quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:ACT-F
...
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:GoeRoe86
...
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:Min-e
...
quote:msnk
...
quote:RoW-0
...
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
ik open nooit topics, dus ik dacht dat jullie het wel zouden doen.quote:Op zondag 1 november 2009 22:46 schreef Ayca het volgende:
Nou Bilmiyorem ik zat al 10 min, te wachten
Jij komt uit Noord-Holland?quote:Op zondag 1 november 2009 22:46 schreef ClioSporT het volgende:
Even met m'n webcam wat geluid opgenomen.
http://nl.tinypic.com/r/k0o669/4 (TURKS)
http://nl.tinypic.com/r/2a8kzzt/4 (NL)
Rotterdam ouwe gek.quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 22:50 schreef Ayca het volgende:
Wat een TT faal, niemand ziet de link naar Bilmi
Had je aan het einde geen zin meer om te praten ofzo? HAHHAquote:Op zondag 1 november 2009 22:46 schreef ClioSporT het volgende:
Vandaar die rare R, die best wel uitnodigt tot polyandrie.quote:
Jawel, ik ging zelfs nog even door maar dat bespaar ik jullie.quote:Op zondag 1 november 2009 22:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Had je aan het einde geen zin meer om te praten ofzo? HAHHA
Ne haliniz varsa görün, op het einde.quote:Op zondag 1 november 2009 22:46 schreef ClioSporT het volgende:
quote:Op zondag 1 november 2009 22:52 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jawel, ik ging zelfs nog even door maar dat bespaar ik jullie.
Bij mij ligt het meer aan het feit dat mijn team Fenerbahce punten heeft verloren.quote:Op zondag 1 november 2009 22:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jammer zeg!
Hahaha oke. Mja dat he ik ook weleens hoor..dan ben ik eigenlijk te lui om te praten en dan komt er nog wel geluid uit mn mond maar dan beweeg ik mn lippen niet meer echt =p
Neem dat eens op..quote:Op zondag 1 november 2009 22:54 schreef Min-e het volgende:
[..]
Bir daha duyarsam kullaklarindan cekmem, diger taraflarindan alirim intikamimi.
Ben kocamııııııı istiyorum?quote:Op zondag 1 november 2009 22:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ga dalijk ook Turks praten haha.
Mn turkse vriendin leert me weleens wat
Haha, van die standaard dingen. Merhaba, nasilsin, iyiyim etc. etc.quote:Op zondag 1 november 2009 23:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja dat ken ik nou weer net niet.
nasilsin?
quote:Op zondag 1 november 2009 23:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haha, van die standaard dingen. Merhaba, nasilsin, iyiyim etc. etc.
Meteen het gescheld leren.. laat ze je iets nuttigs lerenquote:Op zondag 1 november 2009 23:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Precies ! En oruspu natuurlijk. Mn vriendin in de metro tegen een andere Turkse ''Dat is echt een oruspu''. Ik wie? wat? een oruspu? Praat nou eens Nederlands..en die Turken keken me al raar aanHad een beetje laat door dat het een scheldwoord was hehe
quote:Op zondag 1 november 2009 23:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Precies ! En oruspu natuurlijk. Mn vriendin in de metro tegen een andere Turkse ''Dat is echt een oruspu''. Ik wie? wat? een oruspu? Praat nou eens Nederlands..en die Turken keken me al raar aanHad een beetje laat door dat het een scheldwoord was hehe
Dit is een voorbeeld indd. En doe niet net of jij er nooit iets ''gemeens'' uitfloeptquote:Op zondag 1 november 2009 23:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Meteen het gescheld leren.. laat ze je iets nuttigs leren
Ik doe niet alsof, ik gebruik geen woorden als "oruspu". Niet iedereen is hetzelfde, dus je kan daar ook niet over oordelen zonder me te kennen.quote:Op zondag 1 november 2009 23:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dit is een voorbeeld indd. En doe niet net of jij er nooit iets ''gemeens'' uitfloept
quote:Op zondag 1 november 2009 23:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik doe niet alsof, ik gebruik geen woorden als "oruspu". Niet iedereen is hetzelfde, dus je kan daar ook niet over oordelen zonder me te kennen.
quote:Op zondag 1 november 2009 23:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Petje af hoor?![]()
Sorry dan voor mijn snel getrokken oordeel.
Sowieso.quote:Op zondag 1 november 2009 23:08 schreef ClioSporT het volgende:
Zowiezo bestaat er geen woord als oruspu.
Orospu ken ik wel.
Nee, jij wel? Iedereen heeft zo zijn gebrekenquote:Op zondag 1 november 2009 23:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Oordeel je vaker zo snel over mensen? Ik hoop dat je het afleert, het is geen goede eigenschap. Ben je nooit iemand tegengekomen die geen woorden als "oruspu" gebruikt?
lijkt alleen maar zoquote:Op zondag 1 november 2009 23:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wat een uhm bitchy reacties ineens zeg
Ik wijs je op je gebreken, zodat je eraan kunt werken, daar is toch niets mis mee? Iedereen kan eraan werken, je moet het niet zo laten, omdat je "toch" zo bent.quote:Op zondag 1 november 2009 23:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, jij wel? Iedereen heeft zo zijn gebreken![]()
Ik vraag niet aan iedereen of die scheldwoorden in de richting van oruspu gebruikt. Maar het leek me niet meer dan normaal dat wanneer iemand geirriteerd/boos is weleens een verkeerd woord eruit floept
quote:Op zondag 1 november 2009 23:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een beetje gemeen.
Ik heb weggehaald wat ik eerst had getypt hier. Hou je koest, anders ga ik daar weer spijt van krijgenquote:
Ik vind dat je even normaal moet doen tegen je abla.quote:Op zondag 1 november 2009 23:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik wijs je op je gebreken, zodat je eraan kunt werken, daar is toch niets mis mee? Iedereen kan eraan werken, je moet het niet zo laten, omdat je "toch" zo bent.
Wij houden niet van allochtonen in dit topic.quote:Op zondag 1 november 2009 23:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Kan aan mijn belevingswereld liggen natuurlijk maar dacht even dat er sprake was van een opzettelijk ''vijandige'' toon.
Nee, lijkt serieus maar zo, misschien had ik er leuke emoticons bij moeten postenquote:Op zondag 1 november 2009 23:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Kan aan mijn belevingswereld liggen natuurlijk maar dacht even dat er sprake was van een opzettelijk ''vijandige'' toon.
Ik had het gelezen in een quote oma.quote:Op zondag 1 november 2009 23:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik heb weggehaald wat ik eerst had getypt hier. Hou je koest, anders ga ik daar weer spijt van krijgen
don't feed the trollquote:Op zondag 1 november 2009 23:14 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik vind dat je even normaal moet doen tegen je abla.
Enige reden dat jij niet zo KAN (of je het wil buiten gelaten) schelden is, omdat je Turks nog slechter is dan een doodgeslagen zeehond bij de kust van Turkije.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |