quote:Op maandag 2 november 2009 20:26 schreef Soury het volgende:
Tis tijd om die hond een paar netkousen aan te trekken
Nee ik heb geen nieuws sorry.quote:Op maandag 2 november 2009 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is er nog breaking news Dottey, de waterman is de schade komen opnemen?
Alweer?quote:Op maandag 2 november 2009 21:26 schreef Jian het volgende:
Wat is die Sly in godensnaam voor charme-advies aan het voeren op die chat,die heeft het idee dat er iets te halen valt hoor
hij wil maar dat het verleden vergeten wordt en hij trekt het boetekleed aan, etc, etc,quote:Op maandag 2 november 2009 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Alweer?
Het is echt hinderlijk aan het worden, elke keer begint ie weer over allerlei vage vetes en ouwe koeien te praten. Alsof die hele chat om hem draait.
Ah daarom begint hij er steeds weer over. Afijn, ieder zijn hobbyquote:Op maandag 2 november 2009 21:29 schreef Jian het volgende:
[..]
hij wil maar dat het verleden vergeten wordt en hij trekt het boetekleed aan, etc, etc,
Hilarisch gewoonquote:Op maandag 2 november 2009 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Alweer?
Het is echt hinderlijk aan het worden, elke keer begint ie weer over allerlei vage vetes en ouwe koeien te praten. Alsof die hele chat om hem draait.
Iedereen die hij 'misschien wat te snel' heeft geband is iig weer van harte welkom.quote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef Dementor het volgende:
Ik ben benieuwd welke inzamelingsactie hij dit keer voor de nieuwe leden in petto heeft.
Misschien is zijn TV inmiddels aan vervanging toe.
Ramptoerismequote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat doen jullie er überhaupt dan, of is dat een domme vraag?
Ik kan niet stoppen met kijken.quote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik doe er niks, kijk alleen maar het is net of je op NL zit te kijken, trouwens al een hele tijd niet gedaan.quote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
De barmhartigheid zelve.quote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Iedereen die hij 'misschien wat te snel' heeft geband is iig weer van harte welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |