Misschien kunnen we geld inzamelen om een vliegtuigje over te laten vliegen met een spandoek.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie er niet veel van maar dat kan aan mij liggen. Ik vind hem een beetje triestig. Helemaal alleen in dat nare gebouw met kost en inwoning. Kut Mariell.
Ja? Ik vind hem niet zo sneu overkomen hoor, maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie er niet veel van maar dat kan aan mij liggen. Ik vind hem een beetje triestig. Helemaal alleen in dat nare gebouw met kost en inwoning. Kut Mariell.
Neuh, ik heb alleen ook een 'mening'.quote:
Ik dacht dat het een moderatie wasquote:Op woensdag 4 november 2009 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, ik heb alleen ook een 'mening'.
Het H&C topic vind je ook al iets voor achter de schermen, als het aan jou ligt dan hebben we hier 3 topics openquote:Op woensdag 4 november 2009 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, ik heb alleen ook een 'mening'.
Ja nou, in de ideale situatie zitten we nu spannende streams te kijken en te becommentariėrenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:05 schreef Marrije het volgende:
Het H&C topic vind je ook al iets voor achter de schermen, als het aan jou ligt dan hebben we hier 3 topics open
Voor een ideale situatie komen er bar weinig bier en tieten in voor, heer Pukquote:Op woensdag 4 november 2009 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja nou, in de ideale situatie zitten we nu spannende streams te kijken en te becommentariėren.
Ik was nog aan 't editten Ianquote:Op woensdag 4 november 2009 20:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Voor een ideale situatie komen er bar weinig bier en tieten in voor, heer Puk
Sorryquote:Op woensdag 4 november 2009 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik was nog aan 't editten Ian. Ik dacht al, je snapt er vast niks van
.
Komt nog, komt nog.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja nou, in de ideale situatie zitten we nu spannende streams te kijken en te becommentariėren.
Neh joh, hoe kom je daar nou bij? Ruzies horen op Fok te worden uitgevochten. Waarbij ik dit trouwens geen ruzie vind, meer een akkefietje waarover Dementor even zijn ongenoegen uit. Verder niks aan t handje.quote:De rest valt al gauw onder roddel en achterklap, waarvan 't gros idd gezellig saampjes uitgevochten moet worden. IRL enzo.
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Nou ik zal de stream nog eens aanslingeren.![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:17 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Een overlegmomentje aan de telefoon
"denk je dat ik die draden zo kan laten hangen? Johan gaat sowieso overal over op zijn bek dus veel zal het niet uitmaken."quote:Op woensdag 4 november 2009 20:17 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Een overlegmomentje aan de telefoon
Hij heeft vanmiddag een kleurplaat gemaakt aan de bar en heeft nu Bart Smit aan de telefoon. Hij heeft een cowboyhoed en cape gewonnen.quote:
Is er iets bijzonders te zien? Toch maar weer even kijken dan, ik schuif die chat gewoon uit beeld.quote:
Nee hoor, maar een telefoongesprek al wandelend met wat gebaren, dat hoor ik liever dan dat ik het ziequote:Op woensdag 4 november 2009 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Is er iets bijzonders te zien? Toch maar weer even kijken dan, ik schuif die chat gewoon uit beeld.
hee piet! "potje vet"?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik heb een potje potje potje veeeheeeeheeeet
Ja inderdaad. Maar ik ga toch weer even inprikken, die chat weerhoudt me daar steeds van.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee hoor, maar een telefoongesprek al wandelend met wat gebaren, dat hoor ik liever dan dat ik het zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |