Hilarisch gewoonquote:Op maandag 2 november 2009 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Alweer?
Het is echt hinderlijk aan het worden, elke keer begint ie weer over allerlei vage vetes en ouwe koeien te praten. Alsof die hele chat om hem draait.
Iedereen die hij 'misschien wat te snel' heeft geband is iig weer van harte welkom.quote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef Dementor het volgende:
Ik ben benieuwd welke inzamelingsactie hij dit keer voor de nieuwe leden in petto heeft.
Misschien is zijn TV inmiddels aan vervanging toe.
Ramptoerismequote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat doen jullie er überhaupt dan, of is dat een domme vraag?
Ik kan niet stoppen met kijken.quote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik doe er niks, kijk alleen maar het is net of je op NL zit te kijken, trouwens al een hele tijd niet gedaan.quote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
De barmhartigheid zelve.quote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Iedereen die hij 'misschien wat te snel' heeft geband is iig weer van harte welkom.
tis toch ook best vermakelijk dat gedraai en gelik van 'mquote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik ookquote:Op maandag 2 november 2009 21:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
.....al zijn het wel niet zulke fijne streams...ik blijf hangen telkens
Begin van de avond was het onderbroekenlol met af en toe een eikel ertussen, was nieuwsgierig wanneer Sly weer op zou duiken, gezien de eerdere berichten hier.Wist niet dat het zo erg met hem was?quote:Op maandag 2 november 2009 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk ging ik weer kijken toen ik hier het postje van Jian las
Tja wat wil je met zulke spannende streams en fantastische muziek erbijquote:Op maandag 2 november 2009 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn wat een reacties, blijkbaar nog druk ook.
Zo erg is het niet met hem hoor, vanmiddag probeerde hij me nog twee keer aan te vallen, een keer om wat we hier posttenquote:Op maandag 2 november 2009 21:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Begin van de avond was het onderbroekenlol met af en toe een eikel ertussen, was nieuwsgierig wanneer Sly weer op zou duiken, gezien de eerdere berichten hier.Wist niet dat het zo erg met hem was?
Bekeren en geloven gaan in ieder geval samenquote:Op maandag 2 november 2009 21:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij gelooft er in ieder geval heilig in, we moeten ons verenigen en overal zand over gooien.
Het beeld veranderd niet, Dot nog steeds op de chatquote:
Er zitten ook hele kleine aanvalletjes tussen, heb het wel gelezen, die naar jou heb ik niet gelezen. Maar hij weet tegen wie hij praat, leest hier zeker mee.quote:Op maandag 2 november 2009 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo erg is het niet met hem hoor, vanmiddag probeerde hij me nog twee keer aan te vallen, een keer om wat we hier postten
Die muziek heb ik uitgeflikkerd hoor, dat trek ik echt niet langerquote:Op maandag 2 november 2009 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja wat wil je met zulke spannende streams en fantastische muziek erbij
Ja ik vertrek pas morgen ochtendquote:Op maandag 2 november 2009 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Het beeld veranderd niet, Dot nog steeds op de chat
Je mist de fanfare.quote:Op maandag 2 november 2009 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Die muziek heb ik uitgeflikkerd hoor, dat trek ik echt niet langer
+1quote:Op maandag 2 november 2009 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 2 november 2009 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |