Heeft tie geen poolstok danquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
StudioVlemmix1 probeert de server te resetten maar dat ding staat aan de andere kant van de sloot, jammer want een flinke schop helpt meestal wel
chat ging al even niet goed dacht ik, raar met die lijst viewers die steeds weg was.quote:
trusteh wijnneusquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:19 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
chat ging al even niet goed dacht ik, raar met die lijst viewers die steeds weg was.
Kan ik mooi op tijd naar bed.![]()
truste wijsneusquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:19 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
chat ging al even niet goed dacht ik, raar met die lijst viewers die steeds weg was.
Kan ik mooi op tijd naar bed.![]()
ja kan ookquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:19 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Desnoods de vlaggenstok van Vlemmix
Sei stato in italiaquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:25 schreef Maanvis het volgende:
is er nu nog wat op of is er nu niets meer op? ben de hele dag weggeweest namelijk (ff naar milaan en terug)
En nu is ie naaktquote:
Hij weet wel van aanpakken.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bassis is een baas. Ik zei 't toch.
Amazing!quote:Op woensdag 4 november 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
Wat een slimme volgorde! Eerst alles op orde hebben en dan uitzenden.
Ik had gisteren twee gemiste oproepjes van Bram ... Zou het dan toch?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:49 schreef Dementor het volgende:
Nu nog even wachten op een nieuwe RLS uit één van de oude vertrouwde stallen en we zijn weer voorzien.
Die moet je altijd direct beantwoorden!quote:Op woensdag 4 november 2009 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had gisteren twee gemiste oproepjes van Bram ... Zou het dan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |