Precies!quote:
jupquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kom je nu elke dag een '' plaatsen en dan rot je weer op?
Wie heb je liever? De vice-president à la partij voor de allochtonen?quote:
Nu ben ik geen PvdA fan maar ik heb toch liever Wouter Bos dan Geert Wilders. Alles liever dan Geert Wilders. De huidige politiek heeft fouten gemaakt, maar niet zoveel als Wilders wil beweren. Extremistische moslims zijn gewoon geen probleem in Nederland, iig geen groot probleem.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wie heb je liever? De vice-president à la partij voor de allochtonen?
De partij die eerst opkomt voor de arbeiders maar deze later weer keihard verraad om de allochtonen in Nederland in een voorkeurspositie te brengen?
Ik als allochtoon stem dan natuurlijk op de partij die mij in een voorkeurspositie brengt. Logisch...quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wie heb je liever? De vice-president à la partij voor de allochtonen?
De partij die eerst opkomt voor de arbeiders maar deze later weer keihard verraad om de allochtonen in Nederland in een voorkeurspositie te brengen?
Daar moeten we natuurlijk even langs gaanquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:48 schreef jna het volgende:
Praktijkopleider lacht om stageverslag
overgesproken
Ja want een draaikont is dé oplossing. Die gast schuift de huidige problemen naar onze generatie. Uitstellen van executie is dat. En later "ich habe es nicht gewusst" (heb geen ringel-s)quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nu ben ik geen PvdA fan maar ik heb toch liever Wouter Bos dan Geert Wilders. Alles liever dan Geert Wilders. De huidige politiek heeft fouten gemaakt, maar niet zoveel als Wilders wil beweren. Extremistische moslims zijn gewoon geen probleem in Nederland, iig geen groot probleem.
De verschuiving van de AOW leeftijd over 10-15 jaar was al lastig genoeg voor elkaar te krijgen. Wilders wil die verhoging al helemaal niet. Laten we maar lekker gaan lenen, dat is een goede oplossing.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja want een draaikont is dé oplossing. Die gast schuift de huidige problemen naar onze generatie. Uitstellen van executie is dat. En later "ich habe es nicht gewusst" (heb geen ringel-s)
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:48 schreef jna het volgende:
Praktijkopleider lacht om stageverslag
overgesproken
Zn stageverslag heeft de titel: hoe ik Monique Smit tussen dr hamsterwangetjes spuit.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:56 schreef jna het volgende:
[..]
Zn stageverslag heeft de titel: hoe ik Monique Smit tussen dr hamsterwangetjes spuit.
Wat dacht je er van om eens te gaan bezuinigen in het ambtelijk bestand? Er is een bureaucratie waar je eng van wordt. Alles moet gewoon véel efficiënter kunnen. Grappen als rekeningrijden zijn ook te kansloos voor woorden. Dat had al lang in de prullenbak moeten belanden na 4x vertraging.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
De verschuiving van de AOW leeftijd over 10-15 jaar was al lastig genoeg voor elkaar te krijgen. Wilders wil die verhoging al helemaal niet. Laten we maar lekker gaan lenen, dat is een goede oplossing.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:56 schreef jna het volgende:
[..]
Zn stageverslag heeft de titel: hoe ik Monique Smit tussen dr hamsterwangetjes spuit.
Ik moest wel de hele tijd koffie halen voor de grote mensen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:11 schreef Puala het volgende:
Lief dagboek stageverslag,
Vandaag was mijn eerste dag op stage. Ik vond het wel wat eng toen ik door mama aan het handje naar mijn plaats werd gebracht. Er stond al een grote mensen computer voor mij klaar en ik mocht zomaar de hele dag achter de computer zitten. Ik vond de andere mensen wel wat eng, want ze waren groot en heel druk aan het werk. Ik heb vandaag alleen maar gekeken wat zij deden en op internet wat over mezelf gepraat.
Ik vond het een hele leuke dag en ik heb nu al weer zin in morgen. Misschien mag ik dan zelfs wel een verhaaltje vertellen over hoe leuk ik de eerste dag vond. Ik ga nu maar slapen, morgen is het vast weer heel moeilijk en zwaar op stage.
Liefs,
Maniaman
Monique Smitquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:56 schreef jna het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik hem in het topic ga posten eigenlijk, maar koffie halen kan er evt. nog wel bij jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:13 schreef jna het volgende:
[..]
Ik moest wel de hele tijd koffie halen voor de grote mensen.
Gewoon doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik hem in het topic ga posten eigenlijk, maar koffie halen kan er evt. nog wel bij ja
Heb jij geen lekkere zus beschikbaar JNA?quote:
Nee helaas. Alleen nichtjes van 4 en 7quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb jij geen lekkere zus beschikbaar JNA?
zomg..quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, werd toch een beetje tijd om op te staan hè.
Sorry, nét te jongquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:30 schreef jna het volgende:
[..]
Nee helaas. Alleen nichtjes van 4 en 7
Zegt de persoon die met iemand van 33 ging datenquote:
Wacht, heusquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zegt de persoon die met iemand van 33 ging daten
Jup. Pot verwijt de ketel zeg maarquote:
Onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
Pot? was het een 33 jarige vrouw?
Hail editgeschiedenisquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:39 schreef PieterBas het volgende:
Aan de edits op de vorige pagina heb ik dus iets interessants gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |