Vertelquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:06 schreef Puala het volgende:
[...]
Valt nog best mee hoor..quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:06 schreef jna het volgende:
Volgens mij is het best koud buiten. Condens op het raam hier
Moet je horen wie het zegtquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg zeg, hou die details eens voor je
Dan heb jij toch weer wat te doen?quote:
Werk genoeg hier hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Problemen afhandelen zorg ervoor dat er geen werk meer is!
Maar ik heb al te veel te doen? Ik wordt overspoeld met werk en mijn eigen project loopt echt gigantische vertraging op op deze manier.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan heb jij toch weer wat te doen?
Wat voor werkzaamheden word je mee overspoeld dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar ik heb al te veel te doen? Ik wordt overspoeld met werk en mijn eigen project loopt echt gigantische vertraging op op deze manier.
Met heet bedoel ik gewoon warm hoor. Dat heb je als je nog heerlijk onder een deken ligt inplaats van op een gemeentehuis zitten.quote:
helpdesk en ad hoc zakenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat voor werkzaamheden word je mee overspoeld dan?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:19 schreef jna het volgende:
[..]
Met heet bedoel ik gewoon warm hoor. Dat heb je als je nog heerlijk onder een deken ligt inplaats van op een gemeentehuis zitten.BED
Nee past makkelijk joh.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou met zijn 3-en lijkt me toch best krap worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |