Zo erg is het niet met hem hoor, vanmiddag probeerde hij me nog twee keer aan te vallen, een keer om wat we hier posttenquote:Op maandag 2 november 2009 21:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Begin van de avond was het onderbroekenlol met af en toe een eikel ertussen, was nieuwsgierig wanneer Sly weer op zou duiken, gezien de eerdere berichten hier.Wist niet dat het zo erg met hem was?
Bekeren en geloven gaan in ieder geval samenquote:Op maandag 2 november 2009 21:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij gelooft er in ieder geval heilig in, we moeten ons verenigen en overal zand over gooien.
Het beeld veranderd niet, Dot nog steeds op de chatquote:
Er zitten ook hele kleine aanvalletjes tussen, heb het wel gelezen, die naar jou heb ik niet gelezen. Maar hij weet tegen wie hij praat, leest hier zeker mee.quote:Op maandag 2 november 2009 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo erg is het niet met hem hoor, vanmiddag probeerde hij me nog twee keer aan te vallen, een keer om wat we hier postten
Die muziek heb ik uitgeflikkerd hoor, dat trek ik echt niet langerquote:Op maandag 2 november 2009 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja wat wil je met zulke spannende streams en fantastische muziek erbij
Ja ik vertrek pas morgen ochtendquote:Op maandag 2 november 2009 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Het beeld veranderd niet, Dot nog steeds op de chat
Je mist de fanfare.quote:Op maandag 2 november 2009 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Die muziek heb ik uitgeflikkerd hoor, dat trek ik echt niet langer
+1quote:Op maandag 2 november 2009 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 2 november 2009 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat heet passieve agressiequote:Op maandag 2 november 2009 21:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Er zitten ook hele kleine aanvalletjes tussen, heb het wel gelezen, die naar jou heb ik niet gelezen. Maar hij weet tegen wie hij praat, leest hier zeker mee.
O en weten jullie al wanneer het begintquote:
quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
O en weten jullie al wanneer het begint
En het potje met vetquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 21:47 schreef Jian het volgende:
Laatste opmerking van Slaai voorlopig; nowlive: ik sta altijd voor alles open Ik zeg we waarschuwen Bubba
Logische keuzequote:Op maandag 2 november 2009 21:47 schreef Jian het volgende:
Laatste opmerking van Slaai voorlopig; nowlive: ik sta altijd voor alles open Ik zeg we waarschuwen Bubba
Hij probeert echt heel vredelievend over te komen(eng gewoon), zand enzo, maar af en toe, tja een vos......quote:
Damn waar is mijn heksje nou, hadden we weer een filmverhaal op kunnen schrijvenquote:Op maandag 2 november 2009 21:47 schreef Jian het volgende:
Misschien trappen ze er in.quote:Op maandag 2 november 2009 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij probeert echt heel vredelievend over te komen(eng gewoon), zand enzo, maar af en toe, tja een vos......
Je zult nog versteld staan.quote:Op maandag 2 november 2009 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb sommige reakties gelezen...het zou toch niet?
Tja goedgeleuvige menschenquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 21:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Ontopic.
Wat hebben jullie toch tegen Sly van Nowlive, hij heeft denk ik een goed warm hart,
is toch maar beheerder van een forum , mijn vier zussen vinden hem er lekker uitzien,
en verheugen zich er zelfs op dat hij "The Bunker best of fora "ingaat.
Dus dat. [ afbeelding ]
Ja smaken verschillen, halloquote:Op maandag 2 november 2009 21:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Ontopic.
Wat hebben jullie toch tegen Sly van Nowlive, hij heeft denk ik een goed warm hart,
is toch maar beheerder van een forum , mijn vier zussen vinden hem er lekker uitzien,
Dus dat. [ afbeelding ]
Ja dat dan weer welquote:Op maandag 2 november 2009 21:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lekker laten gaan, hebben we iets om te lachen dit najaar.
Op dat laatste verheug ik me ook wel. 't zal niet mooi worden, maar wat gaan we smullen danquote:Op maandag 2 november 2009 21:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Ontopic.
Dus dat. [ afbeelding ]
Nou sorry hoor er is daar zoveel ellende geweest. Heb het ook alleen maar van de zijlijn, ben er nooit echt aktief geweest.quote:
whut?quote:Op maandag 2 november 2009 22:08 schreef Laysa het volgende:
Ik heb die stream ook maar ff aan....maar nu zie ik dat Dottey ook een Blauwe is
Die quote ik ff.quote:
Heeft ze je puppie platgestampt ofzo?quote:
duidelijkheid is altied goedquote:Op maandag 2 november 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
Op die Sjat natuurlijk...ik ga het ook gewoon zitten uitleggen ook nog
quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
das waar....ik heb het maar weer uitgezet...tis wel duidelijk] dat er niets gaat gebeuren daar
Ben je al binnen daar?quote:Op maandag 2 november 2009 22:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heeft ze je puppie platgestampt ofzo?
Dan had je me vast al gezienquote:
Ik niet.quote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan had je me vast al gezien.
Maargoed, kunnen jullie 2 ff wat harder door gaan rellen? Ik zie nl. een nieuwe gate opkomen.
Ik rel niet.quote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan had je me vast al gezien.
Maargoed, kunnen jullie 2 ff wat harder door gaan rellen? Ik zie nl. een nieuwe gate opkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |