Dat heet passieve agressiequote:Op maandag 2 november 2009 21:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Er zitten ook hele kleine aanvalletjes tussen, heb het wel gelezen, die naar jou heb ik niet gelezen. Maar hij weet tegen wie hij praat, leest hier zeker mee.
O en weten jullie al wanneer het begintquote:
quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
O en weten jullie al wanneer het begint
En het potje met vetquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 21:47 schreef Jian het volgende:
Laatste opmerking van Slaai voorlopig; nowlive: ik sta altijd voor alles open Ik zeg we waarschuwen Bubba
Logische keuzequote:Op maandag 2 november 2009 21:47 schreef Jian het volgende:
Laatste opmerking van Slaai voorlopig; nowlive: ik sta altijd voor alles open Ik zeg we waarschuwen Bubba
Hij probeert echt heel vredelievend over te komen(eng gewoon), zand enzo, maar af en toe, tja een vos......quote:
Damn waar is mijn heksje nou, hadden we weer een filmverhaal op kunnen schrijvenquote:Op maandag 2 november 2009 21:47 schreef Jian het volgende:
Misschien trappen ze er in.quote:Op maandag 2 november 2009 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij probeert echt heel vredelievend over te komen(eng gewoon), zand enzo, maar af en toe, tja een vos......
Je zult nog versteld staan.quote:Op maandag 2 november 2009 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb sommige reakties gelezen...het zou toch niet?
Tja goedgeleuvige menschenquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 21:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Ontopic.
Wat hebben jullie toch tegen Sly van Nowlive, hij heeft denk ik een goed warm hart,
is toch maar beheerder van een forum , mijn vier zussen vinden hem er lekker uitzien,
en verheugen zich er zelfs op dat hij "The Bunker best of fora "ingaat.
Dus dat. [ afbeelding ]
Ja smaken verschillen, halloquote:Op maandag 2 november 2009 21:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Ontopic.
Wat hebben jullie toch tegen Sly van Nowlive, hij heeft denk ik een goed warm hart,
is toch maar beheerder van een forum , mijn vier zussen vinden hem er lekker uitzien,
en verheugen zich er zelfs op dat hij "The Bunker best of fora "ingaat.
Dus dat. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |