Door de geheime voorspeller geschreven?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:46 schreef ManianMan het volgende:
Nou heb ik dus mijn stageverslag gegeven en hij was het net aan het doorlezen. Het is volgens mij heel humoristisch geschreven
Humoristisch slecht waarschijnlijk. Dan zou ik ook gaan lachen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:46 schreef ManianMan het volgende:
Nou heb ik dus mijn stageverslag gegeven en hij was het net aan het doorlezen. Het is volgens mij heel humoristisch geschreven
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:46 schreef ManianMan het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:56 schreef gers het volgende:
ik wacht op het klb topic mijn praktijkopleider is een kankerlijer
daarom ben je ook bezig om iets te bereiken in je leven..quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:14 schreef RRGJL het volgende:
Gewoon teruglachen, hij moet MBO'ers begeleiden, dan heb je ook niet veel bereikt in je leven.
Hij citeerde een paar zinnen dus ik wist genoegquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:59 schreef Biancavia het volgende:
En ga je hem ook nog vragen waarom hij moest lachen?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:22 schreef Puala het volgende:
Lief dagboek stageverslag,
Vandaag was mijn eerste dag op stage. Ik vond het wel wat eng toen ik door mama aan het handje naar mijn plaats werd gebracht. Er stond al een grote mensen computer voor mij klaar en ik mocht zomaar de hele dag achter de computer zitten. Ik vond de andere mensen wel wat eng, want ze waren groot en heel druk aan het werk. Ik heb vandaag alleen maar gekeken wat zij deden en op internet wat over mezelf gepraat.
Ook mocht ik koffie halen voor de grote mensen. Ik vond het wel wat moeilijk, omdat ik niet wist hoe ik koffie moest zetten daar. Ook wist ik niet of de grote mensen suiker of melk in hun koffie wilde hebben. Ik heb het ze wel gevraagd, maar ik vond het wel eng hoor lief dagboek. Ik moest bijna huilen en mijn knieën begonnen helemaal te trillen.
Ik vond het toch wel een hele leuke dag en ik heb nu al weer zin in morgen. Misschien mag ik dan zelfs wel een verhaaltje vertellen over hoe leuk ik de eerste dag vond. Ik ga nu maar slapen, morgen is het vast weer heel moeilijk en zwaar op stage.
Liefs,
Paula
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |