:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
je mag mijn grappen niet bekritiseren
Op zich vind ik dat wel een goede regel.quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 20:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
je mag mijn grappen niet bekritiseren
Soms hè, heel soms, zijn mijn ideeën toch niet zo verkeerdquote:Op maandag 2 november 2009 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat wel een goede regel.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 2 november 2009 20:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Soms hè, heel soms, zijn mijn ideeën toch niet zo verkeerd.
Get a room.quote:Op maandag 2 november 2009 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Wij zitten soms wel op één lijn.
Voorkomen is beter dan genezen.quote:Op maandag 2 november 2009 20:35 schreef L.no het volgende:
Ik eis vrede jongens. Limburgers hebben jullie vast geen trauma bezorgd.
quote:Op maandag 2 november 2009 20:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, 't heeft wel iets als je bekeken wordt hè.
Ik heb Duits gehad van een Limburger.quote:Op maandag 2 november 2009 20:35 schreef L.no het volgende:
Ik eis vrede jongens. Limburgers hebben jullie vast geen trauma bezorgd.
Of Limburgs gehad van een Duitser? Ik zie het verschil niet helemaal namelijkquote:Op maandag 2 november 2009 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb Duits gehad van een Limburger.
Blijf maar ziek dan.quote:
Maar Duits is sowieso (quote:Op maandag 2 november 2009 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb Duits gehad van een Limburger.
Ik zíe het verschil wel, horen daarentegenquote:Op maandag 2 november 2009 20:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of Limburgs gehad van een Duitser? Ik zie het verschil niet helemaal namelijk
Bye.quote:Op maandag 2 november 2009 20:51 schreef DjRex89 het volgende:
Dan ben ik ff trainen..
Kunnen jullie dit topic ondertussen ff vol maken
Duits vind ik niet zo'n probleem, Frans, dát is pas een kuttaalquote:Op maandag 2 november 2009 20:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Blijf maar ziek dan.
[..]
Maar Duits is sowieso () een rottaal.
Frans is ook een kuttaal, maar dat klinkt tenminste niet zo bot als de Duitse.quote:Op maandag 2 november 2009 20:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Duits vind ik niet zo'n probleem, Frans, dát is pas een kuttaal.
Dat is wel positief ja! Aan de andere kant, doordat ik er geen drol van snap, kan ik alleen maar antwoorden met 'baguette' en 'jus d'orange'.quote:Op maandag 2 november 2009 20:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Frans is ook een kuttaal, maar dat klinkt tenminste niet zo bot als de Duitse.
Bij de Franse taal kan je maar zo veel bullshit lullen als je wilt, maar het blijft romantisch klinken.
Tja, als je geen Duits kan, heb je vast de zelfde effect.quote:Op maandag 2 november 2009 21:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is wel positief ja! Aan de andere kant, doordat ik er geen drol van snap, kan ik alleen maar antwoorden met 'baguette' en 'jus d'orange'.
Inderdaad als hij Nederlands praatte was het nog steeds Duits.quote:Op maandag 2 november 2009 20:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zíe het verschil wel, horen daarentegen.
Is wel lekker hoor. En je krijgt te eten.quote:Op maandag 2 november 2009 21:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is wel positief ja! Aan de andere kant, doordat ik er geen drol van snap, kan ik alleen maar antwoorden met 'baguette' en 'jus d'orange'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |