Mja, voor Friesland heb je ook geen kaart nodig nee.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:41 schreef The_Dean het volgende:
Tof, maar ik doe met Google Maps al niks
quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, voor Friesland heb je ook geen kaart nodig nee.
Ik ken hetquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik wel, al is het moment dat de wekker gaat altijd zwaar.
Gefeliciteerd met je moderatorschap trouwens!quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
goede omschrijving van mijn gemoedstoestand
OMG. Help.quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je moderatorschap trouwens!
Dank!quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je moderatorschap trouwens!
quote:
Kun je straks eindelijk eens aan je stageopdracht werken ipv al je tijd hier te zitten verkloten!quote:
Zo ben je natuurlijk niet, stel je voorquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:41 schreef motorbloempje het volgende:
daar zou ik hem alleen maar mee helpen![]()
Zegt genoeg over jouquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
http://www.stormfront.org/forum/forumdisplay.php?f=22
Maar jij bent dus weer beter?quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:05 schreef Puala het volgende:
[...]
Had ik vanochtend ook last van..quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik wel, al is het moment dat de wekker gaat altijd zwaar.
Tja, ik zou hem je bijna toewensen.. Maar goed, dat is té grof..quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ook de mexicaanse griepdan heb ik m maar gehad, zeg maar
quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ook de mexicaanse griepdan heb ik m maar gehad, zeg maar
Gewoon als je 'net niet ziek' bent toch een dagje thuisblijven, helemaal niks mis mee als je verder nooit ziek bent.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja.. ik ben altijd 'net niet ziek'. Dus wel helemaal vertyfd, maar net niet genoeg om echt uit te kunnen ziekenen dan slechts 1 keer in de 3 jaar ECHT ziek...
mag van mij wel vaker als ik daarmee gemiddeld gezien gezonder ben
Je kan tenminste nog lekker warm in bed liggen, niet zeurenquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:11 schreef jna het volgende:
Oh btw. Ik lig nog in bed en ik zou ook nog geslapen hebben als ze hier voor de deur niet al vanaf 8 uur aan het zagen zijn.
Kleinigheidjes hou je altijdquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben aanwezig op kantoor, dat is nog weer wat anders als beter zijn hoor
Kom jij eigenlijk wel eens uit bed?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:11 schreef jna het volgende:
Oh btw. Ik lig nog in bed en ik zou ook nog geslapen hebben als ze hier voor de deur niet al vanaf 8 uur aan het zagen zijn.
Hoe ben je dan daar gekomen?quote:
Pa heeft me echt letterlijk voor de deur af gezet, strompelend richting de lift en toen door naar mijn plek.quote:
Zal er wel komisch uitgezien hebben?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Pa heeft me echt letterlijk voor de deur af gezet, strompelend richting de lift en toen door naar mijn plek.
Daar gaan we het maar niet over hebben denk ikquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zal er wel komisch uitgezien hebben?
Gun me ook mn pleziertjequote:Op dinsdag 3 november 2009 09:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar gaan we het maar niet over hebben denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |