quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:ACT-F
...
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:GoeRoe86
...
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:Min-e
...
quote:msnk
...
quote:RoW-0
...
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
ebru umarquote:Op zondag 1 november 2009 19:55 schreef IHVK het volgende:
Het is wel super lief maar het klinkt ook een klein beetje als Ebru Umar. (die ook een lieve stem heeft, maar niet zo lief is verder)
quote:Op zondag 1 november 2009 20:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Joehoeeeeeeee
Bied mij eens een stukje baklava aan
ik aai geen hondenquote:Op zondag 1 november 2009 19:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Aaien? Ik ben toch geen hond!
Heb je een stukje tekst?quote:Op zondag 1 november 2009 20:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Wie durft er zijn Engelse accent te posten?
ik zat iets leuks te zoeken maar kon niets vindenquote:Op zondag 1 november 2009 20:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Wie durft er zijn Engelse accent te posten?
quote:
quote:Yo, I'll tell you what I want, what I really really want,
So tell me what you want, what you really really want,
I'll tell you what I want, what I really really want,
I wanna, I wanna, I wanna, I wanna, I wanna really
really really wanna zigazig ha.
If you want my future forget my past,
If you wanna get with me better make it fast,
Now don't go wasting my precious time,
Get your act together we could be just fine
I'll tell you what I want, what I really really want,
If you wanna be my lover, you gotta get with my friends,
Make it last forever friendship never ends,
If you wanna be my lover, you have got to give,
Taking is too easy, but that's the way it is.
What do you think about that now you know how I feel,
Say you can handle my love are you for real,
I won't be hasty, I'll give you a try
If you really bug me then I'll say goodbye.
Yo I'll tell you what I want, what I really really want,
So here's a story from A to Z, you wanna get with me
you gotta listen carefully,
We got Em in the place who likes it in your face,
we got G like MC who likes it on an
Easy V doesn't come for free, she's a real lady,
and as for me..ah you'll see,
Slam your body down and wind it all around
Slam your body down and wind it all around.
If you wanna be my lover, you gotta, you gotta, you
gotta,
you gotta, you gotta, slam, slam, slam, slam
Slam your body down zigazig ah
If you wanna be my lover.
quote:Op zondag 1 november 2009 20:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Baklava? Tast toe! [ afbeelding ].
ik heb ietsquote:
quote:
Whehe ik speel ook farmville nu.quote:Op zondag 1 november 2009 20:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb iets![]()
Gail found a sad, lonely black kitten on their farm. Oh no!
Gail was farming when a sad, lonely black kitten wandered onto their farm in FarmVille. She's been searching for her lost friend who likes to hide inside of Jack-O-Lanterns. She feels very sad and could use a new home and help finding her friend.
van farmville
Tja.quote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Die lappen tekst verpesten mijn beeld..nu wil ik hier zelfs niet meer reageren
Alleen voor de echte durfals, klikken op eigen risico.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
welke level?quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 20:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen voor de echte durfals, klikken op eigen risico.Hmm, die is niet van Shakespeare in ieder geval...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 november 2009 20:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen voor de echte durfals, klikken op eigen risico.smerig dudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Europa kann nicht eher zur Ruhe kommen, bevor die jüdische Frage ausgeräumt ist. Die Welt hat Siedlungsraum genügend, es muß aber endgültig mit der Meinung gebrochen werden, als sei das jüdische Volk vom lieben Gott eben dazu bestimmt, in einem gewissen Prozentsatz Nutznießer am Körper und an der produktiven Arbeit anderer Völker zu sein.
Das Judentum wird sich genauso einer soliden aufbauenden Tätigkeit anpassen müssen, wie es andere Völker auch tun, oder es wird früher oder später einer Krise von unvorstellbarem Ausmaß erliegen.
Wenn es dem internationalen Finanzjudentum in und außerhalb Europas gelingen sollte, die Völker noch einmal in einen Weltkrieg zu stürzen, dann wird das Ergebnis nicht der Sieg des Judentums sein, sondern die Vernichtung der jüdischen Rasse in Europa!
En Frans?quote:Op zondag 1 november 2009 20:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar jullie Duits:
[..]![]()
Ik versta Turks Engels juist beter, maar dat komt ook door mezelfquote:Op zondag 1 november 2009 20:17 schreef Ayca het volgende:
Wij hadden vorig jaar Turkse gasten bij ons op school, nouja zij deden dus zo'n presentatie in het engels, was niet te verstaan
quote:Έχουμε πια κουραστεί. Χρόνια τώρα ζούμε το ίδιο σκηνικό. Ομάδες ένοπλων ακροαριστερών, έχουν αναλάβει το ρόλο του πολιτοφύλακα. Το πρόσχημα μετά το 1974 ήταν η σύγκρουση κυρίως με όσους υπηρέτησαν το καθεστώς της 21ης Απριλίου. Έτσι δολοφονούνται αξιωματικοί της Αστυνομίας, με την κατηγορία του Βασανιστή, όπως ο Μάλλιος και ο Μπάμπαλης.
Zeker in de trant van:quote:Op zondag 1 november 2009 20:17 schreef Ayca het volgende:
Wij hadden vorig jaar Turkse gasten bij ons op school, nouja zij deden dus zo'n presentatie in het engels, was niet te verstaan
Ik heb het 3 jaar geleden laten vallen, maar kan het nog lezenquote:Op zondag 1 november 2009 20:18 schreef IHVK het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar jullie Grieks:
[..]
Ik had het het toen ook zo snel mogelijk laten vallen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb het 3 jaar geleden laten vallen, maar kan het nog lezenwat een kuttaal
Efharisto, kale mou!quote:Op zondag 1 november 2009 20:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
grieks..lijkt me echt 3 x niks.quote:Op zondag 1 november 2009 20:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Arabisch lijkt mij wat interessanter:quote:Op zondag 1 november 2009 20:18 schreef IHVK het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar jullie Grieks:
[..]
quote:المبادئ السياسية: - المحافظة على الاستقلال والسيادة، وصون كيان الدولة وامنها واستقرارها، والدفاع عنها ضد كل
http://www.dailymotion.com/video/x96t65_seni-alrsa-frtna_musicquote:Op zondag 1 november 2009 20:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
grieks..lijkt me echt 3 x niks.
Heb wel Latijn gehad..(voor 2 weekjes)
level 30quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 20:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.com/video/x96t65_seni-alrsa-frtna_music![]()
zuigtquote:
Dat kan ik heul nietquote:Op zondag 1 november 2009 20:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Arabisch lijkt mij wat interessanter:
[..]
Mwah zonder leestekens heb je ook een manier om dat uit te vogelen an sich, maar idd het is zo verrekte klein, ik kan het echt niet lezen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:31 schreef IHVK het volgende:
Arabisch kan ik alleen een lezen, maar niet in die vorm.
Veel groter moet het zijn en met leestekens.
quote:Op zondag 1 november 2009 20:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.com/video/x96t65_seni-alrsa-frtna_music![]()
nee zij blaastquote:
Ik had tegen jou gezegd,quote:
Idd duidelijker, maar snap niet waar het over gaat. Iets met politiek ofzo...quote:Op zondag 1 november 2009 20:35 schreef Sjaakz het volgende:
Als je het bijvoorbeeld hierin gooit is het al een stuk groter: http://www.yamli.com/arabic-keyboard/
Hoe dat zoquote:Op zondag 1 november 2009 20:31 schreef IHVK het volgende:
Arabisch kan ik alleen een lezen, maar niet in die vorm.
Veel groter moet het zijn en met leestekens.
quote:Op zondag 1 november 2009 20:38 schreef Min-e het volgende:
Het bestand uploaden duurt mij te lang. Het is te lang denk, kan ik het iemand toesturen via msn ofzo? Zodat die hem even door de helft knipt, want weet niet hoe dat moet. En batterij is leeg, dus kan even niets nieuws inspreken.
Hellup
Zo mooiquote:Op zondag 1 november 2009 20:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik had tegen jou gezegd,
dat je niet moest gaan naar het strand van mijn hart.
Als de storm jou meeneemt,
kan ik niet tegen jou gemis.
Het was gewoon het eerste 'preview' tekstje dat google mij van een website liet zienquote:Op zondag 1 november 2009 20:39 schreef Burakius het volgende:
[..]
Idd duidelijker, maar snap niet waar het over gaat. Iets met politiek ofzo...
Iets over "de staat beschermen tegen alles of allen"... Gaat mij ook wat te verquote:Op zondag 1 november 2009 20:39 schreef Burakius het volgende:
[..]
Idd duidelijker, maar snap niet waar het over gaat. Iets met politiek ofzo...
Klopt.quote:Op zondag 1 november 2009 20:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zo mooi![]()
In het turks klinkt het vast vele malen mooier..=p
Herkende iets met siyasah en kararah , wat overigens ook in Turks zit. Verder nog wel een paar dingenquote:Op zondag 1 november 2009 20:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het was gewoon het eerste 'preview' tekstje dat google mij van een website liet zien.
Jaa herkenbaarquote:Op zondag 1 november 2009 20:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klopt.
Als je dingen letterlijk vertaald klinkt het gelijk minder mooi, maar dat weet jij ook wel.
quote:Op zondag 1 november 2009 20:41 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
ze heeft anale s*x met die l*lly. verdikkemuhmeisjes van tegenwoordige tijd
we houden het graag beschaafd in dit topicquote:Op zondag 1 november 2009 20:41 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
ze heeft anale s*x met die l*lly. verdikkemuhmeisjes van tegenwoordige tijd
quote:Op zondag 1 november 2009 20:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Hoi wie ben jij?
Stel je even voor anders
Ik weet niet hoe dat moet.quote:Op zondag 1 november 2009 20:38 schreef Min-e het volgende:
Het bestand uploaden duurt mij te lang. Het is te lang denk, kan ik het iemand toesturen via msn ofzo? Zodat die hem even door de helft knipt, want weet niet hoe dat moet. En batterij is leeg, dus kan even niets nieuws inspreken.
Hellup
Dit?quote:Op zondag 1 november 2009 20:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
Herkende iets met siyasah en kararah , wat overigens ook in Turks zit. Verder nog wel een paar dingen
quote:سلطنة عُمان هي دولة تقع في أقصى جنوب شرق شبه الجزيرة العربية في جنوب غرب آسيا. لها حدود مشتركة من الشمال الغربي مع دولة الإمارات العربية المتحدة و من الغرب مع المملكة العربية السعودية و من الجنوب الغربي مع اليمن. لديها شاطئ يبلغ طوله حوالي 3165 كم مطل على خليج عُمان وبحر العرب والخليج العربي.
Heb ik ook allang gedaan.quote:Op zondag 1 november 2009 20:41 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zargon had allang nu te hulp geschoten.
Haaaaa zie je nu wel dat het niet aan mij ligt.quote:Op zondag 1 november 2009 20:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
Tinypic doet het niet, ik heb m'n Duits opgenomen.
Hoi,quote:Op zondag 1 november 2009 20:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Hoi wie ben jij?
Stel je even voor anders
Ik vermoed een kloon van trifko.quote:Op zondag 1 november 2009 20:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Hoi wie ben jij?
Stel je even voor anders
Wat doet het niet precies? Werkte vanmiddag toch?quote:Op zondag 1 november 2009 20:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
Tinypic doet het niet, ik heb m'n Duits opgenomen.
waar is zargon als je em nodig hebtquote:Op zondag 1 november 2009 20:41 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zargon had allang nu te hulp geschoten.
Download audacity, open je bestand ermee, beweeg de slider naar links om hem in te korten en save het dan.quote:Op zondag 1 november 2009 20:38 schreef Min-e het volgende:
Hellup
Staat al minuten lang "Uploading.. please wait"quote:Op zondag 1 november 2009 20:45 schreef Min-e het volgende:
[..]
Haaaaa zie je nu wel dat het niet aan mij ligt.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |