Tja goedgeleuvige menschenquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 21:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Ontopic.
Wat hebben jullie toch tegen Sly van Nowlive, hij heeft denk ik een goed warm hart,
is toch maar beheerder van een forum , mijn vier zussen vinden hem er lekker uitzien,
en verheugen zich er zelfs op dat hij "The Bunker best of fora "ingaat.
Dus dat. [ afbeelding ]
Ja smaken verschillen, halloquote:Op maandag 2 november 2009 21:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Ontopic.
Wat hebben jullie toch tegen Sly van Nowlive, hij heeft denk ik een goed warm hart,
is toch maar beheerder van een forum , mijn vier zussen vinden hem er lekker uitzien,
Dus dat. [ afbeelding ]
Ja dat dan weer welquote:Op maandag 2 november 2009 21:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lekker laten gaan, hebben we iets om te lachen dit najaar.
Op dat laatste verheug ik me ook wel. 't zal niet mooi worden, maar wat gaan we smullen danquote:Op maandag 2 november 2009 21:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Ontopic.
Dus dat. [ afbeelding ]
Nou sorry hoor er is daar zoveel ellende geweest. Heb het ook alleen maar van de zijlijn, ben er nooit echt aktief geweest.quote:
whut?quote:Op maandag 2 november 2009 22:08 schreef Laysa het volgende:
Ik heb die stream ook maar ff aan....maar nu zie ik dat Dottey ook een Blauwe is
Die quote ik ff.quote:
Heeft ze je puppie platgestampt ofzo?quote:
duidelijkheid is altied goedquote:Op maandag 2 november 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
Op die Sjat natuurlijk...ik ga het ook gewoon zitten uitleggen ook nog
quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
das waar....ik heb het maar weer uitgezet...tis wel duidelijk] dat er niets gaat gebeuren daar
Ben je al binnen daar?quote:Op maandag 2 november 2009 22:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heeft ze je puppie platgestampt ofzo?
Dan had je me vast al gezienquote:
Ik niet.quote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan had je me vast al gezien.
Maargoed, kunnen jullie 2 ff wat harder door gaan rellen? Ik zie nl. een nieuwe gate opkomen.
Ik rel niet.quote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan had je me vast al gezien.
Maargoed, kunnen jullie 2 ff wat harder door gaan rellen? Ik zie nl. een nieuwe gate opkomen.
Komt nog welquote:
Heb je nou nog niet door dat bommie je zit te hacken????quote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Hebben jullie ook last van traag en eraf gedonderd worden van internet ,komt dat door die stream die geopend is?
Ik zou niet weten waarom.quote:
Omdat je publiek het wil en jij een rasentertainer bent!quote:
ik ben niet 1.65 en hyper actief..quote:Op maandag 2 november 2009 22:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Omdat je publiek het wil en jij een rasentertainer bent!
url?quote:
Als ze schijt aan de camera krijgtquote:Op dinsdag 3 november 2009 02:07 schreef Maanvis het volgende:
de anus van dottey, wanener verschijnt die op cam?
Ik zou Dottey gewoon doen he ? Echt! Beetje tegen dat babyvet aanrammen manoman!quote:Op dinsdag 3 november 2009 02:07 schreef Maanvis het volgende:
de anus van dottey, wanener verschijnt die op cam?
Ik ook hoor. Geen centje pijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 02:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou Dottey gewoon doen he ? Echt! Beetje tegen dat babyvet aanrammen manoman!
Zit je in de stoppenkast?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ha, blijven cappen jongens ik kan hier niet meekijken![]()
keequote:Op dinsdag 3 november 2009 10:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Geen dank, maar zou jij aub die tok kunnen bellen om die reteafschuwelijke muziek af te zetten?quote:
Ik heb met je te doen. Er gebeurt ook zo ontzettend veel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er zit een mute knopje op lieverdquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen dank, maar zou jij aub die tok kunnen bellen om die reteafschuwelijke muziek af te zetten?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:50 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen. Er gebeurt ook zo ontzettend veel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kan je voorlopig nog blijven copypasten...quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:50 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen. Er gebeurt ook zo ontzettend veel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan hier de stream en chat niet bekijken Fluiter, zit achter een proxyserver, vandaar dat ik het vroeg aan anderenquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:28 schreef tuinfluiter het volgende:
http://www.gadwin.com/download/index.htm#PrintScreen
de onderste > Gadwin PrintScreen 4.3 freeware
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:30 schreef Copycat het volgende:
Ik zou het niet met 100% zekerheid durven zeggen, maar hij lijkt iig meer op Bram dan op Dementor.
Volgens mij was die verkoop een hoaxquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:17 schreef D. het volgende:
Ik zie dat het schilderij wat geveild werd voor het goede doel nog steeds niet is opgehaald
Van EnjoyMedia?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Volgens mij was die verkoop een hoax![]()
Tja, als er toch nietmand iets voor geeftquote:Volgens Johan blijft het schilderij hangen
Daar had ie anders zat tijd voor gehadquote:Volgens Roel Hofman is het schilderij nog niet af.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |