Ontopic,quote:Op maandag 2 november 2009 17:50 schreef PC eend het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik dit zo leuk zou vinden
Remlof, alleen maar muziek. Ik heb het geluid uit maar af en toe test ik even en dan is het weer baggermuziekquote:Op maandag 2 november 2009 17:57 schreef remlof het volgende:
Hoor je ook nog gesprekken soms of alleen maar die baggermuziek?
Ik zou de bunkerchat op die site proberen, daar zit iedereen.quote:
Daar moet je je registreren, da's teveel moeitequote:Op maandag 2 november 2009 18:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou de bunkerchat op die site proberen, daar zit iedereen.
Slotje
quote:Op maandag 2 november 2009 20:26 schreef Soury het volgende:
Tis tijd om die hond een paar netkousen aan te trekken
Nee ik heb geen nieuws sorry.quote:Op maandag 2 november 2009 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is er nog breaking news Dottey, de waterman is de schade komen opnemen?
Alweer?quote:Op maandag 2 november 2009 21:26 schreef Jian het volgende:
Wat is die Sly in godensnaam voor charme-advies aan het voeren op die chat,die heeft het idee dat er iets te halen valt hoor
hij wil maar dat het verleden vergeten wordt en hij trekt het boetekleed aan, etc, etc,quote:Op maandag 2 november 2009 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Alweer?
Het is echt hinderlijk aan het worden, elke keer begint ie weer over allerlei vage vetes en ouwe koeien te praten. Alsof die hele chat om hem draait.
Ah daarom begint hij er steeds weer over. Afijn, ieder zijn hobbyquote:Op maandag 2 november 2009 21:29 schreef Jian het volgende:
[..]
hij wil maar dat het verleden vergeten wordt en hij trekt het boetekleed aan, etc, etc,
Hilarisch gewoonquote:Op maandag 2 november 2009 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Alweer?
Het is echt hinderlijk aan het worden, elke keer begint ie weer over allerlei vage vetes en ouwe koeien te praten. Alsof die hele chat om hem draait.
Iedereen die hij 'misschien wat te snel' heeft geband is iig weer van harte welkom.quote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef Dementor het volgende:
Ik ben benieuwd welke inzamelingsactie hij dit keer voor de nieuwe leden in petto heeft.
Misschien is zijn TV inmiddels aan vervanging toe.
Ramptoerismequote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat doen jullie er überhaupt dan, of is dat een domme vraag?
Ik kan niet stoppen met kijken.quote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik doe er niks, kijk alleen maar het is net of je op NL zit te kijken, trouwens al een hele tijd niet gedaan.quote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
De barmhartigheid zelve.quote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Iedereen die hij 'misschien wat te snel' heeft geband is iig weer van harte welkom.
tis toch ook best vermakelijk dat gedraai en gelik van 'mquote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik ookquote:Op maandag 2 november 2009 21:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
.....al zijn het wel niet zulke fijne streams...ik blijf hangen telkens
Begin van de avond was het onderbroekenlol met af en toe een eikel ertussen, was nieuwsgierig wanneer Sly weer op zou duiken, gezien de eerdere berichten hier.Wist niet dat het zo erg met hem was?quote:Op maandag 2 november 2009 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk ging ik weer kijken toen ik hier het postje van Jian las
Tja wat wil je met zulke spannende streams en fantastische muziek erbijquote:Op maandag 2 november 2009 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn wat een reacties, blijkbaar nog druk ook.
Zo erg is het niet met hem hoor, vanmiddag probeerde hij me nog twee keer aan te vallen, een keer om wat we hier posttenquote:Op maandag 2 november 2009 21:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Begin van de avond was het onderbroekenlol met af en toe een eikel ertussen, was nieuwsgierig wanneer Sly weer op zou duiken, gezien de eerdere berichten hier.Wist niet dat het zo erg met hem was?
Bekeren en geloven gaan in ieder geval samenquote:Op maandag 2 november 2009 21:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij gelooft er in ieder geval heilig in, we moeten ons verenigen en overal zand over gooien.
Het beeld veranderd niet, Dot nog steeds op de chatquote:
Er zitten ook hele kleine aanvalletjes tussen, heb het wel gelezen, die naar jou heb ik niet gelezen. Maar hij weet tegen wie hij praat, leest hier zeker mee.quote:Op maandag 2 november 2009 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo erg is het niet met hem hoor, vanmiddag probeerde hij me nog twee keer aan te vallen, een keer om wat we hier postten
Die muziek heb ik uitgeflikkerd hoor, dat trek ik echt niet langerquote:Op maandag 2 november 2009 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja wat wil je met zulke spannende streams en fantastische muziek erbij
Ja ik vertrek pas morgen ochtendquote:Op maandag 2 november 2009 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Het beeld veranderd niet, Dot nog steeds op de chat
Je mist de fanfare.quote:Op maandag 2 november 2009 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Die muziek heb ik uitgeflikkerd hoor, dat trek ik echt niet langer
+1quote:Op maandag 2 november 2009 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 2 november 2009 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat heet passieve agressiequote:Op maandag 2 november 2009 21:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Er zitten ook hele kleine aanvalletjes tussen, heb het wel gelezen, die naar jou heb ik niet gelezen. Maar hij weet tegen wie hij praat, leest hier zeker mee.
O en weten jullie al wanneer het begintquote:
quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
O en weten jullie al wanneer het begint
En het potje met vetquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 21:47 schreef Jian het volgende:
Laatste opmerking van Slaai voorlopig; nowlive: ik sta altijd voor alles open Ik zeg we waarschuwen Bubba
Logische keuzequote:Op maandag 2 november 2009 21:47 schreef Jian het volgende:
Laatste opmerking van Slaai voorlopig; nowlive: ik sta altijd voor alles open Ik zeg we waarschuwen Bubba
Hij probeert echt heel vredelievend over te komen(eng gewoon), zand enzo, maar af en toe, tja een vos......quote:
Damn waar is mijn heksje nou, hadden we weer een filmverhaal op kunnen schrijvenquote:Op maandag 2 november 2009 21:47 schreef Jian het volgende:
Misschien trappen ze er in.quote:Op maandag 2 november 2009 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij probeert echt heel vredelievend over te komen(eng gewoon), zand enzo, maar af en toe, tja een vos......
Je zult nog versteld staan.quote:Op maandag 2 november 2009 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb sommige reakties gelezen...het zou toch niet?
Tja goedgeleuvige menschenquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 21:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Ontopic.
Wat hebben jullie toch tegen Sly van Nowlive, hij heeft denk ik een goed warm hart,
is toch maar beheerder van een forum , mijn vier zussen vinden hem er lekker uitzien,
en verheugen zich er zelfs op dat hij "The Bunker best of fora "ingaat.
Dus dat. [ afbeelding ]
Ja smaken verschillen, halloquote:Op maandag 2 november 2009 21:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Ontopic.
Wat hebben jullie toch tegen Sly van Nowlive, hij heeft denk ik een goed warm hart,
is toch maar beheerder van een forum , mijn vier zussen vinden hem er lekker uitzien,
Dus dat. [ afbeelding ]
Ja dat dan weer welquote:Op maandag 2 november 2009 21:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lekker laten gaan, hebben we iets om te lachen dit najaar.
Op dat laatste verheug ik me ook wel. 't zal niet mooi worden, maar wat gaan we smullen danquote:Op maandag 2 november 2009 21:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Ontopic.
Dus dat. [ afbeelding ]
Nou sorry hoor er is daar zoveel ellende geweest. Heb het ook alleen maar van de zijlijn, ben er nooit echt aktief geweest.quote:
whut?quote:Op maandag 2 november 2009 22:08 schreef Laysa het volgende:
Ik heb die stream ook maar ff aan....maar nu zie ik dat Dottey ook een Blauwe is
Die quote ik ff.quote:
Heeft ze je puppie platgestampt ofzo?quote:
duidelijkheid is altied goedquote:Op maandag 2 november 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
Op die Sjat natuurlijk...ik ga het ook gewoon zitten uitleggen ook nog
quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
das waar....ik heb het maar weer uitgezet...tis wel duidelijk] dat er niets gaat gebeuren daar
Ben je al binnen daar?quote:Op maandag 2 november 2009 22:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heeft ze je puppie platgestampt ofzo?
Dan had je me vast al gezienquote:
Ik niet.quote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan had je me vast al gezien.
Maargoed, kunnen jullie 2 ff wat harder door gaan rellen? Ik zie nl. een nieuwe gate opkomen.
Ik rel niet.quote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan had je me vast al gezien.
Maargoed, kunnen jullie 2 ff wat harder door gaan rellen? Ik zie nl. een nieuwe gate opkomen.
Komt nog welquote:
Heb je nou nog niet door dat bommie je zit te hacken????quote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Hebben jullie ook last van traag en eraf gedonderd worden van internet ,komt dat door die stream die geopend is?
Ik zou niet weten waarom.quote:
Omdat je publiek het wil en jij een rasentertainer bent!quote:
ik ben niet 1.65 en hyper actief..quote:Op maandag 2 november 2009 22:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Omdat je publiek het wil en jij een rasentertainer bent!
url?quote:
Als ze schijt aan de camera krijgtquote:Op dinsdag 3 november 2009 02:07 schreef Maanvis het volgende:
de anus van dottey, wanener verschijnt die op cam?
Ik zou Dottey gewoon doen he ? Echt! Beetje tegen dat babyvet aanrammen manoman!quote:Op dinsdag 3 november 2009 02:07 schreef Maanvis het volgende:
de anus van dottey, wanener verschijnt die op cam?
Ik ook hoor. Geen centje pijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 02:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou Dottey gewoon doen he ? Echt! Beetje tegen dat babyvet aanrammen manoman!
Zit je in de stoppenkast?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ha, blijven cappen jongens ik kan hier niet meekijken![]()
keequote:Op dinsdag 3 november 2009 10:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Geen dank, maar zou jij aub die tok kunnen bellen om die reteafschuwelijke muziek af te zetten?quote:
Ik heb met je te doen. Er gebeurt ook zo ontzettend veel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er zit een mute knopje op lieverdquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen dank, maar zou jij aub die tok kunnen bellen om die reteafschuwelijke muziek af te zetten?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:50 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen. Er gebeurt ook zo ontzettend veel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kan je voorlopig nog blijven copypasten...quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:50 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen. Er gebeurt ook zo ontzettend veel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan hier de stream en chat niet bekijken Fluiter, zit achter een proxyserver, vandaar dat ik het vroeg aan anderenquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:28 schreef tuinfluiter het volgende:
http://www.gadwin.com/download/index.htm#PrintScreen
de onderste > Gadwin PrintScreen 4.3 freeware
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:30 schreef Copycat het volgende:
Ik zou het niet met 100% zekerheid durven zeggen, maar hij lijkt iig meer op Bram dan op Dementor.
Volgens mij was die verkoop een hoaxquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:17 schreef D. het volgende:
Ik zie dat het schilderij wat geveild werd voor het goede doel nog steeds niet is opgehaald
Van EnjoyMedia?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Volgens mij was die verkoop een hoax![]()
Tja, als er toch nietmand iets voor geeftquote:Volgens Johan blijft het schilderij hangen
Daar had ie anders zat tijd voor gehadquote:Volgens Roel Hofman is het schilderij nog niet af.![]()
Vind het ook mooiquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:24 schreef Toverheks het volgende:
en het schilderij heeft geen waterschade zo te zien, blijf het een mooi schilderij vinden.
Dottey slaapt meestal boven, als ik er ben dan is dat bed mijn stekkie, maar weet niet of dat zo blijft als de camera's draaien 's nachts.quote:
Die matras met waterschade, die is komende 4 weken nog niet droog hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dottey slaapt meestal boven, als ik er ben dan is dat bed mijn stekkie, maar weet niet of dat zo blijft als de camera's draaien 's nachts.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:04 schreef versabommie het volgende:
wheheh windows 7 en ie8 en de streams zijn niet meer te openen... Netjes hoor die chat naast het scherm zetten
gewoon een plastic zeiltje erover, dan het laken en slapen maar, alles voor de kijkcijfers hoor want anders duurt het echt nog 4 weken voor we Uberhaut nog iets zien.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:23 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Die matras met waterschade, die is komende 4 weken nog niet droog hoor.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:03 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Alsido loopt onder de klanken van 'Vierenvijftigste couplet, ik heb een potje met vet' naar boven, nadat hij de trap heeft schoongeveegd met stoffer en blik.
wtf, was die nu alweer vies, en ik maar boenen op die klotetrapquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:03 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Alsido loopt onder de klanken van 'Vierenvijftigste couplet, ik heb een potje met vet' naar boven, nadat hij de trap heeft schoongeveegd met stoffer en blik.
Blijkbaarquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
wtf, was die nu alweer vies, en ik maar boenen op die klotetrap
Same here.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:01 schreef snetje het volgende:
weg stream en weg chat?
ah stream heb ik weer maar de chat wil maar niet
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef Chanel5 het volgende:
Ik was ff druk ergens anders, Alsido heeft eindelijk zijn rust gevonden.
Ustream server voor de chat ligt plat hoor ik netquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:08 schreef bamby het volgende:
hier ook het zelfde stream wel chat niet
Ja dat had ik al anderhalf uurquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Hier ook,en ik maar roepen daar of er iemand was![]()
![]()
Wordt vast opgelostquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja dat had ik al anderhalf uurDan weer wel mensen aanwezig en dan ineens iedereen weg
Heeft tie geen poolstok danquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
StudioVlemmix1 probeert de server te resetten maar dat ding staat aan de andere kant van de sloot, jammer want een flinke schop helpt meestal wel
chat ging al even niet goed dacht ik, raar met die lijst viewers die steeds weg was.quote:
trusteh wijnneusquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:19 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
chat ging al even niet goed dacht ik, raar met die lijst viewers die steeds weg was.
Kan ik mooi op tijd naar bed.![]()
truste wijsneusquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:19 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
chat ging al even niet goed dacht ik, raar met die lijst viewers die steeds weg was.
Kan ik mooi op tijd naar bed.![]()
ja kan ookquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:19 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Desnoods de vlaggenstok van Vlemmix
Sei stato in italiaquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:25 schreef Maanvis het volgende:
is er nu nog wat op of is er nu niets meer op? ben de hele dag weggeweest namelijk (ff naar milaan en terug)
En nu is ie naaktquote:
Hij weet wel van aanpakken.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bassis is een baas. Ik zei 't toch.
Amazing!quote:Op woensdag 4 november 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
Wat een slimme volgorde! Eerst alles op orde hebben en dan uitzenden.
Ik had gisteren twee gemiste oproepjes van Bram ... Zou het dan toch?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:49 schreef Dementor het volgende:
Nu nog even wachten op een nieuwe RLS uit één van de oude vertrouwde stallen en we zijn weer voorzien.
Die moet je altijd direct beantwoorden!quote:Op woensdag 4 november 2009 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had gisteren twee gemiste oproepjes van Bram ... Zou het dan toch?
Ik hoorde mijn telefoon niet en later was ik te druk om te bellen.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:01 schreef Dementor het volgende:
Die moet je altijd direct beantwoorden!
Dan kom je met je face op de streamquote:Op woensdag 4 november 2009 16:41 schreef Laysa het volgende:
Waarom moet ik connecten met facebook om de streams te kijken
-Edit-...nu niet meer![]()
Nee, dat heb ik niet. Wel gaan mijn huilspieren trekken als ik lees dat carnaval ook aan bod gaat komen als de c weer in het jaar is.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:16 schreef Peter6000 het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat vrijwel alles van Studio Vlemmix op je lachspieren werkt?
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op woensdag 4 november 2009 17:16 schreef Peter6000 het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat vrijwel alles van Studio Vlemmix op je lachspieren werkt?
[ afbeelding ]
En dan Mera die op de chat zegt dat Johan zijn team zo klein mogelijk wil houden.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsido die in zijn eentje dat hele ding 'opknapt'.
Serieus?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
En dan Mera die op de chat zegt dat Johan zijn team zo klein mogelijk wil houden.
Ja! Wat een onzinverhaal was dat zeg. Maar natuurkundeles kun je aanvragen bij Mera.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Voorlopig zie ik die krulebol alleen maar kabels weghalen uit het plafond. Nou ja, dat zal wel met de communicerende vaten te maken hebben.
Och, ik vind het op zich ook wel leuk om al die voorbereidingen te zien, maar dan wel met geluid. Nu is Alsido aan het klussen in de bunker, waarom een stom muziekje laten horen? Waarom niet gewoon de echte geluiden: klusgeluiden en af en toe wat moppers?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
Wat een slimme volgorde! Eerst alles op orde hebben en dan uitzenden.
De audio is nog niet opnieuw aangesloten.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Och, ik vind het op zich ook wel leuk om al die voorbereidingen te zien, maar dan wel met geluid. Nu is Alsido aan het klussen in de bunker, waarom een stom muziekje laten horen? Waarom niet gewoon de echte geluiden: klusgeluiden en af en toe wat moppers?
Laat Alsido dat dan eerst doen. Prioriteiten stellenquote:Op woensdag 4 november 2009 17:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De audio is nog niet opnieuw aangesloten.
7000 keikersquote:Op woensdag 4 november 2009 17:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga een eigen RLS maken.
Ik begin morgen met streamen, kunnen jullie de hele dag kijken hoe ik na zit te denken over wat ik wil gaan doen
Gaat een hit worden, zeg ik u.
Zal tijd worden zeg. Je hebt lang genoeg moeten wachten.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
En meteen een eigen topiquereeks op Fok!
Bovendien sla ik gemiddeld net zo veel wijven als Huub.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal tijd worden zeg. Je hebt lang genoeg moeten wachten.
Er is een overstroming geweest en daarom moeten er meer camera's bijkomen. Daarvoor moeten eerst alle kabels weggehaald worden vanwege de wet van de communicerende vaten.quote:
Dat heft verdacht veel weg van een spinnenwebquote:Op woensdag 4 november 2009 18:21 schreef beequeen het volgende:
Waar is Alsido toch allemaal mee bezig?
[ afbeelding ]
Logisch, onderwater moet je ook kunnen filmen.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is een overstroming geweest en daarom moeten er meer camera's bijkomen.
Huh?quote:Daarvoor moeten eerst alle kabels weggehaald worden vanwege de wet van de communicerende vaten.
Als je dit zo ziet vraag je je af waarom ze niet gewoon per 1 november zijn begonnen.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:21 schreef beequeen het volgende:
Waar is Alsido toch allemaal mee bezig?
[ afbeelding ]
Prima, het is ook fijn dat mijn vermoedens op deze manier bevestigd worden.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja.
Vraag me af hoe Dementor zich voelt als hij dat leest.
Dude, jij hoorde toch bij het team, ik weet niet waar het mis is gegaan dat je nu ineens zo moeilijk doet, maar die opmerking was heus geen steek onder water tegen jou, dat weet je best.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Prima, het is ook fijn dat mijn vermoedens op deze manier bevestigd worden.
Zoeken ze ook, dat ze het team klein willen houden wil toch niet zeggen dat er niemand bij kan...quote:Op woensdag 4 november 2009 19:15 schreef Dementor het volgende:
Dat het dan niet helemaal strookt met "wij zoeken ambitieuze vrijwilligers" is lachwekkend te noemen.
Het liep scheef op het moment dat ik het gevoel kreeg dat ik voor de gek werd gehouden (men probeerde het althans).quote:Op woensdag 4 november 2009 19:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dude, jij hoorde toch bij het team, ik weet niet waar het mis is gegaan dat je nu ineens zo moeilijk doet, maar die opmerking was heus geen steek onder water tegen jou, dat weet je best.
Dat is mij ontgaan. . .?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het liep scheef op het moment dat ik het gevoel kreeg dat ik voor de gek werd gehouden (men probeerde het althans).
Maar dat gevoel was volgens Alsido én Johan onterecht. En volgens mij ook.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het liep scheef op het moment dat ik het gevoel kreeg dat ik voor de gek werd gehouden (men probeerde het althans).
Kan het wel even samenvatten, ik mocht laten zien wat er mogelijk was en men keek flink over mijn schouder mee terwijl ik ook nog even mijn ideetjes rondstrooide wat betreft het project (heb al behoorlijk wat terug zien komen trouwens).quote:
Ik krijg alleen fatsoenlijke antwoorden van Bram.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar dat gevoel was volgens Alsido én Johan onterecht. En volgens mij ook.
Dus waar hebben we het dan over?![]()
Als iets je dwars zit moet je dat gewoon tegen diegene zeggen, privé, dan krijg je fatsoenlijk antwoord.
Als je hier alles gaat zitten zwart maken geeft dat zeer de indruk dat je er klaar mee bent ja, en in Eindhoven snappen ze dus niet waarom. Ik snap er ook niks van.
Zo zet je jezelf neer als iemand die achter andermans rug om gaat zitten stoken, dat kan toch ook de bedoeling niet zijn?
Dat iemand nog niet concreet wil zijn, nou alee, dat kan ik tot op zeker hoogte nog wle begrijpen. Maar dat liegen is wel een puntje, hou ik totaal niet van. Wat dat betreft begrijp ik wel dat je daar (in elk geval met dat deel) klaar bent.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kan het wel even samenvatten, ik mocht laten zien wat er mogelijk was en men keek flink over mijn schouder mee terwijl ik ook nog even mijn ideetjes rondstrooide wat betreft het project (heb al behoorlijk wat terug zien komen trouwens).
Dat is op zich geen probleem aangezien ik mijn reiskosten vergoed kreeg maar als iemand ijskoud tegen mij staat te liegen en geen concrete antwoorden wil geven (wie werken er zoal mee?) is het voor mij snel bekeken.
Ik kom daar niet om een plekje te veroveren (ik heb gewoon een baan) of ook maar enige vorm van concurrentie te voeren maar zo werd het naar mijn gevoel wel gezien.
En ze hoeven niet alles uit de doeken te doen maar als je tegenover een vrijwilliger geen open kaart speelt hoef je ook geen inzet te verwachten.
Wees gewoon eerlijk (harde TBO les).
Ik neem zonder meer van je aan dat dit zo gegaan is, en ik zou het ook niet accepteren en me voor de gek gehouden voelen.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
En ze hoeven niet alles uit de doeken te doen maar als je tegenover een vrijwilliger geen open kaart speelt hoef je ook geen inzet te verwachten.
Als ze zelfs in grote lijnen niets los willen laten maar niet verder komen dan "zou goed kunnen of iedereen is welkom" ga ik twijfelen aan de oprechtheid.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat iemand nog niet concreet wil zijn, nou alee, dat kan ik tot op zeker hoogte nog wle begrijpen. Maar dat liegen is wel een puntje, hou ik totaal niet van. Wat dat betreft begrijp ik wel dat je daar (in elk geval met dat deel) klaar bent.
Je hoeft het ook niet uit te vechten.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb geen idee wat je bedoelt Dementor, over dat liegen. En het gebrek aan concrete feiten heeft iedereen die met Johan werkt last van, dat zou je inmiddels toch wel moeten weten.![]()
Verder ga ik er maar niet teveel op in, want ik snap nog steeds niet waar het over gaat en heb niet zoveel zin om dat op een openbaar forum uit te vechten.
Bram mag altijd bellen (doet hij ook gewoon), de rest ben ik wel even klaar mee.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik neem zonder meer van je aan dat dit zo gegaan is, en ik zou het ook niet accepteren en me voor de gek gehouden voelen.
Onzin, waarom laten jullie nog helemaal NIETS zien?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb geen idee wat je bedoelt Dementor, over dat liegen. En het gebrek aan concrete feiten heeft iedereen die met Johan werkt last van, dat zou je inmiddels toch wel moeten weten.![]()
Verder ga ik er maar niet teveel op in, want ik snap nog steeds niet waar het over gaat en heb niet zoveel zin om dat op een openbaar forum uit te vechten.
Omdat dat misschien iets is dat je niet gewend bent, maar dat jij twijfelt aan de oprechtheid, wil nog niet zeggen dat dat terecht is. Ik had verwacht dat je Johan intussen goed genoeg had leren kennen om te weten dat dat alles is wat je te horen krijgt... Geloof me, je bent heus niet de enigequote:Op woensdag 4 november 2009 19:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ze zelfs in grote lijnen niets los willen laten maar niet verder komen dan "zou goed kunnen of iedereen is welkom" ga ik twijfelen aan de oprechtheid.
Ook wel terecht denk ik.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ze zelfs in grote lijnen niets los willen laten maar niet verder komen dan "zou goed kunnen of iedereen is welkom" ga ik twijfelen aan de oprechtheid.
Volgens mij is het geen gevecht. Dementor baalt van de manier waarop hij, een vrijwilliger met een maximum aan inzet, is behandeld, en daar is hij open over zoals hij hier altijd open was wanneer het maar kon. Ik zie geen 'hij tegen ons' ofzo, en ik ken Dementor lang genoeg om hem te geloven.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
In mijn omgeving (familie, werk, vrienden en kennissen) is dat niet gebruikelijk (gelukkig maar).quote:Op woensdag 4 november 2009 19:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Omdat dat misschien iets is dat je niet gewend bent
Doe geen moeite om het te ontkrachten.quote:maar dat jij twijfelt aan de oprechtheid, wil nog niet zeggen dat dat terecht is. Ik had verwacht dat je Johan intussen goed genoeg had leren kennen om te weten dat dat alles is wat je te horen krijgt... Geloof me, je bent heus niet de enige
Wat een conclusie op basis van wat minimale info, ook nog eens voornamelijk van 1 zijde. Dit moet helemaal niet via hier uitgevochten worden. Iedereen heeft opeens een mening over mensen die ze nooit gezien hebben, laat staan mee gewerkt.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:44 schreef Disana het volgende:
Als Johan zo omgaat met mensen die zich zozeer hebben ingezet, dan zegt dat iets over Johan. Dat hij 'nou eenmaal zo is' is geen excuus. Het komt er dan gewoon op neer dat hij mensen niet naar waarde schat.
Ja, dat is ook niet de bedoeling.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een conclusie op basis van wat minimale info, ook nog eens voornamelijk van 1 zijde. Dit moet helemaal niet via hier uitgevochten worden. Iedereen heeft opeens een mening over mensen die ze nooit gezien hebben, laat staan mee gewerkt.
Ik denk dat hij mensen redelijk op waarde kan inschatten, maar er verder maling aan heeft, hij kan waarschijnlijk moeilijk delegeren en dan ook nog alleen maar het uitvoerende werk, het creatieve denkwerk laat hij blijkbaar bij zichzelf en alleen maar zichzelf en deelt dat pas op het aller-allerlaatste moment.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:44 schreef Disana het volgende:
Als Johan zo omgaat met mensen die zich zozeer hebben ingezet, dan zegt dat iets over Johan. Dat hij 'nou eenmaal zo is' is geen excuus. Het komt er dan gewoon op neer dat hij mensen niet naar waarde schat.
Dat is nou het fijne aan Fok, vind ikquote:Op woensdag 4 november 2009 19:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een conclusie op basis van wat minimale info, ook nog eens voornamelijk van 1 zijde. Dit moet helemaal niet via hier uitgevochten worden. Iedereen heeft opeens een mening over mensen die ze nooit gezien hebben, laat staan mee gewerkt.
Alsido heeft geen tetten joh.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Je hebt een camera en je hebt tieten.
Je had mij allang tevreden kunnen hebben.
Johan is een publiek figuur, iedereen heeft hem kunnen zien. Dus helemaal zonder oordeel kun je niet zijn.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tevreden over het gedane werk.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja toch Marrije? Hij keek heel heel tevreden. Waarom weet ik eik niet.![]()
Nee, dat was niet de bedoeling, daarom was het ook geen 'conclusie' zoals Pietje stelt maar een als-dan formulering.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet de bedoeling.
We worden gewoon de mond gesnoerdquote:Op woensdag 4 november 2009 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat was niet de bedoeling, daarom was het ook geen 'conclusie' zoals Pietje stelt maar een als-dan formulering.
Ik zie er niet veel van maar dat kan aan mij liggen. Ik vind hem een beetje triestig. Helemaal alleen in dat nare gebouw met kost en inwoning. Kut Mariell.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:57 schreef Marrije het volgende:
Waarschijnlijk tevreden over het gedane werk.
Misschien kunnen we geld inzamelen om een vliegtuigje over te laten vliegen met een spandoek.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie er niet veel van maar dat kan aan mij liggen. Ik vind hem een beetje triestig. Helemaal alleen in dat nare gebouw met kost en inwoning. Kut Mariell.
Ja? Ik vind hem niet zo sneu overkomen hoor, maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie er niet veel van maar dat kan aan mij liggen. Ik vind hem een beetje triestig. Helemaal alleen in dat nare gebouw met kost en inwoning. Kut Mariell.
Neuh, ik heb alleen ook een 'mening'.quote:
Ik dacht dat het een moderatie wasquote:Op woensdag 4 november 2009 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, ik heb alleen ook een 'mening'.
Het H&C topic vind je ook al iets voor achter de schermen, als het aan jou ligt dan hebben we hier 3 topics openquote:Op woensdag 4 november 2009 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, ik heb alleen ook een 'mening'.
Ja nou, in de ideale situatie zitten we nu spannende streams te kijken en te becommentariërenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:05 schreef Marrije het volgende:
Het H&C topic vind je ook al iets voor achter de schermen, als het aan jou ligt dan hebben we hier 3 topics open
Voor een ideale situatie komen er bar weinig bier en tieten in voor, heer Pukquote:Op woensdag 4 november 2009 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja nou, in de ideale situatie zitten we nu spannende streams te kijken en te becommentariëren.
Ik was nog aan 't editten Ianquote:Op woensdag 4 november 2009 20:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Voor een ideale situatie komen er bar weinig bier en tieten in voor, heer Puk
Sorryquote:Op woensdag 4 november 2009 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik was nog aan 't editten Ian. Ik dacht al, je snapt er vast niks van
.
Komt nog, komt nog.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja nou, in de ideale situatie zitten we nu spannende streams te kijken en te becommentariëren.
Neh joh, hoe kom je daar nou bij? Ruzies horen op Fok te worden uitgevochten. Waarbij ik dit trouwens geen ruzie vind, meer een akkefietje waarover Dementor even zijn ongenoegen uit. Verder niks aan t handje.quote:De rest valt al gauw onder roddel en achterklap, waarvan 't gros idd gezellig saampjes uitgevochten moet worden. IRL enzo.
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Nou ik zal de stream nog eens aanslingeren.![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:17 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Een overlegmomentje aan de telefoon
"denk je dat ik die draden zo kan laten hangen? Johan gaat sowieso overal over op zijn bek dus veel zal het niet uitmaken."quote:Op woensdag 4 november 2009 20:17 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Een overlegmomentje aan de telefoon
Hij heeft vanmiddag een kleurplaat gemaakt aan de bar en heeft nu Bart Smit aan de telefoon. Hij heeft een cowboyhoed en cape gewonnen.quote:
Is er iets bijzonders te zien? Toch maar weer even kijken dan, ik schuif die chat gewoon uit beeld.quote:
Nee hoor, maar een telefoongesprek al wandelend met wat gebaren, dat hoor ik liever dan dat ik het ziequote:Op woensdag 4 november 2009 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Is er iets bijzonders te zien? Toch maar weer even kijken dan, ik schuif die chat gewoon uit beeld.
hee piet! "potje vet"?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik heb een potje potje potje veeeheeeeheeeet
Ja inderdaad. Maar ik ga toch weer even inprikken, die chat weerhoudt me daar steeds van.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee hoor, maar een telefoongesprek al wandelend met wat gebaren, dat hoor ik liever dan dat ik het zie
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:27 schreef willem-jozef het volgende:
hee piet! "potje vet"?![]()
zoek je 'n vriendje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |