Dat hadden we toch een keer afgesproken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
hoaxquote:Op maandag 2 november 2009 21:11 schreef L.no het volgende:
Dit wilde ik trouwens typen, maar de lapo-ninja was weer aan de slag:
Mijn Duitse docente was Italiaans én kon Limburgse dialect spreken.![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hadden we toch een keer afgesproken?Oh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben het vergeten of ik weet er niets van af."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Hun taal blijft beter dan het/de Duitse.quote:Op maandag 2 november 2009 21:13 schreef Isdatzo het volgende:
Frans. Fransen
![]()
.
Frankrijk is een prachtig land, nu nog die Fransen met hun misplaatste arrogantie eruit schoppen [ afbeelding ].
Volgens mij is 90 % van de NEderlanders het daar over eens.quote:Op maandag 2 november 2009 21:13 schreef Isdatzo het volgende:
Frans. Fransen
![]()
.
Frankrijk is een prachtig land, nu nog die Fransen met hun misplaatste arrogantie eruit schoppen [ afbeelding ].
Dequote:Op maandag 2 november 2009 21:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Hun taal blijft beter dan het/de Duitse.![]()
Tevens groot gelijk over de rest.
Limburgs is geen dialect.quote:Op maandag 2 november 2009 21:14 schreef L.no het volgende:
[..]
hmm.. was dialect overbodig te plaatsen?
kleine dingen kunnen ook groots zijn.quote:
Dat kan je héél fout lezen hè.quote:Op maandag 2 november 2009 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kleine dingen kunnen ook groots zijn.
Heel scherpquote:
Ich brauche ein Bier, bitte. Groß, JA!quote:Op maandag 2 november 2009 21:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Tja, als je geen Duits kan, heb je vast de zelfde effect.
Maar na drie weken vakantie ben je al lang verzadigdquote:Op maandag 2 november 2009 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is wel lekker hoor. En je krijgt te eten.
Je kan veel zeggen over Duitsers, maar ze weten wel wat bier isquote:Op maandag 2 november 2009 21:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ich brauche ein Bier, bitte. Groß, JA!
Zeker!quote:Op maandag 2 november 2009 21:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over Duitsers, maar ze weten wel wat bier is.
Dat zekerquote:Op maandag 2 november 2009 21:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over Duitsers, maar ze weten wel wat bier is.
Mee eens. Ik vind het over het algemeen helemaal geen vervelend, onbeschoft volk. Sterker nog, toen ik in de horeca werkte en er kwamen Duitsers op bezoek, waren die altijd een stuk vriendelijker dan de Hollanders.quote:Op maandag 2 november 2009 21:50 schreef Isdatzo het volgende:
Sowieso heb ik eigenlijk niet zoveel problemen met Duitsers.
Behalve als het om voetbal gaat. En Duitsers op rotondes zijn ook een ramp
.
Die worsten uit Duitsland zijn ook lekker.quote:Op maandag 2 november 2009 21:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ich brauche ein Bier, bitte. Groß, JA!
quote:Op maandag 2 november 2009 21:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Die worsten uit Duitsland zijn ook lekker.
quote:
Als er één volk zich onbeschoft gedraagt in het buitenland zijn het de Nederlanders welquote:Op maandag 2 november 2009 21:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vind het over het algemeen helemaal geen vervelend, onbeschoft volk. Sterker nog, toen ik in de horeca werkte en er kwamen Duitsers op bezoek, waren die altijd een stuk vriendelijker dan de Hollanders.
quote:
Ik vind Nederlanders in eigen land al onbeschoft en in het buitenland is het nog erger. Overal stennis maken, niet aanpassen aan de cultuur (bv qua fooi enzo), rotzooi achterlaten op diverse plekken.quote:Op maandag 2 november 2009 21:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als er één volk zich onbeschoft gedraagt in het buitenland zijn het de Nederlanders wel. Engelsen kunnen er ook wat van trouwens, maar dat is dan weer erg afhankelijk van de locatie. Bij Nederlanders eigenlijk ook wel
.
Ik ben zeker ook toffe Engelsen tegengekomen maar Engelsen icm drank.. het gaat áltijd foutquote:Op maandag 2 november 2009 22:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Nederlanders in eigen land al onbeschoft en in het buitenland is het nog erger. Overal stennis maken, niet aanpassen aan de cultuur (bv qua fooi enzo), rotzooi achterlaten op diverse plekken.
Engelsen die ik tot nu toe heb meegemaakt vielen wel mee, altijd wel schik mee gehad op vakantie.
Net zoals Engelsen in combinatie met zonquote:Op maandag 2 november 2009 22:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben zeker ook toffe Engelsen tegengekomen maar Engelsen icm drank.. het gaat áltijd fout.
Dat is waar, maar ik weet ook hoe dat komt. Sowieso hebben ze natuurlijk een kutleven dus vluchten ze in de drank, maar dat terzijdequote:Op maandag 2 november 2009 22:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben zeker ook toffe Engelsen tegengekomen maar Engelsen icm drank.. het gaat áltijd fout.
Heb geen ervaring met russen maar ik ken de verhalen jaquote:Op maandag 2 november 2009 22:08 schreef jna het volgende:
[..]
Net zoals Engelsen in combinatie met zon![]()
Overigens zijn Russen het ergste
de typisch Nederlandse tokkie.quote:Op maandag 2 november 2009 22:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Nederlanders in eigen land al onbeschoft en in het buitenland is het nog erger. Overal stennis maken, niet aanpassen aan de cultuur (bv qua fooi enzo), rotzooi achterlaten op diverse plekken.
Mja, wat wil je met die lelijke wijven en het kutweer daar. Ik zou van wanhoop ook niet meer weten wat te doenquote:Op maandag 2 november 2009 22:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik weet ook hoe dat komt. Sowieso hebben ze natuurlijk een kutleven dus vluchten ze in de drank, maar dat terzijde.
Dat verhaal komt me bekend voor jaquote:Ik ben een paar jaar terug in Schotland geweest, wij om twaalf uur de kroeg in. Iedereen keek al zo verbaasd dat we zo laat waren, wij snapten er niks van. Iedereen binnen ook al knetterscheef, WTF?Gingen om één uur de lichten aan en werd iedereen eruit gekickt
. Ahaaaaaaaaa! Dat verklaart een hoop. Die lui gaan dus om negen uur de kroeg in en zuipen zich dan de tering. Dan zijn ze om half één apezat, net zoals in NL mensen dat om vier uur zijn.
Maar: als ze dan een keer in NL zijn en gaan stappen, beginnen ze óók om negen uur met zuipen en zijn ze ook lam om half één. Maar dan zuipen ze nog drie uur door. Mja... Dan gaat het dus fout
Goed punt. Ik zou het ook elke avond op een zuipen zettenquote:Op maandag 2 november 2009 22:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, wat wil je met die lelijke wijven en het kutweer daar. Ik zou van wanhoop ook niet meer weten wat te doen.
Maar dat komt ook doordat ze allemaal gemillimeterd haar hebben en in een shirt van het Engelse elftal rondlopenquote:[..]
Dat verhaal komt me bekend voor ja. Maar 't zijn wel vaak het stereotype lompe-Engelsman die je op afstand eruit kan pikken en die de boel lopen te verstieren. Dat heb ik bij andere nationaliteiten niet zo
.
*check....quote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed punt. Ik zou het ook elke avond op een zuipen zetten.
[..]
Maar dat komt ook doordat ze allemaal gemillimeterd haar hebben en in een shirt van het Engelse elftal rondlopen.
Oja, dát was het dusquote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed punt. Ik zou het ook elke avond op een zuipen zetten.
[..]
Maar dat komt ook doordat ze allemaal gemillimeterd haar hebben en in een shirt van het Engelse elftal rondlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |