Vind het ook mooiquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:24 schreef Toverheks het volgende:
en het schilderij heeft geen waterschade zo te zien, blijf het een mooi schilderij vinden.
Dottey slaapt meestal boven, als ik er ben dan is dat bed mijn stekkie, maar weet niet of dat zo blijft als de camera's draaien 's nachts.quote:
Die matras met waterschade, die is komende 4 weken nog niet droog hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dottey slaapt meestal boven, als ik er ben dan is dat bed mijn stekkie, maar weet niet of dat zo blijft als de camera's draaien 's nachts.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:04 schreef versabommie het volgende:
wheheh windows 7 en ie8 en de streams zijn niet meer te openen... Netjes hoor die chat naast het scherm zetten
gewoon een plastic zeiltje erover, dan het laken en slapen maar, alles voor de kijkcijfers hoor want anders duurt het echt nog 4 weken voor we Uberhaut nog iets zien.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:23 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Die matras met waterschade, die is komende 4 weken nog niet droog hoor.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:03 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Alsido loopt onder de klanken van 'Vierenvijftigste couplet, ik heb een potje met vet' naar boven, nadat hij de trap heeft schoongeveegd met stoffer en blik.
wtf, was die nu alweer vies, en ik maar boenen op die klotetrapquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:03 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Alsido loopt onder de klanken van 'Vierenvijftigste couplet, ik heb een potje met vet' naar boven, nadat hij de trap heeft schoongeveegd met stoffer en blik.
Blijkbaarquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
wtf, was die nu alweer vies, en ik maar boenen op die klotetrap
Same here.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:01 schreef snetje het volgende:
weg stream en weg chat?
ah stream heb ik weer maar de chat wil maar niet
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef Chanel5 het volgende:
Ik was ff druk ergens anders, Alsido heeft eindelijk zijn rust gevonden.
Ustream server voor de chat ligt plat hoor ik netquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:08 schreef bamby het volgende:
hier ook het zelfde stream wel chat niet
Ja dat had ik al anderhalf uurquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Hier ook,en ik maar roepen daar of er iemand was![]()
![]()
Wordt vast opgelostquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja dat had ik al anderhalf uurDan weer wel mensen aanwezig en dan ineens iedereen weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |