Geen dank, maar zou jij aub die tok kunnen bellen om die reteafschuwelijke muziek af te zetten?quote:
Ik heb met je te doen. Er gebeurt ook zo ontzettend veel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ha, blijven cappen jongens ik kan hier niet meekijken![]()
Er zit een mute knopje op lieverdquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen dank, maar zou jij aub die tok kunnen bellen om die reteafschuwelijke muziek af te zetten?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:50 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen. Er gebeurt ook zo ontzettend veel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kan je voorlopig nog blijven copypasten...quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:50 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen. Er gebeurt ook zo ontzettend veel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan hier de stream en chat niet bekijken Fluiter, zit achter een proxyserver, vandaar dat ik het vroeg aan anderenquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:28 schreef tuinfluiter het volgende:
http://www.gadwin.com/download/index.htm#PrintScreen
de onderste > Gadwin PrintScreen 4.3 freeware
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:30 schreef Copycat het volgende:
Ik zou het niet met 100% zekerheid durven zeggen, maar hij lijkt iig meer op Bram dan op Dementor.
Volgens mij was die verkoop een hoaxquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:17 schreef D. het volgende:
Ik zie dat het schilderij wat geveild werd voor het goede doel nog steeds niet is opgehaald
Van EnjoyMedia?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Volgens mij was die verkoop een hoax![]()
Tja, als er toch nietmand iets voor geeftquote:Volgens Johan blijft het schilderij hangen
Daar had ie anders zat tijd voor gehadquote:Volgens Roel Hofman is het schilderij nog niet af.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |