Omg zijwaarts beeld.quote:Op zondag 1 november 2009 19:28 schreef Maisnon het volgende:
Skylark, ben terug van t etenen ik ga nu even Marth en Ganondorf unlocken voor 1 vs team van 3 ganondorf
http://tinypic.com/player.php?v=16bajag&s=4
Dit was ie van toenstraks
Die "Nou" op het eind? Mijn vader die blij is dat ik klaar ben en mee kan gaan eten
Nee.quote:Op zondag 1 november 2009 19:28 schreef Maisnon het volgende:
NG maak de volgende keer een beetje een normale TT nu is het net een random kuttopic
Hoi Jan Smit.quote:Op zondag 1 november 2009 19:30 schreef NoelGallagher het volgende:
En ja, die tt slaat op mij, want er komt bloed uit m'n oor
Op welk level zaten je tegenstanders?quote:Op zondag 1 november 2009 19:28 schreef Maisnon het volgende:
Skylark, ben terug van t etenen ik ga nu even Marth en Ganondorf unlocken voor 1 vs team van 3 ganondorf
http://tinypic.com/player.php?v=16bajag&s=4
Dit was ie van toenstraks
Die "Nou" op het eind? Mijn vader die blij is dat ik klaar ben en mee kan gaan eten
Waaroom?quote:
Sang, dat plaatje met die knipperende japsquote:Op zondag 1 november 2009 19:34 schreef Lakitu het volgende:
Ik vind m'n laatste fobo-update toch wel geslaagd moet ik zeggen.
quote:Op zondag 1 november 2009 19:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sang, dat plaatje met die knipperende japs.
Waar ben je nu dan?quote:Op zondag 1 november 2009 19:41 schreef Allure_ het volgende:
Godver, ik moet naar huis maar ik wil niet door de regen.
Oh, ok. Om 3:00 gaat het stoppen met regenen, als je daar wat aan hebt.quote:Op zondag 1 november 2009 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bij m'n ouders. Maar ik moet naar Tilborough en dan naar huis.
Fijn ja, bedanktquote:Op zondag 1 november 2009 19:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh, ok. Om 3:00 gaat het stoppen met regenen, als je daar wat aan hebt.
Komt naar de SC om te janken in plaats van er iets aan te doen: Checkquote:Op zondag 1 november 2009 19:55 schreef Florian_ het volgende:
Gigantische achterstand door ontgroening: Check
Volgende week belangrijke tentamens waar ik nog niets aan heb gedaan: Check
Ik las Crack.quote:Op zondag 1 november 2009 19:55 schreef Florian_ het volgende:
Oeh, wat voor tentamens heb je?quote:Op zondag 1 november 2009 19:55 schreef Florian_ het volgende:
Om de een of andere lezen dacht ik ook Crack te lezenquote:Op zondag 1 november 2009 20:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik las Crack.Ik dacht al, is er nog heet nieuws over Crack en ZH?!
![]()
Ik ook niet. Ze liggen waarschijnlijk al een paar dagen in bed.quote:Op zondag 1 november 2009 20:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Om de een of andere lezen dacht ik ook Crack te lezen
Geen idee, heb ze al een tijdje niet meer gezien.
Heb ik wat gemist tussen crack en inham?quote:Op zondag 1 november 2009 20:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik las Crack.Ik dacht al, is er nog heet nieuws over Crack en ZH?!
![]()
Ik bel morgen wel even aan.quote:Op zondag 1 november 2009 20:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ze liggen waarschijnlijk al een paar dagen in bed.
Ze hebben nu al 3x met elkaar gemeet (sinds vorige week zaterdag) en hebben nu een prille relatie.quote:Op zondag 1 november 2009 20:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist tussen crack en inham?
Ik vind die gedachte echt ranzig for some reason. Crack_ met van die uberblozende wangetjes, en Zotheid in zijn witte jasquote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
En dus ook al minstens 3 keer seks gehad.
Vaker denk ik.quote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
En dus ook al minstens 3 keer seks gehad.
quote:Op zondag 1 november 2009 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind die gedachte echt ranzig for some reason. Crack_ met van die uberblozende wangetjes, en Zotheid in zijn witte jas![]()
!
What the fuckquote:Op zondag 1 november 2009 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
Dan komt Crack zo binnen, en dan staat ZH daar in z'n witte doktersjas met adamskostuum eronder. En dan zo z'n jas open, tadaaa.
Op 9quote:Op zondag 1 november 2009 19:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Op welk level zaten je tegenstanders?
Ja inderdaad, ik vind de gedachte al smerig dat Zotheid een penis heeftquote:Op zondag 1 november 2009 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
Dan komt Crack zo binnen, en dan staat ZH daar in z'n witte doktersjas met adamskostuum eronder. En dan zo z'n jas open, tadaaa.
Jouw vader heeft ook een penis. En nadat jouw moeder daaraan had gezogen stak hij hem in haar om vervolgens in haar te komen zodat jij 9 maanden later geboren kon worden.quote:Op zondag 1 november 2009 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik vind de gedachte al smerig dat Zotheid een penis heeft![]()
!
Jij bent ook zooo lekkerquote:Op zondag 1 november 2009 20:13 schreef Allure_ het volgende:
Ik zie er veel te lekker uit voor dit weer.
Nee, ik ben nog niet weg.
Daar heb ik dan weer geen moeite mee, ik mag hopen dat ik tijdens een geile liefdevolle neukbeurt verwekt ben.quote:Op zondag 1 november 2009 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jouw vader heeft ook een penis. En nadat jouw moeder daaraan had gezogen stak hij hem in haar om vervolgens in haar te komen zodat jij 9 maanden later geboren kon worden.
quote:
Whehe, Inhamquote:Op zondag 1 november 2009 20:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit.
Maar met inham, come on
Hehe, ik krijg er zo'n gast altijd gek mee. "Heb jij je moeder weleens naakt gezien" Ja "En je vader?" Ja "Stel je voor......."quote:Op zondag 1 november 2009 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen moeite mee, ik mag hopen dat ik tijdens een geile liefdevolle neukbeurt verwekt ben.
Ik zie mijn ouders allebei weleens naakt:quote:Op zondag 1 november 2009 20:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hehe, ik krijg er zo'n gast altijd gek mee. "Heb jij je moeder weleens naakt gezien" Ja "En je vader?" Ja "Stel je voor......."
Tattoo op d'r kont?quote:Op zondag 1 november 2009 20:26 schreef NoelGallagher het volgende:
m'n moeder had een keer een tattoo laten zetten, en ze vroeg of ik hem wilde zien. Natuurlijk zei ik ''ja' en toen trok ze haar broek naar beneden![]()
![]()
quote:
Die volg ik niet...quote:Op zondag 1 november 2009 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind die gedachte echt ranzig for some reason. Crack_ met van die uberblozende wangetjes, en Zotheid in zijn witte jas![]()
!
Met je naamquote:Op zondag 1 november 2009 20:30 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zou me doodschamen als mijn ouders tattoos hadden. Zo'n dolfijntje op m'n moeders arm, ik zie het al voor me. Hahahaha.
Het regent buiten, mag mijn draakje schuilen in jouw warme grot?quote:
Zo kennen wij via-via iemand die heel groot "Mama" op zijn biceps heeft staanquote:
Nee die is helemaal uitgehold van binnen en dat doet heul veul pijn.quote:Op zondag 1 november 2009 20:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het regent buiten, mag mijn draakje schuilen in jouw warme grot?
Ik zie mij ook nog niet de namen van mn kinderen tattoeërenquote:Op zondag 1 november 2009 20:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat al helemaal niet. Verschrikkelijk.
Waarom heb ik dit afgekekenquote:
Behoorlijk lang I guessquote:Op zondag 1 november 2009 20:41 schreef Smart_ass het volgende:
Hoelang zou je erover doen 's avonds om dat er allemaal weer af te krijgen?
Ja inderdaadquote:Op zondag 1 november 2009 20:45 schreef Smart_ass het volgende:
Volgens mij heeft zij ook echt super veel make up.
Inderdaadquote:
Ik ken iemand en die heeft een vriendje die op Bill van TH lijkt en ook altijd make-up draagt en ze vindt hem niet knap als hij geen make-up meer draagt.quote:
Billquote:Op zondag 1 november 2009 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken iemand en die heeft een vriendje die op Bill van TH lijkt en ook altijd make-up draagt en ze vindt hem niet knap als hij geen make-up meer draagt.
Omdat ze er zo totaal anders uit ziet dan het meisje aan het begin!quote:Op zondag 1 november 2009 20:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom heb ik dit afgekeken
Het ziet er wel kkziek uit, alleen is zij een aziaat en heeft ze dus veel te donkere ogen...![]()
![]()
Dan hoef je ze toch ook niet echt te epilerenquote:Op zondag 1 november 2009 21:02 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb best lichte wenkbrauwen.Daarom laat ik ze ook epileren, ik kan het niet zelf.
Nee hoor, lang niet altijd. en ik heb liever een vrouw die au naturel mooi is dan met een laag make-up.quote:
Vooral als ze het er voor het slapen gaan niet af heeft gehaaldquote:Op zondag 1 november 2009 21:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, lang niet altijd. en ik heb liever een vrouw die au naturel mooi is dan met een laag make-up.
Straks schrik jij je dood als je wakker wordt
Wat een dooddoener of open deur, whatever.quote:Op zondag 1 november 2009 21:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, lang niet altijd. en ik heb liever een vrouw die au naturel mooi is dan met een laag make-up.
Want zonder make-up zien ze er niet toonbaar uit?quote:Op zondag 1 november 2009 21:14 schreef Skylark. het volgende:
Vrouwen die niet even hun best doen om er toonbaar uit te zien. Ik doe toch ook elke dag deo en eau de cologne op en gel in?
Wat boeit mij het als er make-up op zit, zolang het er maar toonbaar uitziet. En make-up maakt vrouwen mooier. Alsof ik opsta voordat de vrouw haar ochtendtoilet heeft gedaan en het ontbijt heeft gemaaktquote:Op zondag 1 november 2009 21:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie er zonder make-up ook toonbaar uit.quote:Op zondag 1 november 2009 21:14 schreef Skylark. het volgende:
Vrouwen die niet even hun best doen om er toonbaar uit te zien. Ik doe toch ook elke dag deo en eau de cologne op en gel in?
Ja inderdaad als je nou eens een echt knap meisje vindt Skylark, heb je dit soort problemen iig niet.quote:Op zondag 1 november 2009 21:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie er zonder make-up ook toonbaar uit.
Je ziet ze heus wel een beetje.quote:Op zondag 1 november 2009 21:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan hoef je ze toch ook niet echt te epileren? Als je ze niet ziet
?
Ik draag nooit (veel) make-up, als ik al echt moeite doe is het een laagje mascara ofzo!
Oja, ik was vergeten dat ik alleen lelijke snollen met 3 plamuurlagen regelde.quote:Op zondag 1 november 2009 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja inderdaad als je nou eens een echt knap meisje vindt Skylark, heb je dit soort problemen iig niet.
Maar iemand die niet 'toonbaar' is zonder make-up.quote:Op zondag 1 november 2009 21:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oja, ik was vergeten dat ik alleen lelijke snollen met 3 plamuurlagen regelde.
Ja, meisjes zien er echt heel raar uit zonder eyeliner/mascara, weet niet wat het is. Van die rare ogen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar iemand die niet 'toonbaar' is zonder make-up.![]()
Ik ben het met je eens dat het wel mooier kan maken als je niet overdrijft en het goed doet, maar het nodig hebben om toonbaar te zijn?
Jullie hoeven later niet te werken maar mogen op de kinderen passen, dus het is heus wel rechtvaardig.quote:Op zondag 1 november 2009 21:25 schreef Smart_ass het volgende:
Luiheid?Jij hebt makkelijk praten, beetje gel in je haar en parfum op doen en je bent klaar.
Mannen hebben het echt zo makkelijk.
Wat je wilquote:Op zondag 1 november 2009 21:23 schreef Skylark. het volgende:
Met jullie 'puur natuur mooi'.
Echt een argument dat uit luiheid is geboren. Jullie scheren je toch ook (hoop ik toch). Nou dan. Ik zeg niet dat make-up in elke hoeveelheid mooi is, maar elke vrouw kan mooier worden met het juiste gebruik van make-up.
Van onze kant uit bezien jaquote:Op zondag 1 november 2009 21:28 schreef Skylark. het volgende:
Laat maar, dit is vechten tegen de bierkaai. Dweilen met de kraan open. Discussieren met phpmystyle.
http://tinypic.com/player.php?v=sm3bdf&s=4quote:Op zondag 1 november 2009 21:04 schreef Maisnon het volgende:
Mijn haar is helaas donkerderdikke faal.
Nou Smash Bros fans, ik heb net Ganondorf en Marth unlocked en even 1 vs 2 gespeeld en ik had het de eerste match al bijna gewonnen
Ging dood terwijl zij allebei nog 1 leven hadden en 117% en 80% ofzoscheelde niks
Omdat jullie allemaal vrouwen zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van onze kant uit bezien ja
Als 1 iemand iets roept en verder is iedereen het ermee oneens, zou je dan niet eens naar jezelf moeten kijken?
precies.quote:Op zondag 1 november 2009 21:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat jullie allemaal vrouwen zijn.
Jij hebt echt een hele andere speelstijl dan ikquote:Op zondag 1 november 2009 21:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
http://tinypic.com/player.php?v=sm3bdf&s=4
Zo dit is em, Skylark kijk maar eens
Lijkt me ook fijner dan wanneer je vriend zegt dat ie je liever met make-up ziet.quote:Op zondag 1 november 2009 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
precies.
En die zouden geen mening moeten hebben
En horen in de keuken thuis
(Ado ziet me graag zonder make-up, en af en toe met)
Nee, omdat jullie zelf niet vaak make-up op doen en dus vinden dat dat niet hoeft. Allemaal, dus dan ben ik sowieso in de minderheid. Maarja boeien.quote:Op zondag 1 november 2009 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
precies.
En die zouden geen mening moeten hebben
En horen in de keuken thuis
(Ado ziet me graag zonder make-up, en af en toe met)
Als ik tegen een mens speel ben ik veel meer van het eh, jonglerenquote:Op zondag 1 november 2009 21:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hele andere speelstijl dan ik. Ik ben meer van het rollen en evaden en dan achter de rug om een hit landen/grabben. Netjes, maar je hebt wel easy tegenstanders voor jou gezien je reach advantage met je zwaard tegenover die twee, je had het moeilijker gehad tegen een projectielenspammer
.
Nou jongens mijn dag is weer verpest NG vind iets stomquote:Op zondag 1 november 2009 21:36 schreef NoelGallagher het volgende:
jezus, sky en mais![]()
![]()
met jullie gayspelletje
als hij dat zou vinden, zou hij dat wel zeggenquote:Op zondag 1 november 2009 21:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lijkt me ook fijner dan wanneer je vriend zegt dat ie je liever met make-up ziet.
Ik snapte het wel hoorquote:Op zondag 1 november 2009 21:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, omdat jullie zelf niet vaak make-up op doen en dus vinden dat dat niet hoeft. Allemaal, dus dan ben ik sowieso in de minderheid. Maarja boeien.
Ja oke, maar ik zie dat niet echt als een compliment dan.quote:Op zondag 1 november 2009 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als hij dat zou vinden, zou hij dat wel zeggen
[..]
Ik snapte het wel hoor
Ik moest hardop lachen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou jongens mijn dag is weer verpest NG vind iets stom
Mooi zo.quote:Op zondag 1 november 2009 21:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou jongens mijn dag is weer verpest NG vind iets stom
Ook niet persé als een belediging, ik weet best dat ik me mooier kan maken met wat make-up.quote:Op zondag 1 november 2009 21:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik zie dat niet echt als een compliment dan.
Wat straalt er weer een negativiteit van je af, jongen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:36 schreef NoelGallagher het volgende:
jezus, sky en mais![]()
![]()
met jullie gayspelletje
Ja lekker!quote:
Als ik nu iets zie wat over jou en ZH samen gaat zie ik die foto die Japsnars heeft gemaakt steeds voor me.quote:Op zondag 1 november 2009 21:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja lekker!
Weekendje ZH was leukNet naar die film van Michael geweest en was echt gaaf!
Het staat trouwens wel echt helemaal blank in Eindhoven
Nergens last van gehadquote:Op zondag 1 november 2009 21:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja lekker!
Weekendje ZH was leukNet naar die film van Michael geweest en was echt gaaf!
Het staat trouwens wel echt helemaal blank in Eindhoven
Nou, zo die vrienden van zh zeiden dat we heel schattig waren samen, en die foto vind ik zelf ook echt ranzigquote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik nu iets zie wat over jou en ZH samen gaat zie ik die foto die Japsnars heeft gemaakt steeds voor me.![]()
Maar fijn dat het leuk was
Zo hoort hetquote:Op zondag 1 november 2009 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nergens last van gehad
en nu goed, maar ben ziek geweest, Ado heeft heel goed voor me gezorgd
Wat hebben jullie allemaal gedaan? (en gaan de Eindhovenaren hier Glow lopen toevallig?)
Ado schopte tegen mn teen die nu gekneusd isquote:Op zondag 1 november 2009 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo hoort het
En eigenlijk niet zo heeeel veel, hij heeft me wel kei hard op mn kaak en tegen mn wenkbrauw geslagen
Zelfs zo erg dat het een beetje blauw is
Jaquote:Op zondag 1 november 2009 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado schopte tegen mn teen die nu gekneusd is
ZH ook lomp ja?
Sorry Mquote:Op zondag 1 november 2009 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, zo die vrienden van zh zeiden dat we heel schattig waren samen, en die foto vind ik zelf ook echt ranzig
Hij is dus écht geen kakkerquote:Op zondag 1 november 2009 21:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Whehehe Zotheid de wijndrinkende Beethovenluisterende ribbroekdragende kakker blijkt een lompe boer te zijn.
Neequote:Op zondag 1 november 2009 21:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry M
Heb je nou al een foto van jouw en zot?
Wat hebben jullie allemaal gedaan? (en gaan de Eindhovenaren hier Glow lopen toevallig?)
Of hij is gewoon een mietje!quote:Op zondag 1 november 2009 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar heeft hij vast een goede reden voor
Dat zegt hij zelfquote:Op zondag 1 november 2009 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij is dus écht geen kakker
Dat dacht ik eerst dus ook, maar nee
Nee, dat valt echt niet zo opquote:Op zondag 1 november 2009 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
crack, wat ik dus echt ff wil weten he, zijn die inhammen echt zo groot, of niet?
Ja, de afgelopen jaren hebben we het gelopen en het was echt de moeite waard. Twee jaar geleden was het leuker dan vorig jaar, maar vorig jaar zaten er ook wel dingen in die de moeite waard warenquote:Op zondag 1 november 2009 21:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry M
Heb je nou al een foto van jouw en zot?
Boh, dat glow ziet er wel vet uit.
Ik ookquote:Op zondag 1 november 2009 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
qua uiterlijk is het wel een kakker ja, maar innerlijk ..
Nog steeds nietquote:
Jaquote:Op zondag 1 november 2009 21:57 schreef Japsnars het volgende:
O wacht, hij heeft nu die karaoke/rock band borrel
Wij zijn bijna een jaar samen en hebben iets van 3 foto's van ons samen, een van achter, een onscherpe en een waarop we foto's aan het kijken zijn en alleen de bovenkanten van onze hoofden zichtbaar oidquote:
En dat album van hem vind ik ook top.quote:Op zondag 1 november 2009 21:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Michael Bublé is echt een toffe jongen.
C_N IS EEN ZIELENKNIJPER!~!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 1 november 2009 22:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sang , ik word gek! Iemand een andere invasieve manier van hersenonderzoek? Ik heb al een lobotomie.
Nee, dat heb ik nooit gedaan. Wil mn eigen tempo kunnen houden en de kindjes vinden lang niet alles interessant genoeg om bij te blijven hangen en sommige dingen juist weer wel (bij die bloemen in het zand op de grond zijn we lang blijven staan, was 2007 geloof ik )quote:
De conclusie dat ik kankerveel honger heb.quote:Op zondag 1 november 2009 22:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
3) Welke conclusie kan worden getrokken omtrent de functie van de Laterale (LH) en Ventromediale hypothalamus (VMH) bij het reguleren van eetgedrag op basis van het uitgevoerde experiment?
3e practicum:
RAGEEEEEEE
Oke, want op die site doen ze net alsof het nodig isquote:Op zondag 1 november 2009 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nooit gedaan. Wil mn eigen tempo kunnen houden en de kindjes vinden lang niet alles interessant genoeg om bij te blijven hangen en sommige dingen juist weer wel (bij die bloemen in het zand op de grond zijn we lang blijven staan, was 2007 geloof ik )
Morgen ga ik even zijn raam ingooien.quote:Op zondag 1 november 2009 21:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja![]()
En vanmiddag had hij een verjaardag
DONT PISS ME OFF !quote:Op zondag 1 november 2009 22:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
C_N IS EEN ZIELENKNIJPER!~!!!!!!!!!!!!
Je krijgt natuurlijk wel meer info en dat kan wel leuk zijn, maar het is ook leuk om gewoon te kijkenquote:Op zondag 1 november 2009 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, want op die site doen ze net alsof het nodig is
Oke, ik wens je veel succesquote:Op zondag 1 november 2009 22:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Morgen ga ik even zijn raam ingooien.
Zonder gids lijkt mij leuker!quote:Op zondag 1 november 2009 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je krijgt natuurlijk wel meer info en dat kan wel leuk zijn, maar het is ook leuk om gewoon te kijken
Wanneer heb je tentamens?quote:Op zondag 1 november 2009 22:04 schreef Otis2.0 het volgende:
ARTIKEL 162 VAN BOEK 6 VAN HET BURGERLIJK WETBOEK: HIJ DIE JEGENS EEN ANDER EEN ONRECHTMATIGE DAAD PLEEGT, WELKE HEM KAN WORDEN TOEGEREKEND, IS VERPLICHT DE SCHADE DIE DE ANDER DIENTENGEVOLGE LIJDT, TE VERGOEDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hihi...quote:Op zondag 1 november 2009 22:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb al een lobotomie.
Ja.quote:Op zondag 1 november 2009 22:04 schreef Otis2.0 het volgende:
ARTIKEL 162 VAN BOEK 6 VAN HET BURGERLIJK WETBOEK: HIJ DIE JEGENS EEN ANDER EEN ONRECHTMATIGE DAAD PLEEGT, WELKE HEM KAN WORDEN TOEGEREKEND, IS VERPLICHT DE SCHADE DIE DE ANDER DIENTENGEVOLGE LIJDT, TE VERGOEDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wist nog geen eens dat dat wasquote:Op zondag 1 november 2009 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb me goed vermaakt
Alleen nog geen idee wanneer we dit jaar gaan
Constitutioneel Recht en Rechtswetenschap. Ik heb m'n cijfers nog niet maar ik ga ervan uit dat het wel aardig was.quote:Op zondag 1 november 2009 22:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh, al geweest dus. Welk vak, en hoe ging het?
Wat was zijn precieze adres? Anders moet ik het hele plein kapotgooien.quote:
Waarom kan die onzin nooit in normale taalquote:Op zondag 1 november 2009 22:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Kan niet, er zitten krakers.quote:Op zondag 1 november 2009 22:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat was zijn precieze adres? Anders moet ik het hele plein kapotgooien.
Dat vraag ik me ook altijd afquote:Op zondag 1 november 2009 22:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom kan die onzin nooit in normale taal
Zoek het maar lekker uitquote:Op zondag 1 november 2009 22:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat was zijn precieze adres? Anders moet ik het hele plein kapotgooien.
Ben je aan het leren, jongen?quote:Op zondag 1 november 2009 22:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Dat is niet erg.quote:Op zondag 1 november 2009 22:09 schreef Japsnars het volgende:
Anders moet ik het hele plein kapotgooien.
Dank je wel hequote:Op zondag 1 november 2009 22:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik moet altijd lachen om die droge kutposts van 4EBE.
Rechtswetenschap is een soort inleiding?quote:Op zondag 1 november 2009 22:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Constitutioneel Recht en Rechtswetenschap. Ik heb m'n cijfers nog niet maar ik ga ervan uit dat het wel aardig was.
Het heet Inleiding in de Rechtswetenschap, maar ik vind Rechtswetenschap intelligenter klinken.quote:Op zondag 1 november 2009 22:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Rechtswetenschap is een soort inleiding?
Dat vak hebben wij ook ja.quote:Op zondag 1 november 2009 22:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het heet Inleiding in de Rechtswetenschap, maar ik vind Rechtswetenschap intelligenter klinken.
PM het mij eensquote:Op zondag 1 november 2009 22:14 schreef Maisnon het volgende:
Nou ik heb me er doorheen gewerkt
Dat Farmville moeten ze echt verbieden
Ik zag tussen de random-vrienden-van-plaatjes, bij een van m'n begeleiders op de uni (ja die hebben we allemaal te vriend op facebook haha) een FOK!ker staan.
Welke zeg ik nietmaar ik vond het wel mooi
Zelf al gefixt bitch nigger.quote:
quote:Arbeidsongeval schade
Laat on-line uw situatie beoordelen door ervaren specialisten.
Juristenkantoor.nl
Mister Claim letselschade
bezoek aan huis, max.vergoeding, no cure no pay - 073 6901005
www.misterclaim.nl
Vergoeding Letselschade
Ervaren Advocaten, Maximale Claims! Bel Slot Letselschade: 030-6980690.
www.SlotLetselschade.nl
Schade Experts
Gratis Juridisch Advies. Specialisten in Letselschade.
www.letselschadehouke
hoezo ?quote:Op zondag 1 november 2009 22:24 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik krijg een kankerharde stijve bij het idee dat ik misschien over een aantal jaar zo'n naambordje op m'n deur kan hangen met daarop Mr. *mijn naam*
Meester.quote:Op zondag 1 november 2009 22:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoezo ?wat ga je worden dan?
quote:
Man, er verschijnt hier een penis midden in het beeld, in een volle huiskamerquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Man, er verschijnt hier een penis midden in het beeld, in een volle huiskamer
Dus, jij loopt toch ook gewoon door de huiskamer heen?quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Topic report is de deur uit.quote:Op zondag 1 november 2009 22:29 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
. Ik zou het dan ook GELIJK melden.
Maar wel met onderbroekquote:Op zondag 1 november 2009 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dus, jij loopt toch ook gewoon door de huiskamer heen?
Janken, joh.quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Normaal zit ik gewoon boven opgesloten in mijn slaapkamer, maar ben hem nu aan het formatteren.quote:Op zondag 1 november 2009 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
oh ja, de pc in de woonkamer hebben staan_!
quote:Op zondag 1 november 2009 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
oh ja, de pc in de woonkamer hebben staan_!
Ik vind gewoon dat mensen zich strikt aan de FAQ moeten houden, doe ik ook.quote:
jij gaat zitten FOK!en in een volle huiskamer?quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zou Remlof sieren dat hij daad bij woord zou voegen.quote:Op zondag 1 november 2009 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
phpmystyle (wat een kankerusername btw) is een nsb'er. Je krijgt het 10miljoen miljard keer zo hard terug.
Jij Fok!t in een volle huiskamer?quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HAHAAHAHAAHA.quote:Op zondag 1 november 2009 22:32 schreef LudoSanders het volgende:
Hahaha, ik weet nog een goeie!!1 Namelijk: nsbmystyle.
Watdan? Morgen weer school? ;Dquote:
Nee, doctorandus.quote:Op zondag 1 november 2009 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kloon
ga je dan ook meisjes zeggen dat ze je Meester moeten noemen Otis?
Tuurlijk. WAT NOEM JE ME BIJ MN VOORNAAM BITCH!! OP JE KNIEEN!!quote:Op zondag 1 november 2009 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kloon
ga je dan ook meisjes zeggen dat ze je Meester moeten noemen Otis?
Jawel 2 op mijn eigen kamer, maar ik ben ze aan het formatterenquote:Op zondag 1 november 2009 22:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij Fok!t in een volle huiskamer?
Jij hebt geen eigen PC?
Ben je in klb sc aan het verkeerde adresquote:Op zondag 1 november 2009 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat mensen zich strikt aan de FAQ moeten houden, doe ik ook.
Totaal niet, kan ik bij je op consult?quote:Op zondag 1 november 2009 22:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Hé phpdinges, ben jij gelukkig? Val je niet erg uit de toon in het dagelijks leven?
Amusementswaarde bedoel je?quote:Op zondag 1 november 2009 22:36 schreef phpjestylo het volgende:
Decadente WO'ers
Topic met torenhoge amusante waarde.
met de zweep in je hand en je kistjes in haar nekquote:Op zondag 1 november 2009 22:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Tuurlijk. WAT NOEM JE ME BIJ MN VOORNAAM BITCH!! OP JE KNIEEN!!
Niemand die je aandacht geeft.quote:Op zondag 1 november 2009 22:36 schreef Crack_ het volgende:
HOU OP, HOU OP, IK KAN ER NIET MEER TEGEN![]()
![]()
*Stort in
wat is er?quote:Op zondag 1 november 2009 22:36 schreef Crack_ het volgende:
HOU OP, HOU OP, IK KAN ER NIET MEER TEGEN![]()
![]()
*Stort in
Je voelt je nu zeker wel goed ? Nu je even je integer aan iedereen kon laten zien?quote:
quote:
Ik wil wel appel kaneel.quote:Op zondag 1 november 2009 22:38 schreef Maisnon het volgende:
De thee is klaar! Moet iemand ook?
Ik heb appel kaneel, turkse appel ofzoietsen normale
Normale.quote:Op zondag 1 november 2009 22:38 schreef Maisnon het volgende:
De thee is klaar! Moet iemand ook?
Ik heb appel kaneel, turkse appel ofzoietsen normale
Mijn wat?quote:Op zondag 1 november 2009 22:38 schreef phpjestylo het volgende:
[..]
Je voelt je nu zeker wel goed ? Nu je even je integer aan iedereen kon laten zien?
Dat moet wel, niemand die daadwerkelijk zo wereldvreemd is.quote:
Ik denk het ook niet nee, dat zou wel echt zo triest zijnquote:Op zondag 1 november 2009 22:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat moet wel, niemand die daadwerkelijk zo wereldvreemd is.
Je hoeft niet zo te schoferen !quote:Op zondag 1 november 2009 22:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat moet wel, niemand die daadwerkelijk zo wereldvreemd is.
Het is je gelukt, we zijn trots op je!quote:Op zondag 1 november 2009 22:42 schreef Broekpaling het volgende:
Zo, hehe, eindelijk. Wat een sleur is het om Windows opnieuw te installeren. Al je programma's en dingen weer instellen.
Ik ga wel kijken dan.quote:Op zondag 1 november 2009 22:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Mailtje verstuurd en nu maar hopen dat ik word uitgenodigd
Uiteraard.quote:Op zondag 1 november 2009 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is je gelukt, we zijn trots op je!
Inderdaad.quote:Op zondag 1 november 2009 22:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Trouwens php, post je foto eens. Ik dacht dat je dat 3 weken geleden al ging doen?
Ik zal wel aangeven dan wanneer ik benquote:
Ik ben het.quote:Op zondag 1 november 2009 22:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Oh php, ik weet wie die kloon is. En het is niet Biels.
Dacht ik al, maar ik wacht nog even op bevestiging.quote:
Hierbij; Ik was het.quote:Op zondag 1 november 2009 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dacht ik al, maar ik wacht nog even op bevestiging.
Kon je er om lachen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |