Over jou zullen we maar niks zeggenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:36 schreef Bootje84 het volgende:
JNA, slettebak...
Leest er iemand mee?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:50 schreef Puala het volgende:
Stage SC #1132
Stage SC #1132
Stage SC #1132
Stage SC #1132
Stage SC #1132
Wil ieder die zijn eigen username als poster ziet bij deze linkjes even mijn quote uit zijn/haar post gooien?
Wijst naar Puala haar ondertitelquote:
Oh, blondje. Die is dan al ge-edit denk ik.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Leest er iemand mee?
De 3e is trouwens je eigen post![]()
Irritant. Hier weten ze gelukkig niet echt wat internet isquote:
Nogal eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:02 schreef AMDB het volgende:
[..]
Irritant. Hier weten ze gelukkig niet echt wat internet is![]()
Baas vanochtend: zet internet eens aan! (hij bedoelde internet explorer opstarten)
dus jij zet elke keer het internet uit?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:02 schreef AMDB het volgende:
[..]
Irritant. Hier weten ze gelukkig niet echt wat internet is![]()
Baas vanochtend: zet internet eens aan! (hij bedoelde internet explorer opstarten)
Dat is wel irritant, dan kennen ze fok wss ook wel allemaalquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dus jij zet elke keer het internet uit?![]()
ik werk bij een softwarebedrijf.. dus tsjah..
juh, maar zolang mn werk af komt geen probleem dat ik Fok!quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is wel irritant, dan kennen ze fok wss ook wel allemaal![]()
Ze hebben hier vanochtend wel de Google gesponsorde links afgeslagen omdat ze al dachten dat niemand die ooit gebruikte. Ik vond dat ze dat wel goed gedaan hebben, ik gebruik nooit de gesponsorde links bij google.
Wat een Telegraaf berichtquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:07 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)nelen___.html?p=17,1
Pff... Kansloos
Fixed..quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:50 schreef Puala het volgende:
Stage SC #1132
Stage SC #1132
Stage SC #1132
Stage SC #1132
Stage SC #1132
Wil ieder die zijn eigen username als poster ziet bij deze linkjes even mijn quote uit zijn/haar post gooien?
Niks aan te doen, balen. Maar de politie kan toch moeilijk naar Litouwen afreizen? Valt nogal buiten onze jurisdictie. En zolang de politie daar niks doet...quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:07 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)nelen___.html?p=17,1
Pff... Kansloos
Het gaat er niet per se om wie de schuldige is, maar meer om dat dit gewoon kán. Deze grappen moeten voorkomen worden..!quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niks aan te doen, balen. Maar de politie kan toch moeilijk naar Litouwen afreizen? Valt nogal buiten onze jurisdictie. En zolang de politie daar niks doet...
Lekker alles afschuiven op de NL politie, kut Telegraaf. Vroeger had ik nooit zulke problemen met de Telegraaf, maar nu ik hem weer lees hier op werk blijf ik toch zien wat een mallotenkrant het is. Niet normaal.
Lezen? Plaatjes kijken bedoel je?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niks aan te doen, balen. Maar de politie kan toch moeilijk naar Litouwen afreizen? Valt nogal buiten onze jurisdictie. En zolang de politie daar niks doet...
Lekker alles afschuiven op de NL politie, kut Telegraaf. Vroeger had ik nooit zulke problemen met de Telegraaf, maar nu ik hem weer lees hier op werk blijf ik toch zien wat een mallotenkrant het is. Niet normaal.
Ja, 24 uur per dag 100% camerabewaking, politie op elke straathoek die preventief fouilleert en volledige 100% grenscontrole.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het gaat er niet per se om wie de schuldige is, maar meer om dat dit gewoon kán. Deze grappen moeten voorkomen worden..!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het gaat er niet per se om wie de schuldige is, maar meer om dat dit gewoon kán. Deze grappen moeten voorkomen worden..!
Geert for president!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |